SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
is het weer zoverquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Koffie. En zo nog een rondje lopen
En dan de badkamer schoonmaken. [ afbeelding ]
Misschien is het een heel lang rondjequote:
Hij is van slag van dat eerdere weekendvieren natuurlijk.quote:
Iedere week schrikkelweekquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij is van slag van dat eerdere weekendvieren natuurlijk.
chonkyquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar zonder gekheid: het gaat om het totaalplaatje. Bier en sushi passen prima bij een minder chonky lijf, alleen hoe meer, hoe chonkier.
quote:
gewoon maatje "op de groei" kopen toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Maar de kleding moet wel blijven passen.
dat is wel zo handig ja.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Maar de kleding moet wel blijven passen.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is wel zo handig ja.
maar chonky blijft een mooi woord
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:11 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon maatje "op de groei" kopen toch?
Ajuusquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Mss toch maar eens in CUL gaan lurken of in LIF of zo
DOE HET NIETquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Blijf hier, wij hebben koekjes.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Bastogne is alleen lekker in combinatie met chocola.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:39 schreef Ama het volgende:
Ik heb o.a. Bastogne koeken.Die met amandel in het midden.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bastogne is alleen lekker in combinatie met chocola.
of als taartbodemquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bastogne is alleen lekker in combinatie met chocola.
alles met mango is raarquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:44 schreef CherryLips het volgende:
https://miljuschka.nl/kok(...)noasalade-met-mango/
Ik heb dit net gegeten en het was een rare combinatie.
fijn, sla met kattegrit.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:44 schreef CherryLips het volgende:
https://miljuschka.nl/kok(...)noasalade-met-mango/
Ik heb dit net gegeten en het was een rare combinatie.
Pffquote:De kwaliteit van de verharding is bekend bij ons team onderhoud en beheer. Groot onderhoud is niet ingepland. Op basis van de gemeten kwaliteit van alle verhardingen in onze gemeente en het beschikbare budget moeten er keuzes worden gemaakt. Gezien de financiële situatie van de gemeente Emmen op dit moment betekent dit dat wij niet alle verhardingen in optimale kwaliteit kunnen houden.
Ik zei toch dat Mihoen duurder is. Maar 3 euro is wel veel.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:48 schreef LTVDK het volgende:
Dacht doe eens gek en neem de kip kerrie met mihoen ipv met bami, is het gelijk ruim 3 euro duurder
Yo, dit fietspad is vet kut, fiks het even.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:47 schreef Ama het volgende:
Ik had laatst een mailtje gestuurd naar de gemeente dat fietspad vlakbij mijn huis al minstens 3 jaar vet kut is, krijg ik vandaag terug:
[..]
Pff
Het is gewoon best gevaarlijk, allemaal tegels die zijn verschoven enz.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Yo, dit fietspad is vet kut, fiks het even.
Ja dacht dat het een eurootje duurder was ofzo, vond dit wel wat veel en het niet echt waard. Maar dan weet ik dat dus voor het vervolgquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zei toch dat Mihoen duurder is. Maar 3 euro is wel veel.
Ja meestal is het 1 euro of max 1.50 ofzo.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dacht dat het een eurootje duurder was ofzo, vond dit wel wat veel en het niet echt waard. Maar dan weet ik dat dus voor het vervolg
Hier heb je ook paden waarbij je over de boomwortels gelanceerd wordt. Wat een verrassing.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is gewoon best gevaarlijk, allemaal tegels die zijn verschoven enz.
Ja ze zijn al overal inkoopbeperkingen aan het opleggen dat je nog maar 2 flessen mag meenemenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Was net even kijken bij de AH, alle zonnebloemolie is op.
Hamsteraars.
Ja dat is bij een ander fietspad ook.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier heb je ook paden waarbij je over de boomwortels gelanceerd wordt. Wat een verrassing.
Scheelt dat het normaal met bami of rijst gewoon strontgoedkoop isquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja meestal is het 1 euro of max 1.50 ofzo.
weet nie. Pics?quote:
Ik heb een fles staan omdat ik het laatst nodig had voor de muffins, maar verder gebruik ik het niet. Wat zou die fles nu opleveren?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze zijn al overal inkoopbeperkingen aan het opleggen dat je nog maar 2 flessen mag meenemen
Volgens mij is het al bijna net zo duur als een liter benzinequote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een fles staan omdat ik het laatst nodig had voor de muffins, maar verder gebruik ik het niet. Wat zou die fles nu opleveren?
en nu geld inzamelen voor een bordje "slecht wegdek"quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:47 schreef Ama het volgende:
Ik had laatst een mailtje gestuurd naar de gemeente dat fietspad vlakbij mijn huis al minstens 3 jaar vet kut is, krijg ik vandaag terug:
[..]
Pff
best frisjes daar kan ik je vertellenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:53 schreef LTVDK het volgende:
Wel een mooie laaghangende maan net, zo'n gloeiende oranje bol boven het industrieterrein
Op de maan?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
best frisjes daar kan ik je vertellen
Daar kom ik nooit dus geen idee. Weet alleen dat de binnenwegen in Duitsland echt om te janken zijn.quote:
Zou het niet weten, ben nog nooit op de maan geweestquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
best frisjes daar kan ik je vertellen
Als ik naar de dierenarts in België ging zag je het bord "welkom in België" en dan ramde je over een drempel en stuiterde ik zo naar de dierenarts.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit dus geen idee. Weet alleen dat de binnenwegen in Duitsland echt om te janken is.
Moet lachen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik naar de dierenarts in België ging zag je het bord "welkom in België" en dan ramde je over een drempel en stuiterde ik zo naar de dierenarts.
Blaasstenen van de cavia waren meteen vergruisd.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:56 schreef Ama het volgende:
België wil je dus ook niet rijden met een open beker (hete) drinken.
Straks iedereen maandenlang alleen maar zonnebloemolie drinken. Ja dan geloof ik wel dat ze 4 miljard pleerollen nodig hebbenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Was net even kijken bij de AH, alle zonnebloemolie is op.
Hamsteraars.
Hahaquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blaasstenen van de cavia waren meteen vergruisd.
Was ook de weg tussen Baarle en Turnhout, kon je daarna ook gelijk bij de garage langs voor een nieuwe ophanging, de tering wat een kutweg was datquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik naar de dierenarts in België ging zag je het bord "welkom in België" en dan ramde je over een drempel en stuiterde ik zo naar de dierenarts.
En toevallig heb jij daar een heel magazijn van vol staan, ik zie een gouden handeltjequote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Straks iedereen maandenlang alleen maar zonnebloemolie drinken. Ja dan geloof ik wel dat ze 4 miljard pleerollen nodig hebben
quote:KLM verhoogt de ticketprijzen voor intercontinentale vluchten vanwege de gestegen olieprijzen. Bij een retourvlucht in de economyclass komt er gemiddeld 40 euro bij, businessclass-reizigers betalen 100 euro meer.
Kun je ook een dressoir mee opschuren voor het lakkenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gerecycled pleepapier gekocht maar dat is wat ehm steviger.
Schuurt goed ookquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gerecycled pleepapier gekocht maar dat is wat ehm steviger.
Mja het is toch telkens weer een beetje hier extra, beetjes daar extraquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op een ticket van 900 euro voel je die 40 ook niet.
Nouja wel minstens 1 weekje sneeuw en ijs ofzo, verder eenschquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Heerlijk weer vandaag. Zonnig overdag, lekker fris ‘s avonds. Zo mag het 365 dagen per jaar zijn
Ben wel blij dat we dat hebben geskipt.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:08 schreef Flory het volgende:
[..]
Nouja wel minstens 1 weekje sneeuw en ijs ofzo, verder eensch
Zag dat je bij easyJet nu ook voor rolkoffertjes en grotere tassen moet bijbetalen. In het standaard tarief zit alleen een klein tasje.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja het is toch telkens weer een beetje hier extra, beetjes daar extra
Ik mis het echt, hou zo van sneeuw en thuiskomen met rooie wangen en wat warms drinkenquote:
Beter dan dat smoorhete zomerweer in elk gevalquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:08 schreef Flory het volgende:
[..]
Nouja wel minstens 1 weekje sneeuw en ijs ofzo, verder eensch
Ik vind het zo kut altijd met fietsen. Toen ik helemaal geen leven had (naja geen verplichtingen hehe) vond ik dat niet zo erg.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:10 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik mis het echt, hou zo van sneeuw en thuiskomen met rooie wangen en wat warms drinken
Zeg dat! Daar kan ik zo niet tegenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beter dan dat smoorhete zomerweer in elk geval [ afbeelding ]
Er door moeten is wel minder ja, maar zeker dag 1 zo mooiquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het zo kut altijd met fietsen. Toen ik helemaal geen leven had (naja geen verplichtingen hehe) vond ik dat niet zo erg.
Oke verse sneeuw is leuk. Door van die bagger heen moeten en/of aan gevroren sneeuw is niet leuk.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:13 schreef Flory het volgende:
[..]
Er door moeten is wel minder ja, maar zeker dag 1 zo mooi
Lekkerquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:14 schreef Flory het volgende:
Net twee rotan stoelen besteld voor in ons tuintje
Meh mag een groot deel van het jaar, maar een korte periode vorst en ook een tijdje 20-25 graden en ik ben happy.. Moet wel heel af en toe regenen anders is het zo een woestijnquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Heerlijk weer vandaag. Zonnig overdag, lekker fris ‘s avonds. Zo mag het 365 dagen per jaar zijn
Dat hoop ik tochquote:
Elke avond een uurtje miezerquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meh mag een groot deel van het jaar, maar een korte periode vorst en ook een tijdje 20-25 graden en ik ben happy.. Moet wel heel af en toe regenen anders is het zo een woestijn
en je hebt ook meer m2??quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:19 schreef CherryLips het volgende:
Er staat hier verderop een studio te koop. 33 vierkante meter. 175.000 euro. Dat is meer dan wat ik voor m'n appartement heb betaald. Jezus.
Ja dat sowieso, autohuur is nu ook huilenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die vakantie van jou gaat sowieso wel wat pegels kosten, toch?
Ik wil hier geen huehue op makenquote:
33 vierkante meter dat is net een studentenkamer manquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:19 schreef CherryLips het volgende:
Er staat hier verderop een studio te koop. 33 vierkante meter. 175.000 euro. Dat is meer dan wat ik voor m'n appartement heb betaald. Jezus.
Waarheid dit. Grens over en bidden dat de vering het houdt.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ons rijtjeshuis kostte minder dan dat.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:19 schreef CherryLips het volgende:
Dan valt Vlaanderen nog mee, moet je in Wallonië kijken, Oost Europa is er niets bijquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarheid dit. Grens over en bidden dat de vering het houdt.
België is ook wel echt een KUTland ook he. Etto.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
ik ben niet verbaasd...quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben een paar keer naar Spa geweest hequote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan valt Vlaanderen nog mee, moet je in Wallonië kijken, Oost Europa is er niets bij
Room is dan ook altijd slagroom hier na de rit van de supermarkt naar huisquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik nam bij terugkeer uit Frankrijk de nieuwe weg via Charleroi. Man3, snelweg tot net over de grens, daarna terugvallend naar een 2 baansweg vol met kuilen. En stoplichten. En file. Leuk zo'n navigatie die dat adviseertquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer naar Spa geweest he
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:30 schreef kwiwi het volgende:
Moet 4 dagen op reis voor het werk en avondeten begint steeds pas om 20u
Noooooooquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:30 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beter dan dat smoorhete zomerweer in elk geval [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:30 schreef kwiwi het volgende:
Mooi etenstijdstipquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:30 schreef kwiwi het volgende:
ik snap em niet :pquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/user/snaaitgraag
Ik heb je (niet) gevonden op Youtube
![]()
![]()
Nee, ben ik te onhandig voorquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:36 schreef bitterbal het volgende:
zouden jullie goed zijn in zwaardvechten denken jullie?
4 dagen na de soep naar bed dusquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:30 schreef kwiwi het volgende:
Neequote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:36 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben in staat om mijn eigen ledematen te amputeren..quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:36 schreef bitterbal het volgende:
Kwienquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In de middel eeuwen wat zou dan je positie zijn geweest denk je? Edel fruit?
Dit ja.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben in staat om mijn eigen ledematen te amputeren..
Nee, dat delegeer je dan natuurlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet met een zwaard, dan zou ik alleen mezelf killen denk ik
Wel een goeie workout?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:42 schreef CherryLips het volgende:
Zo'n zwaard is toch veel te zwaar. Vandaag het woord zwaard.
Oeh bah nee, wat drinken met kwiwiquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan wil iedereen ook nog daarna wat drinken natuurlijk. Pff. Nu al geen zin in
iets zegt me dat ik me daaraan zo zou ergeren dat ik nog niet uitrustquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:42 schreef kwiwi het volgende:
Lig weer keeping up with the kardashians te kijken, prima tv na een drukke dag
Mensen moeten gewoon harder werken!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
iets zegt me dat ik me daaraan zo zou ergeren dat ik nog niet uitrust
zo'n show met nietsnutterige miljonairs is niks voor mequote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon harder werken!
je kijkt liever help mijn man is klusser?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zo'n show met nietsnutterige miljonairs is niks voor me
...of ze hebben hooikoorts.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:18 schreef Modus het volgende:
Mensen die nu nog buiten met een mondkapje rondlopen man3 wat een totale broekpoeper ben je dan
Ehh dat kan. Maar voor corona zag je niemand met zo'n ding en hele volksstammen hebben hooikoorts.quote:
Of je bent positief getest, maar gaat toch gewoon naar buiten..quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:18 schreef Modus het volgende:
Mensen die nu nog buiten met een mondkapje rondlopen man3 wat een totale broekpoeper ben je dan
Ja, toen wisten ze nog niet uit ervaring dat het hielp he.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:24 schreef Modus het volgende:
[..]
Ehh dat kan. Maar voor corona zag je niemand met zo'n ding en hele volksstammen hebben hooikoorts.
Wat doe je politiek correct ineens.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, toen wisten ze nog niet uit ervaring dat het hielp he.
En laat mensen lekker zelf inschatten wat ze voor risico willen lopen, als je ergens geen last van hebt, is dat het wel.
Gast.quote:
Zonder bril ben ik pas gevaarlijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:38 schreef UitStraling het volgende:
Vind brillen ook zo irritant als mensen die ophebben
Ik heb zelf hooikoorts.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gast.Weinig lui met matige gezondheid in je omgeving zeker?
Weet je wat pas irritant is? Mensenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:38 schreef UitStraling het volgende:
Vind brillen ook zo irritant als mensen die ophebben
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:38 schreef Koen66 het volgende:
denk dat het kapje voorlopig echt niet definitief verdwijnt uit het straatbeeld
Mensen die dat überhaupt gedaan hebbenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:18 schreef Modus het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gast.Weinig lui met matige gezondheid in je omgeving zeker?
Maar aan ieder de keuze, toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mensen die dat überhaupt gedaan hebben
op je sokken door het huis lopen en te laat merken dat er ergens water ligtquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of sokken, irriteer me daar ook helemaal kapot aan.
Huuuuuquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op je sokken door het huis lopen en te laat merken dat er ergens water ligt
It ain't wrongquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat zou de oplossing zijn als die zouden verdwijnen
Water?? Je bedoelt vocht dat je huisdier heeft achter gelaten...quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mannen die sokken ergens anders voor gebruiken dan de voeten, helemaal een hekel aan.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen huisdier hebben helpt wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Water?? Je bedoelt vocht dat je huisdier heeft achter gelaten...![]()
![]()
dat zou hier knap zijn zonder huisdierenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Water?? Je bedoelt vocht dat je huisdier heeft achter gelaten...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mannen die sokken ergens anders voor gebruiken dan de voeten, helemaal een hekel aan.
Daar had Dn Sjef geen last van..quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen huisdier hebben helpt wel.![]()
Ik mis de haarballen niet.
Werkt met aids ook zo goed, schijt aan condooms, bepaald je toch lekker zelfquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja hoor ik hou je niet tegen, als mij dan ook de keuze wordt gelaten
Ik heb weer drie weessokken liggen. Geen idee waar hun tweeling is gebleven.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of sokken, irriteer me daar ook helemaal kapot aan.
over irritatie gesprokenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb weer drie weessokken liggen. Geen idee waar hun tweeling is gebleven.
Letterlijk?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Werkt met aids ook zo goed, schijt aan condooms, bepaald je toch lekker zelf
Naast de e-reader.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb weer drie weessokken liggen. Geen idee waar hun tweeling is gebleven.
Jezelf bepalen is wel het veiligst.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
misschien minder belastingen in belgie?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:58 schreef LTVDK het volgende:
Blijft bijzonder dat tickets vanaf Brussel met een overstap op Schiphol een paar honderd euro goedkoper zijn
Wacht watquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Too soon.
De dag van de verloren ereader zit nog vers in het geheugen.
wat heb je?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik hoop dat ik me morgen wat beter voel
Beetje gammel en kwebs?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
nee dieetquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* gooit gebraden kippetje in balletjes wijd opengesperde mondje.
Als het covid is: je hebt het niet van mij.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk het niet. Maar ik zat gisteren wel een uur naast een collega wier vriend covid heeftquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als het covid is: je hebt het niet van mij.
en waarom zou jij het niet hebben dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk het niet. Maar ik zat gisteren wel een uur naast een collega wier vriend covid heeft
Echt vergelijkbaar ja. Als ik op zaterdag boodschappen doe neuk ik de hele supermarktquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is al snel 200 euro minder, en je stapt op Schiphol op dezelfde vlucht als dat je het vanaf daar direct zou boekenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien minder belastingen in belgie?
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* gooit een paar stengels selderij in balletjes opengesperde mondje.
Nou ja kweenie, er zijn van die vermaledijde typesquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt vergelijkbaar ja. Als ik op zaterdag boodschappen doe neuk ik de hele supermarkt
Zij had het ook nietquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en waarom zou jij het niet hebben dan?
en mag je dan ook je vlucht in Brussel " missen". Of moet je daadwerkelijk ook daar op stappen??quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is al snel 200 euro minder, en je stapt op Schiphol op dezelfde vlucht als dat je het vanaf daar direct zou boeken
Hmm okequote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zij had het ook niet![]()
En ik heb vaker hoofdpijn en voel me dan niet lekker
Zij was negatief getest, of had geen symptomen?? Daar zit natuurlijk wel een verschil in....quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zij had het ook niet![]()
En ik heb vaker hoofdpijn en voel me dan niet lekker
Ik vind vooral de impact voor mezelf zodanig laag dat ik denk "waarom niet".quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt vergelijkbaar ja. Als ik op zaterdag boodschappen doe neuk ik de hele supermarkt
Beidequote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zij was negatief getest, of had geen symptomen?? Daar zit natuurlijk wel een verschil in....
wat laat misschien :pquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
We krijgen blijkbaar vanuit het werk een aantal zelftesten voor thuis..
Vind het een beetje een raar gekozen moment oetz
Volgens mij mag je die niet missenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
en mag je dan ook je vlucht in Brussel " missen". Of moet je daadwerkelijk ook daar op stappen??
Een BUddha ziet er toch altijd uit als een zwangere??quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dan denk ik toch eerder covid.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
en mag je dan ook je vlucht in Brussel " missen". Of moet je daadwerkelijk ook daar op stappen??
Ze hadden nog wat restanten liggen en nu niemand het meer kan boeien delen ze die uit omdat ze 'zo begaan met het personeel' zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
We krijgen blijkbaar vanuit het werk een aantal zelftesten voor thuis..
Vind het een beetje een raar gekozen moment oetz
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een BUddha ziet er toch altijd uit als een zwangere??
Ja zoiets. Maar, dit past wel bij mijn werkgever.. Voor de rest ben ik alleen maar tevreden hoor, ze bieden ook gewoon zelftesten op locatie aan. MIsschien is dit dan ter vervanging...quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hadden nog wat restanten liggen en nu niemand het meer kan boeien delen ze die uit omdat ze 'zo begaan met het personeel' zijn
Oké Ernst.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:16 schreef UitStraling het volgende:
Covid-19 waart nog steeds rond met wat akelige restverschijnselen, je ligt dan wel niet meer met je roze arie in de lucht aan de beademing maar een leven lang moe en arbeidsongeschikt zijn en niets meer kunnen ruiken en proeven is ook wel een marteling waar je wat meer respect voor zou kunnen en moeten hebben.
das allemaal heel ergquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:16 schreef UitStraling het volgende:
Covid-19 waart nog steeds rond met wat akelige restverschijnselen, je ligt dan wel niet meer met je roze arie in de lucht aan de beademing maar een leven lang moe en arbeidsongeschikt zijn en niets meer kunnen ruiken en proeven is ook wel een marteling waar je wat meer respect voor zou kunnen en moeten hebben.
Ja maar het was even spannend.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Wacht wat
Die had je toch teruggevonden
Dacht dat het maar een griepje was.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:16 schreef UitStraling het volgende:
nee je eetlust neemt niet afquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je wel binnen no time weer 58 kilo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:21 schreef LTVDK het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:21 schreef LTVDK het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
hoeveel was je kwijt?
hmmm ja weet nietquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als alles naar nat karton zou smaken zou ik amper eten hoor.
Dertig besteld.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
https://www.itemfinder.nl(...)LEAQYBSABEgL7CvD_BwE
700 en een beetjequote:
USA! USA! USA!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoeveel betaal je en waarheen precies?
Morgen een keer uitproberen?quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Morgen een keer uitproberen?
Een van de honderd schoenendozen een beetje nat maken en oppeuzelen.
Waarheidquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als alles naar nat karton zou smaken zou ik amper eten hoor.
Ja, zo kijk ik ook als ik in de spiegel heb gekekenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien had die net in de spiegel gekeken
quote:
Voornamelijk het noordwesten, Yellowstone, Grand Teton, Glacies, St. Helens etc.quote:
Maar waar vlieg je dan op?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voornamelijk het noordwesten, Yellowstone, Grand Teton, Glacies, St. Helens etc.
Nicequote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voornamelijk het noordwesten, Yellowstone, Grand Teton, Glacies, St. Helens etc.
Daar was je toch al eens geweest?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziejettolquote:
Deels, wil vooral naar Yellowstone, de vorige keer dat ik daar was lag er al teveel sneeuw waardoor 95% van het park al dicht wasquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar was je toch al eens geweest?
23 dagen, beetje kort welquote:
Vakantie is altijd te kortquote:
misschien doet ie net dan BIEMquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deels, wil vooral naar Yellowstone, de vorige keer dat ik daar was lag er al teveel sneeuw waardoor 95% van het park al dicht was
Ben ik tenminste gelijk klaar terwijl jullie eerst nog maanden moeten creperen voordat het gedaan isquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben ik tenminste gelijk klaar terwijl jullie eerst nog maanden moeten creperen voordat het gedaan is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |