abonnement Unibet Coolblue
pi_204217843
Joe Rogan had Covid, toen heeft de MSM het beeld lopen manipuleren zodat zijn huid grimmiger leek van kleur.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204217921
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 18:01 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Maar dokters zijn gedwongen om het narratief te volgens en mochten covid patiënten niet behandelen op de manier die ze normaal doen. Vond ik op zijn minst ook apart. Dat huisartsen totaal zijn gepasseerd igv corona is op zijn minst ook bijzonder te noemen.
Mja, het is meer dat bloot is komen te liggen hoe gezondheidszorg werkt.
Artsen kunnen niet op eigen houtje medicijnen voorschrijven. Die dienen daar wel voor te zijn toegelaten.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 25 maart 2022 @ 18:12:11 #278
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_204217934
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 18:01 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik vind het maar raar, als je statistisch significante shit vindt op een okay populatie, randomized control trial etc etc........

Dan zou het, als het werkt, toch allaanggggggggggggggggggggggggggggggggg wijdverbreid geaccepteerd moeten zijn als werkend.

Keb hetzelfde gevoel als jij een beetje, maar tis een beladen onderwerp, veel met een mening zullen zelfcensuur toepassen.
In dit geval was vaccineren de enige uitweg volgens onze leiders.
Zelfs toen er wetenschappers waren die dit betwistten mocht daar geen discussie over zijn. Hugo zei ook letterlijk dat er maar een oplossing was en werd het dokters verboden om te experimenteren met mogelijke medicijnen. Bizar dat de politiek zich daarmee ging bemoeien.

Denk zelf dat het een sterke lobby is geweest olv Bill Gates en Fauci.
Zijn vieze spelletjes gespeeld waar veel geld mee is verdiend door een kleine groep.

Denk zelf ook dat de vaccins al klaarlagen en dat het virus manmade is. Gewoon te toevallig dat die vaccins, allemaal, op het juiste moment klaar waren. Create probleem en oplossing. Winwin, wereldpopulatie moet omlaag en liefst iedereen aan een med abbo.
To BG or not to BG!
pi_204217969
twitter


Knettergek deze wereld.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204217991
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 18:12 schreef oppiedoppie het volgende:
In dit geval was vaccineren de enige uitweg volgens onze leiders.
Zelfs toen er wetenschappers waren die dit betwistten mocht daar geen discussie over zijn.
Ik weet niet hoor maar er werd door oa Gommers gelijk al gezegd dat Corona nooit meer weg zou gaan, dat hele steriele immuniteit principe werd door onze mainstream figuren al van vóór de vaccinaties onderuit gehaald.

En je bouwt ook immuniteit op met de ziekte doorlopen en de risico's waren vanaf moment 0 al niet bijzonder voor mij. Als ongezond persoon of 60+er had ik er allicht anders in gestaan en allicht één vaccinatie genomen.

Maar okay, allemaal leuk en aardig, maar omwille van buitenland reizen beperkingen zal ik alsnog vaccineren straks.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 25 maart 2022 @ 18:27:07 #281
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_204218122
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 18:17 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik weet niet hoor maar er werd door oa Gommers gelijk al gezegd dat Corona nooit meer weg zou gaan, dat hele steriele immuniteit principe werd door onze mainstream figuren al van vóór de vaccinaties onderuit gehaald.

En je bouwt ook immuniteit op met de ziekte doorlopen en de risico's waren vanaf moment 0 al niet bijzonder voor mij. Als ongezond persoon of 60+er had ik er allicht anders in gestaan en allicht één vaccinatie genomen.

Maar okay, allemaal leuk en aardig, maar omwille van buitenland reizen beperkingen zal ik alsnog vaccineren straks.
Klopt maar er werd in het begin, voor het vaxxineren, wel gedacht dat gevaccineerden steriel zouden worden en dat het een pandemie van de ongevaccineerden zou worden.

Terwijl de cijfers tijdens het vaccineren al onverwachts begonnen te stijgen ipv dalen.
To BG or not to BG!
pi_204218225
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 18:27 schreef oppiedoppie het volgende:
Klopt maar er werd in het begin, voor het vaxxineren, wel gedacht dat gevaccineerden steriel zouden worden en dat het een pandemie van de ongevaccineerden zou worden.

Ik denk dus van niet. Dat hebben ze later verzonnen toen de belangen van vaccineren gepropageerd werden.

Ook nooit op antistoffen getest behalve bij Sanquin daar deden ze het vollop, maar die antistoffen kregen niet dezelfde status, ach man! @JKL$@

Vaccineren is een doel, dat is duidelijk, over de hele wereld.

Als alles open en eerlijk is en men decentraal zelf beslissingen neemt dan is er toch wel ergens één land dat wél verzint dat aangetoonde antistoffen dezelfde status krijgen als volledige vaccinatie.

Het zaakje stinkt, om de reden dat de irrationele bullshit zo uniform uitgedragen wordt door staten die tegelijkertijd menen onafhankelijk van elkaar beslissingen te nemen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204218311
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204218608
twitter


Deze moet je offline opslaan want ik voorspel je dat die offline gehaald wordt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 25 maart 2022 @ 19:09:34 #285
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204218675
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 17:51 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Hier zijn destijds felle discussies over geweest en mensen belachelijk gemaakt die meenden dat het best een goed middel zou kunnen zijn. Doktoren die dit beweerden waren kwakzalvers.

Wat vinden die mensen er nu van nu blijkt dat het misschien best goede resultaten heeft?

Was sowieso al schandalig dat het doktors werd verboden om dit middel te gebruiken. En dat andere middel remdesivir mocht wel terwijl dat middel niet zon beste reputatie heeft.

Hier is weer flink staaltje propaganda gebruikt. Enige oplossing was het vaccin en mogelijke medicijnen werden verboden terwijl pfizer wel zelf stiekem aan een medicijn werkte.
Waaruit blijkt dat ivermectine 'best goede resultaten heeft'?
Huilen dan.
  vrijdag 25 maart 2022 @ 19:10:06 #286
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_204218681
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 18:34 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik denk dus van niet. Dat hebben ze later verzonnen toen de belangen van vaccineren gepropageerd werden.

Ook nooit op antistoffen getest behalve bij Sanquin daar deden ze het vollop, maar die antistoffen kregen niet dezelfde status, ach man! @:JKL$@

Vaccineren is een doel, dat is duidelijk, over de hele wereld.

Als alles open en eerlijk is en men decentraal zelf beslissingen neemt dan is er toch wel ergens één land dat wél verzint dat aangetoonde antistoffen dezelfde status krijgen als volledige vaccinatie.

Het zaakje stinkt, om de reden dat de irrationele bullshit zo uniform uitgedragen wordt door staten die tegelijkertijd menen onafhankelijk van elkaar beslissingen te nemen.
Hm. Das nog kwalijker dus.

Dat het zaakje stinkt vanaf het begin is duidelijk.

Als vaccineren het doel an sich is. Waarom dan?
To BG or not to BG!
pi_204218697
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 19:10 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Hm. Das nog kwalijker dus.

Dat het zaakje stinkt vanaf het begin is duidelijk.

Als vaccineren het doel an sich is. Waarom dan?
Money?

Weg banen naar met minder tegenspraak Cyborg achtige principes doorvoeren? Mensen chippen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 25 maart 2022 @ 19:13:36 #288
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204218712
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 18:05 schreef ludovico het volgende:
Joe Rogan had Covid, toen heeft de MSM het beeld lopen manipuleren zodat zijn huid grimmiger leek van kleur.
Nope.

Zie: Isdatzo in BNW / COVID1984- #214-Massale opstand
Huilen dan.
  vrijdag 25 maart 2022 @ 19:14:55 #289
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204218729
En

Huilen dan.
  vrijdag 25 maart 2022 @ 19:54:57 #290
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204219323
https://www.hpdetijd.nl/c(...)re_code=p4cKiBpZ0zNd

De Nederlandse burgers (met de helft hoeft je geen medelijden te hebben want die hebben op de Bende van Rutte gestemd) worden door die permanente angstzaaierij en doemdenkerij volkomen murw gemept en accepteren vervolgens klakkeloos alle nieuwe decreten van de overheid.

Nu is het weer raak, want het volk moet zich opmaken voor een watercrisis. Alsof de atoombom van Poetin, de corona, de energiecrisis, de klimaatcrisis, de stikstofcrisis, de landbouwcrisis en de benzine-, zonnebloemolie-, koffie-, brood- en biercrisis nog niet afschrikwekkend genoeg waren. De media zijn zo druk met het venten van de keutels van Rutte IV dat ze soms bijna vergeten de transgenderrevolutie te promoten!

Nederland wordt bestierd door een kakistocratie (een regering van dumbo’s en nitwits) maar denk maar niet dat je in de mainstream media (MSM) ook maar één kritische noot over volslagen bespottelijke en plaatsvervangende schaamte opwekkende ‘ministers’ als Kaag, Jetten en Ollongren zult lezen.

De media zijn de buttplug van Rutte
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_204219392
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 18:12 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
In dit geval was vaccineren de enige uitweg volgens onze leiders.
Zelfs toen er wetenschappers waren die dit betwistten mocht daar geen discussie over zijn. Hugo zei ook letterlijk dat er maar een oplossing was en werd het dokters verboden om te experimenteren met mogelijke medicijnen. Bizar dat de politiek zich daarmee ging bemoeien.

Denk zelf dat het een sterke lobby is geweest olv Bill Gates en Fauci.
Zijn vieze spelletjes gespeeld waar veel geld mee is verdiend door een kleine groep.

Denk zelf ook dat de vaccins al klaarlagen en dat het virus manmade is. Gewoon te toevallig dat die vaccins, allemaal, op het juiste moment klaar waren. Create probleem en oplossing. Winwin, wereldpopulatie moet omlaag en liefst iedereen aan een med abbo.
Het is niet zo dat alle vaccins allemaal op het juiste moment klaar waren. Er zijn iets van 40 ontwikkeld, een aantal hebben het niet gehaald, nog een aantal zitten nog in de testfase en wat het wel heeft gehaald kwam pas op gang toen het virus alweer tever gemuteerd was.
Juist hier op BNW is het mantra dat het vaccin een totale mislukking is en eerder schadelijk dan dat het iets goed doet.
Hoezo kun je dan spreken van een vaccin dat vooraf al was gemaakt?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 25 maart 2022 @ 19:59:24 #292
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204219410
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 25 maart 2022 @ 20:04:12 #293
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204219495
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 18:14 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]

Knettergek deze wereld.
echt hoor
als ik kinderen had in die leeftijd had ik echt gezegd
mijn kinderen nemen niet deel aan deze lessen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 25 maart 2022 @ 20:05:53 #294
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204219518
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_204220170
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 18:05 schreef ludovico het volgende:
Joe Rogan had Covid, toen heeft de MSM het beeld lopen manipuleren zodat zijn huid grimmiger leek van kleur.
Joe Rogan net zo veel te vertrouwen als Alex Jones is. Totaal niet dus.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator vrijdag 25 maart 2022 @ 21:39:24 #296
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204220757
Lieve vrienden en ook niet zo'n lieve vrienden hier :) Ik kom wederom afscheid nemen, niet omdat ik het wil maar omdat ik door een bijna gedwongen zelftest positief blijk op dit allesverslindende virus.

Het was fijn jullie allen gekend te hebben, see you in the next life :W

Maar van de andere kant, nergens last van. Klein beetje vermoeid de laatste 2 dagen. Niet eens verkouden.. Wel lekker die natuurlijke immuniteit die me nu beschermd tegen ernstige ziekte. Hoewel ik die de eerste keer ook niet ernstig had alleen wel verkouden.

Anyway, it was my pleasure _O_ R.I.P. me.
Lach met een schone bips
  vrijdag 25 maart 2022 @ 21:53:16 #297
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204220941
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 21:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
Lieve vrienden en ook niet zo'n lieve vrienden hier :) Ik kom wederom afscheid nemen, niet omdat ik het wil maar omdat ik door een bijna gedwongen zelftest positief blijk op dit allesverslindende virus.

Het was fijn jullie allen gekend te hebben, see you in the next life :W

Maar van de andere kant, nergens last van. Klein beetje vermoeid de laatste 2 dagen. Niet eens verkouden.. Wel lekker die natuurlijke immuniteit die me nu beschermd tegen ernstige ziekte. Hoewel ik die de eerste keer ook niet ernstig had alleen wel verkouden.

Anyway, it was my pleasure _O_ R.I.P. me.
lieve loveyou
moeten we al een afscheidsrede schrijven?

een kaarsje aansteken?
maar zonder gein
beterschap O+
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_204221030
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 21:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
Lieve vrienden en ook niet zo'n lieve vrienden hier :) Ik kom wederom afscheid nemen, niet omdat ik het wil maar omdat ik door een bijna gedwongen zelftest positief blijk op dit allesverslindende virus.

Het was fijn jullie allen gekend te hebben, see you in the next life :W

Maar van de andere kant, nergens last van. Klein beetje vermoeid de laatste 2 dagen. Niet eens verkouden.. Wel lekker die natuurlijke immuniteit die me nu beschermd tegen ernstige ziekte. Hoewel ik die de eerste keer ook niet ernstig had alleen wel verkouden.

Anyway, it was my pleasure _O_ R.I.P. me.
tot morgen :W
pi_204221033
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 21:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
Lieve vrienden en ook niet zo'n lieve vrienden hier :) Ik kom wederom afscheid nemen, niet omdat ik het wil maar omdat ik door een bijna gedwongen zelftest positief blijk op dit allesverslindende virus.

Het was fijn jullie allen gekend te hebben, see you in the next life :W

Maar van de andere kant, nergens last van. Klein beetje vermoeid de laatste 2 dagen. Niet eens verkouden.. Wel lekker die natuurlijke immuniteit die me nu beschermd tegen ernstige ziekte. Hoewel ik die de eerste keer ook niet ernstig had alleen wel verkouden.

Anyway, it was my pleasure _O_ R.I.P. me.
Oh no! You must be quite devastated!

Whisky, lemon juice, honey with hot water and a paracetamol might help, but if not, I wish you well on your journey.
Please let us know if you make it through!
Hopefully we'll hear from you tomorrow then! :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 25 maart 2022 @ 22:02:39 #300
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204221091
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 21:58 schreef Tingo het volgende:

[..]
Oh no! You must be quite devastated!

Whisky, lemon juice, honey with hot water and a paracetamol might help, but if not, I wish you well on your journey.
Please let us know if you make it through!
Hopefully we'll hear from you tomorrow then! :)
Paracetamol
weet je wel wat daar in zit :o :o :P
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')