Boasson Hagen reed op kop van het peloton in de aanloop naar de Poggio. Alsnog matig voor hem, maar het is niet alsof ie zomaar loste.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Boasson Hagen, de superklimmer die ooit won in Pinerolo, werd er nog eerder afgereden dan Eljero.
Nu niet in elk geval.quote:
Ja, maar die van het jaar daarvoor niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:15 schreef Zwansen het volgende:
Had de Ewan van vorig jaar dit ook gekund?
Met de vingers in de neus.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:15 schreef Zwansen het volgende:
Had de Ewan van vorig jaar dit ook gekund?
Die gaat wegrijden met Van Aert en Van der Poel ...quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:16 schreef Momo het volgende:
Nou we wachten op de aanval van Pogi op de Poggio
Dat stelt me wel teleurquote:
Caruso Mohoric Tratnik?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:19 schreef wimderon het volgende:
Drie man van Bagrijn (), wie zou de derde dan zijn?
Doet Fred Wright mee? die was wel aan het knallenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:19 schreef wimderon het volgende:
Drie man van Bagrijn (), wie zou de derde dan zijn?
Nee, vandaar de vraag.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:20 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Doet Fred Wright mee? die was wel aan het knallen
Los van dat de liefhebber natuurlijk D+ heeft wel een kutmoment voor reclamequote:
F1 erkennen wij niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:24 schreef Aguero het volgende:
[..]
Heb ik uiteraard ook maar word druk op het de laptop naast F1 kwali
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:13 schreef wimderon het volgende:
Volgens mij is het wel eens trager gegaan op de Cipressa.
Lijkt me niet. Zijn al wat jasjes uitgedaan lijkt me.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:24 schreef Fretwork het volgende:
Dit gaat zometeen echt een record op de Poggio worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |