Heracles - Heerenveen (maar dan andersom zie ik) heeft wel potentie om de kutste wedstrijd van het seizoen te worden, denk je niet?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben hier ook gewoon gestopt met bestellen dan liever een boterham
En waarschijnlijk zal het schakelkanaal deze wedstrijd alsnog voornamelijk in beeld brengenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heracles - Heerenveen (maar dan andersom zie ik) heeft wel potentie om de kutste wedstrijd van het seizoen te worden, denk je niet?
Het is bovenin de KK divisie wel weer leuk.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En waarschijnlijk zal het schakelkanaal deze wedstrijd alsnog voornamelijk in beeld brengen
Als het echt te slecht is allemaal sla ik een weekje over. Daar voel ik mij te matig voor
De vorm van Volendam maakt het zeker spannend ja. Echt totaal scheel getikt tegen hun directe concurrenten de afgelopen 2 wekenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is bovenin de KK divisie wel weer leuk.
Ik ga weer genieten van Excelsior vanavondquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja wel nieuwsgierig of Jonk het weer enigszins op de rit krijgt tegen ADO.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die zijn wel goed bezig.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga weer genieten van Excelsior vanavond
Oh dat is echt een aderlating die is goed in vorm de afgelopen tijd.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:28 schreef Caland het volgende:
Oh, Azarkan heb carona
Dat drukt de pret wel een beetje
Contehgod ook een beetje in de gaten blijven houden he.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:28 schreef Caland het volgende:
Oh, Azarkan heb carona
Dat drukt de pret wel een beetje
Die is er ook niet bijquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Contehgod ook een beetje in de gaten blijven houden he.
Ga jij solliciteren bij Splinter als kandidaat voor de provinciale verkiezingen waar ze landelijk gaan?quote:
Ik ook, dat Provinciale geneuzel trekt me niet zo.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga jij solliciteren bij Splinter als kandidaat voor de provinciale verkiezingen waar ze landelijk gaan?
Ik wacht toch nog even voor de tweedekamer verkiezing.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind dat wijf van Volt echt extreem ranzig.
Nog een update trouwens na je superspread vraag.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog een update trouwens na je superspread vraag.
Op Schiphol een mondelinge enquête te woord gestaan over hoe ik mij aan coronamaatregelen hield. Ik moest bijzonder veel moeite doen even niet te hoesten.
Wat deed je daarquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op Schiphol een mondelinge enquête te woord gestaan over hoe ik mij aan coronamaatregelen hield. Ik moest bijzonder veel moeite doen even niet te hoesten.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee volgende week pas, maar het zal toch wel weer niks worden.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje struinen en keuvelen.
[..]
Jij had dit weekend je laatste kans toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |