SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
is het weer zoverquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Koffie. En zo nog een rondje lopen
En dan de badkamer schoonmaken. [ afbeelding ]
Misschien is het een heel lang rondjequote:
Hij is van slag van dat eerdere weekendvieren natuurlijk.quote:
Iedere week schrikkelweekquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij is van slag van dat eerdere weekendvieren natuurlijk.
chonkyquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar zonder gekheid: het gaat om het totaalplaatje. Bier en sushi passen prima bij een minder chonky lijf, alleen hoe meer, hoe chonkier.
quote:
gewoon maatje "op de groei" kopen toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Maar de kleding moet wel blijven passen.
dat is wel zo handig ja.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Maar de kleding moet wel blijven passen.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is wel zo handig ja.
maar chonky blijft een mooi woord
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:11 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon maatje "op de groei" kopen toch?
Ajuusquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Mss toch maar eens in CUL gaan lurken of in LIF of zo
DOE HET NIETquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Blijf hier, wij hebben koekjes.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Bastogne is alleen lekker in combinatie met chocola.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:39 schreef Ama het volgende:
Ik heb o.a. Bastogne koeken.Die met amandel in het midden.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bastogne is alleen lekker in combinatie met chocola.
of als taartbodemquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bastogne is alleen lekker in combinatie met chocola.
alles met mango is raarquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:44 schreef CherryLips het volgende:
https://miljuschka.nl/kok(...)noasalade-met-mango/
Ik heb dit net gegeten en het was een rare combinatie.
fijn, sla met kattegrit.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:44 schreef CherryLips het volgende:
https://miljuschka.nl/kok(...)noasalade-met-mango/
Ik heb dit net gegeten en het was een rare combinatie.
Pffquote:De kwaliteit van de verharding is bekend bij ons team onderhoud en beheer. Groot onderhoud is niet ingepland. Op basis van de gemeten kwaliteit van alle verhardingen in onze gemeente en het beschikbare budget moeten er keuzes worden gemaakt. Gezien de financiële situatie van de gemeente Emmen op dit moment betekent dit dat wij niet alle verhardingen in optimale kwaliteit kunnen houden.
Ik zei toch dat Mihoen duurder is. Maar 3 euro is wel veel.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:48 schreef LTVDK het volgende:
Dacht doe eens gek en neem de kip kerrie met mihoen ipv met bami, is het gelijk ruim 3 euro duurder
Yo, dit fietspad is vet kut, fiks het even.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:47 schreef Ama het volgende:
Ik had laatst een mailtje gestuurd naar de gemeente dat fietspad vlakbij mijn huis al minstens 3 jaar vet kut is, krijg ik vandaag terug:
[..]
Pff
Het is gewoon best gevaarlijk, allemaal tegels die zijn verschoven enz.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Yo, dit fietspad is vet kut, fiks het even.
Ja dacht dat het een eurootje duurder was ofzo, vond dit wel wat veel en het niet echt waard. Maar dan weet ik dat dus voor het vervolgquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zei toch dat Mihoen duurder is. Maar 3 euro is wel veel.
Ja meestal is het 1 euro of max 1.50 ofzo.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dacht dat het een eurootje duurder was ofzo, vond dit wel wat veel en het niet echt waard. Maar dan weet ik dat dus voor het vervolg
Hier heb je ook paden waarbij je over de boomwortels gelanceerd wordt. Wat een verrassing.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is gewoon best gevaarlijk, allemaal tegels die zijn verschoven enz.
Ja ze zijn al overal inkoopbeperkingen aan het opleggen dat je nog maar 2 flessen mag meenemenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Was net even kijken bij de AH, alle zonnebloemolie is op.
Hamsteraars.
Ja dat is bij een ander fietspad ook.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier heb je ook paden waarbij je over de boomwortels gelanceerd wordt. Wat een verrassing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |