Sinds Viaplay heb ik geen dartswedstrijd meer gezien.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hesgoal heeft wel links. Wel Engels commentaar denk ik.
Unibet open wel, Premier Liek geleuf ik wel ook omdat dan vaak de uiterst sympathieke Conference Liek was.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sinds Viaplay heb ik geen dartswedstrijd meer gezien.
Goed om te horen. En zondag uiteraard het Kevin Hofland effect!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Jazeker user @:maxi-mus .
Erg leuk. En fijn dat ik vandaag een vrije dag had.
@:drizzt_dourden @:tong80
Ik ken Hesgoal niet. Soort rojadirecta?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hesgoal heeft wel links. Wel Engels commentaar denk ik.
Ja, alleen vaker met NL commentaar.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ken Hesgoal niet. Soort rojadirecta?
@:tong80 volgens mij kun je een VPN aanslingeren en dan via Oostenrijkse of Luxemburgse tv kijken.
Of gewoon normaal doen en betalen voor wat je wil zien.
Klinkt als een mooie dag om alle ongevaccineerde obesitasboomers die zijn overleden te eren.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Nederland krijgt nationaal coronaherdenkingsmoment: mogelijk dag of monument.
Wellicht kan dit in plaats van carnaval komen.
Jazeker. Al ga ik niet naar het stadion. Ze kunnen me de moord stikken. 20:00 op zondag.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goed om te horen. En zondag uiteraard het Kevin Hofland effect!
Kun je lekker de hele zondag indrinken toch. Klassiekertje kijken, MAX kijken.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jazeker. Al ga ik niet naar het stadion. Ze kunnen me de moord stikken. 20:00 op zondag.
Klinkt opzich niet slecht. Maar maandag gewoon werken.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je lekker de hele zondag indrinken toch. Klassiekertje kijken, MAX kijken.
Jawel, ik zie wel kansen. Alleen jammer dat je eerst thuis moet.quote:
Nee zegt me echt niets, al zal hij als het goed is niet zoveel keepen lijkt mij.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jawel, ik zie wel kansen. Alleen jammer dat je eerst thuis moet.
Heb jij dat nieuwe keepertje van ons ooit zien keepen?
Denk het ook niet, al is het ook niet heel moeilijk om beter dan Marciano te zijn. Ach ja, we zien welquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee zegt me echt niets, al zal hij als het goed is niet zoveel keepen lijkt mij.
Tja Ajax is voor een bejaarde Tyton gegaan, geen idee wat je daarvan moet verwachten joh. Dat is toch het vijvertje waarin je vist.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Denk het ook niet, al is het ook niet heel moeilijk om beter dan Marciano te zijn. Ach ja, we zien wel.
Binnenkort die oefenwedstrijd tegen RKC, zal ie wel spelen.
@Caland vond het ook een prima loting, alleen om wat andere redenen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jawel, ik zie wel kansen. Alleen jammer dat je eerst thuis moet.
Heb jij dat nieuwe keepertje van ons ooit zien keepen?
Alleen nu mogen er wellicht geen uit fans mee. (lol)quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Caland vond het ook een prima loting, alleen om wat andere redenen.
[ twitter ]
Ja precies.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tja Ajax is voor een bejaarde Tyton gegaan, geen idee wat je daarvan moet verwachten joh. Dat is toch het vijvertje waarin je vist.
Voor Caland is voetbal een bijzaakquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Caland vond het ook een prima loting, alleen om wat andere redenen.
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |