Scheelt dat het normaal met bami of rijst gewoon strontgoedkoop isquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja meestal is het 1 euro of max 1.50 ofzo.
weet nie. Pics?quote:
Ik heb een fles staan omdat ik het laatst nodig had voor de muffins, maar verder gebruik ik het niet. Wat zou die fles nu opleveren?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze zijn al overal inkoopbeperkingen aan het opleggen dat je nog maar 2 flessen mag meenemen
Volgens mij is het al bijna net zo duur als een liter benzinequote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een fles staan omdat ik het laatst nodig had voor de muffins, maar verder gebruik ik het niet. Wat zou die fles nu opleveren?
en nu geld inzamelen voor een bordje "slecht wegdek"quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:47 schreef Ama het volgende:
Ik had laatst een mailtje gestuurd naar de gemeente dat fietspad vlakbij mijn huis al minstens 3 jaar vet kut is, krijg ik vandaag terug:
[..]
Pff
best frisjes daar kan ik je vertellenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:53 schreef LTVDK het volgende:
Wel een mooie laaghangende maan net, zo'n gloeiende oranje bol boven het industrieterrein
Op de maan?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
best frisjes daar kan ik je vertellen
Daar kom ik nooit dus geen idee. Weet alleen dat de binnenwegen in Duitsland echt om te janken zijn.quote:
Zou het niet weten, ben nog nooit op de maan geweestquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
best frisjes daar kan ik je vertellen
Als ik naar de dierenarts in België ging zag je het bord "welkom in België" en dan ramde je over een drempel en stuiterde ik zo naar de dierenarts.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit dus geen idee. Weet alleen dat de binnenwegen in Duitsland echt om te janken is.
Moet lachen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik naar de dierenarts in België ging zag je het bord "welkom in België" en dan ramde je over een drempel en stuiterde ik zo naar de dierenarts.
Blaasstenen van de cavia waren meteen vergruisd.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:56 schreef Ama het volgende:
België wil je dus ook niet rijden met een open beker (hete) drinken.
Straks iedereen maandenlang alleen maar zonnebloemolie drinken. Ja dan geloof ik wel dat ze 4 miljard pleerollen nodig hebbenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Was net even kijken bij de AH, alle zonnebloemolie is op.
Hamsteraars.
Hahaquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blaasstenen van de cavia waren meteen vergruisd.
Was ook de weg tussen Baarle en Turnhout, kon je daarna ook gelijk bij de garage langs voor een nieuwe ophanging, de tering wat een kutweg was datquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik naar de dierenarts in België ging zag je het bord "welkom in België" en dan ramde je over een drempel en stuiterde ik zo naar de dierenarts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |