als je je zelf zo moet verlagenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:29 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, net een krolse kat die zich in allerlei bochten wringt.
heb het opgezocht ze waren om 14.56 terugt dus zal denk 5 minuten later zijn ze waren net in de keukenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ALs je de tijd weet kan @:DGK_Tegengas misschien even kijken
en de stream
@DGK_Tegengasquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heb het opgezocht ze waren om 14.56 terugt dus zal denk 5 minuten later zijn ze waren net in de keuken
echt he, en dat domme gehinnik heel de tijd, als hij zogenaamd grappig is.quote:
Jammer genoeg zag ie hem tochquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:36 schreef greysbones het volgende:
Tobi zag het zakje in eerste instantie dus niet
denk dat zijn grap hiermee te maken heeftquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:25 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, als hij dan een appje zou krijgen zou hij een langzaam vliegende zeppelin voor zich zien. Hij vond het zelf hilarisch, maar ik zag er echt helemaal de humor niet van in
was een woordspelling dan whatsapp naar what zepp
BB huisquote:
muntje van wat?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:
Kris dus de eerste die zegt wij gaan u allemaal een muntje geven
Ik had ook niet anders verwachtquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:
Kris dus de eerste die zegt wij gaan u allemaal een muntje geven
Ik weet het niet Mario. Ik ben even de tv uitzending aan het kijken.quote:
tjaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |