SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Ik wil vandaag de sloeber wel zijn, wil jij vandaag een van de wiebelkonijntjes spelen?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:45 schreef Ygritte het volgende:
Wie is de sloeber en wie zijn de konijnen?
Nah weet ik niet, het is naakt en met 5 anderen lees ik…..quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil vandaag de sloeber wel zijn, wil jij vandaag een van de wiebelkonijntjes spelen?
Die andere konijntjes stoppen we dan wel in een konijnenhok en wat dat naakt betreft, een zeemleren jurkje is ook gaaf.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nah weet ik niet, het is naakt en met 5 anderen lees ik…..
Blijft toch wel wat sloeberig.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die andere konijntjes stoppen we dan wel in een konijnenhok en wat dat naakt betreft, een zeemleren jurkje is ook gaaf.
doet niks af aan sloeberig..quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan pakken we er overdreven dure cocktails bij
Dus dan komen we eigenlijk uit op jij en ik die overdreven dure cocktails klappen waarbij ik in een leren jurkje moet en jij nog steeds als sloeber te boek staat?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan pakken we er overdreven dure cocktails bij
Allebei een knotje vandaag?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:04 schreef Ygritte het volgende:
US kom, we gaan gewoon op het terras zitten, van de zon en het leven genieten, de wereld be-filosoferen en aapjes kijken
Beste plan dit, lekker samen mensen afkraken en bewonderen met hapjes en drankjes en elkaars breinquote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:04 schreef Ygritte het volgende:
US kom, we gaan gewoon op het terras zitten, van de zon en het leven genieten, de wereld be-filosoferen en aapjes kijken
mag ik meequote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:04 schreef Ygritte het volgende:
*hupt*quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe goed kun je een konijntje nadoen?
Ondertussen zijn wij zelfquote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beste plan dit, lekker samen mensen afkraken en bewonderen met hapjes en drankjes en elkaars brein
Zeg, zullen we CE ook even meenemen? Als jij en Bal dan geïntrigeerd opgewonden van elkaar raken filosoferen CE en ik nog wel even over de perfecte lamp.quote:
Dit beeld klopt helemaal, commentaar leveren en er dan zelf als vergeten aardappels bij hangen in een rotanstoeltjequote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ondertussen zijn wij zelf [ afbeelding ]. Klinken wel echt als leuke mensen zo….
Einde van de dag wordt dit; [ afbeelding ]
Prima clubje lijkt me dit wel om het dagen uit te kunnen houden op een terrasjequote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zeg, zullen we CE ook even meenemen? Als jij en Bal dan geïntrigeerd opgewonden van elkaar raken filosoferen CE en ik nog wel even over de perfecte lamp.
Wel koud s’ avonds laat…..quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prima clubje lijkt me dit wel om het dagen uit te kunnen houden op een terrasje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |