De tijd dat ik mijn Titanium Harnas der Kapitale Hoofdletters aantrok om met mijn Dubbelhandige Kromzwaard van Azarkan ten strijde te trekken tegen Het Boze Kwaad ligt al een tijdje achter mij.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nee de meesten spelen niet dat soort fantasiespelletjes met draken,dat is voor kinderen.
Volgens Kroon hebben ze 10 minuten nodig op de Cipressa.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:47 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb genoeg gezien, de vlucht gaat het halen.
He, wat ordinair.quote:
Doe eens normaal.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:58 schreef Mansjester het volgende:
Voor alle proleten: Kwalificatie F1 begint!!!
Jeetje naar ootoo's kijkenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:58 schreef Mansjester het volgende:
Hele vreemde klemtoon bij elk woord inderdaad.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat vrouwtje van Carglass praat alsof ze zojuist een beroerte heeft gehad.
Ga weg.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:58 schreef Mansjester het volgende:
Heeft vorig jaar meegedaan aan een farmaceutisch onderzoek met Loëlle.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat vrouwtje van Carglass praat alsof ze zojuist een beroerte heeft gehad.
WLR meet bij jou thuis?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:01 schreef Zwansen het volgende:
Er komen mensen borrelen. Reken maar dat de tv aanblijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |