SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Ze wilden je gewoon even gelijk goed wakker hebben vandaagquote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:54 schreef bitterbal het volgende:
oke heb ik gedaan. staan nog steeds alle vluchten
man wat een stress
dit dusquote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:48 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Voor zover ik het kan zien is er alleen iets gewijzigd, maar niet gecancelled?
![]()
nou dat die is zandhazen gelukt hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze wilden je gewoon even gelijk goed wakker hebben vandaag
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:56 schreef bitterbal het volgende:
Qatar Airways
Booking cancellation notification
Zo maar even een liedje zingen en rustig ontbijtenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat die is zandhazen gelukt hoor
Krijg geen hap door mijn keelquote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo maar even een liedje zingen en rustig ontbijten
Kun je ze niet gewoon bellen of chatten dat ze dan even wat duidelijker kunnen zijn?quote:
Heb op fb chat gevraagd en die zeggen kijken maar op de sitequote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je ze niet gewoon bellen of chatten dat ze dan even wat duidelijker kunnen zijn?
in je screenshot van de website stond heel duidelijk change, niet cancel.quote:
neequote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:03 schreef mschol het volgende:
[..]
in je screenshot van de website stond heel duidelijk change, niet cancel.
dat je een cancelation krijgt is logisch, die vorige boeking is geannuleerd en met 'confirm changes' is er een nieuwe boeking ingezet
nou ik wilde nog niet opstaanquote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:18 schreef Karzai het volgende:
Kan niet zo goed tegen al die stress zo vroeg op de ochtend, rustaaaaaaaaaagh!
ja voor zover ik kan zien zijn alle vluchten nu compleetquote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:20 schreef Karzai het volgende:
Denk niet dat ze je op bankok laten staan, ze hebben nu toch een alternatief geboden, of snap ik het verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |