Wordt weer allemaal kijken naar Mathieu en dan wint er iemand anders die niks heeft hoeven doen.quote:Op zondag 20 maart 2022 10:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Keurige rentree van Mathieu. Met wat koersen in de benen is die weer de te kloppen man in april. Benieuwd hoe Jumbo het team gaat uitspelen dan, want 1 tegen 1 delft Wout doorgaans het onderspit.
Renner die ik zo zie profiteren hiervan: Valgren. Is in vorm en heeft in het verleden al op soortgelijke manieren grote koersen gewonnen.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:46 schreef eentwee het volgende:
[..]
Wordt weer allemaal kijken naar Mathieu en dan wint er iemand anders die niks heeft hoeven doen.
Vanuit het luchtshot zag je de aanval van Mohoric mooi aankomen. Hij reed het gaatje naar de eerste vier in twee bochten dicht en haalde ze in op een manier die op het randje leek. Maar blijkbaar vonden de andere renners het acceptabel.
Overigens kon ik op de player gisteren geen Nederlands of Engels commentaar kiezen. Hadden jullie dat ook? Het Nederlands commentaar is nog steeds niet beschikbaar, maar Engels nu wel.
Het is wel vetquote:Op zondag 20 maart 2022 13:58 schreef Zwansen het volgende:
Straks allemaal dikke toerders die op hun fiets van 5k een dropper post hebben om snel de plaatselijke viaduct te kunnen afdalen.
Die zitten standaard al op dropper hoogte op hun fiets.quote:Op zondag 20 maart 2022 13:58 schreef Zwansen het volgende:
Straks allemaal dikke toerders die op hun fiets van 5k een dropper post hebben om snel de plaatselijke viaduct te kunnen afdalen.
Horner is niet prettig om naar te luisteren.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:34 schreef Faraday01 het volgende:
Horner maakt in zijn YT analyse van MSR compleet gehakt van Jumbo en dan vooral van de tactiek van Roglic
Mijn andere zintuigen prikkelt hij ook niet op een positieve manier.quote:Op zondag 20 maart 2022 20:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Horner is niet prettig om naar te luisteren.
Zelden iemand zó lelijk zien klimmen inderdaad.quote:Op maandag 21 maart 2022 08:00 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Mijn andere zintuigen prikkelt hij ook niet op een positieve manier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |