Gruwelquote:
Ik wil eggs benedict en crispy bacon, geografische oorsprong be damnedquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Eggs Benedict is Amerikaans btw.
En Engelsen maken alleen maar slappe bacon. Tenminste, dat is mijn ervaring in de hotels in Londen toen ik nog geen vegetariėr was.
Die klodder hollandaise verpest het voor mij een beetjequote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:23 schreef Vaiana het volgende:
Eggs benedict hebben zo'n ranzig slijmerig eigeel nog zeker? Die hoef ik niet.
Heerlijk juistquote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:23 schreef Vaiana het volgende:
Eggs benedict hebben zo'n ranzig slijmerig eigeel nog zeker? Die hoef ik niet.
Dit is helemaal niet suggestief gelukkigquote:
Ja, nee oke.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil eggs benedict en crispy bacon, geografische oorsprong be damned
Nee hoor. Niet te vretenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar hoezo lusten jullie allemaalwitte bonen in tomatensaus
?
Kijk, met jou kan ik pratenquote:
Oh, dat vind ik zo op zijn tijd wel lekkerquote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ook. Maar ook door die sijpelende vloeistof uit het ei. Dat hoort niet.
Jij bent raarquote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ook. Maar ook door die sijpelende vloeistof uit het ei. Dat hoort niet.
quote:
Geļndoctrineerd toen ik 4 maanden in Londen woonde.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
?
Pff, ik weet nog dat mijn ouders dat vroeger wel eens op tafel zetten. In het begin liet ik het gewoon staan omdat ik het niet lustte, maar op een gegeven moment 'moest ik me niet aanstellen' en het gewoon eten. Dat hebben ze geweten. Toen ik een hap had genomen kotste ik gelijk de tafel onderquote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:40 schreef Vaiana het volgende:
[..]![]()
Ik eet alleen maar hard gekookte eieren, het moet vooral niet vloeibaar zijn.
[..]
Geļndoctrineerd toen ik 4 maanden in Londen woonde.
Dit deed ik ook vroeger. Mijn moeder heeft het echt zwaar te verduren gehad met mijquote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Pff, ik weet nog dat mijn ouders dat vroeger wel eens op tafel zetten. In het begin liet ik het gewoon staan omdat ik het niet lustte, maar op een gegeven moment 'moest ik me niet aanstellen' en het gewoon eten. Dat hebben ze geweten. Toen ik een hap had genomen kotste ik gelijk de tafel onder
Misschien maar eens Full English breakfast maken dit weekend.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:42 schreef gcjoel het volgende:
Nu ook trek in witte bonen in tomatensaus
Over de tafel kotsen? Dat deed je regelmatig?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dit deed ik ook vroeger. Mijn moeder heeft het echt zwaar te verduren gehad met mij
Ja ik was bepaald geen makkelijke eter.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Over de tafel kotsen? Dat deed je regelmatig?![]()
Ik alleen die ene keer
quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja ik was bepaald geen makkelijke eter.
gewoon koud, rechtstreeks uit het glasquote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
?
Ben wel meer gaan lusten. Mijn ouders probeerde altijd alles met dwang er in te stoppen en dat gaf natuurlijk tegenovergestelde effect. Nquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon koud, rechtstreeks uit het glas
Dat is inderdaad niet handigquote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:50 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ben wel meer gaan lusten. Mijn ouders probeerde altijd alles met dwang er in te stoppen en dat gaf natuurlijk tegenovergestelde effect. N
Hoi Rorschach.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon koud, rechtstreeks uit het glas
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:59 schreef Lokasenna het volgende:
De dingen die zijn overgebleven die ik niet lust, zijn eigenlijk alleen bepaalde soorten kaas. Van de rest geloof ik dat ik me vooral heb aangesteld.
Champignon raakte ik vroeger ook niet aan, maar nu eet ik het bij praktisch allesquote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:00 schreef Vaiana het volgende:
[..]![]()
Ik blijf vooral hopen dat ik magisch champignon en olijf wel ga lusten. Want dat zou zo handig zijn. Maar mehhh.
Ik proef ook elk jaar wel iets met geitenkaas of brie omdat iedereen zegt dat het zo lekker zou moeten zijn, maar kan er niet aan wennen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:00 schreef Vaiana het volgende:
[..]![]()
Ik blijf vooral hopen dat ik magisch champignon en olijf wel ga lusten. Want dat zou zo handig zijn. Maar mehhh.
Dat vind ik allebei dan weer wel lekker!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik proef ook elk jaar wel iets met geitenkaas of brie omdat iedereen zegt dat het zo lekker zou moeten zijn, maar kan er niet aan wennen.
Het zal er wel niet in zitten.
Portobello insmeren met knoflookolie, vullen met geitenkaas en cherrytomaatjes en dan langzaam laten garen in de ovenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, champignons heb ik altijd een van de lekkerste dingen gevonden. Nog steedsZo fucking lekker
Gewoon alleen ditquote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Portobello insmeren met knoflookolie, vullen met geitenkaas en cherrytomaatjes en dan langzaam laten garen in de oven
Sterkte ik ben er net weer vanaf. Wat een ellendequote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Godver, het is wel te merken dat het weer tijd is voor het maandelijkse feestTeringveel zin in chocolade
Ja ho is effequote:
Al die extra meukquote:
Jij verneukt gewoon alles met die overheersende geitenkaasquote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:39 schreef Barbusse het volgende:
Tis maar goed dat ik niet voor jullie hoef te koken
Doe die geitenkaas maar hier danquote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij verneukt gewoon alles met die overheersende geitenkaas
Tot zoquote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Portobello insmeren met knoflookolie, vullen met geitenkaas en cherrytomaatjes en dan langzaam laten garen in de oven
Nee klaar nuquote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij verneukt gewoon alles met die overheersende geitenkaas
Ik was al lekker aan het shoppen bij douglas. Tot ik bij het afrekenen kwam en dacht owja ik wilde zuiniger aan doenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:06 schreef Barbusse het volgende:
Nu heb ik zin om die extreem dure shop te plunderen voor diner
Ik had het nog steeds over etenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:35 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik was al lekker aan het shoppen bij douglas. Tot ik bij het afrekenen kwam en dacht owja ik wilde zuiniger aan doen
quote:
Zonder de tomaten graagquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ja, geen idee. Maar de m.i vond ik wel geinigquote:
Gebeurt automatisch als je het op doet.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:39 schreef Dqod het volgende:
Maar waarom at je lippenstift, dat is de échte vraag
Eraf sabbelen, zoiets dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Gebeurt automatisch als je het op doet.
Jup als je eet drinkt of op je lip bijt.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eraf sabbelen, zoiets dan?
Ik zag je al zitten met een lippenstift en er gewoon een dikke hap uitnemen![]()
I blame the tiredness
Snotver.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eraf sabbelen, zoiets dan?
Ik zag je al zitten met een lippenstift en er gewoon een dikke hap uitnemen![]()
I blame the tiredness
Ja ok, dan snap en ken ik hetquote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jup als je eet drinkt of op je lip bijt.
Ja ja, ik ben me er eentje :$quote:
Dijen aan kletsen hier nu.quote:
Ik doe niet met je mee. Dan begeeft m'n rug hetquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik doe niet met je mee. Dan begeeft m'n rug het
Je laat me smelten nu. IT'S SO FLUFFYquote:
quote:
Exactlyquote:
quote:
quote:
quote:
en is nu gesigneerd te bestellenquote:
Ik denk dat ze dat ook wel leuk zou vinden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat ook wel leuk zou vinden.sow!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik weet niet hoe oud Barb isquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat ook wel leuk zou vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |