Nicequote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:05 schreef FranticDJ het volgende:
Net ook bijpassende riem bij de patta's besteld
kan na vandaag wel een nier verkopenquote:
Ben even de weg kwijt. Je had schoenen gekocht en een riem besteld? Wat is er met een pak dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan na vandaag wel een nier verkopen
m'n redding is dat ik wel goed in standaardmaat pakken pas waarbij meestal alleen de mouwen en de pijpen wat ingekort moeten worden.
Ben je niet zo groot, of zijn vallen die pakken groot uit?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan na vandaag wel een nier verkopen
m'n redding is dat ik wel goed in standaardmaat pakken pas waarbij meestal alleen de mouwen en de pijpen wat ingekort moeten worden.
voor bij 't pak voor de trouw van mn zusquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben even de weg kwijt. Je had schoenen gekocht en een riem besteld? Wat is er met een pak dan?
ik heb verhoudingsgewijs korte poten en armenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben je niet zo groot, of zijn vallen die pakken groot uit?
Ah dat kan ook nogquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb verhoudingsgewijs korte poten en armen
A leuk. Je zus gaat trouwen. Feestjuh in het voor uit zicht. Ikquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voor bij 't pak voor de trouw van mn zus
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar eerst mn eigen feestjunquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A leuk. Je zus gaat trouwen. Feestjuh in het voor uit zicht. Ik
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]Bij de benen dus wel iets meer..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar een mooie pakje hoor
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
korte poten hequote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bij de benen dus wel iets meer..
Maar een mooie pakje hoor
Wat voor feestjuh is dat?quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]potverdikkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
straks ben je geen enigma meer
Thinking is difficult, that’s why most people judge
meer krijg je niet te zienquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
potverdikkie
straks ben je geen enigma meer
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lijkt op de foto een beetje op die ikea gordijnen die ik hier heb hangenmaar is lichter
het was me niet opgevallen maar nu je het zegtquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:27 schreef FranticDJ het volgende:
lijkt op die foto ook of ik twee enorm stijve tepels heb
Ja toch feestend het weekend in, ben alleen even een uur afwezig joejoequote:
Ik ook zoquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja toch feestend het weekend in, ben alleen even een uur afwezig joejoe
Was me niet opgevallen, maar ik ging wel even terug scrollen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lijkt op de foto een beetje op die ikea gordijnen die ik hier heb hangenmaar is lichter
Je kan er zo het colbertje aan ophangen. als dat tepels zouden zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:31 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Was me niet opgevallen, maar ik ging wel even terug scrollen.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:48 schreef DerRabbit het volgende:
@:TT dit weekend word sowieso al super über spitze geil geweldig want F1 is wieder da!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nederlanderse sport commentatoren vrijwillig beluisterenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
ook al kijk ik via viaplay
man wat was dat slecht
ik hoef geen hamilton vereringquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nederlanderse sport commentatoren vrijwillig beluisteren![]()
![]()
![]()
Gewoon lekker via de superieure SkySport kijken![]()
![]()
Haagsquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:52 schreef Haags het volgende:
VRIENDEN, en eventuele vijanden !!
Nou @:dud0r het wokken viel me nog mee.
nu niet je keutel terug trekkenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:52 schreef Haags het volgende:
Hallo aller aller ALLERBESTE en tevens MOOISTE en misschien zelfs wel de PRACHTIGSTE vrouw van HEEL FOK!quote:
Doe ik ook zeker niet.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Hallo aller aller ALLERBESTE en tevens MOOISTE en misschien zelfs wel de PRACHTIGSTE vrouw van HEEL FOK!
[..]
Doe ik ook zeker niet.
dit vraagt om beeldmateriaalquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Hallo aller aller ALLERBESTE en tevens MOOISTE en misschien zelfs wel de PRACHTIGSTE vrouw van HEEL FOK!
Als Ziggo je benchmark was zijn de Engelsen 450 miljoen miljard keer objectiever!quote:
lekker tochquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als Ziggo je benchmark was zijn de Engelsen 450 miljoen miljard keer objectiever!
Alles beter dan Nederlandse presentatoren wiens enige skill is om zich 4 uur lang furieus hard af te trekken op Verstappen![]()
Buik weer volquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:52 schreef Haags het volgende:
Hallo vriendje, vanmiddag was ons aller @madam-april eventjes aanwezigquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Hallo vriendje, vanmiddag was ons aller @:madam-april eventjes aanwezig
al een bronzen god geworden deze week?quote:
Dat eerstequote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
al een bronzen god geworden deze week?
of het Sahara stof nog achter de oren
lekker hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat eersteSaharastof alleen in de nacht last van gehad
tottemanquote:
Ik ga ieder weekend hopen dat Max uitvalt (zonder gewond te raken uiteraard).quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:33 schreef ToT het volgende:
[..]Heej!
![]()
Al gezien? Waggie gekauft!
[ afbeelding ]
Het is een vrij landquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ga ieder weekend hopen dat Max uitvalt (zonder gewond te raken uiteraard).
Dit lied was toch voor zijn overlijden geschreven?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ga ieder weekend hopen dat Max uitvalt (zonder gewond te raken uiteraard).
De grill van die wagen vind ik wel iets van een Jaguar vibe hebben.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:33 schreef ToT het volgende:
[..]Heej!
![]()
Al gezien? Waggie gekauft!
[ afbeelding ]
Daar begin ik pas aan als hij voor het beste der beste team rijdquote:
Ferrari staat er ook goed voorquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar begin ik pas aan als hij voor het beste der beste team rijd
McLarenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar begin ik pas aan als hij voor het beste der beste team rijd
Er is helemaal geen Mac in Larenquote:
Dat krijg je ervan als de FIA geen illegale auto's toelaatquote:
Had er veel meer van verwachtquote:
Lando is wel een baasje, een van de leukste figuren die de F1 de afgelopen jaren in is gekomenquote:
Of de verkeerdequote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
minste veranderingen aangebracht?
Gezellig hier?quote:
Het is hier gewoon Vivantastisch!quote:
absoluutquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lando is wel een baasje, een van de leukste figuren die de F1 de afgelopen jaren in is gekomen
Ja we hadden bijna eentje in het zwart gekocht, maar dat blauwe vinden we mooier.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De grill van die wagen vind ik wel iets van een Jaguar vibe hebben.
Wel mooie waggie in die blauwe kleur!
Pas na 22:00 uur worden de eerste mensen dronken, dan is de sfeer snel vertrokken dus je bent op tijd!quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Pas na 22:00 uur worden de eerste mensen dronken, dan is de sfeer snel vertrokken dus je bent op tijd!
Ik hou niet zo van dronkenschapquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Pas na 22:00 uur worden de eerste mensen dronken, dan is de sfeer snel vertrokken dus je bent op tijd!
Van dat soort grillen moet ik ook weinig hebben, heeft een hoge 'kijk mij eens een goed mens zijn' vibe waar ik totaal niet tegen kanquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja we hadden bijna eentje in het zwart gekocht, maar dat blauwe vinden we mooier.
Die grill vinden we ook ontiegelijk gaaf. Het nieuwe model heeft zo'n lelijk standaard "HEE KIJK MIJ EENS EEN ELEKTRISCHE AUTO ZIJN!!!!"-neusje.![]()
![]()
Ik wel, maar dan in een feesttent en niet op een forum.quote:
hoeveel heb je er al opquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik wel, maar dan in een feesttent en niet op een forum.
Echt wel he!quote:
Ik moet ook helemaal niks hebben van elektrische auto´s. Oppleuren met die onzin.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van dat soort grillen moet ik ook weinig hebben, heeft een hoge 'kijk mij eens een goed mens zijn' vibe waar ik totaal niet tegen kan![]()
Al heb ik wel een 'niet algemeen geaccepteerde' mening over volledig elektrische wagens
Als ik vrijgezel ben en wil neuken welquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Tsja, dronkenschap en een gevoel van anonimiteit zijn vaak geen hele goede combiquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
lekker benzine verbrandenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik moet ook helemaal niks hebben van elektrische auto´s. Oppleuren met die onzin.
Dat is dat ook precies de reden jaquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, dronkenschap en een gevoel van anonimiteit zijn vaak geen hele goede combi
Oh heb ik wel gedaan, nu 9 jaar later zit ik er nog aan vastquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Al moet je nooit uitgaan in de hoop om te scoren maar gewoon om een leuke tijd te hebben en in het moment te leven.
Dan komt het vanzelf.
Ja buiten dat gutmensch-imago vind ik het ook gewoon spuuglelijk staan, zeker als er een in de auto-kleur gespoten suggestie naar een grill is, en dat klepje voor het opladen verdomd zichtbaar en ook nog eens niet in het midden is.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van dat soort grillen moet ik ook weinig hebben, heeft een hoge 'kijk mij eens een goed mens zijn' vibe waar ik totaal niet tegen kan![]()
Al heb ik wel een 'niet algemeen geaccepteerde' mening over volledig elektrische wagens
Ik hou qua geluid ook meer van een diepe rochel van bijvoorbeeld een Corvette uit '69, maar dit rijdt gratis voor ons!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik moet ook helemaal niks hebben van elektrische auto´s. Oppleuren met die onzin.
Hybrides ben ik totaal een voorstander van. Het terug winnen van energie doormiddel van het om te zetten in elektriciteit die je later weer kunt gebruiken is (momenteel) een heel efficiënte manier om zoveel mogelijk energie uit een energiebron te gebruiken.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Veel te veel herrie.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hou qua geluid ook meer van een diepe rochel van bijvoorbeeld een Corvette uit '69, maar dit rijdt gratis voor ons!
Het is veilig, je hoeft je niet te schamen, je komt er mee weg, makkelijk afreageren, je kunt je eigen onzekerheid verbergen....quote:
Qua rijden zijn elektrische wagens idd lekker. Elektro motoren hebben veel meer koppel dat vrijwel meteen vanaf praktisch 0 toeren te krijgen is en een gigantische toeren range tov diesel en benzine motoren. Zeker als je er ook DAV versnelling op zet!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja buiten dat gutmensch-imago vind ik het ook gewoon spuuglelijk staan, zeker als er een in de auto-kleur gespoten suggestie naar een grill is, en dat klepje voor het opladen verdomd zichtbaar en ook nog eens niet in het midden is.
En ja, elektrische wagens; ik moet zeggen dat deze heerlijk pittig rijdt, de snelste auto die ik heb gehad. (Sneller dan mijn Hyundai Coupé) Erg comfortabel ook!
We zullen er niet heel vaak erg lange afstanden mee afleggen, en we kunnen hem thuis gratis opladen met de zonnepanelen.
ik zou me er niet prettig bij voelenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is veilig, je hoeft je niet te schamen, je komt er mee weg, makkelijk afreageren, je kunt je eigen onzekerheid verbergen....
Ik kan genoeg redenen bedenken hoor
Ik ook hoor. Al kost het me honderden euro´s extra, het interesseert me echt geen reet. Ik verneuk dat milieu wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:54 schreef R-woud93 het volgende:
Ik rij diesel, blijf ik ook doen zolang het kan.
Al betaal ik mij echt helemaal de tyfus er aan
Ik ook niet, maar als je een kut leven hebt kan ik mij er ergens wel iets bij voorstellen dat je op internet mister big star wil uithangen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou me er niet prettig bij voelen
maar he wie ben ik
Geen idee wat DAV versnelling is en of die MG het ook heeft, maar tijdens de 2 proefritten voelde ik maar 2x op een bepaalde snelheid een kort soort schakelmoment. Verder super soepel!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Qua rijden zijn elektrische wagens idd lekker. Elektro motoren hebben veel meer koppel dat vrijwel meteen vanaf praktisch 0 toeren te krijgen is en een gigantische toeren range tov diesel en benzine motoren. Zeker als je er ook DAV versnelling op zet!
misschien is mijn leven ook wel eens kutquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als je een kut leven hebt kan ik mij er ergens wel iets bij voorstellen dat je op internet mister big star wil uithangen.
Lekker maat, wij willen de BBQ aan met kerstquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Al kost het me honderden euro´s extra, het interesseert me echt geen reet. Ik verneuk dat milieu wel.
Ik heb een maandje terug een virtuele 24 uur race gedaan op iRacing. Met het bezine verbruik van de wagen die we hadden icm met de toenmalige benzine prijs van ¤2,10 landelijk waren we dik 4k kwijt geweest aan benzine alleenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:54 schreef R-woud93 het volgende:
Ik rij diesel, blijf ik ook doen zolang het kan.
Al betaal ik mij echt helemaal de tyfus er aan
ach dat klimaat gelulquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Al kost het me honderden euro´s extra, het interesseert me echt geen reet. Ik verneuk dat milieu wel.
Zeg nou zelf joh, zo´n waardeloze koude kut zomer als vorig jaar moeten we toch niet meer willen?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lekker maat, wij willen de BBQ aan met kerst
Die van iedereen wel eens denk ik, dat is wat anders dan altijd kutquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien is mijn leven ook wel eens kut
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien is mijn leven ook wel eens kut
Het is niet normaal momenteel, gaat ook niet meer beter worden denk ikquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb een maandje terug een virtuele 24 uur race gedaan op iRacing. Met het bezine verbruik van de wagen die we hadden icm met de toenmalige benzine prijs van ¤2,10 landelijk waren we dik 4k kwijt geweest aan benzine alleen![]()
Volgens Frans Timmermans was de Russische inval omdat Rusland niet kon voldoen aan de klimaatdoelen oid.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ach dat klimaat gelul
opgeklopte bs is een beter woord
Inderdaad, kan mij niet hard genoeg gaanquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Zeg nou zelf joh, zo´n waardeloze koude kut zomer als vorig jaar moeten we toch niet meer willen?
laat ik het zo zeggen dat de afgelopen 2 jaar geen pretje warenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die van iedereen wel eens denk ik, dat is wat anders dan altijd kut
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen dat de afgelopen 2 jaar geen pretje waren
en hé ik leef nog
Heel technisch verhaal, maar dat is een versnellingsbak die geen reguliere versnellingen heeft maar zich constant aanpast aan je snelheid en de motor constant in zijn 'ideale' toerenaantal kan laten werken. Als je die elektronisch afstelt op een elektrische motor kun je echt een gruwelijke acceleratie behalen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee wat DAV versnelling is en of die MG het ook heeft, maar tijdens de 2 proefritten voelde ik maar 2x op een bepaalde snelheid een kort soort schakelmoment. Verder super soepel!En het gaat echt lekker vlot!
De Nissan Leaf schijnt net wat sneller te zijn (een duurder model er van nog weer ietsjes sneller), maar qua looks is het gewoon een moderne Prius en we wilden iets wat er net wat spannender uit ziet.
die man is oprechtquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Volgens Frans Timmermans was de Russische inval omdat Rusland niet kon voldoen aan de klimaatdoelen oid.
Mooi man.
Ik zei ook al tegen de verkoper dat we geen milieuhippies zijn, maar we willen zo min mogelijk afhankelijk zijn van fossiele brandstoffen, aangezien de kosten daarvan de laatste tijd echt idioot omhoog gaan.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ach dat klimaat gelul
opgeklopte bs is een beter woord
Ik vrees met grote vrezen dat je gelijk hebt. Ik zie de literprijs niet meer onder de 2 euro komenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is niet normaal momenteel, gaat ook niet meer beter worden denk ik
Ik heb een Virago 1100 gehad met een uitlaat van een Virago 750 er onder!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Mijn buurman heeft een motor...die hoor je van een kilometer afstand al aankomen![]()
Niet normaal
Ik ook niet, mensen met een minimuminkomen gaan snel problemen krijgen als ze wat verder weg werkenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vrees met grote vrezen dat je gelijk hebt. Ik zie de literprijs niet meer onder de 2 euro komen
Ja, de gemiddelde Nederlander gaat even een ton uitgeven aan al die flauwekul. Ergens vast nog een subsidiepotje over waarmee je er 10K af kan snoepen van het totaal. Echt de moeite waard voor velenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zei ook al tegen de verkoper dat we geen milieuhippies zijn, maar we willen zo min mogelijk afhankelijk zijn van fossiele brandstoffen, aangezien de kosten daarvan de laatste tijd echt idioot omhoog gaan.
Zonnepanelen, elektrische auto, elektrische fietsen, airco die 's winters kan warmen, elektrische boiler, inductie kookplaat en misschien in de toekomst een elektrische cv-ketel.
Mijn moeder heeft ook een tijdje een Harley gehad toen ik net mijn A-bewijsje had. Ik weet niet meer welk model het was en om eerlijk te zijn is Harley ook niet echt mijn type motoren, maar wel een heerlijk gevoel om daarop te rijdenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb een Virago 1100 gehad met een uitlaat van een Virago 750 er onder!Dat hoorde je ook wel!
En ik heb een Harley Davidson FXR gehad met super korte, VOLLEDIG OPEN knalpijpen!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heel technisch verhaal, maar dat is een versnellingsbak die geen reguliere versnellingen heeft maar zich constant aanpast aan je snelheid en de motor constant in zijn 'ideale' toerenaantal kan laten werken. Als je die elektronisch afstelt op een elektrische motor kun je echt een gruwelijke acceleratie behalen.
Al is dat niet geschikt voor de consumenten markt want 99,9% van de mensen op de weg gedragen zich als volslagen mongolen als ze dat soort prestaties van een auto krijgen
niet alleen met benzineprijzenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ook niet, mensen met een minimuminkomen gaan snel problemen krijgen als ze wat verder weg werken
Dan worden er nog meer het OV in gedwongen wat ook al jaren geen echt goedkoop alternatief meer isquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ook niet, mensen met een minimuminkomen gaan snel problemen krijgen als ze wat verder weg werken
Ow ik denk dat je volkomen in lala-land leeft als je het idee hebt dat het zelfs met de tijdelijke belastingverlaging daar nog onder gaat komen, nu of ooit in de toekomst.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vrees met grote vrezen dat je gelijk hebt. Ik zie de literprijs niet meer onder de 2 euro komen
Maar wat waren al die lockdowns super handigquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet alleen met benzineprijzen
ook de energieprijzen zijn voor hen een struikelblok
en een inflatie van meer dan 7%
Allemaal naar de klote![]()
![]()
Daar gaan we wel naartoe ja.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet alleen met benzineprijzen
ook de energieprijzen zijn voor hen een struikelblok
en een inflatie van meer dan 7%
Allemaal naar de klote![]()
![]()
Haha I know, maar we hebben een bouwdepot aangevraagd enzulks.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja, de gemiddelde Nederlander gaat even een ton uitgeven aan al die flauwekul. Ergens vast nog een subsidiepotje over waarmee je er 10K af kan snoepen van het totaal. Echt de moeite waard voor velen
Als ik met het OV naar het werk moet neem ik per direct een uitkeringquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan worden er nog meer het OV in gedwongen wat ook al jaren geen echt goedkoop alternatief meer is
Nou, we hebben ander ook nog het kwartje van Kok tegoed.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik denk dat je volkomen in lala-land leeft als je het idee hebt dat het zelfs met de tijdelijke belastingverlaging daar nog onder gaat komen, nu of ooit in de toekomst.
september energielockdownquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Maar wat waren al die lockdowns super handig
is ook duurquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als ik met het OV naar het werk moet neem ik per direct een uitkering
Sjakiequote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou, we hebben ander ook nog het kwartje van Kok tegoed.
Ja wel voor wat je er voor terug krijgtquote:
Dat zou omgerekend ook niet veel helpenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou, we hebben ander ook nog het kwartje van Kok tegoed.
Ik heb net even opgezocht wat voor bak de pruis heeft, maar wat die heeft is de mechanische variant van een DAV bak, die zijn minder snel qua acceleratie, maar wel duurzamer in onderhoud en slijtagequote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]Ah!
Ja de Prius heeft sowieso geen versnellingen. Vind ik best wel prettig rijden, maar een spannende bak is het nou ook weer niet,(0 - 100 is 10 seconden. Is wat mij betreft wel het minimum wat een auto moet kunnen presteren. De MG doet er 8 seconden over.)
1 uur en 3 kwartier, terwijl ik er met de auto 25 minuten over rijdquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
dat dusquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:05 schreef Haags het volgende:
Ach, ik zit wel te zeiken maar ik red me wel.
Maar snap voor velen dat het niet zulke leuke jaren gaan worden.
Niet normaalquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb een Virago 1100 gehad met een uitlaat van een Virago 750 er onder!Dat hoorde je ook wel!
En ik heb een Harley Davidson FXR gehad met super korte, VOLLEDIG OPEN knalpijpen!![]()
![]()
Ben ooit noodgedwongen een tijd met het OV gegaan omdat de baas geen kilometervergoeding gaf.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hier ook zoiets ja, dat is toch niet te doenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
1 uur en 3 kwartier, terwijl ik er met de auto 25 minuten over rijd
Zou jij vliegen met lijnvluchten ook onder het OV scharen?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja je bent helemaal afhankelijk, waardeloosquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben ooit noodgedwongen een tijd met het OV gegaan omdat de baas geen kilometervergoeding gaf.
Mijn hemel, wat heb ik me in die periode ellendig gevoeld zeg!Dat was in het jaar dat het weeralarm geïntroduceerd werd en dat alle treinen acuut uitvielen omdat er een flinterdun laagje stuifsneeuw lieflijk onder engelengezang naar beneden kwam dwarrelen!
Mijn ouders moesten me ergens op een tussenstation ophalen om me naar mijn huis te brengen.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb net even opgezocht wat voor bak de pruis heeft, maar wat die heeft is de mechanische variant van een DAV bak, die zijn minder snel qua acceleratie, maar wel duurzamer in onderhoud en slijtage
Ja dat waren inderdaad nog guldensquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat zou omgerekend ook niet veel helpen
Ja nou, dat deed ik dus idd op een gegeven moment!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Niet normaal![]()
Oordoppen in, als je daarop rijd.
Technisch gezien 'schakelen' die dingen wel, maar met dat systeem is dat zo naadloos dat het voor normale mensen vrijwel niet voelbaar isquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die krengen zijn sowieso niet kapot te krijgen.
Openbaar vervoer is toch ook niet echt goedkoop in Nederland.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben ooit noodgedwongen een tijd met het OV gegaan omdat de baas geen kilometervergoeding gaf.
Mijn hemel, wat heb ik me in die periode ellendig gevoeld zeg!Dat was in het jaar dat het weeralarm geïntroduceerd werd en dat alle treinen acuut uitvielen omdat er een flinterdun laagje stuifsneeuw lieflijk onder engelengezang naar beneden kwam dwarrelen!
Mijn ouders moesten me ergens op een tussenstation ophalen om me naar mijn huis te brengen.
Ja.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou jij vliegen met lijnvluchten ook onder het OV scharen?
Dan kom ik er de komende jaren niet meer onderuit om met het OV te reizenquote:
Sterkte maat.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan kom ik er de komende jaren niet meer onderuit om met het OV te reizen
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:10 schreef Haags het volgende:
Ik pak voortaan wel de trein naar Tenerife in plaats van het vliegtuig. Lekkurrrr klimaatneutraal, ja tog niet dan?
Dit is ook balen met die brandstofprijzenquote:Vrouw (85) wil 8 kilometer verderop boodschappen doen, wordt aangetroffen bij Franse grens
Een 85-jarige inwoonster van Breda heeft door een slecht geprogrammeerde gps een autorit van 200 kilometer afgelegd. Ze verdwaalde en kwam uiteindelijk aan in het Belgische dorp Roisin, bij de Franse grens. Dat meldt de lokale politie.
Toch wel?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Technisch gezien 'schakelen' die dingen wel, maar met dat systeem is dat zo naadloos dat het voor normale mensen vrijwel niet voelbaar is
Goede verbinding ookquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:10 schreef Haags het volgende:
Ik pak voortaan wel de trein naar Tenerife in plaats van het vliegtuig. Lekkurrrr klimaatneutraal, ja tog niet dan?
Was zo grappig altijd, prijs van benzine gaat omhoog om mensen de trein in te dwingen, en wat gebeurt er DIRECT met de prijs van de treinkaartjes?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Openbaar vervoer is toch ook niet echt goedkoop in Nederland.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is ook balen met die brandstofprijzen
Logische gedachtegang tochquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Was zo grappig altijd, prijs van benzine gaat omhoog om mensen de trein in te dwingen, en wat gebeurt er DIRECT met de prijs van de treinkaartjes?![]()
Kan ik me voorstellen jaquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou, dat deed ik dus idd op een gegeven moment!
Zuid-Spanje moet nog wel lukken denk ik, dan nog even stukje zwemmen en dan ben je er wel.quote:
Inderdaad, laat haar maar lekker op de fiets gaan.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]Toch een teken dat je moet stoppen met autorijden hoor
Of taxi met de taxipasquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, laat haar maar lekker op de fiets gaan.
In een CVT (zo word het aandrijf systeem in o.a. een Pruis genoemd) heb je nog steeds onderdelen die t.o.v. elkaar bewegen waardoor de ratio tussen de motor aandrijving en de wielen veranderd, technisch gezien valt dat onder schakelen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Toch wel?Ik had op allerlei sites gelezen van niet, voordat ik hem kocht!
Ons huis is voor een bouwdepot getaxeerd door een volkomen seniele bejaarde die zichzelf via de mail, bij binnenkomst hier in huis, en halverwege de ronde door het huis voorstelde, niet meer auto mocht rijden (en door een stagiaire gebracht werd die hij ook 2x voorstelde tegen mij), en de volgende avond door zijn vrouw gebracht werd omdat hij had begrepen dat ik goed met computers was en graag wilde dat ik naar zijn computers keek die wat probleempjes hadden!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]Toch een teken dat je moet stoppen met autorijden hoor
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In een CVT (zo word het aandrijf systeem in o.a. een Pruis genoemd) heb je nog steeds onderdelen die t.o.v. elkaar bewegen waardoor de ratio tussen de motor aandrijving en de wielen veranderd, technisch gezien valt dat onder schakelen.
een DAV heeft individuele onderdelen die door middel van vormverandering die ratio veranderen, maar die onderdelen veranderen niet van positie t.o.v. elkaar waardoor dat technisch niet word gezien als schakelen.
Haha, dat is niet best neequote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ons huis is voor een bouwdepot getaxeerd door een volkomen seniele bejaarde die zichzelf via de mail, bij binnenkomst hier in huis, en halverwege de ronde door het huis voorstelde, niet meer auto mocht rijden (en door een stagiaire gebracht werd die hij ook 2x voorstelde tegen mij), en de volgende avond door zijn vrouw gebracht werd omdat hij had begrepen dat ik goed met computers was en graag wilde dat ik naar zijn computers keek die wat probleempjes hadden!
2 maand moeten wachten op een taxatie-rapport die normaal binnen 2 uur klaar hoort te zijn, en in de tussentijd zijn de prijzen van de werkzaamheden de we hier in huis wilden laten uitvoeren gigantisch omhoog gegaan!![]()
![]()
Een Lamborghini die met 8.000 toeren aan komt scheuren horen voetgangers, een pruis horen overstekers niet aankomen. Ergo een Lambo is voetganger vriendelijker dan een Pruisquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:19 schreef ToT het volgende:
En tjah, wat elektrische auto's en motoren betreft:
[ afbeelding ]
Mwah ik heb wel een tijdje bij de voedselbank gelopen toen ik in de ziektewet zat, maar nu gaat het prima hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:21 schreef Haags het volgende:
We kunnen een hoop klagen, maar heeft de gemiddelde user in deze SC het nu echt zo slecht?
Mwa, volgens mij valt dat wel mee toch? Ken velen al behoorlijk lang en heb niet de indruk dat het hier nu zo slecht gaat of zo.
Toevallig vanmiddag nog een Lambo cabrio gezien.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een Lamborghini die met 8.000 toeren aan komt scheuren horen voetgangers, een pruis horen overstekers niet aankomen. Ergo een Lambo is voetganger vriendelijker dan een Pruis
Gelukkig maar. Je helemaal vol gevroten?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:52 schreef Haags het volgende:
Ik ga er in koopkracht wel op achteruit, maar ik kan eigenlijk alles nog doen wat ik graag wil.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:21 schreef Haags het volgende:
We kunnen een hoop klagen, maar heeft de gemiddelde user in deze SC het nu echt zo slecht?
Mwa, volgens mij valt dat wel mee toch? Ken velen al behoorlijk lang en heb niet de indruk dat het hier nu zo slecht gaat of zo.
Viel wel mee.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Je helemaal vol gevroten?
Amateurquote:
een rondzwevend botfragment lijkt me ook niet echt goedquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:26 schreef ToT het volgende:
Owjah, ander nieuws; mevrouw ToT moet 2 dagen eerder dan gepland was terug naar het ziekenhuis voor d'r gebroken middenhandsbeentje. Schijnt erg belangrijk te zijn dat vervroegd iemand er naar gaat kijken en het opnieuw in het gips gezet wordt. Blijkbaar hebben ze iets op de foto ontdekt wat ernstiger was dan het in eerste instantie leek.
Nice!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Toevallig vanmiddag nog een Lambo cabrio gezien.
Wel in een foeilijke blauwe kleur, maar hee: Lambo is Lambo!
Ja ik vroeg hen al of met het aanbrengen van dat gips alles wel automatisch terug op de juiste plek gedrukt werd.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
een rondzwevend botfragment lijkt me ook niet echt goed
Gaaaaaf!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nice!
Ik heb vanmiddag toen ik boodschappen ging doen nog een old school chevrolet gezien op de parkeerplaats van de super. Volgens mij woont de eigenaar in de buurt, want ik heb die wagen al 2 of 3 keer eerder gezien.
Nice!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:31 schreef greysbones het volgende:
Er zit hier een groot bedrijf dat allerlei sportwagens verkoopt
vooral oud spul
dus er rijden hier regelmatig allerhande merken
Was een C3, in deze kleur.quote:
Hmmm als cabrio vind ik het eigenlijk niet zo denderend er uit zien......quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was een C3, in deze kleur.
(en nee dit is niet de daadwerkelijke auto maar een van het internet gejat plaatje mocht het door het watermerk nog niet duidelijk genoeg zijn)
[ afbeelding ]
Raf Meastroquote:
Ik maak me er gewoon niet al te druk om en dan valt het vast wel meequote:Op zaterdag 19 maart 2022 00:02 schreef Flory het volgende:
[..]
Oh god ik vind dat altijd zo ingewikkeld, voor je het weet zeg je wat verkeerd
Koen !!! Make de difference ... Alles naar 40+ ?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 00:06 schreef Koen66 het volgende:
waarom zoveel verschillende rustige SCs met dezelfde mensen
maakt niet uit, op verschillende SCs met dezelfde mensen hangen is minder bevordelijk voor de snelheidquote:Op zaterdag 19 maart 2022 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Koen !!! Make de difference ... Alles naar 40+ ?
gewoon 12x hetzelfde gesprek voeren in 12 SC'squote:Op zaterdag 19 maart 2022 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maakt niet uit, op verschillende SCs met dezelfde mensen hangen is minder bevordelijk voor de snelheid
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 00:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
gewoon 12x hetzelfde gesprek voeren in 12 SC's
quote:
DAts Koenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 01:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of gewoon 1 gesprek voeren in 12 verschillende SC's. Lekker verwarrend
Wilde ook kijken bij mijn neefje, maar die heeft een uit wedstrijdquote:
Ja, die ging losquote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:53 schreef greysbones het volgende:
Ik zag dat @:Schakeltopia in bijna zijn 1 tje een topic zat vol te spammen in MEN![]()
![]()
Hey jijquote:
Die kan soms wel druk zijn, zeker met harde muziek opquote:
Ik zal ff kijken.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
In MEN had ik dat volgens mij gezegd
Ik zie het niet staan.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
In MEN had ik dat volgens mij gezegd
quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jaa, ik ga zaterdag naar een boerderij toe die verkoopt allemaal lekker dingen
Echt wel, ik heb lekker de boel open gezet.quote:
ochtendseks?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Eitje gekookt, koffie gezet en sinaasappeltjes geperst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |