quote:
en andersom net zo hard, Grace laat nouch ook gewoon vallen, Grace plakt de hele dag aan tobi vastquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ze laat grace wel vallen nu inderdaad
Echt te vies elkaars geur snuiven en neus leeg halen bah bahquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Salar is de laatste weken erg verandert.....hij is meer en meer de vieze dingen van Nouchine aan het overnemen en lijkt me ook niet zijn ware ik.
Vrienden hoeven niet elkaar geur op te snuiven, en neuzen leeg te halen......Nouchine spoort niet maar had Salar toch hoger ingeschat.
ja helemaal niet bij nagedacht, en ik had hem op tv aan en dat gaat vrij moeilijk ook want ben met omweg op tv videoland aan het kijkenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
kon je niet terug scrollen dan? ik niet gehoord
ALs je de tijd weet kan @DGK_Tegengas misschien even kijkenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja helemaal niet bij nagedacht, en ik had hem op tv aan en dat gaat vrij moeilijk ook want ben met omweg op tv videoland aan het kijken
Aaaah op die fietsquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:15 schreef just me het volgende:
[..]
Tobias zit in je verkleinwoordjes fase, dus alles met tje erachter, dus nassi wordt nassietje e.d.
Vreselijk die verkleinwoordenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:16 schreef engine het volgende:
[..]
Tobi heeft vanmorgen gezegd dat hij vanavond nasietje ging koken
de kindjes hebben lol samenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Aaaah op die fiets![]()
Hij heeft /had vanavond ook telkens over Zapp ,vond ie leuk en dan ook als Grace Whatsapp had . want Whatzapp
Ik snap de grap nog steeds niet , maar Toob lag in een deuk
Heb daar zelf ook een hekeltje aan.quote:
Ik zag haar lachen als een boer met kiespijn , volgens mij snapte zij em ook nietquote:
hij vergeleek het hoofd van Grace met een zeppelin.,quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Aaaah op die fiets![]()
Hij heeft /had vanavond ook telkens over Zapp ,vond ie leuk en dan ook als Grace Whatsapp had . want Whatzapp
Daar had hij het idd ook over , maar ook over whatszappquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:23 schreef Verida het volgende:
[..]
hij vergeleek het hoofd van Grace met een zeppelin.,
ik zag daar de humor niet van in, vond het eerder een belediging, ik zag het als een groot hoofd gevuld met lucht, maar ik geloof dat Grace helemaal niet snapte wat een zappelin is. En toen bleef hij dus doorgaan over Zepp .
Hij had het hoofd van grace een zeppelin genoemd en hij zou haar vanaf nu zep noemen en haar ook met die naam in zijn telefoon zettenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Aaaah op die fiets![]()
quote:
quote:
ok mopjequote:
ja, als hij dan een appje zou krijgen zou hij een langzaam vliegende zeppelin voor zich zien. Hij vond het zelf hilarisch, maar ik zag er echt helemaal de humor niet van inquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar had hij het idd ook over , maar ook over whatszapp
als je op tijd begint wel jaquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:25 schreef Ireth het volgende:
Waarom staat die hele gang vol wasrekjes? Hadden ze dat niet vanmiddag in de zon kunnen zetten buiten??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |