Kreeft was ook van dat voer dat ze gaven aan de slaven in de VS omdat niemand dat vrijwillig wilde etenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat kwam slechts omdat een oester minder hard rent dan een konijn of een hert
Konden ook niet hard rennenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kreeft was ook van dat voer dat ze gaven aan de slaven in de VS omdat niemand dat vrijwillig wilde eten
quote:
Zodra je het met uitsterven bedreigd wordt het vanzelf luxevoerquote:De Noord-Amerikaanse kreeft werd met uitsterven bedreigd, wat volgens Glen Jones een typisch menselijk trekje aan het licht bracht: ‘Toen het bestand daalde en de prijs als gevolg daarvan steeg, werden sommige kreeftensoorten statussymbolen. Dat laat zien dat veel mensen graag iets zeldzaams willen eten, of ze het lekker vinden of niet.’
https://historianet.nl/ma(...)eft-was-armeluiskost
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Zalm ook. Was vroeger vis voor het plebs.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oesters waren dan ook gewoon simpel plebsvoer totdat iemand opeens had bedacht het als rijkeluisvoer te marketen.
Je kunt nu nog van die glimmende plakjes "zalm" die naar kattenzeik ruiken kopen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zalm ook. Was vroeger vis voor het plebs.
Receptje?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:25 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Laksa gemaakt![]()
Was lekker maar niet zoals in Singapore.
Ik ben bezig met deze:quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:25 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Laksa gemaakt![]()
Was lekker maar niet zoals in Singapore.
Vroeger zwom zalm hier gewoon in de Rijn. Nu weer trouwens.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt nu nog van die glimmende plakjes "zalm" die naar kattenzeik ruiken kopen.
Is die wel geschikt voor consumptie?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vroeger zwom zalm hier gewoon in de Rijn. Nu weer trouwens.
Ja, volgens mij wel. Er wordt beperkt gevist op onze rivieren.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is die wel geschikt voor consumptie?
Dan komen de beren ook terug.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Er wordt beperkt gevist op onze rivieren.
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:30 schreef UitStraling het volgende:
Ik lees,
https://eenvandaag.avrotr(...)-een-grote-comeback/
Denk elke keer dat je weer aan de pastis hebt gezeten als je dat zegtquote:
Mja, die migreren wat trager dan wolven. Maar niet onmogelijk. In Slowakije en Polen leven ze volopquote:
Nee, ik had een biertje.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk elke keer dat je weer aan de pastis hebt gezeten als je dat zegt
En toch begin je weer over de Ricardquote:
Daar heb ik gezwommenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben bezig met deze:
[ afbeelding ]
Zo laat niet pas hoor, waarschijnlijk al bij de eerste aangeknaagde perceelpaal van de lokale aardappelteler is het al chaos crisis in de zaalquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij de eerste de beste verscheurde baby gaat half Nederland weer janken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |