Werkse heb net al met je collega's ( elders in het land) aan de telefoon gezetenquote:
Ben je adequaat geholpen of ben je nu een klacht mailtje aan het typen?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Werkse heb net al met je collega's ( elders in het land) aan de telefoon gezeten
Het mooie is dat ze het zelf ook niet wetenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ben je adequaat geholpen of ben je nu een klacht mailtje aan het typen?
Thanks!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Werkse heb net al met je collega's ( elders in het land) aan de telefoon gezeten
AOI lieve schat, al helemaal in spanning voor ESF?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks!
Ai, heb je corona? Of een vraag ergens over?
Ik heb heel veel nog niet gehoordquote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:36 schreef Haags het volgende:
[..]
AOI lieve schat, al helemaal in spanning voor ESF?
Van wat?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb heel veel nog niet gehoordIk denk dat als alles bekend ik, ik gewoon in 1x alles ga luisteren achter elkaar
Songfestivalquote:
Nee, heb zelf geen corona maar wel iemand die hier in huis geweest is, ik moet zelf nog een GGD test doen wordt nu gezegd. Maar heb al 4 negatieve thuistestenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks!
Ai, heb je corona? Of een vraag ergens over?
Ook geen klachten verder?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, heb zelf geen corona maar wel iemand die hier in huis geweest is, ik moet zelf nog een GGD test doen wordt nu gezegd. Maar heb al 4 negatieve thuistesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |