Morge kerel.quote:
Morge schonedame.quote:
Ga je mee naar het strand?quote:
Lekkere middagwandeling en dan naar een Italiaans restaurant om pozza te gaan eten.quote:
Dat klinkt wel als een super ideequote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekkere middagwandeling en dan naar een Italiaans restaurant om pozza te gaan eten.
Het is zeldzaam maar soms heb ik die wel.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als een super idee
Weet t wel zekerquote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is zeldzaam maar soms heb ik die wel.
Na afloop naar huis en een goede film gaan kijken.quote:
Actie filmquote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Na afloop naar huis en een goede film gaan kijken.
Ik heb keuzes genoeg.quote:
Die is tof.quote:
Lekker in de tuin kijken, biertje erbij en kut naar de buurvrouw roepen.quote:
Maar dan krijg ik ruzie met de buurmanquote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker in de tuin kijken, biertje erbij en kut naar de buurvrouw roepen.
Geef hem een Schultenbrau, dan is hij ook tevreden.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Maar dan krijg ik ruzie met de buurman
Ik zal zo ff halen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geef hem een Schultenbrau, dan is hij ook tevreden.
Dat moet je iid in huis hebben als je F1 gaat kijken.quote:
Beetje vroeg wel.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat moet je iid in huis hebben als je F1 gaat kijken.
Kan best, het is immers weekend!quote:
Dan zet je de klok alvast een uur vooruit, dan hoef je dat volgende week niet te doen.quote:
Maar dan is het ook weer een uurtje eerder maandagquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan zet je de klok alvast een uur vooruit, dan hoef je dat volgende week niet te doen.
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar dan is het ook weer een uurtje eerder maandag
Ik moet nog bier gaan halen en ik ben me af aan het vragen of ik het pas na de F1 ga doenquote:
Je hebt nog ff. Begint om 16 uur.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet nog bier gaan halen en ik ben me af aan het vragen of ik het pas na de F1 ga doen
Maar ik moet me ook nog douchenquote:
Maar dan moet er gejuicht worden dat het beste team weer op nummer 2 en 3 staatquote:
Dat wordt zweten, dus beter na F1.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar dan moet er gejuicht worden dat het beste team weer op nummer 2 en 3 staat
1,5u ofzoquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die heeft lang genoeg gezwommen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |