SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Kan mij er iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:46 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Plakte ik haar mond dicht met ducktape haha
kan iemand uitleggen hoe Salar nou de 3e plek heeft gekregen?quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:33 schreef Li0nHeart het volgende:
13:30
Salar is de 3e persoon die naar de finaleweek gaat.
[ afbeelding ]
Voor een moment was er verwarring toen er 4 rondjes verschenen, en de bewoners dachten even dat er direct iemand naar huis zou moeten. Maar het 4e rondje is nog een vraagteken.
Kristof vertelt over de secret mission, en dat ze het vooral moeilijk vonden om de andere 3 in onzekerheid te zien.
Tobias en Grace zijn realistisch en hadden dit al zien aankomen. Ze gunnen het elkaar, maar gaan tegelijkertijd ook het liefste zelf door.
[ afbeelding ]
Tobias kan het toch niet helemaal verkroppen, tegen Grace zegt hij : "Door een maatje erop gezet"
Gekozen door Nouche en Kristoffquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:55 schreef Paul het volgende:
[..]
kan iemand uitleggen hoe Salar nou de 3e plek heeft gekregen?
Nouch en Kristof hadden een geheime missie en moest binnen 24 uur iemand kiezen die ook in de finale zou komen en dat is dus Salarquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:55 schreef Paul het volgende:
[..]
kan iemand uitleggen hoe Salar nou de 3e plek heeft gekregen?
Nee hoor. Maakt mij niet zoveel uitquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:57 schreef Dotteke het volgende:
@:Lillfex je had laatste post. Als je andere TT wil hoor ik het wel
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:57 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nouch en Kristof hadden een geheime missie en moest binnen 24 uur iemand kiezen die ook in de finale zou komen en dat is dus Salar
Haha dat is idd niet te missen dat ze dan salar kiezenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:57 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nouch en Kristof hadden een geheime missie en moest binnen 24 uur iemand kiezen die ook in de finale zou komen en dat is dus Salar
Hey schizolientje, ja het is bar en boos. Er zijn er veel gestopt met streamen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:56 schreef schizolientje het volgende:
ik kijk nauwelijks stream, nu even en ik snap niet waarom Fuck kut en ga maar verder is de voertaal, zingend geluid maken om maar geluid te maken, en die Salar denkt dat hij contact kan maken met BB en leuk is En een goed gesprek zonder het gehinnik van die Belgische ( zelfs de namen krijg ik niet ingeprent deze keer ) Toch nieuwsgierig en volgen hier maar blij als het afgelopen is
Is ook wel lekker belangrijk,hoe vuil kan dit zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:58 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet pikken als ik de andere bewoners was. Schoonmaken hup met zijn allen.
Nou Noush ook wel,alleen salar is haar stoorzenderquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:58 schreef Gerrie_55 het volgende:
Kristof is echt de enige die serieus bezig is
Ik had er allang wat van gezegdquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:58 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet pikken als ik de andere bewoners was. Schoonmaken hup met zijn allen.
Nee joh, een huis draag je leeg en schoon over aan de volgende mensen. Gaan ze echt gewoon weg! duim duim duimquote:
Komt er wel een volgende keer? Ik heb vorige rls < en actief gevolgd en vond het echt leuk maar dit is echt erg. App wel met nichtje er over. Maar wie weet komt er weer een leuker concept dan ben ik er zeker weer bij. Het lezen hier is wel leuk, blijft gezellig over het algemeenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey schizolientje, ja het is bar en boos. Er zijn er veel gestopt met streamen.
Nog een weekje en dan is het klaar.
Hopelijk wordt de volgende beter
Ik lig toch echt in een deuk als ze de pizzadeeg zelf moeten maken en echt alles en dan buiten in die oven hahaquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:59 schreef spapaars het volgende:
Schoonmaken voor pizza's, aners waren ze echt niet spontaan begonnen met de schoonmaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |