Die is er ook niet bijquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Contehgod ook een beetje in de gaten blijven houden he.
Ga jij solliciteren bij Splinter als kandidaat voor de provinciale verkiezingen waar ze landelijk gaan?quote:
Ik ook, dat Provinciale geneuzel trekt me niet zo.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga jij solliciteren bij Splinter als kandidaat voor de provinciale verkiezingen waar ze landelijk gaan?
Ik wacht toch nog even voor de tweedekamer verkiezing.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind dat wijf van Volt echt extreem ranzig.
Nog een update trouwens na je superspread vraag.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog een update trouwens na je superspread vraag.
Op Schiphol een mondelinge enquête te woord gestaan over hoe ik mij aan coronamaatregelen hield. Ik moest bijzonder veel moeite doen even niet te hoesten.
Wat deed je daarquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op Schiphol een mondelinge enquête te woord gestaan over hoe ik mij aan coronamaatregelen hield. Ik moest bijzonder veel moeite doen even niet te hoesten.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee volgende week pas, maar het zal toch wel weer niks worden.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje struinen en keuvelen.
[..]
Jij had dit weekend je laatste kans toch?
Beetje gek op zo'n plekquote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje struinen en keuvelen.
[..]
Jij had dit weekend je laatste kans toch?
@GurneyIsBestOkequote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:43 schreef scrupuleus het volgende:
Ik kan wel raden welk woord @:Scrummie als laatste had bij de 5 letters
Ik ben tegen racisme.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:43 schreef scrupuleus het volgende:
Poging 4, 100% score 4/4.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:43 schreef scrupuleus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |