eerder hier dan daar hoor. Ik heb vanmiddag de naam Kitty nog niet gehoord, maar misschien op de andere streamquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:39 schreef freaky40 het volgende:
De naam Kitty valt opvallend veel de laatste dagen daar...Die hebben het script voor volgende week al doorgenomen...
Wat let hem. Hij weet waar de poort is...quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:45 schreef Lillfex het volgende:
Tobias wil heel graag naar huis Hij voelt zich niet meer thuis en heeft geen zin meer in de rest.
Wat een negativiteit bij die 2 zeg. Jullie sluiten je zelf buitenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat let hem. Hij weet waar de poort is...
Wat een ongelofelijke zak tabak is hetquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:45 schreef Verida het volgende:
nou toob, dat ligt toch echt aan jezelf dat het dit jaar geen grote familie is. Hij wil niet meer zo graag met ze zijn, zoals eerst, nadat "het"is gebeurd,
Grace heeft het nu over 1 persoon die ze al vanaf het begin haat.
Ik heb zo het vermoeden dat het over Kris gaat. Toob heeft oog geen zin meer in pingpong,
Wat een zeikerd, en hij voelt zich zo op zijn pikkie getrapt dat er niet voor hem is gekozen
ja vorig jaar waren ze meer familie dan nu hunzelf, ja dan moet jezelf veranderen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:45 schreef Verida het volgende:
nou toob, dat ligt toch echt aan jezelf dat het dit jaar geen grote familie is. Hij wil niet meer zo graag met ze zijn, zoals eerst, nadat "het"is gebeurd,
Grace heeft het nu over 1 persoon die ze al vanaf het begin haat.
Ik heb zo het vermoeden dat het over Kris gaat. Toob heeft oog geen zin meer in pingpong,
Wat een zeikerd, en hij voelt zich zo op zijn pikkie getrapt dat er niet voor hem is gekozen
Nou en dan moet het buiten het huis een vriend van hem worden? Dat gebeurd niet en Grace gaat er ook nog in mee.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:48 schreef Verida het volgende:
manmanman wat een ontzettende hekel hebben ze aan Kris
Nu is Kris degene die geforceerd bezig is, hij heeft koffie gezet en daarmee volgens Toob zo ontzettend zijn best gedaan.
Grace zegt : als ik mag blijven, ga ik gewoon harder gillen dan hij
Tobias en Grace zien de bui hangen en moeten allicht hun frustraties kwiujt.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:50 schreef Verida het volgende:
als vriend gunt tobias het aan kris, als speler niet.
Grace heeft nooit Kris vertrouwd. En tobi heeft moeite met de manier waarop Kris het spel speelt.
Daar begrijp ik dus helemaal niets van, Kris heeft het helemaal niet vies gespeeld,
Ze zijn zo jaloers en die Tobias mocht willenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:50 schreef Verida het volgende:
als vriend gunt tobias het aan kris, als speler niet.
Grace heeft nooit Kris vertrouwd. En tobi heeft moeite met de manier waarop Kris het spel speelt.
Daar begrijp ik dus helemaal niets van, Kris heeft het helemaal niet vies gespeeld,
Die beredenering komt niet op in het brein van Tobias.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:52 schreef BasEnAad het volgende:
Wat ik niet snap: Kristof moest kiezen tussen Salar en Tobias en koos voor Salar, met een goede reden.
Wat is daar volgens Tobias oneerlijk aan dan?
toob vind dat hij voor hem had moeten kiezen, omdat hij een keer Kris had gered door op Peter te stemmen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:52 schreef BasEnAad het volgende:
Wat ik niet snap: Kristof moest kiezen tussen Salar en Tobias en koos voor Salar, met een goede reden.
Omdat zoals in Tobi zijn belevenis hij en Kristof vanaf het begin maatjes zijn tot het eindequote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:52 schreef BasEnAad het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:54 schreef suzi1 het volgende:
zaterdagavond zitten kitty en els in de hottubbe
Word tijd dat er wat oude bewoners binnenkomen Vooral voor de sfeer daarquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:54 schreef suzi1 het volgende:
zaterdagavond zitten kitty en els in de hottubbe
ja, heel in het begin hebben ze gezegd met welke 4 ze in de finale wilden zitten, en daar had Kris zich aan moeten houden, en dus Tobi boven Salar moeten kiezen,quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:54 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Omdat zoals in Tobi zijn belevenis hij en Kristof vanaf het begin maatjes zijn tot het einde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |