En toch denk ik dat ze op z'n Mercedes' weer iets flikken waardoor ze morgen pole pakken en zondag de race winnenquote:
De zandzakken moeten er nog afquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En toch denk ik dat ze op z'n Mercedes' weer iets flikken waardoor ze morgen pole pakken en zondag de race winnen
Je kan het in ieder geval hopenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:37 schreef Nia het volgende:
Als dat stuiteren van de Mercedes bij minstens 90 minuten lang vol gas maar niet leidt tot het losraken van vitale onderdelen.
Van de auto of de coureur?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:37 schreef Nia het volgende:
Als dat stuiteren van de Mercedes bij minstens 90 minuten lang vol gas maar niet leidt tot het losraken van vitale onderdelen.
Geen enkele coureur zit te wachten op rondvliegende autodelen op de baan. Voor bouncing LongCovid Lulu zal het zondag ook wel een uitputtingsslag worden. Die gaat maandag met een mega koppijn wakker worden.quote:
Ook wat feestjes etc daar? Lijkt altijd vrij rustig qua bezoekers.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Allah vergeeft hier vrij veel. Toevluchtsoord voor Saudi's.
of lekker weer 30 keer track limits en dan zo'n call van ene garry connelyquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En toch denk ik dat ze op z'n Mercedes' weer iets flikken waardoor ze morgen pole pakken en zondag de race winnen
Verrassend, ik dacht dat Bahrein toch vrij strikt was hierin. Misschien toch ook eens heen dan.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zeker. All you can eat and drink.
[ afbeelding ]
Waarom zouden ze?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 00:23 schreef PzKpfw het volgende:
Mercedes weer eens ouderwets aan het sandbaggen.
90 minutenlang volgas? Het is geen Indy 500 hoor (lol)quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:37 schreef Nia het volgende:
jij bent ook brits?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
Masi nog steeds de boeman voor de brits
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |