best frisjes daar kan ik je vertellenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:53 schreef LTVDK het volgende:
Wel een mooie laaghangende maan net, zo'n gloeiende oranje bol boven het industrieterrein
Op de maan?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
best frisjes daar kan ik je vertellen
Daar kom ik nooit dus geen idee. Weet alleen dat de binnenwegen in Duitsland echt om te janken zijn.quote:
Zou het niet weten, ben nog nooit op de maan geweestquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
best frisjes daar kan ik je vertellen
Als ik naar de dierenarts in België ging zag je het bord "welkom in België" en dan ramde je over een drempel en stuiterde ik zo naar de dierenarts.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit dus geen idee. Weet alleen dat de binnenwegen in Duitsland echt om te janken is.
Moet lachen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik naar de dierenarts in België ging zag je het bord "welkom in België" en dan ramde je over een drempel en stuiterde ik zo naar de dierenarts.
Blaasstenen van de cavia waren meteen vergruisd.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:56 schreef Ama het volgende:
België wil je dus ook niet rijden met een open beker (hete) drinken.
Straks iedereen maandenlang alleen maar zonnebloemolie drinken. Ja dan geloof ik wel dat ze 4 miljard pleerollen nodig hebbenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Was net even kijken bij de AH, alle zonnebloemolie is op.
Hamsteraars.
Hahaquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blaasstenen van de cavia waren meteen vergruisd.
Was ook de weg tussen Baarle en Turnhout, kon je daarna ook gelijk bij de garage langs voor een nieuwe ophanging, de tering wat een kutweg was datquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik naar de dierenarts in België ging zag je het bord "welkom in België" en dan ramde je over een drempel en stuiterde ik zo naar de dierenarts.
En toevallig heb jij daar een heel magazijn van vol staan, ik zie een gouden handeltjequote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Straks iedereen maandenlang alleen maar zonnebloemolie drinken. Ja dan geloof ik wel dat ze 4 miljard pleerollen nodig hebben
quote:KLM verhoogt de ticketprijzen voor intercontinentale vluchten vanwege de gestegen olieprijzen. Bij een retourvlucht in de economyclass komt er gemiddeld 40 euro bij, businessclass-reizigers betalen 100 euro meer.
Kun je ook een dressoir mee opschuren voor het lakkenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gerecycled pleepapier gekocht maar dat is wat ehm steviger.
Schuurt goed ookquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gerecycled pleepapier gekocht maar dat is wat ehm steviger.
Mja het is toch telkens weer een beetje hier extra, beetjes daar extraquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op een ticket van 900 euro voel je die 40 ook niet.
Nouja wel minstens 1 weekje sneeuw en ijs ofzo, verder eenschquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Heerlijk weer vandaag. Zonnig overdag, lekker fris ‘s avonds. Zo mag het 365 dagen per jaar zijn
Ben wel blij dat we dat hebben geskipt.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:08 schreef Flory het volgende:
[..]
Nouja wel minstens 1 weekje sneeuw en ijs ofzo, verder eensch
Zag dat je bij easyJet nu ook voor rolkoffertjes en grotere tassen moet bijbetalen. In het standaard tarief zit alleen een klein tasje.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja het is toch telkens weer een beetje hier extra, beetjes daar extra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |