ze kunnen er ook flauw van worden.. ik vond t eerst ook leuk om ze samen te zien, maar nu is het ergerlijk aan t worden, dat geklier de hele dagquote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:02 schreef Angelique61 het volgende:
Volgens mij moeten grace en toby dit zeggen, dat ze geen zin meer hebben in de anderen, kan me niet voorstellen dat die 2 zo ineens zo veranderd zijn, anders is het beschamend
Ja kan maar het ligt er zo dik bovenopquote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:03 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ze kunnen er ook flauw van worden.. ik vond t eerst ook leuk om ze samen te zien, maar nu is het ergerlijk aan t worden, dat geklier de hele dag
doen precies t zelfdequote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:10 schreef Verida het volgende:
Kijk grees en toob nou een leuk doen in de tuin, met hun soort humor
ja volgens mij ookquote:
Want je kan hem nu niet uitzetten? Dat kan pas als het klaar is?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:11 schreef Angelique61 het volgende:
Ik wordt op het moment echt flauw van de streams ppppffff zo blij als het klaar is
klopt bang dat ik toch wat mis :-)quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:13 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Want je kan hem nu niet uitzetten? Dat kan pas als het klaar is?
Ik geniet savonds ook van mijn bedje terwijl er mensen onder een brug slapenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:39 schreef KangaP het volgende:
Wat een walgelijk en beschamend geschrans , ongemanierd
dat terwijl er anderen dagen in kelders zitten zonder deftig eten.
Ik verwacht elke keer de wegenwacht in de tuin...quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:00 schreef Verida het volgende:
Wie had dat lachen van nouchine nou vergeleken met het slechte starten van een Eend?
Ik hoor dat nu elke keer als ze begint te lachen, dan denk ik : trek die choke even uit
Was jij het dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik verwacht elke keer de wegenwacht in de tuin...
heb het grace en nawel wel eens zien doen maar ze zullen misschien wel gelaserd wezen ofzoquote:
ja kunnen niet van elkaar afblijven en dat geld van beide kantenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:59 schreef Sestra666 het volgende:
ik erger me aan salar en nous.. gaan helemaal in elkaar op, lopen ook alweer buiten.. en de hele tijd klieren..
dat dusquote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja kunnen niet van elkaar afblijven en dat geld van beide kanten
hij vond ze te druk heb niets gehoord over niet zijn humor, hij wilde niet bij die drukte in de tuin zitten ookquote:
Ik heb wel gehoord dat hij zei dat het niet zijn soort humor is.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij vond ze te druk heb niets gehoord over niet zijn humor, hij wilde niet bij die drukte in de tuin zitten ook
Ik heb haar wel eens vergeleken met een slecht startende 2cv, maar volgens mij waren er daar wel meerdere die dat dedenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Was jij het dan?
Ik kan het nu niet anders meer horen
Grace telt toch weer 3 wekenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:13 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Want je kan hem nu niet uitzetten? Dat kan pas als het klaar is?
Hij houdt meer van verhalen over punani voelen en tepels knijpen, helaas geen humor, maar gewoon feitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |