HIj blijft zichzelf...gelukkig verlaagt hij zich niet tot hetzelfde haatdragende niveau als toobjequote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:24 schreef humpty het volgende:
Kristoff please steek geen energie meer in die lamzak
Misschien niet zoveel meer, maar beide uit totaal verschillende levens. En geef toe Grace kan soms wel heel plat uit de hoek komen en grof zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:20 schreef humpty het volgende:
Nouchine zal wel teveel lawaai hebben want Grace loopt weg
gaat helemaal met die zure Toby mee
En buiten laat hij haar zo vallen ...kan niet anders
hij voelt zich zoveel meer
Respect voor hoe hij doetquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:27 schreef Verida het volgende:
[..]
HIj blijft zichzelf...gelukkig verlaagt hij zich niet tot hetzelfde haatdragende niveau als toobje
Ik vond haar zo'n negatieve zure vrouw , die alleen maar boos was en zo graag wilde dat ze haar nodig hadden , onmisbaar willen maken , alles uit handen nemen van anderen , geen interesse in anderen had. Ook wel sneu , iemand die dat allemaal nodig heeft om zicht belangrijk te voelen en de boel naar hand kan zetten .quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:11 schreef Verida het volgende:
[..]
je hebt gelijk, dat ben ik gewoon al weer vergeten.
Ja, het komt nu allemaal weer terug, Ik had het gewoon verdrongen. Vooral dat onmisbaar willen maken, dat vond ik zo naar.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vond haar zo'n negatieve zure vrouw , die alleen maar boos was en zo graag wilde dat ze haar nodig hadden , onmisbaar willen maken , alles uit handen nemen van anderen , geen interesse in anderen had. Ook wel sneu , iemand die dat allemaal nodig heeft om zicht belangrijk te voelen en de boel naar hand kan zetten .
zij had veel mee gemaakt, kende armoede, zij was passief agressief en probeerde alles naar haar hand te zetten .
En het is voor mij echt niet zo dat als er aan familielid van een bewoner is overleden dat je dan weg moet, maar de manier waarop zij daar mee omging vond ik wel heftig. Alsof ze soms bijna boos was en alles aangreep om maar grip en controle te krijgen .
Natuurlijk is het vast een aardig mens, maar in BB was zij echt zielig bezig.
ik bedoel je bent wat ouder(zij zag er ook best afgetakeld en zuur uit voor haar leeftijden dan zo negatief en voos zijn op alles en iedereen , want ZE MOEST EN ZOU BLIJVEN . Dat vond heel erg treurig om te zien.
Haar vertrek was precies wat de groep nodig had .
al net zo zuur dusquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:31 schreef Ireth het volgende:
De Toop-fans op Twitter zeggen dat Kristof bewust vriendelijk blijft aandringen bij Toop om hem juist te irriteren en uit te lokken.
hahahaha, ik zie het juist andersom, Toob probeert Kris zo te irriteren dat die tegen hem uitvalt.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:31 schreef Ireth het volgende:
De Toop-fans op Twitter zeggen dat Kristof bewust vriendelijk blijft aandringen bij Toop om hem juist te irriteren en uit te lokken.
Dat vond ik heel erg triest om te zien. Gelukkig ging ze er ook al snel uit .quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja, het komt nu allemaal weer terug, Ik had het gewoon verdrongen. Vooral dat onmisbaar willen maken, dat vond ik zo naar.
Erg gemeen van Kristof!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:31 schreef Ireth het volgende:
Hoeft toch ook niet meer, is geen voordeel meer bij te halen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:42 schreef Angelique61 het volgende:
Nouch is ook helemaal niet meer met Grace vanuit het niets
Ook dat is opvallend.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet meer, is geen voordeel meer bij te halen.
Grace en Tobias hebben gezegd dat ze de laatste dag graag met zijn tweeen willen door brengenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is echt ook een trio geworden,,,Nousch zou ook nog Kristoff zijn neus leeg halen.![]()
Kan me er wat bij voorstellen. Dat gemaakt vrolijk doen houdt ook een keer op vooral als het uit wachten bestaat.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:51 schreef humpty het volgende:
[..]
Grace en Tobias hebben gezegd dat ze de laatste dag graag met zijn tweeen willen door brengen
Nog privileges ook...quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan me er wat bij voorstellen. Dat gemaakt vrolijk doen houdt ook een keer op vooral als het uit wachten bestaat.
Ja, als Nawel weken op bed mag liggen om de groep te ontlopen is dit nog maar een kleinigheidje.quote:
maar wel heel zuur en onsportief...ze zitten in een spelquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, als Nawel weken op bed mag liggen om de groep te ontlopen is dit nog maar een kleinigheidje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |