abonnement Unibet Coolblue
pi_204133744
Gewoon omdat het kan was ik op zoek naar de meest onaantrekkelijke vacature die nu te vinden was op internet.

Kunnen jullie iets vinden wat nog onaantrekkelijker lijkt?

https://www.tempo-team.nl(...)d=Tijdelijk&pagina=1

Tijdelijke job in een magazijn van DHL tegen minimumloon parttime in de nacht werken.
pi_204133882
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 00:04 schreef Bitlord het volgende:
Gewoon omdat het kan was ik op zoek naar de meest onaantrekkelijke vacature die nu te vinden was op internet.

Kunnen jullie iets vinden wat nog onaantrekkelijker lijkt?

https://www.tempo-team.nl(...)d=Tijdelijk&pagina=1

Tijdelijke job in een magazijn van DHL tegen minimumloon parttime in de nacht werken.
Uitzendbureau banen noem ik geen vacatures maar slavernij. Overigens is de baan schijnbaar nuttig want er is werk voor. Dat het geen gunstige baan is voor de sollicitant, tja dan kan ik elke vacature wel posten

Via een uitzendbureau werken moet je echt kost wat het kost vermijden
pi_204134439
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 00:19 schreef investeerdertje het volgende:

Uitzendbureau banen noem ik geen vacatures maar slavernij. Overigens is de baan schijnbaar nuttig want er is werk voor. Dat het geen gunstige baan is voor de sollicitant, tja dan kan ik elke vacature wel posten

Via een uitzendbureau werken moet je echt kost wat het kost vermijden
Voor sommige mensen is het anders een prima manier om - als het ze uitkomt - wat bij te verdienen.
  zaterdag 19 maart 2022 @ 07:27:46 #4
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_204134665
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 03:19 schreef Queller het volgende:

[..]
Voor sommige mensen is het anders een prima manier om - als het ze uitkomt - wat bij te verdienen.
Als je uitbetaald wilt krijgen kan ik het iedereen afraden.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zaterdag 19 maart 2022 @ 07:56:51 #5
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_204134763
Dit lijkt me veel kutter

Voor het absolute minimum mensen telefonisch lastigvallen met loterijtroep.
https://nl.indeed.com/Out(...)dvn=8508810757086205
pi_204135120
Alle vacatures waar 'marktconform', 'passend', 'goed' (of zelfs 'uitstekend') betaald wordt (aldus de vacature) zonder dat te concretiseren (en nee, een verzorgde lunch, pingpongtafel/tafelvoetbal of een game console zijn géén concretisering van arbeidsvoorwaarden). Een bandbreedte voldoet. Hopelijk komt er per augustus daadwerkelijk verandering in.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_204135151
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 09:03 schreef baskick het volgende:
Hopelijk komt er per augustus daadwerkelijk verandering in.
Hoezo per augustus?
pindazakje
pi_204135325
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 07:27 schreef Quotidien het volgende:

[..]
Als je uitbetaald wilt krijgen kan ik het iedereen afraden.
Waarom? In mijn studententijd vaak via randstad en tempo team gewerkt, nooit problemen gehad. Als student vond ik het juist ook wel lekker dat je iedere week betaald krijgt
No bitch to me
pi_204135462
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 09:10 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Hoezo per augustus?
Deadline implementatie van Europese richtlijn. Zie https://www.rijksoverheid(...)e-arbeidsvoorwaarden.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_204135572
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 09:03 schreef baskick het volgende:
Alle vacatures waar 'marktconform', 'passend', 'goed' (of zelfs 'uitstekend') betaald wordt (aldus de vacature) zonder dat te concretiseren (en nee, een verzorgde lunch, pingpongtafel/tafelvoetbal of een game console zijn géén concretisering van arbeidsvoorwaarden). Een bandbreedte voldoet. Hopelijk komt er per augustus daadwerkelijk verandering in.
Marktconform is zo kut.

Steek je er tijd in, krijg je te horen dat ze lager betalen dan bij je huidige baan.

Prima maar vermeld het dan, dan weet je dat je er niet verder op in hoeft te gaan.

Opzich zijn recruiters via LinkedIn wel handig. Meteen vragen wat de salaris indicatie is en of er een auto bij de functie zit.

Zo nee, laat maar zitten.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_204135711
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 09:59 schreef spierbal het volgende:

[..]
Marktconform is zo kut.

Steek je er tijd in, krijg je te horen dat ze lager betalen dan bij je huidige baan.

Prima maar vermeld het dan, dan weet je dat je er niet verder op in hoeft te gaan.

Opzich zijn recruiters via LinkedIn wel handig. Meteen vragen wat de salaris indicatie is en of er een auto bij de functie zit.

Zo nee, laat maar zitten.
Ja. Vooral ook omdat recruiters kennelijk een ander beeld van marktconform hebben dan latent werkzoekenden :+
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_204135771
Soberso ga je toch niet overstappen voor een 'marktconform' salaris.
Je wil juist meer verdienen dan het gemiddelde anders hoef je niet gaan solliciteren.
pindazakje
pi_204136181
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 10:15 schreef Hyaenidae het volgende:
Soberso ga je toch niet overstappen voor een 'marktconform' salaris.
Je wil juist meer verdienen dan het gemiddelde anders hoef je niet gaan solliciteren.
Vandaar dat ik vacatures die marktconform en dergelijke termen bezigen noemde in topic over de meest onaantrekkelijke vacatures.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_204136308
Ik kom er de laatste tijd nogal veel tegen die in de vacature zeggen “werken met goed gereedschap”

Ook zo raar want ga ervan uit dat dat gereedschap goed is anders neemt zo’n bedrijf zichzelf niet serieus.

Maar blijkbaar zien werkgevers dat ook als één van hun geweldige punten :’)

Verder “marktconform” inderdaad.
Of “wij maken hoogwaardige producten” zeggen ze ook allemaal.
“Geen 9 tot 5 mentaliteit” ofwel vaak overwerk en niet zeiken.
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 19 maart 2022 @ 11:46:06 #15
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_204136582
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 11:15 schreef kree het volgende:
Ik kom er de laatste tijd nogal veel tegen die in de vacature zeggen “werken met goed gereedschap”

Ook zo raar want ga ervan uit dat dat gereedschap goed is anders neemt zo’n bedrijf zichzelf niet serieus.

Maar blijkbaar zien werkgevers dat ook als één van hun geweldige punten :’)

Verder “marktconform” inderdaad.
Of “wij maken hoogwaardige producten” zeggen ze ook allemaal.
“Geen 9 tot 5 mentaliteit” ofwel vaak overwerk en niet zeiken.
Idd of geen 9 tot 5 mentaliteit maar wel stipt om 09:00 op kantoor verwacht worden 😂
BAM dit is 3KB
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 19 maart 2022 @ 11:49:16 #16
206731 Mortaxx
Doomer
pi_204136600
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 11:15 schreef kree het volgende:
Ik kom er de laatste tijd nogal veel tegen die in de vacature zeggen “werken met goed gereedschap”

Ook zo raar want ga ervan uit dat dat gereedschap goed is anders neemt zo’n bedrijf zichzelf niet serieus.

Maar blijkbaar zien werkgevers dat ook als één van hun geweldige punten :’)

Verder “marktconform” inderdaad.
Of “wij maken hoogwaardige producten” zeggen ze ook allemaal.
“Geen 9 tot 5 mentaliteit” ofwel vaak overwerk en niet zeiken.
"Representatieve bedrijfskleding" is er ook zo eentje. Nou dat zal sollicitanten echt over de streep trekken!
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_204136947
“Gratis fruit op de werkvloer of een gratis kop soep”. Zo zo, maak me gek!

Wat lijkt het mij ook afschuwelijk trouwens om te werken als intercedent. Moet je allemaal mensen kutbanen aansmeren en dan ook nog een hijgende opdrachtgever in je nek.
  zaterdag 19 maart 2022 @ 12:45:50 #18
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_204137047
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 11:15 schreef kree het volgende:
Ik kom er de laatste tijd nogal veel tegen die in de vacature zeggen “werken met goed gereedschap”

Ook zo raar want ga ervan uit dat dat gereedschap goed is anders neemt zo’n bedrijf zichzelf niet serieus.

Maar blijkbaar zien werkgevers dat ook als één van hun geweldige punten :’)

Verder “marktconform” inderdaad.
Of “wij maken hoogwaardige producten” zeggen ze ook allemaal.
“Geen 9 tot 5 mentaliteit” ofwel vaak overwerk en niet zeiken.
Al die onzin qua HR-jargon wat eigenlijk niets zegt is ook kansloos. Een vacature interessant proberen te maken met mooie woorden zonder inhoud :')
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_204137096
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 00:19 schreef investeerdertje het volgende:

[..]
Uitzendbureau banen noem ik geen vacatures maar slavernij. Overigens is de baan schijnbaar nuttig want er is werk voor. Dat het geen gunstige baan is voor de sollicitant, tja dan kan ik elke vacature wel posten

Via een uitzendbureau werken moet je echt kost wat het kost vermijden
Ik heb er altijd prima kunnen werken. Lekker flexibel, komen en gaan wanneer je wilt, geen opzegtermijn, etc.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_204137123
Alle vacatures met woorden en formuleringen als ‘uitdagend’, ‘dynamisch’, ‘geen 9-tot-mentaliteit’, ‘passie’ en ‘vaak op pad’.

Ik wil eigenlijk gewoon een 9-tot-5 baan waarbij ik niet steeds boven mezelf hoef uit te stijgen. Liefst op een vaste en vertrouwde plek, met een vast clubje mensen die ik aardig vind. En passie; no way, als je passie je werk wordt is de lol er doorgaans zo vanaf.
pi_204137220
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 12:53 schreef _Arual_ het volgende:
Alle vacatures met woorden en formuleringen als ‘uitdagend’, ‘dynamisch’, ‘geen 9-tot-mentaliteit’, ‘passie’ en ‘vaak op pad’.
als je passie je werk wordt is de lol er doorgaans zo vanaf.
Niet echt, ik doe nu 25 jaar werk in IT en voor mij blijft het echt leuk en uitdagend.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204137341
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 12:45 schreef daNpy het volgende:

[..]
Al die onzin qua HR-jargon wat eigenlijk niets zegt is ook kansloos. Een vacature interessant proberen te maken met mooie woorden zonder inhoud :')
Da's altijd zo met jargon. Net zoals met managementjargon. Leuk om een bullshitbingokaart te vullen, maar dat is het dan ook wel.
pi_204137424
Ik erger me over algemeen meer aan de inhoud van de vacature qua werkzaamheden skills.
Dat een .NET Developoer ook verstand van C-Sharp moet hebben lijkt me nogal logisch, bij een Timmerman zeg je toch ook niet: Kan zagen en timmeren.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204138548
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 12:50 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Ik heb er altijd prima kunnen werken. Lekker flexibel, komen en gaan wanneer je wilt, geen opzegtermijn, etc.
En hoe lang geleden was dat
pi_204138579
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 15:29 schreef investeerdertje het volgende:

[..]
En hoe lang geleden was dat
Toen ik 16 was tot mijn afstuderen. Voor die leeftijd zijn uitzendbureaus gemaakt en zeer handig voor de werknemer
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_204138617
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 12:33 schreef GS-Raw het volgende:
“Gratis fruit op de werkvloer of een gratis kop soep”. Zo zo, maak me gek!

Wat lijkt het mij ook afschuwelijk trouwens om te werken als intercedent. Moet je allemaal mensen kutbanen aansmeren en dan ook nog een hijgende opdrachtgever in je nek.
Is best leuk voor een tijdje, maar valt en staat met collega's en organisatie waarvoor je werkt. Je leert er een hoop.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_204138814
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 15:32 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Toen ik 16 was tot mijn afstuderen. Voor die leeftijd zijn uitzendbureaus gemaakt en zeer handig voor de werknemer
Dat is tegenwoordig niet meer de realiteit en ook niet meer waar uitzendbureaus voor zijn. Tegenwoordig zijn er hele functiegroepen waar je bijna alleen via deze slavernij kan werken.
  Redactie Frontpage zaterdag 19 maart 2022 @ 16:25:57 #28
38148 crew  Innisdemon
pi_204139400
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 00:04 schreef Bitlord het volgende:
Gewoon omdat het kan was ik op zoek naar de meest onaantrekkelijke vacature die nu te vinden was op internet.

Kunnen jullie iets vinden wat nog onaantrekkelijker lijkt?

https://www.tempo-team.nl(...)d=Tijdelijk&pagina=1

Tijdelijke job in een magazijn van DHL tegen minimumloon parttime in de nacht werken.
haha jezes, daar heb je wel een winnaar hoor :D
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  zaterdag 19 maart 2022 @ 16:48:42 #29
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_204139849
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 00:04 schreef Bitlord het volgende:
Gewoon omdat het kan was ik op zoek naar de meest onaantrekkelijke vacature die nu te vinden was op internet.

Kunnen jullie iets vinden wat nog onaantrekkelijker lijkt?

https://www.tempo-team.nl(...)d=Tijdelijk&pagina=1

Tijdelijke job in een magazijn van DHL tegen minimumloon parttime in de nacht werken.
Toen ik daar een jaar of tien geleden als bijbaan werkte kreeg ik die 13 euro al zonder de toeslagen. Gewoon de lonen dik verlaagd dus, en maar jammeren dat ze geen Nederlanders meer kunnen vinden. :')
pi_204140732
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 15:57 schreef investeerdertje het volgende:

[..]
Dat is tegenwoordig niet meer de realiteit en ook niet meer waar uitzendbureaus voor zijn. Tegenwoordig zijn er hele functiegroepen waar je bijna alleen via deze slavernij kan werken.
dat is inderdaad dan ook niet handig. Maar voor scholieren en studenten is het ideaal en daarom kunnen ze prima blijven.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_204140743
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 16:48 schreef Nobu het volgende:

[..]
Toen ik daar een jaar of tien geleden als bijbaan werkte kreeg ik die 13 euro al zonder de toeslagen. Gewoon de lonen dik verlaagd dus, en maar jammeren dat ze geen Nederlanders meer kunnen vinden. :')
klopt want met lage lonen wordt een beroepsbevolking verlaagd... (waar blijven deze mensen eigenlijk?)
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zaterdag 19 maart 2022 @ 18:13:01 #32
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_204140995
Als ze zeggen "marktconform" moet je er van uitgaan dat het kut is.
pi_204142239
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 00:04 schreef Bitlord het volgende:
Gewoon omdat het kan was ik op zoek naar de meest onaantrekkelijke vacature die nu te vinden was op internet.

Kunnen jullie iets vinden wat nog onaantrekkelijker lijkt?

https://www.tempo-team.nl(...)d=Tijdelijk&pagina=1

Tijdelijke job in een magazijn van DHL tegen minimumloon parttime in de nacht werken.
Zou toch wel met de recruiter willen afspreken :P
pi_204144391
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 19:59 schreef Hydrogeny het volgende:

[..]
Zou toch wel met de recruiter willen afspreken :P
Kan je doen, en dan invullen dat je afgeronde WO master hebt maar toch erg geïnteresseerd bent. Eens kijken of je de eerste wordt die niet aangenomen wordt.
pi_204144427
https://b-jobz.com/nl/web(...)y&utm_medium=organic

Ook vreselijk, werken als produktiemedewerker in een koelcel
  zondag 20 maart 2022 @ 06:28:35 #36
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_204147196
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 15:57 schreef investeerdertje het volgende:

[..]
Dat is tegenwoordig niet meer de realiteit en ook niet meer waar uitzendbureaus voor zijn. Tegenwoordig zijn er hele functiegroepen waar je bijna alleen via deze slavernij kan werken.
Vaak als het uitzendbureau geheimzinnig doet over de naam van het bedrijf "je gaat werken bij een grote producent van Plastic in de omgeving van Rotterdam"

Dan loopt er ook een sollicitatie van een vaste baan bij het bedrijf zelf, is soms gewoon ff zoeken.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  zondag 20 maart 2022 @ 08:55:35 #37
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_204147688
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 16:48 schreef Nobu het volgende:

[..]
Toen ik daar een jaar of tien geleden als bijbaan werkte kreeg ik die 13 euro al zonder de toeslagen. Gewoon de lonen dik verlaagd dus, en maar jammeren dat ze geen Nederlanders meer kunnen vinden. :')
Klopt. Ik heb ooit een zomer in de kassen gewerkt als scholier. Via een uitzendbureau. Betaalde ruim meer dan het (jeugd)minimumloon en de meerderheid was Nederlands, vaak ook ongeschoolden en mensen waar wat mee was. Nu lopen de Polen er al weg en Nederlanders denken er niet meer aan.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zondag 20 maart 2022 @ 09:00:05 #38
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_204147719
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 22:02 schreef Bitlord het volgende:
https://b-jobz.com/nl/web(...)y&utm_medium=organic

Ook vreselijk, werken als produktiemedewerker in een koelcel
Betaalt wel relatief goed.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_204147758
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 22:02 schreef Bitlord het volgende:
https://b-jobz.com/nl/web(...)y&utm_medium=organic

Ook vreselijk, werken als produktiemedewerker in een koelcel
Ik heb dat tijdje gedaan bij AH distritubtiecentrum :)
Als je zoals ik goed tegen kou kunt is het niet zo spannend hoor :)
De meest afgrijselijke baan die ik ooit had was het controlleren van die blauwe champignonnen bakjes, moest je ze tegen licht houden om te zien of ze dik genoeg waren. Behalve dat het geestdodend was stond je ook de hele dag in geur van brandend plastic, :r
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 20 maart 2022 @ 09:06:04 #40
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_204147772
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 12:33 schreef GS-Raw het volgende:
“Gratis fruit op de werkvloer of een gratis kop soep”. Zo zo, maak me gek!

Wat lijkt het mij ook afschuwelijk trouwens om te werken als intercedent. Moet je allemaal mensen kutbanen aansmeren en dan ook nog een hijgende opdrachtgever in je nek.
En dat gratis fruit is dan zo’n houten mandje wat meteen door altijd dezelfde collega’s wordt geplunderd.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_204148098
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 09:06 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
En dat gratis fruit is dan zo’n houten mandje wat meteen door altijd dezelfde collega’s wordt geplunderd.
En dan rustig 3 bananen op zijn bureau legt, en ze dan niet eens op eet en op vrijdag bij het vuil flikkert :')
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204148200
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 22:02 schreef Bitlord het volgende:
https://b-jobz.com/nl/web(...)y&utm_medium=organic

Ook vreselijk, werken als produktiemedewerker in een koelcel
Ik irriteer mij meer aan het niveau van de ‘recruiter’.

quote:
Het gaat om een ontzettend leuk bedrijf in Waddinxveen die gespecialiseerd is en verschillende voeding.

quote:
Vereisten: Je beheerst de Nederlandse taal zowel in woord als geschrift uitstekendJe beschikt over ervaring met orderpickenJe kunt goed tegen kouJe kunt in de ochtend op eigen gelegenheid in Waddinxveen komenJe bent voor een lange tijd fulltime beschikbaar (dit is een baan voor een langere tijd)Je bent 1 dag in het weekend beschikbaar

Interpunctie, zinsopbouw en ‘lange tijd’ uitleggen als ‘een baan voor een langere tijd’.

Dat zou mij meer tegenhouden dan de kou.
pi_204148207
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2022 09:00 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Betaalt wel relatief goed.
19 euro per uur. Dat is veel meer dan goed.

Ook al is het inclusief toeslagen e.d denk ik
  zondag 20 maart 2022 @ 10:13:39 #44
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_204148472
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 09:50 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Ik irriteer mij meer aan het niveau van de ‘recruiter’.
[..]
[..]
Interpunctie, zinsopbouw en ‘lange tijd’ uitleggen als ‘een baan voor een langere tijd’.

Dat zou mij meer tegenhouden dan de kou.
Dus je moet elk weekend een dag werken?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_204148708
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 00:19 schreef investeerdertje het volgende:

[..]

Via een uitzendbureau werken moet je echt kost wat het kost vermijden
Mijn zoon is dankzij het uitzendbureau aan een vast contract gekomen bij het bedrijf waar hij als uitzendkracht is begonnen, dus zo zwart wit is het niet.
pi_204148867
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 10:32 schreef Sorella het volgende:

[..]
Mijn zoon is dankzij het uitzendbureau aan een vast contract gekomen bij het bedrijf waar hij als uitzendkracht is begonnen, dus zo zwart wit is het niet.
Dat er geluksvogels tussen zitten is leuk
  Moderator zondag 20 maart 2022 @ 10:52:57 #47
446930 crew  ESF1Gamer
pi_204149045
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 09:41 schreef raptorix het volgende:

[..]
En dan rustig 3 bananen op zijn bureau legt, en ze dan niet eens op eet en op vrijdag bij het vuil flikkert :')
De bananen werden als eerste uit de kratten gehaald bij een bedrijf waar ik gewerkt heb.
Vaak bleven de appels over
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_204149363
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 09:50 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Ik irriteer mij meer aan het niveau van de ‘recruiter’.
[..]
[..]
Interpunctie, zinsopbouw en ‘lange tijd’ uitleggen als ‘een baan voor een langere tijd’.

Dat zou mij meer tegenhouden dan de kou.
Nogal wat eisen voor een beetje orderpicken in een koelcel. Bedrijven hier in de buurt mogen voor zo'n functie, waarbij je ook in het weekend werkt, blij zijn als ze iemand vinden die zich verstaanbaar kan maken in het Engels.
pi_204149387
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 22:02 schreef Bitlord het volgende:
https://b-jobz.com/nl/web(...)y&utm_medium=organic

Ook vreselijk, werken als produktiemedewerker in een koelcel
Geen dag is hetzelfde en samen met je collega's maak je er een groot feest van.

_O-
pi_204153404
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 11:18 schreef PotjeSambal het volgende:

[..]
Geen dag is hetzelfde en samen met je collega's maak je er een groot feest van.

_O-
Ik zie voor mij alleen maar van die extreem chagrijnige bulgaren waarmee geen woord gepraat kan worden en die in pauze of shag roken of met hun telefoon aan het spelen zijn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')