Gruwelquote:
Ik wil eggs benedict en crispy bacon, geografische oorsprong be damnedquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Eggs Benedict is Amerikaans btw.
En Engelsen maken alleen maar slappe bacon. Tenminste, dat is mijn ervaring in de hotels in Londen toen ik nog geen vegetariėr was.
Die klodder hollandaise verpest het voor mij een beetjequote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:23 schreef Vaiana het volgende:
Eggs benedict hebben zo'n ranzig slijmerig eigeel nog zeker? Die hoef ik niet.
Heerlijk juistquote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:23 schreef Vaiana het volgende:
Eggs benedict hebben zo'n ranzig slijmerig eigeel nog zeker? Die hoef ik niet.
Dit is helemaal niet suggestief gelukkigquote:
Ja, nee oke.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil eggs benedict en crispy bacon, geografische oorsprong be damned
Nee hoor. Niet te vretenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar hoezo lusten jullie allemaalwitte bonen in tomatensaus
?
Kijk, met jou kan ik pratenquote:
Oh, dat vind ik zo op zijn tijd wel lekkerquote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ook. Maar ook door die sijpelende vloeistof uit het ei. Dat hoort niet.
Jij bent raarquote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ook. Maar ook door die sijpelende vloeistof uit het ei. Dat hoort niet.
quote:
Geļndoctrineerd toen ik 4 maanden in Londen woonde.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
?
Pff, ik weet nog dat mijn ouders dat vroeger wel eens op tafel zetten. In het begin liet ik het gewoon staan omdat ik het niet lustte, maar op een gegeven moment 'moest ik me niet aanstellen' en het gewoon eten. Dat hebben ze geweten. Toen ik een hap had genomen kotste ik gelijk de tafel onderquote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:40 schreef Vaiana het volgende:
[..]![]()
Ik eet alleen maar hard gekookte eieren, het moet vooral niet vloeibaar zijn.
[..]
Geļndoctrineerd toen ik 4 maanden in Londen woonde.
Dit deed ik ook vroeger. Mijn moeder heeft het echt zwaar te verduren gehad met mijquote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Pff, ik weet nog dat mijn ouders dat vroeger wel eens op tafel zetten. In het begin liet ik het gewoon staan omdat ik het niet lustte, maar op een gegeven moment 'moest ik me niet aanstellen' en het gewoon eten. Dat hebben ze geweten. Toen ik een hap had genomen kotste ik gelijk de tafel onder
Misschien maar eens Full English breakfast maken dit weekend.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:42 schreef gcjoel het volgende:
Nu ook trek in witte bonen in tomatensaus
Over de tafel kotsen? Dat deed je regelmatig?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dit deed ik ook vroeger. Mijn moeder heeft het echt zwaar te verduren gehad met mij
Ja ik was bepaald geen makkelijke eter.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Over de tafel kotsen? Dat deed je regelmatig?![]()
Ik alleen die ene keer
quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja ik was bepaald geen makkelijke eter.
gewoon koud, rechtstreeks uit het glasquote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
?
Ben wel meer gaan lusten. Mijn ouders probeerde altijd alles met dwang er in te stoppen en dat gaf natuurlijk tegenovergestelde effect. Nquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon koud, rechtstreeks uit het glas
Dat is inderdaad niet handigquote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:50 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ben wel meer gaan lusten. Mijn ouders probeerde altijd alles met dwang er in te stoppen en dat gaf natuurlijk tegenovergestelde effect. N
Hoi Rorschach.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon koud, rechtstreeks uit het glas
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:59 schreef Lokasenna het volgende:
De dingen die zijn overgebleven die ik niet lust, zijn eigenlijk alleen bepaalde soorten kaas. Van de rest geloof ik dat ik me vooral heb aangesteld.
Champignon raakte ik vroeger ook niet aan, maar nu eet ik het bij praktisch allesquote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:00 schreef Vaiana het volgende:
[..]![]()
Ik blijf vooral hopen dat ik magisch champignon en olijf wel ga lusten. Want dat zou zo handig zijn. Maar mehhh.
Ik proef ook elk jaar wel iets met geitenkaas of brie omdat iedereen zegt dat het zo lekker zou moeten zijn, maar kan er niet aan wennen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:00 schreef Vaiana het volgende:
[..]![]()
Ik blijf vooral hopen dat ik magisch champignon en olijf wel ga lusten. Want dat zou zo handig zijn. Maar mehhh.
Dat vind ik allebei dan weer wel lekker!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik proef ook elk jaar wel iets met geitenkaas of brie omdat iedereen zegt dat het zo lekker zou moeten zijn, maar kan er niet aan wennen.
Het zal er wel niet in zitten.
Portobello insmeren met knoflookolie, vullen met geitenkaas en cherrytomaatjes en dan langzaam laten garen in de ovenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, champignons heb ik altijd een van de lekkerste dingen gevonden. Nog steedsZo fucking lekker
Gewoon alleen ditquote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Portobello insmeren met knoflookolie, vullen met geitenkaas en cherrytomaatjes en dan langzaam laten garen in de oven
Sterkte ik ben er net weer vanaf. Wat een ellendequote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Godver, het is wel te merken dat het weer tijd is voor het maandelijkse feestTeringveel zin in chocolade
Ja ho is effequote:
Al die extra meukquote:
Jij verneukt gewoon alles met die overheersende geitenkaasquote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:39 schreef Barbusse het volgende:
Tis maar goed dat ik niet voor jullie hoef te koken
Doe die geitenkaas maar hier danquote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij verneukt gewoon alles met die overheersende geitenkaas
Tot zoquote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Portobello insmeren met knoflookolie, vullen met geitenkaas en cherrytomaatjes en dan langzaam laten garen in de oven
Nee klaar nuquote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij verneukt gewoon alles met die overheersende geitenkaas
Ik was al lekker aan het shoppen bij douglas. Tot ik bij het afrekenen kwam en dacht owja ik wilde zuiniger aan doenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:06 schreef Barbusse het volgende:
Nu heb ik zin om die extreem dure shop te plunderen voor diner
Ik had het nog steeds over etenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:35 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik was al lekker aan het shoppen bij douglas. Tot ik bij het afrekenen kwam en dacht owja ik wilde zuiniger aan doen
quote:
Zonder de tomaten graagquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ja, geen idee. Maar de m.i vond ik wel geinigquote:
Gebeurt automatisch als je het op doet.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:39 schreef Dqod het volgende:
Maar waarom at je lippenstift, dat is de échte vraag
Eraf sabbelen, zoiets dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Gebeurt automatisch als je het op doet.
Jup als je eet drinkt of op je lip bijt.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eraf sabbelen, zoiets dan?
Ik zag je al zitten met een lippenstift en er gewoon een dikke hap uitnemen![]()
I blame the tiredness
Snotver.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eraf sabbelen, zoiets dan?
Ik zag je al zitten met een lippenstift en er gewoon een dikke hap uitnemen![]()
I blame the tiredness
Ja ok, dan snap en ken ik hetquote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jup als je eet drinkt of op je lip bijt.
Ja ja, ik ben me er eentje :$quote:
Dijen aan kletsen hier nu.quote:
Ik doe niet met je mee. Dan begeeft m'n rug hetquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik doe niet met je mee. Dan begeeft m'n rug het
Je laat me smelten nu. IT'S SO FLUFFYquote:
quote:
Exactlyquote:
quote:
quote:
quote:
en is nu gesigneerd te bestellenquote:
Ik denk dat ze dat ook wel leuk zou vinden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat ook wel leuk zou vinden.sow!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik weet niet hoe oud Barb isquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat ook wel leuk zou vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
dat krijg je met een enorme penisquote:
Heerlijk planquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:53 schreef Senn88 het volgende:
Denk dat ik straks loeiheet ga douchen en daarna in bed kruip en daar tv ga kijken.
Slapen onder de douche lukt me niet hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heerlijk plan
Ik doe dat morgen, ben gesloopt en denk dat ik lig te snurken onder de douche dan.
Maar hey, weekend
Normaalgesproken zou me dat wsl nooit lukken, maar vanavond betwijfel ik het.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:56 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Slapen onder de douche lukt me niet hoor
Of ze was niet vies van baarmoedertjetikquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah wacht, Froukje had een Eindeloze Put
Beetje, huuuuuquote:
Ik overleef het wel. Againquote:
welke drank heb je onder de douche?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:04 schreef Senn88 het volgende:
Ik ga zo ff drank pakken dat heb ik nodig onder de douche
Ik ben al 180 graden gedraaid eh, sort of.quote:
Zoete witte wijnquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welke drank heb je onder de douche?
't is walgelijk ehquote:
Me neither. Nja, wel en niet. Lots of things changed, mostly for the better thoquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Merk echt dat ik niet dezelfde ven als 5 jaar terug.
Dat hangt er vanaf of ik ochtend/heledag-diensten heb of middag. In het eerste geval hou ik 't ook allemaal minder goed vol hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:12 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jij kan nog wel opblijven tot volwassen tijden. Ik slaap om 22.00 uur
Hoe hou je dat "droog"?quote:
Mooi toch.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Me neither. Nja, wel en niet. Lots of things changed, mostly for the better tho
Immerquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi toch.
Nieuwe mensen, nieuwe invloeden
Arme Fokkers. Geen Dqodje voor hunquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben al 180 graden gedraaid eh, sort of.
Maar baarmoedertikken; nee. Ben een gevoelige oude vrouw eh :$
Voor al die Fokkers is dat nooit anders geweest, dus ik zie het probleem niet echtquote:
Hun dromen in duigenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Voor al die Fokkers is dat nooit anders geweest, dus ik zie het probleem niet echt
Nogmaals; is dat ooit anders geweest?quote:
Door jouw blablabla hoor ik nu dit liedje:quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:19 schreef Faxie het volgende:
Jaja blabla mijn dromen in duigen. Maar dat waren ze toch al
Merk de leeftijd hier ook al wel een tijdje trouwens
Ik ga mijn teringherrie niet onderbreken voor dat liedje hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:20 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Door jouw blablabla hoor ik nu dit liedje:
Niet meer?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:21 schreef Dqod het volgende:
't gaat allemaal wel snel voorbij hoor. Alweer meer dan 5 jaar geleden dat ik in m'n scheurhut woonde
FOK!kers staan dan ook niet bekend om hun realiteitszin.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er was nog altijd een beetje hoop toch
Dat weet ik niet of jij en/of anderen die hoop hebben gekoesterd.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er was nog altijd een beetje hoop toch
Nee joh, allang niet meer. Ik postte zelfs nog wel in die tijdquote:
Dat bewijzen al die Fok stelletjes welquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
FOK!kers staan dan ook niet bekend om hun realiteitszin.
Owquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee joh, allang niet meer. Ik postte zelfs nog wel in die tijd
Toen was je er geloof ik ook nog wel, maar goed. Ook niet m'n beste jaren, dus niks gemistquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow
Ja ik ben ook niet zo actief meer dus kreeg dat allemaal niet mee
Dan heb ik gewoon niet goed opgeletquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Toen was je er geloof ik ook nog wel, maar goed. Ook niet m'n beste jaren, dus niks gemist
Niet nodig Fax, we're goodquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan heb ik gewoon niet goed opgeletExcuus
Je moet niet liegen tegen je collega's.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:33 schreef Myraela het volgende:
Ik zat vandaag tegen collega's zo van 'Omg, bijna weekend, dan begint mijn week pas, de rest is bijzaak'. En nu is het half negen op vrijdagavond en verveel ik me al.
Love it.
Ik ben heel slecht in film kijken tegenwoordig. Ik kan het geduld niet opbrengen om zolang alleen maar iets te kijken.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:34 schreef Dqod het volgende:
Geen leuke film ofzo die je wenst op te zetten myra?
Of gewoon een one-person-drinking-game ofzo :$
Herkenbaar wel. Mgoed, voor mij helpt het atm wel om series af en aan te kijken, dan ff weer om te ruilen voor muziek etc.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht in film kijken tegenwoordig. Ik kan het geduld niet opbrengen om zolang alleen maar iets te kijken.Of misschien vind ik de films gewoon niet leuk genoeg.
Al zag ik wel dat we bijna naar de nieuwe Fantastic Beasts kunnen. Daar heb ik dan weer wel geduld voor.
Same. Meer v.d series dus atm. Vol smart wachten op You season 4, pffffff, duurt lang.quote:
Ik raad je dan ten zeerste af om the Wolf of Wall Street challenge aan te gaanquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:34 schreef Dqod het volgende:
Geen leuke film ofzo die je wenst op te zetten myra?
Of gewoon een one-person-drinking-game ofzo :$
Crazy Ex Girlfriend al gezien? Ik vind 'm strak, so farquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:50 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het juist jammer dat ze tegenwoordig van zo'n beetje alles een serie maken. Soms wil ik een verhaal wel zien, maar gewoon na 2 uur er ook klaar mee zijn. Al moet ik toegeven dat ik, als ik een serie wel kan waarderen, juist altijd afleveringen tekort kom.
Kun je me dit nader verklaren? Nieuwsgierigheid is geprikkeldquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik raad je dan ten zeerste af om the Wolf of Wall Street challenge aan te gaan
Staat die op Netflix? Kan ik wel eens een kans geven.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Crazy Ex Girlfriend al gezien? Ik vind 'm strak, so far
Eens wel w.b overal een serie van maken. Vooral wanneer het dan eens 1 seizoen heeft en er vervolgens weer nooit een vervolg op komt. Dat vind ik doodzonde
Take a shot on the word fuck or any mention of drugs. Liver failure imminent.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kun je me dit nader verklaren? Nieuwsgierigheid is geprikkeld
quote:Buzz Bingo analyzed more than 3,500 film scripts to find which has the most swear words and which actors curse the most. Thanks in part to Hill’s performance as Donnie Azoff, Martin Scorsese’s “The Wolf of Wall Street” tops the list with 715 expletives.
Yeshquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Staat die op Netflix? Kan ik wel eens een kans geven.
Dayumquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Take a shot on the word fuck or any mention of drugs. Liver failure imminent.
[..]
Jonah Hillquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Geen Soutpark BBU?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Dan was ik al lang dood johquote:
eerlijk gezegd heb ik dat nog nooit gedaan, maar lijkt me best leuk een keerquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:41 schreef Barbusse het volgende:
[b]
[..]
Zelfde als role playing drinking games voor films. Kies een karakter. Neem een shot iedere keer dat dit personage iets doet wat hij/zij definieerd. Ik maakte de fout Legolas te kiezen voor the Lord of the rings. Ouch
Deden wij elke keer als Gerald 'hmmm' zei, in The Witcher. Dat ging ook wel hardquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zelfde als role playing drinking games voor films. Kies een karakter. Neem een shot iedere keer dat dit personage iets doet wat hij/zij definieerd. Ik maakte de fout Legolas te kiezen voor the Lord of the rings. Ouch
Het leukste is om het te doen met ensemble films die de meesten nog niet gezien hebben. Had a blast with the Avengersquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
eerlijk gezegd heb ik dat nog nooit gedaan, maar lijkt me best leuk een keer![]()
Ff proberen te onthouden, dit idee
Omg hoe leven jullie nog?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Deden wij elke keer als Gerald 'hmmm' zei, in The Witcher. Dat ging ook wel hard
* Dqod maakt notitiesquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het leukste is om het te doen met ensemble films die de meesten nog niet gezien hebben. Had a blast with the Avengers
Hahahaquote:
En dan dronken neukseks?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het leukste is om het te doen met ensemble films die de meesten nog niet gezien hebben. Had a blast with the Avengers
Dat sowiesoquote:
quote:
Oh you sweet summer childquote:
Ik mag dat want ik ben een vuige buut'nlanderquote:
Hou je dan heel kinky een schemerlampje aan jij ondeugende vanilla man?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:59 schreef Barbusse het volgende:
En hier in 't buut'land doen we aan vuige dronken neukseks
Ik heb geen schemerlampje over de eettafel of het aanrecht. Wie doet zoiets?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hou je dan heel kinky een schemerlampje aan jij ondeugende vanilla man?
Toegegeven, we dronken steeds een slok wijn/bier ipv shots. Maar het ging nog steeds behoorlijk hardquote:
Is this how you ended up being a mum?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Toegegeven, we dronken steeds een slok wijn/bier ipv shots. Maar het ging nog steeds behoorlijk hard
Ik niet, maar nu wil ik daar toch eigenlijk wel een schemerlampje. Boven de eettafel ofzo. Hard gaanquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb geen schemerlampje over de eettafel of het aanrecht. Wie doet zoiets?
Haha, neequote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is this how you ended up being a mum?
Gij romanticus.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik niet, maar nu wil ik daar toch eigenlijk wel een schemerlampje. Boven de eettafel ofzo. Hard gaan
Maak mezelf alweer helemaal wild. Tijd om kaarsen in te gaan slaan, da's beterquote:
Gewoon vraagje. Je zou de eerste niet zijnquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maak mezelf alweer helemaal wild. Tijd om kaarsen in te gaan slaan, da's beter
Ik weet precies wanneer en hoe ik zwanger ben geraaktquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon vraagje. Je zou de eerste niet zijn
Met de energieprijzen niet eens zo'n slecht idee.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maak mezelf alweer helemaal wild. Tijd om kaarsen in te gaan slaan, da's beter
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet precies wanneer en hoe ik zwanger ben geraakt
althans, ik heb een heel sterk vermoeden
En ik had toen geen alcohol op
Jij snapt de strekkingquote:
Echt eh.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met de energieprijzen niet eens zo'n slecht idee.
Genoeg waxines, maar weer tijd voor grotequote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Niet altijd kaarsen in huis hebben
Some say I'm quite intelligent. I say I'm just drunk and observant.quote:
Nah, just drunk.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Some say I'm quite intelligent. I say I'm just drunk and observant.
Fine by me on a Friday nightquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Some say I'm quite intelligent. I say I'm just drunk and observant.
Zodra je er gewend aan raakt moet het steeds groter wordenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Genoeg waxines, maar weer tijd voor grote
Ah, jaquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Genoeg waxines, maar weer tijd voor grote
quote:
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
And on that note; I'm off. Bonne nuit
Goeie, ik heb er ook nog ergens een paar. Volgens mij. Of ze zijn weg.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, ja![]()
Die grote heb ik eigenlijk nooit. Heb wel nog een hele grote kaarsstandaard waar ik nog een kaars op moet laten maken, want vorige opgebrand. Maar weet niet waar en geen zin/tijd
dulce sueńosquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
And on that note; I'm off. Bonne nuit
Trustenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Slaap lekker!
Ik ga ook. Trusten iedereen!
Druk met werk dit dat.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we missen @:moeraskatis die weer ondergronds gegaan?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:26 schreef Modus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe is het met jou vandaag, ouwe modus
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Gewoonquote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
En hoe is het met jou vandaag, ouwe modus
Nou danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou danRare snuiterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Deze gifquote:
Dan niet de stad in gaan. Druk daarquote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:44 schreef Dqod het volgende:
En nu ga ik even kijken hoe het buiten is. Hopen dat er niet veel mensen lopen, want dan ren ik zo gillend weer naar binnen
quote:
Blijft baas iddquote:
Ik werd al bang bij de gedachtequote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dan niet de stad in gaan. Druk daar
goed verhaalquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:57 schreef Dqod het volgende:
@:Yvie_Lu
[ afbeelding ]
Zin om weer te kijken nu
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 18:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]Lekker hoor. Chill, voldaan en luiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met jou?I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Ik was nog verbazingwekkend actief vandaag. Nu niks meer van te merken. alleen nog chillen op de bankquote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lekker hoor. Chill, voldaan en lui
Met jou?
Nicequote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:36 schreef Senn88 het volgende:
Zo fijn nog met zonsondergang met Moos om de recreatieplas gewandeld. Was echt ff fijn
Het is dan ook weekend. Heerlijk, ff lekker niks hoevenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik was nog verbazingwekkend actief vandaag. Nu niks meer van te merken. alleen nog chillen op de bank
Vandaag naar Zeeland geweest, was lekker even uitwaaien bij de Oosterscheldekeringquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nice
[..]
Het is dan ook weekend. Heerlijk, ff lekker niks hoeven
Heerlijk manquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vandaag naar Zeeland geweest, was lekker even uitwaaien bij de Oosterscheldekering
Ik was op het water op Vrouwenpolderquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vandaag naar Zeeland geweest, was lekker even uitwaaien bij de Oosterscheldekering
Mwah, uurtje +. Ik rijd best door. Lekker lunch bij de Westkaapquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heerlijk man![]()
Ver rijden voor je? Of valt 't mee
Daar zijn we wel langs gekomen jaquote:
Genre?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:13 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Weet iemand nog een leuke film om te kijken?
Genoeg. Voorkeur?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:13 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Hoe kan dat nou?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mwah, uurtje +. Ik rijd best door. Lekker lunch bij de Westkaap
[..]
Daar zijn we wel langs gekomen jaNiks gezien helaas
Lord of the Cockrings, Titanic Tits... plezier gegarandeerd!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:13 schreef Tyranoesauroes het volgende:
quote:
Iets serieus maar wel met humor, slice of life ofzo beetje drama mag wel maar ook weer niet te serieus.quote:
Da's nie zo heel lang nee. Tof manquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mwah, uurtje +. Ik rijd best door. Lekker lunch bij de Westkaap
[..]
Daar zijn we wel langs gekomen jaNiks gezien helaas
Nee Pornhub ik nu onderhand wel afgekeken daarom vraag ik ook om suggesties!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lord of the Cockrings, Titanic Tits... plezier gegarandeerd!
En Tinder uitgespeeld zeker?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:18 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Nee Pornhub ik nu onderhand wel afgekeken daarom vraag ik ook om suggesties!
Ach joh, die zijn een paar overdraagbare aandoeningen vast wel gewendquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:19 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Met een griepje gaat dat gaat 'm niet worden vrees ik
Niet op gelet denk ikquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?Zaten 100 kites op het water
Doen we wel vaker. Gewoon ergens heen rijden om even te ontspannen. Heerlijkquote:
Expendables 2. Dom vermaak!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:17 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
[..]
Iets serieus maar wel met humor, slice of life ofzo beetje drama mag wel maar ook weer niet te serieus.
https://m.imdb.com/title/tt8228288/quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:13 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Zat ik me allemaal voor niks uit te slovenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet op gelet denk ik
[..]
Doen we wel vaker. Gewoon ergens heen rijden om even te ontspannen. Heerlijk
[..]
Expendables 2. Dom vermaak!
Sorryquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zat ik me allemaal voor niks uit te sloven
2/3 ken ik nietquote:
Lik dan je eigen ijsje maarquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja hallow dat kan ik ook met 5 min in de supermarkt kopen
Nou, veel kijkplezier danquote:
Ja, zag later pas je voorkeursgenre. Daarin kan ik nu even niet iets bedenken.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:36 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Thx! maar zoek toch iets anders denk ik
Hoho, ik ben de kerncentrale hier in huisquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:46 schreef Faxie het volgende:
Waarom zijn vrouwen trouwens van die koukleumen?Bijna niks te spotten vandaag op het water
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |