HIj blijft zichzelf...gelukkig verlaagt hij zich niet tot hetzelfde haatdragende niveau als toobjequote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:24 schreef humpty het volgende:
Kristoff please steek geen energie meer in die lamzak
Misschien niet zoveel meer, maar beide uit totaal verschillende levens. En geef toe Grace kan soms wel heel plat uit de hoek komen en grof zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:20 schreef humpty het volgende:
Nouchine zal wel teveel lawaai hebben want Grace loopt weg
gaat helemaal met die zure Toby mee
En buiten laat hij haar zo vallen ...kan niet anders
hij voelt zich zoveel meer
Respect voor hoe hij doetquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:27 schreef Verida het volgende:
[..]
HIj blijft zichzelf...gelukkig verlaagt hij zich niet tot hetzelfde haatdragende niveau als toobje
Ik vond haar zo'n negatieve zure vrouw , die alleen maar boos was en zo graag wilde dat ze haar nodig hadden , onmisbaar willen maken , alles uit handen nemen van anderen , geen interesse in anderen had. Ook wel sneu , iemand die dat allemaal nodig heeft om zicht belangrijk te voelen en de boel naar hand kan zetten .quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:11 schreef Verida het volgende:
[..]
je hebt gelijk, dat ben ik gewoon al weer vergeten.
Ja, het komt nu allemaal weer terug, Ik had het gewoon verdrongen. Vooral dat onmisbaar willen maken, dat vond ik zo naar.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vond haar zo'n negatieve zure vrouw , die alleen maar boos was en zo graag wilde dat ze haar nodig hadden , onmisbaar willen maken , alles uit handen nemen van anderen , geen interesse in anderen had. Ook wel sneu , iemand die dat allemaal nodig heeft om zicht belangrijk te voelen en de boel naar hand kan zetten .
zij had veel mee gemaakt, kende armoede, zij was passief agressief en probeerde alles naar haar hand te zetten .
En het is voor mij echt niet zo dat als er aan familielid van een bewoner is overleden dat je dan weg moet, maar de manier waarop zij daar mee omging vond ik wel heftig. Alsof ze soms bijna boos was en alles aangreep om maar grip en controle te krijgen .
Natuurlijk is het vast een aardig mens, maar in BB was zij echt zielig bezig.
ik bedoel je bent wat ouder(zij zag er ook best afgetakeld en zuur uit voor haar leeftijden dan zo negatief en voos zijn op alles en iedereen , want ZE MOEST EN ZOU BLIJVEN . Dat vond heel erg treurig om te zien.
Haar vertrek was precies wat de groep nodig had .
al net zo zuur dusquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:31 schreef Ireth het volgende:
De Toop-fans op Twitter zeggen dat Kristof bewust vriendelijk blijft aandringen bij Toop om hem juist te irriteren en uit te lokken.
hahahaha, ik zie het juist andersom, Toob probeert Kris zo te irriteren dat die tegen hem uitvalt.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:31 schreef Ireth het volgende:
De Toop-fans op Twitter zeggen dat Kristof bewust vriendelijk blijft aandringen bij Toop om hem juist te irriteren en uit te lokken.
Dat vond ik heel erg triest om te zien. Gelukkig ging ze er ook al snel uit .quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja, het komt nu allemaal weer terug, Ik had het gewoon verdrongen. Vooral dat onmisbaar willen maken, dat vond ik zo naar.
Erg gemeen van Kristof!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:31 schreef Ireth het volgende:
Hoeft toch ook niet meer, is geen voordeel meer bij te halen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:42 schreef Angelique61 het volgende:
Nouch is ook helemaal niet meer met Grace vanuit het niets
Ook dat is opvallend.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet meer, is geen voordeel meer bij te halen.
Grace en Tobias hebben gezegd dat ze de laatste dag graag met zijn tweeen willen door brengenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is echt ook een trio geworden,,,Nousch zou ook nog Kristoff zijn neus leeg halen.![]()
Kan me er wat bij voorstellen. Dat gemaakt vrolijk doen houdt ook een keer op vooral als het uit wachten bestaat.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:51 schreef humpty het volgende:
[..]
Grace en Tobias hebben gezegd dat ze de laatste dag graag met zijn tweeen willen door brengen
Nog privileges ook...quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan me er wat bij voorstellen. Dat gemaakt vrolijk doen houdt ook een keer op vooral als het uit wachten bestaat.
Ja, als Nawel weken op bed mag liggen om de groep te ontlopen is dit nog maar een kleinigheidje.quote:
maar wel heel zuur en onsportief...ze zitten in een spelquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, als Nawel weken op bed mag liggen om de groep te ontlopen is dit nog maar een kleinigheidje.
Die niet meer gespeeld hoeft te worden. En als dat toevallig andere waren had ik dat net zo gevonden.....quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:54 schreef humpty het volgende:
[..]
maar wel heel zuur en onsportief...ze zitten in een spel
het masker is afquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die niet meer gespeeld hoeft te worden.
Kris zegt net aan tafel : Den Salar weet het nog niet, maar salar en ik gaan zo afwassen, jullie hoeven niet op misschien jullie laatste avond samen, af te wassen..quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:51 schreef humpty het volgende:
[..]
Grace en Tobias hebben gezegd dat ze de laatste dag graag met zijn tweeen willen door brengen
ja vind dat grace der eigen erg laat sturen nu door tobyquote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:20 schreef humpty het volgende:
Nouchine zal wel teveel lawaai hebben want Grace loopt weg
gaat helemaal met die zure Toby mee
En buiten laat hij haar zo vallen ...kan niet anders
hij voelt zich zoveel meer
te zielig voor woordenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:51 schreef humpty het volgende:
[..]
We zien het totaal verschillend ...geeft niet ...dat kanquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt en de andere drie hebben hem nog om......
Ik geloof niet dat Kris, Salar en nouchine zich anders voordoen dan zij in het echt zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt en de andere drie hebben hem nog op......
Dus op Toby stemmen om te blijven, heeft hij nog een paar leuke dagen met zijn "vrienden"quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:09 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Weinig alleen dat ze zich als dieren gedragen als ze eten krijgen en dat Tobi het wel gehad heeft. Wil graag naar huis en kan niet meer met de andere groep door een deur. Dat vind hij moeilijk. Dat was het wel zon beetje
omelet, Kris had 1 omelet gemaakt met en 1 omelet zonder paprikaquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:00 schreef Ireth het volgende:
Is het nog "nasietje" geworden of hebben ze wat anders van Kristof gekregen?
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:01 schreef humpty het volgende:
Ze reageren nauwelijks op wat Kristoff zegt....te kinderachtig
ga even wat anders doen
Salar is de laatste weken erg verandert.....hij is meer en meer de vieze dingen van Nouchine aan het overnemen en lijkt me ook niet zijn ware ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:59 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Kris, Salar en nouchine zich anders voordoen dan zij in het echt zijn.
Salar is gewoon nog een grote kleuter, die nog niet bij moeders pappot is weggeweest. Die schat ik qua levenservaring niet echt hoog in.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Salar is de laatste weken erg verandert.....hij is meer en meer de vieze dingen van Nouchine aan het overnemen en lijkt me ook niet zijn ware ik.
Vrienden hoeven niet elkaar geur op te snuiven, en neuzen leeg te halen......Nouchine spoort niet maar had Salar toch hoger ingeschat.
de eerste met 2 filmpjes hahaquote:
Ik vind eerlijk gezegd dat Salar de laatste 2 wkn ook niet in zijn voordeel is veranderd.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Salar is de laatste weken erg verandert.....hij is meer en meer de vieze dingen van Nouchine aan het overnemen en lijkt me ook niet zijn ware ik.
Vrienden hoeven niet elkaar geur op te snuiven, en neuzen leeg te halen......Nouchine spoort niet maar had Salar toch hoger ingeschat.
ja hij zou er ook nog wel een leuke avond van kunnen makenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:14 schreef humpty het volgende:
Gewoon zielig Kristoff doet zo zijn best komt vragen of Tobias en Grace vanavond
ook mee gaan in de hottub ....super chagarijn zegt ben met mijn koffer bezig
Nu ook niet maar vanavond tegen een uur of 10 zegt Kriss
misschien
Maar boven de twintig mag je toch wel aannemen dat opvoeding grotendeels blijft hangen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Salar is gewoon nog een grote kleuter, die nog niet bij moeders pappot is weggeweest. Die schat ik qua levenservaring niet echt hoog in.
ja ze laat grace wel vallen nu inderdaadquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is echt ook een trio geworden,,,Nousch zou ook nog Kristoff zijn neus leeg halen.![]()
kon je niet terug scrollen dan? ik niet gehoordquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:10 schreef Joyce-43 het volgende:
ik twijfel al de hele middag maar heeft iemand anders het misschien ook gehoord, op het moment dat Toby en Grace uit de gameroom komen staan ze net in de keuken en toen hoorde ik Grace zeggen "5k uit de pot" maar verders heb ik er niets meer over gehoord, ik dacht het echt gehoord te hebben iemand anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |