SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Ze wilden je gewoon even gelijk goed wakker hebben vandaagquote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:54 schreef bitterbal het volgende:
oke heb ik gedaan. staan nog steeds alle vluchten
man wat een stress
dit dusquote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:48 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Voor zover ik het kan zien is er alleen iets gewijzigd, maar niet gecancelled?
![]()
nou dat die is zandhazen gelukt hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze wilden je gewoon even gelijk goed wakker hebben vandaag
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:56 schreef bitterbal het volgende:
Qatar Airways
Booking cancellation notification
Zo maar even een liedje zingen en rustig ontbijtenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat die is zandhazen gelukt hoor
Krijg geen hap door mijn keelquote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo maar even een liedje zingen en rustig ontbijten
Kun je ze niet gewoon bellen of chatten dat ze dan even wat duidelijker kunnen zijn?quote:
Heb op fb chat gevraagd en die zeggen kijken maar op de sitequote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je ze niet gewoon bellen of chatten dat ze dan even wat duidelijker kunnen zijn?
in je screenshot van de website stond heel duidelijk change, niet cancel.quote:
neequote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:03 schreef mschol het volgende:
[..]
in je screenshot van de website stond heel duidelijk change, niet cancel.
dat je een cancelation krijgt is logisch, die vorige boeking is geannuleerd en met 'confirm changes' is er een nieuwe boeking ingezet
nou ik wilde nog niet opstaanquote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:18 schreef Karzai het volgende:
Kan niet zo goed tegen al die stress zo vroeg op de ochtend, rustaaaaaaaaaagh!
ja voor zover ik kan zien zijn alle vluchten nu compleetquote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:20 schreef Karzai het volgende:
Denk niet dat ze je op bankok laten staan, ze hebben nu toch een alternatief geboden, of snap ik het verkeerd?
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:22 schreef Karzai het volgende:
Anders ga je gewoon niet, laat ze de tiefus krijgen!
Netjes rond 6 uurquote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vijf uur in plaats van vier uur?
waar gaat ze nu naartoe?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:28 schreef bitterbal het volgende:
Daar gaat ze weer
[ afbeelding ]
zaten veel mensen op de boot
Ja klopt maar ik krijg iemand in de winkel die helpt en zij wil graag vanmiddag dus ik ga vanochtend staan.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:30 schreef Karzai het volgende:
nog vroeger? je hoeft normaal toch maar tot twee uur ?
geen idee eigenlijk. Het is dacht ik de metropolian cruise. Dus denk europa en dan volgende week weer in rotterdamquote:
Alles om bv NL draaiende te houden hequote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:34 schreef UitStraling het volgende:
![]()
Ook wel toe aan weekend na 4 miljoen uren werken deze week.
ja deze heeft een speeltuin aan boordquote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel op een cruise, maar dan adult only
Pfttt nou, wilde vandaag een dagje vrij eigenlijk maar na 2 seconden dacht ik, nou dat kan ik wel doen maar dan draait alles uit het kladje.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alles om bv NL draaiende te houden he
Gillende kinderen zijn toch wel zo'n nachtmerrie.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Soort seksboot?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
wat gebeurt er als jij ziek bent?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pfttt nou, wilde vandaag een dagje vrij eigenlijk maar na 2 seconden dacht ik, nou dat kan ik wel doen maar dan draait alles uit het kladje.
Ik las gegrilde kinderen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Gillende kinderen zijn toch wel zo'n nachtmerrie.
Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja deze heeft een speeltuin aan boordDie zou ik overslaan :p
Wat een verantwoordelijkheidquote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pfttt nou, wilde vandaag een dagje vrij eigenlijk maar na 2 seconden dacht ik, nou dat kan ik wel doen maar dan draait alles uit het kladje.
zoals jij hier vertelde: je kreeg mail dat je vlucht was zoals aangepast, jij kijkt en ziet iets over changes, en klikt (uiteindelijk) op die knop op website ("nieuwe" boeking voor nieuwe/vervangende vlucht)quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee
kreeg eerst in demailbox flight changes en daarna die cancellation dus dacht dat ze eerst hadden veranderd en toen maar gedacht we cancelen de vlucht gewoon
Ja, dit..quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Gillende kinderen zijn toch wel zo'n nachtmerrie.
nee had die annulering al vannacht gehadquote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:38 schreef mschol het volgende:
[..]
zoals jij hier vertelde: je kreeg mail dat je vlucht was zoals aangepast, jij kijkt en ziet iets over changes, en klikt (uiteindelijk) op die knop op website ("nieuwe" boeking voor nieuwe/vervangende vlucht)
daarna kreeg je een annulering in je mail. (oude vlucht)
en dat is prima te verklaren zolang hij netjes in je overzicht staat.
ik vlieg niet veel maar van it systemen weet ik wel genoeg om dit te verklaren.
Soms kan het soms niet zeg maar en vandaag is het niet zo'n dag.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:38 schreef Karzai het volgende:
Ik vind mijn werk leuke hoor, maar er zijn wel meer dingen die ik leuk vind en tijd voor wil hebben
Waar lees jij dat nou weer?quote:
Dus ditquote:
Dat klinkt wel top haha.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dit..
In 2019 gingen we naar een all-inclusive hotel (niet mijn idee), maar ik las de recensies en ik vond het helemaal mooi.
Allemaal klachten dat het niet kindvriendelijk was en dat kinderen niet eens mochten rondrennen enzo![]()
Echt supervreemd in een hotel met mensen en personeel.
Ja maar alles draait toch om hun schatjes?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dit..
In 2019 gingen we naar een all-inclusive hotel (niet mijn idee), maar ik las de recensies en ik vond het helemaal mooi.
Allemaal klachten dat het niet kindvriendelijk was en dat kinderen niet eens mochten rondrennen enzo![]()
Ja, ik had uiteindelijk echt maar jankend 1 kind gezien en de rest hield netjes z'n bek en was wel opgevoed.quote:
kinderen moeten altijd alles maar mogenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dit..
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik had uiteindelijk echt maar jankend 1 kind gezien en de rest hield netjes z'n bek en was wel opgevoed.
Sommige ouders kijken je ook aan met zo'n verwachtingsvolle blik van: schattig he?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar alles draait toch om hun schatjes?
Adult cruises klinkt wel zo.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar lees jij dat nou weer?
[..]
Dus dit
Zie jij dat vaak in het restaurant of valt dat wel mee?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kinderen moeten altijd alles maar mogen
Die snappen niet dat niet iedereen op hun broedsel zit te wachten en dat wij vinden dat hun broedsel net zo is als al die andere kinderen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige ouders kijken je ook aan met zo'n verwachtingsvolle blik van: schattig he?
Nee, sorry.
jaquote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zie jij dat vaak in het restaurant of valt dat wel mee?
Ja, ik weet het US, ik weet het.quote:
Omgquote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:42 schreef bitterbal het volgende:
Wij hadden laatst een gezin op werk waar de kinderen de hele tijd aan het schreeuwen en rennen waren. Ouders negeerde het compleet dus na een tijdje ging een collega naar de ouders om te vragen of ze misschien wat meer bij de tafel wilde blijven
Vraagt die vader aan die collega hoe lang hij er over had nagedacht om dit te komen vragen![]()
dus ze wisten dondersgoed dat die kinderen zo lastig waren maar hadden complete schijt
Dat je kinderen vanaf de achtersteven van boord mag flikkeren.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik weet het US, ik weet het.
Maar zo is het niet bedoeld.
Ik kan moeilijk: anti-kind vakanties zeggen.
Deze dus niet en de recensies hadden meer ouders ervan weerhouden om te boeken.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:42 schreef Karzai het volgende:
Vaak hebben dat soort hotels toch creches waar je ze kan dumpen en bezig worden gehouden?
Of in de afvalschredder van de kombuis.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je kinderen vanaf de achtersteven van boord mag flikkeren.
Zou gewoon aan de kant schuppen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:43 schreef bitterbal het volgende:
Hoe vaak ik wle niet tegen ouders heb gezegd dat het niet heel handig is om je baby vrij rond te laten kruipen in een restaurant
Die kinderen willen na vijf minuten weer opgehaald worden.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:42 schreef Karzai het volgende:
Vaak hebben dat soort hotels toch creches waar je ze kan dumpen en bezig worden gehouden?
Gewoon even fijntjes met een grote glimlach vertellen dat thee, koffie en tomatensoep 130 graden is.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:43 schreef bitterbal het volgende:
Hoe vaak ik wle niet tegen ouders heb gezegd dat het niet heel handig is om je baby vrij rond te laten kruipen in een restaurant
Aan grote vuurpijlen binden en afschieten vanaf het dek.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of in de afvalschredder van de kombuis.
Wat.
Ik vind kinderen en baby's echt niet erg, zolang ze zich een klein beetje gedragen en ja.. daar zijn het baby's en kinderen voor..quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die snappen niet dat niet iedereen op hun broedsel zit te wachten en dat wij vinden dat hun broedsel net zo is als al die andere kinderen.
Heb ooit een leidinggevende gehad en die had het zo gehad met die rondrennende kinderen dat die zich achter een pilaar had verstopt en zon kind heeft laten struikelen met zijn voet en toenheel gemeen tegen dat kind zei dat krijg je er van he als je rentquote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou gewoon aan de kant schuppen.
Voeren aan voorbijzwemmende orka's.. het liefst levend, hebben die orka's ook een beetje lol in hun levenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aan grote vuurpijlen binden en afschieten vanaf het dek.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb ooit een leidinggevende gehad en die had het zo gehad met die rondrennende kinderen dat die zich achter een pilaar had verstopt en zon kind heeft laten struikelen met zijn voet en toenheel gemeen tegen dat kind zei dat krijg je er van he als je rent![]()
![]()
![]()
kind huilend naar zijn ouders
ahaquote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee had die annulering al vannacht gehad
vliegen en overstappen is volgens mij een 'we(=airliner) zoeken het lekker zelf uit' per vlucht toch?quote:
Ouders van tegenwoordig zijn teveel bezig met hun smartphone, dus je zou denken van wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:45 schreef CherryLips het volgende:
Kinderen op zo'n schip, er flikkert er toch elke dag wel een overboord zou je denken.
als ik naar de kinderen in mijn familie kijk, zie ik al een enorm verschil in drukte van het kind en opvoeding. Er zijn er een paar bij waarbij ik in een kussen wil gillen, maar ook kinderen die een boekje willen voorlezen en gewoon rustig bij je zitten. Die eerste groep trek ik niet heel goed.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind kinderen en baby's echt niet erg, zolang ze zich een klein beetje gedragen en ja.. daar zijn het baby's en kinderen voor..Dus ja, het ligt aan mij
Wordt het in elk geval gefilmd.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ouders van tegenwoordig zijn teveel bezig met hun smartphone, dus je zou denken van wel.
ja dat idee kreeg ik wel. Die vlucht die gewijzigd was dus was bangkok airways en niet van qatarquote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:46 schreef mschol het volgende:
[..]
aha
[..]
vliegen en overstappen is volgens mij een 'we(=airliner) zoeken het lekker zelf uit' per vlucht toch?
"Kijk Jantje, lief visje hè?"quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voeren aan voorbijzwemmende orka's.. het liefst levend, hebben die orka's ook een beetje lol in hun leven
HURRRRL HUUURLLLLquote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:47 schreef UitStraling het volgende:
"Lust u nog een glaasje lauwe moedermelk en de halve placenta met friet is vandaag in de aanbieding?"
Shitquote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HURRRRL HUUURLLLL
HET IS NOG GEEN 10 UUR !!!
dat soort mensen gewoon de deur wijzenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:42 schreef bitterbal het volgende:
Wij hadden laatst een gezin op werk waar de kinderen de hele tijd aan het schreeuwen en rennen waren. Ouders negeerde het compleet dus na een tijdje ging een collega naar de ouders om te vragen of ze misschien wat meer bij de tafel wilde blijven
Vraagt die vader aan die collega hoe lang hij er over had nagedacht om dit te komen vragen![]()
dus ze wisten dondersgoed dat die kinderen zo lastig waren maar hadden complete schijt
Ja en eigen familie kan ook nog ietsjes anders zijn, omdat je daar misschien net wat toleranter in bent, omdat je de kinderen beter kent?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
als ik naar de kinderen in mijn familie kijk, zie ik al een enorm verschil in drukte van het kind en opvoeding. Er zijn er een paar bij waarbij ik in een kussen wil gillen, maar ook kinderen die een boekje willen voorlezen en gewoon rustig bij je zitten. Die eerste groep trek ik niet heel goed.
Mijn zusje heeft een keer een diamant gevonden bij de polowedstrijden in Waalre.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh4:04 extra zonlicht vandaag
Kinderen zijn kut
![]()
[ afbeelding ]
Ja dat kan je niet zo snel doenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:49 schreef mschol het volgende:
[..]
dat soort mensen gewoon de deur wijzen
Het zal ook eens nietquote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft een keer een diamant gevonden bij de polowedstrijden in Waalre.
in een paardendrol?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft een keer een diamant gevonden bij de polowedstrijden in Waalre.
80.000 euro, kregen na twee jaar de rechtmatige eigenaar nog niet gevonden dus misschien een leuk uitje voor iemand dit jaar om daar op de grond te gaan loerenquote:
Ik vind die gedachtegang echt raar.. ga dan naar de Mac en dump ze in de ballenbak of zoquote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat kan je niet zo snel doendie vader zag er ook nog de humor van in maar goed wij zijn als de dood dat we zo'n kind perongeluk pijn doen ofzo
![]()
heel veel ouders komen binnen en denken dan dat wij die kinderen ook nog wel willen verzorgen ofzo
mjaquote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind die gedachtegang echt raar.. ga dan naar de Mac en dump ze in de ballenbak of zo
Tekort aan mensen, dus dan gaan ze paar euro per uur meer betalenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:54 schreef bitterbal het volgende:
ik zie overal vacatures waarin ze meer uurloon betalen dan bij ons
tja, ze moeten toch iets om personeel te trekkenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:54 schreef bitterbal het volgende:
Nou hup, solliciterenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:54 schreef bitterbal het volgende:
Haha neequote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en eigen familie kan ook nog ietsjes anders zijn, omdat je daar misschien net wat toleranter in bent, omdat je de kinderen beter kent?
Al ben ik echt binnen 1 seconde klaar met gillende kinderen.
Copy-paste en aan je baas laten zien.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:54 schreef bitterbal het volgende:
'Dat kind redt zich wel.'quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat kan je niet zo snel doendie vader zag er ook nog de humor van in maar goed wij zijn als de dood dat we zo'n kind perongeluk pijn doen ofzo
![]()
heel veel ouders komen binnen en denken dan dat wij die kinderen ook nog wel willen verzorgen ofzo
ja dat weten ze bij ons wel. Ze hebben nu het plan om mensen uit spanje te halen als een soort van gastarbeiders ofzoquote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Copy-paste en aan je baas laten zien.
Ik ook niet hoorquote:
Oeh, je eigen Enrique op bestelling.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat weten ze bij ons wel. Ze hebben nu het plan om mensen uit spanje te halen als een soort van gastarbeiders ofzo
Spoedcursus Nederlands.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat weten ze bij ons wel. Ze hebben nu het plan om mensen uit spanje te halen als een soort van gastarbeiders ofzo
jaquote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh, je eigen Enrique op bestelling.
Gelden bepaalde regels voor, volgens mij zijn ze nu aan het kijken of ze die regels kunnen verruimen.quote:
nee ze mogen gewoon vrij werken. je moet het alleen melden als je ze in dienst hebtquote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelden bepaalde regels voor, volgens mij zijn ze nu aan het kijken of ze die regels kunnen verruimen.
Dacht dat ze automatisch een werkvergunning kregen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelden bepaalde regels voor, volgens mij zijn ze nu aan het kijken of ze die regels kunnen verruimen.
Die gaan binnen nu en twee maanden gasten steken met steakmessen omdat ze ons stom vinden dat we niet meevechten.quote:
ja wel erg eigenlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:03 schreef CherryLips het volgende:
Al die aspergeboeren zitten al in hun handen te wrijven denk ik.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ze mogen gewoon vrij werken. je moet het alleen melden als je ze in dienst hebt
Per 1 april hebben ze geen werkvergunning meer nodig, maar voorheen was dat wel zoquote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dacht dat ze automatisch een werkvergunning kregen.
Mag er ook eens iets goed gaanquote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:03 schreef CherryLips het volgende:
Uitknijpers.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:03 schreef bitterbal het volgende:
maar vroeg gisteren of ze engels sprekende mensen zouden aannemen voor de bediening. deden ze moeilijk over behalve dan die spanjaarden maar die kosten blijkbaar de helft![]()
Spanjaarden geven ook nooit fooi dus zei dat ze daar dan ook geen recht op hadden![]()
![]()
Die hebben ook genoeg plek om ze op te vangen in te kleine hokjes. Ga je van de oorlog naar een werkkamp.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:03 schreef CherryLips het volgende:
Lol, dit klinkt wel heel erg als een concentratiekamparbeid met toestemming ...quote:tewerkstellingsvergunning
Nederland het beloofde land, waren in Nederland toch al een aantal Oekraïnse vrouwen in de prostitutie gedwongen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:03 schreef CherryLips het volgende:
Misschien kunnen ze Westerbork weer inrichten zo.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die hebben ook genoeg plek om ze op te vangen in te kleine hokjes. Ga je van de oorlog naar een werkkamp.
ja dat zei ik ook maar misschien denken ze dat net zo aan te pakken als dat met polen gebeurdquote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Uitknijpers.
Alsof Spanjaarden hier voor half loon naartoe komen als ze wel gewoon huur en boodschappen moeten betalen
6 Spanjaarden in 2e huis van bitterbal. Als ze dan allemaal een kwart van de reguliere huur betalen heeft bitterbal 1,5x de huurinkomsten. Mogen ze ook nog eens op het werk eten en krijgt de baas ook weer deel van zijn salaris terug.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Uitknijpers.
Alsof Spanjaarden hier voor half loon naartoe komen als ze wel gewoon huur en boodschappen moeten betalen
Meeste is daar tegen de vlakte.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze Westerbork weer inrichten zo.
Ja horeca he, altijd zo geweest. Zag je ook na de kerona, konden geen personeel meer vindenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Uitknijpers.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
6 Spanjaarden in 2e huis van bitterbal. Als ze dan allemaal een kwart van de reguliere huur betalen heeft bitterbal 1,5x de huurinkomsten. Mogen ze ook nog eens op het werk eten en krijgt de baas ook weer deel van zijn salaris terug.
Doen we 12 spanjaardenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze je in Rotterdam erin zet kun je wel gewoon in Thailand blijven
4 gevulde koeken graagquote:
ja vroeg of ze minimaal 1,80 zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De leukste mee naar Thailand in een doorzichtige zwembroek
grauw? met zoveel zon?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja zijn meestal wel kleine drukke grauwe kaboutertjes.
haha Italianen en werkenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:22 schreef bitterbal het volgende:
misschien kan ik voorstellen dat er ook een paar italianen komen werken
Komen al die moeders hele dagen op het terras zitten.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:22 schreef bitterbal het volgende:
misschien kan ik voorstellen dat er ook een paar italianen komen werken
oh jaquote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komen al die moeders hele dagen op het terras zitten.
Waarom hoor ik dit met een specifiek accent?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:20 schreef UitStraling het volgende:
"Oeh US, your face is so fresh and open, Spanish men don't laugh and they look so grey, please make pretty baby with me"
Beetje raspend klonk ze, wel een onaards mooi meisje.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom hoor ik dit met een specifiek accent?
En dat voor een tovenaar.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:26 schreef bitterbal het volgende:
bijna de pijp uit door maagzuur![]()
https://www.nu.nl/achterk(...)2acy2Zv4nrks5ZMfb0EA
us gaat je missenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:31 schreef bitterbal het volgende:
zo blij dat mijn vlucht niet gecanceld is
Hoe gaat het met jouw maag?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:26 schreef bitterbal het volgende:
bijna de pijp uit door maagzuur![]()
https://www.nu.nl/achterk(...)2acy2Zv4nrks5ZMfb0EA
Waar gaat u heen?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:31 schreef bitterbal het volgende:
zo blij dat mijn vlucht niet gecanceld is
Niet naar den haagquote:
Vriendjequote:
Nee. Gisterenavond weer koortsquote:
Nee schiet voor geen meter op. Terwijl overdag het prima ging. Naar kantoor geweest, even de stad in geweest, voelde me prima op een beetje verstopte neus na.quote:
nou ja toch teveel gedaan denk ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee schiet voor geen meter op. Terwijl overdag het prima ging. Naar kantoor geweest, even de stad in geweest, voelde me prima op een beetje verstopte neus na.
En tijdens het eten koken begon ik het toch wel heel erg warm te krijgen dus voor de zekerheid even gecontroleerd en hop koorts.
Daarom doe ik vandaag ook niksquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja toch teveel gedaan denk ik.
op werk zegt ook iedereen dat ze er toch lang last van blijven houden. Voornamelijk vermoeidheidquote:
Daar had ik van de week wel last van maar de afgelopen 2-3 dagen viel het wel mee. Wel dat alles me meer energie kostquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
op werk zegt ook iedereen dat ze er toch lang last van blijven houden. Voornamelijk vermoeidheid
Is mijn bestelling al verwerktquote:
Die zou volgende week moeten komen toch?quote:
22 maart komen leggen, ik heb de bon en aanbetaling gedaan, maar bij hunnie in de computer stond het nog op niet zekerquote:
Hmm dat wordt krap welquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
22 maart komen leggen, ik heb de bon en aanbetaling gedaan, maar bij hunnie in de computer stond het nog op niet zeker
ja dat ookquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm dat wordt krap welje hebt zeker ook vrijgenomen>
Oke dan is het goedquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Zitten nog in de oven. Net als de rest haha.
Vers broodquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:16 schreef Ama het volgende:
Oeh heb een brood gekregen want was niet zo mooi vond ze.
anders neem ik een andere die wel op voorraad is denk ikquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm nou misschien belt die zo terug met goed nieuws
Ja en toevallig ook nog mijn favoriet van de vier die we hebben.quote:
Het is nog gloeiend warm maar als ik thuis kom over twee uurtjes niet meer.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:17 schreef dud0r het volgende:
Helemaal als het dan nog warm is.
Beetje roomboter er op. Beetje zout.
Ja? ga je dan gee spijt krijgen van die kleur verandering?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
anders neem ik een andere die wel op voorraad is denk ik
Pardon?quote:
Nu op werk eten danquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is nog gloeiend warm maar als ik thuis kom over twee uurtjes niet meer.
Nicequote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en toevallig ook nog mijn favoriet van de vier die we hebben.
Ja de dingen binnen in de oven. Alles viel boven op elkaar. Vandaar dat deze brood ook iets minder mooi is (iets platter)quote:
mja tintje lichter of donkerder maakt niet zoveel uit denk ikquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja? ga je dan gee spijt krijgen van die kleur verandering?
Ai.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja de dingen binnen in de oven. Alles viel boven op elkaar. Vandaar dat deze brood ook iets minder mooi is (iets platter)
Heb geen beleg bij me. Eet thuis wel, ook al heb ik nu ook al wel honger.quote:
Gewoon al een stukje etenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb geen beleg bij me. Eet thuis wel, ook al heb ik nu ook al wel honger.
Ja meteen paniek maar het is met de rest goedgekomen gelukkig.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:22 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/tech/61(...)oomoven-te-zijn.html![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:22 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/tech/61(...)oomoven-te-zijn.html![]()
![]()
ik moet misschien de broodbakmachine eens tevoorschijn halenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:29 schreef Karzai het volgende:
vers brood lekker![]()
morgen weer halen, op de markt zit een goede bakker die zelf zijn brood bakt
Las wel dat bloem op begint te raken.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet misschien de broodbakmachine eens tevoorschijn halen
Als jij je kleine teentje stoot zodat hij finaal overdwars staat zeg je zeker ook sapperdeflap?quote:
Nee, ik zeg dan meestal au!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als jij je kleine teentje stoot zodat hij finaal overdwars staat zeg je zeker ook sapperdeflap?
Maak je nooit pannenkoeken?quote:
He, je leeft nog.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bier en frituursnacks en pizza 50% duurder. Deze SC gaat het zwaar krijgen
Dat is idd de enige keer dat ik zonnebloemolie gebruik.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het ging me meer om de bloem.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is idd de enige keer dat ik zonnebloemolie gebruik.
daarom de airfryerquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is een complot van de overheid omdat ze willen dat minder frituren
50% heb ik nergens gelezen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Altijd handigquote:
Ik las wie.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat raakt er niet op, tegenwoordig?
Oh, ja dat was niet duidelijkquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het ging me meer om de bloem.
Ik gooi er gewoon olijfolie doorheen
Ook.. ook... burnout-gevallen zijn tegenwoordig geen bijzonderheid meerquote:
Zo duur zal wel niet maar pizza's gaan sowieso duurder worden las ik. En snackbars moeten ook wel.quote:
Millennialquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Honger, ik ga alvast avocadotoast maken
Met een amandelmelk-lattequote:
De natuurlijke scheiding tussen papier-maché en staal.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook.. ook... burnout-gevallen zijn tegenwoordig geen bijzonderheid meer
quote:
Dit kan niet samen hè. Je kan niet als een bejaarde last van je heup hebben en ondertussen de millennial uithangenquote:
Millennials tikken ook al de 40 aan he.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Dit kan niet samen hè. Je kan niet als een bejaarde last van je heup hebben en ondertussen de millennial uithangen
En de uitgebreide visitatiequote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:58 schreef bitterbal het volgende:
dan alleen nog de test en quarantaine bij aankomst
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En de uitgebreide visitatie [ link | afbeelding ]
Ja dat is ook wel weer zoquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Millennials tikken ook al de 40 aan he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |