Valt nu meer op, omdat er minder mensen zijn en de camera dus ook meer op hunquote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:04 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Ja kan maar het ligt er zo dik bovenop
dan kijkt hij vol walging als grace daarover bezig is.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij houdt meer van verhalen over punani voelen en tepels knijpen, helaas geen humor, maar gewoon feit
Vanmiddag had Grace ook weer zon rare opmerking dat Toby dacht waar heb je het over en ja het is in het totaal niet meer leuk om naar de streams te kijken maar als ze in de zon gaan liggen hebben we ook veel commentaar. Dan liever het geklier van Salar te zien dan het gezang van de meiden en het geklaag van Tobiquote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:36 schreef Verida het volgende:
[..]
dan kijkt hij vol walging als grace daarover bezig is.
Maar zegt er niets van, spreekt haar niet aan, lacht als een boer met kiespijn en kraakt de andere 3 af. Vreselijk mannetje, terwijl ik hem in het begin best leuk vondquote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:36 schreef Verida het volgende:
[..]
dan kijkt hij vol walging als grace daarover bezig is.
Ik vind dat zo bizar dat hij Grees nergens over aanspreekt. Hij luistert ernaar, begint over iets anders.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar zegt er niets van, spreekt haar niet aan, lacht als een boer met kiespijn en kraakt de andere 3 af. Vreselijk mannetje, terwijl ik hem in het begin best leuk vond
salar en nouche liggen vlak bij die bank waar grace op ligt te slapenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:42 schreef greysbones het volgende:
waarom hoor ik Salar en Nouch en zie ik een slapende Grace
absoluutquote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind dat zo bizar dat hij Grees nergens over aanspreekt. Hij luistert ernaar, begint over iets anders.
Maar hij voelt zich duidelijk verheven boven de andere drie. Hij baalt gewoon als een stekker dat hij nu op de bank zit en neemt het nog steeds kristoff kwalijk dat die voor Salar heeft gekozen.
Dat hij dat zelf niet in de gaten heeft Dat moet je toch weten als je zo gaat praten dat we mee luisteren. Een keer pikt het publiek dat maar als men doorgaat word men afgestraft.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Gewoon een slechte verliezer, kan hij straks lezen waarom hij eerst heel populair was en zo gezakt is. Mensen zijn hem meer dan zat met zijn gezeur
Hij heeft denk ik geen idee hoe het publiek over hem denkt. Het is voor het eerst dat hij genomineerd staat.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:01 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat hij dat zelf niet in de gaten heeft Dat moet je toch weten als je zo gaat praten dat we mee luisteren. Een keer pikt het publiek dat maar als men doorgaat word men afgestraft.
Krees denkt ook dat het eeuwige zingen en prachtige verhalen vertellen schijnbaar leuk is...quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:01 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat hij dat zelf niet in de gaten heeft Dat moet je toch weten als je zo gaat praten dat we mee luisteren. Een keer pikt het publiek dat maar als men doorgaat word men afgestraft.
Die is het echt naar de kop gestegen in de fase waarin hij helemaal de hemel werd ingeprezen door zijn medebewoners en de kijker.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:33 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zo uitgewerkt voor vandaag bijgelezen.
Wat is die tobias gezakt zeg op het arrogante af voelt zich echt verheven boven de andere
Ja hij vernederd haar echt en dan erachteraan was grapjequote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:33 schreef Verida het volgende:
tobi zijn humor is afkraken van Grace. daar moet hij zelf om lachen.
dat ze lelijk is enzo, een lelijk hoofd heeft
Dus dat iddquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die is het echt naar de kop gestegen in de fase waarin hij helemaal de hemel werd ingeprezen door zijn medebewoners en de kijker.
Zou God dat wel goedkeuren ze heeft het nu weer over haar bijbelquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:35 schreef humpty het volgende:
Begrijp nu ook dat het filmpje waarin Grace verteld
dat haar zoon met haar borsten en tepels speelt
verwijderd is....BB wil geen gedoe dus
Ze hadden haar er beter uit kunnen zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |