100% eens. Ze hebben heel erg veel mensen, vooral de wat ouderen, de mogelijkheid ontnomen van F1 te genieten.quote:Op zondag 10 april 2022 11:40 schreef Jane het volgende:
Hoe meer ik er over nadenk, des te meer ik eigenlijk vind dat ze de tv-rechten alleen hadden moeten kunnen verkopen aan een 'echte' tv-zender, waarbij die zender dan de mogelijkheid zou hebben om - tegen extra betaling - F1tv Pro te laten uitschakelen in hun uitzendgebied (zoals Sky blijkbaar bedongen heeft in de UK en DUI). M.a.w., dan koopt zo'n zender óf alleen de exclusieve tv-rechten óf de exclusieve tv-rechten + de exclusieve streamingrechten.
Daar heb je helemaal gelijk in. 80% redt zich uiteindelijk wel door via de telefoon naar de tv te streamen of wat dan ook voor een technische oplossing.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:29 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
100% eens. Ze hebben heel erg veel mensen, vooral de wat ouderen, de mogelijkheid ontnomen van F1 te genieten.
Toen Max uitviel kwam er toch echt een VSC.quote:Op zondag 10 april 2022 09:11 schreef Eagles89 het volgende:
Die Brandsen maakt weer de meest domme opmerkingen en die interviews van die Stephane Cox zijn echt lachwekkend. Begint over een virtuele saftey cars (die er nooit zijn geweest)
Ik had een nieuw android tvbox nodig. Vanwege de drm versie. Nog niet live mee gekeken.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:06 schreef Gehrman het volgende:
Ik heb maar een Xiaomi Mi Box gehaald (Android TV) om de officiële F1TV app te draaien. Werkt tot dusver prima. Eens kijken of het live ook goed werkt.
International = SkySports. Ik vind hun ook wel goed.quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:03 schreef DX11 het volgende:
Ik was de laatste weken wat minder blij met F1 dankzij het "saaie" commentaar. Wel geprobeerd Olav er bij te doen maar het syncen is te veel gedoe.
Anyway, vandaag voor het eerst het "international" kanaal gekeken ipv F1 live. Moet zeggen dat ik me 10x beter vermaakt heb door het meer enthousiaste commentaar.
Dus mocht je Olav missen, geeft het "international" kanaal eens een poging, goeie kans dat je het ook weer leuker vind. Ik ga in ieder geval alleen nog maar international kijken.
Nope! Je kan op F1TV ook voor Sky commentaar kiezen, maar standaard is het Engelse commentaar van Will Buxton en Jolyon Palmer, meen ik.quote:Op zaterdag 23 april 2022 20:02 schreef Gehrman het volgende:
[..]
International = SkySports. Ik vind hun ook wel goed.
Dat is het 'international' audio kanaal, met Brundle en Crofty. Het standaard F1TV kanaal is nieuw.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:14 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nope! Je kan op F1TV ook voor Sky commentaar kiezen, maar standaard is het Engelse commentaar van Will Buxton en Jolyon Palmer, meen ik.
Hier alleen schokkerig bij het inschakelen. Na 30s was het prima.quote:Op zondag 24 april 2022 14:25 schreef Pharkus het volgende:
Bijzonder, live loopt het schokkerig ook vanaf het begin, de sprint van gisteren terugkijken gaat soepel. Toch maar via de laptop kijken. Ben nog geen fan van F1tv.
Dat heb ik ook altijd, verder scherp en zonder haperingenquote:Op zondag 24 april 2022 14:29 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Hier alleen schokkerig bij het inschakelen. Na 30s was het prima.
Dat is op de telefoon/laptop ook. Maar op Android kastje niet. Laptop it is.quote:Op zondag 24 april 2022 14:29 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Hier alleen schokkerig bij het inschakelen. Na 30s was het prima.
Dan kijk jij fijn F1TVquote:Op zondag 24 april 2022 15:02 schreef DX11 het volgende:
Nogmaals even voor de zekerheid: F1TV international stream is "leuker" dan F1 live als je het mij vraagt (meer enthousiast zoals Olav Mol).
Wat ik er mee bedoel is veel mensen zullen international niet aanklikken omdat het de 2e optie is. Maar veel mensen hier (degene die Olav leuker vonden) zullen blijer zijn met international maar weten dat nog niet.quote:
Hmmm, als Olav voorloopt op het beeld is het juist makkelijker, volgens mij. Je hoort hem iets zeggen (bijv. "Dit is de bandenkeuze voor vandaag"), na een paar seconden zie je de banden in beeld, dan spoel je de radio terug tot je hem weer over de bandenkeuze hoort praten.quote:Op zondag 24 april 2022 17:24 schreef AnneX het volgende:
Komisch kijken: i.c.m. gp radio .
In Melbourne “liep” Olav achter op f1 beeld.
Nu was het andersom. Enkele sec’s.😂
Dat syncen lukt mij dan niet.
Die gebruik ik ook en werkt inderdaad prima. Hulde voor die fijne service 👍quote:Op zondag 24 april 2022 18:23 schreef Jane het volgende:
Ik gebruik trouwens het tooltje van @:hole1988, want die werkt een stuk handiger dan de officiele site/app.
http://gpradio.hole1988.nl/
Op de mobiel en de website moet ik dat ook elke keer...quote:Op zondag 24 april 2022 18:51 schreef APK het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook en werkt inderdaad prima. Hulde voor die fijne service 👍
Wat ik wel vervelend vind is dat ik op mij Nvidia Shield steeds opnieuw in moet loggen als ik de app van F1TV opstart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |