abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204128415
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 16:39 schreef freaky40 het volgende:
De naam Kitty valt opvallend veel de laatste dagen daar...Die hebben het script voor volgende week al doorgenomen...
eerder hier dan daar hoor. Ik heb vanmiddag de naam Kitty nog niet gehoord, maar misschien op de andere stream
pi_204128460
Kristoff tegen Salar wie denk je dat blijft
Ze denken Grace twee mannen twee vrouwen
pi_204128482
Tobias wil heel graag naar huis Hij voelt zich niet meer thuis en heeft geen zin meer in de rest.
pi_204128483
nou toob, dat ligt toch echt aan jezelf dat het dit jaar geen grote familie is. Hij wil niet meer zo graag met ze zijn, zoals eerst, nadat "het"is gebeurd,

Grace heeft het nu over 1 persoon die ze al vanaf het begin haat.

Ik heb zo het vermoeden dat het over Kris gaat. Toob heeft oog geen zin meer in pingpong,

Wat een zeikerd, en hij voelt zich zo op zijn pikkie getrapt dat er niet voor hem is gekozen
pi_204128494
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 16:45 schreef Lillfex het volgende:
Tobias wil heel graag naar huis Hij voelt zich niet meer thuis en heeft geen zin meer in de rest.
Wat let hem. Hij weet waar de poort is...
Allemaal cabaretteketet!
pi_204128511
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 16:46 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Wat let hem. Hij weet waar de poort is...
Wat een negativiteit bij die 2 zeg. Jullie sluiten je zelf buiten
pi_204128518
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 16:45 schreef Verida het volgende:
nou toob, dat ligt toch echt aan jezelf dat het dit jaar geen grote familie is. Hij wil niet meer zo graag met ze zijn, zoals eerst, nadat "het"is gebeurd,

Ik heb zo het vermoeden dat het over Kris gaat. Toob heeft oog geen zin meer in pingpong,

Wat een zeikerd, en hij voelt zich zo op zijn pikkie getrapt dat er niet voor hem is gekozen
Wat een ongelofelijke zak tabak is het :r :r
pi_204128519
manmanman wat een ontzettende hekel hebben ze aan Kris

Nu is Kris degene die geforceerd bezig is, hij heeft koffie gezet en daarmee volgens Toob zo ontzettend zijn best gedaan.

Grace zegt : als ik mag blijven, ga ik gewoon harder gillen dan hij
pi_204128529
Tobias en Grace die mekaar ontzettend voor de gek houden en dan anderen de schuld geven. Leuk om zo’n domme mensen bezig te zien. Zij zeggen beroemd te gaan worden. Op welke planeet leefden/leven zij?
  vrijdag 18 maart 2022 @ 16:49:53 #285
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_204128537
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 16:45 schreef Verida het volgende:

ja vorig jaar waren ze meer familie dan nu hunzelf, ja dan moet jezelf veranderen.
hoe denk je dat vorig jaar was gegaan Nick was soort Kristoff maar die andere wisten dat het spel was en konden het na hun neerleggen zou jij ook moeten doen dan heb je je familie gevoel
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
pi_204128539
Kinderachtige mensen die niet tegen hun verlies kunnen
ze hebben alle twee hulp nodig na die tijd

Heb er gewoon geen woorden voor wat laten die zichzelf kennen :r
pi_204128540
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 16:48 schreef Verida het volgende:
manmanman wat een ontzettende hekel hebben ze aan Kris

Nu is Kris degene die geforceerd bezig is, hij heeft koffie gezet en daarmee volgens Toob zo ontzettend zijn best gedaan.

Grace zegt : als ik mag blijven, ga ik gewoon harder gillen dan hij
Nou en dan moet het buiten het huis een vriend van hem worden? Dat gebeurd niet en Grace gaat er ook nog in mee.
pi_204128545
als vriend gunt tobias het aan kris, als speler niet.

Grace heeft nooit Kris vertrouwd. En tobi heeft moeite met de manier waarop Kris het spel speelt.

Daar begrijp ik dus helemaal niets van, Kris heeft het helemaal niet vies gespeeld,
pi_204128562
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 16:50 schreef Verida het volgende:

Grace heeft nooit Kris vertrouwd. En tobi heeft moeite met de manier waarop Kris het spel speelt.

Daar begrijp ik dus helemaal niets van, Kris heeft het helemaal niet vies gespeeld,
Tobias en Grace zien de bui hangen en moeten allicht hun frustraties kwiujt.
pi_204128569
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 16:50 schreef Verida het volgende:

Ze zijn zo jaloers en die Tobias mocht willen
dat hij iets meer van Kristoff of Salar had
  vrijdag 18 maart 2022 @ 16:52:19 #291
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_204128571
Wat ik niet snap: Kristof moest kiezen tussen Salar en Tobias en koos voor Salar, met een goede reden.
Wat is daar volgens Tobias oneerlijk aan dan?
pi_204128581
Hij valt wel heel en heel erg van zijn voetstuk af zeg
pi_204128586
Het worden buiten het huis nooit echte vrienden toob en kris.

Toob heeft Kris op zijn hart getrapt door te zeggen dat Kris over lijken gaat om te winnen. Daarmee heeft hij veel stuk gemaakt. Kris zal beleefd zijn bij de reunies e.d. maar verder zie ik daar geen vriendschap ontstaan.
pi_204128587
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 16:52 schreef BasEnAad het volgende:
Wat ik niet snap: Kristof moest kiezen tussen Salar en Tobias en koos voor Salar, met een goede reden.
Die beredenering komt niet op in het brein van Tobias.
Allemaal cabaretteketet!
pi_204128595
quote:
toob vind dat hij voor hem had moeten kiezen, omdat hij een keer Kris had gered door op Peter te stemmen.
pi_204128597
quote:
Omdat zoals in Tobi zijn belevenis hij en Kristof vanaf het begin maatjes zijn tot het einde
pi_204128600
zaterdagavond zitten kitty en els in de hottubbe
pi_204128608
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 16:54 schreef suzi1 het volgende:
o|O o|O o|O
pi_204128610
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 16:54 schreef suzi1 het volgende:
Word tijd dat er wat oude bewoners binnenkomen Vooral voor de sfeer daar
pi_204128615
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 16:54 schreef Lillfex het volgende:

[..]
Omdat zoals in Tobi zijn belevenis hij en Kristof vanaf het begin maatjes zijn tot het einde
ja, heel in het begin hebben ze gezegd met welke 4 ze in de finale wilden zitten, en daar had Kris zich aan moeten houden, en dus Tobi boven Salar moeten kiezen,

Want ja, toob is een man van zijn woord en zou zich hieraan gehouden hebben (zegt hij nu) En hij vind dus Kris niet te vertrouwen.

En ik begrijp niet waarom Grace zegt dat ze vanaf het begin zo'n hekel heeft aan Kris. Kris heeft haar niets gedaan.

Maar misschien is het omdat Kris min of meer heeft laten blijken dat hij door haar act heen prikt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')