Werkse heb net al met je collega's ( elders in het land) aan de telefoon gezetenquote:
Ben je adequaat geholpen of ben je nu een klacht mailtje aan het typen?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Werkse heb net al met je collega's ( elders in het land) aan de telefoon gezeten
Het mooie is dat ze het zelf ook niet wetenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ben je adequaat geholpen of ben je nu een klacht mailtje aan het typen?
Thanks!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Werkse heb net al met je collega's ( elders in het land) aan de telefoon gezeten
AOI lieve schat, al helemaal in spanning voor ESF?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks!
Ai, heb je corona? Of een vraag ergens over?
Ik heb heel veel nog niet gehoordquote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:36 schreef Haags het volgende:
[..]
AOI lieve schat, al helemaal in spanning voor ESF?
Van wat?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb heel veel nog niet gehoordIk denk dat als alles bekend ik, ik gewoon in 1x alles ga luisteren achter elkaar
Songfestivalquote:
Nee, heb zelf geen corona maar wel iemand die hier in huis geweest is, ik moet zelf nog een GGD test doen wordt nu gezegd. Maar heb al 4 negatieve thuistestenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks!
Ai, heb je corona? Of een vraag ergens over?
Ook geen klachten verder?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, heb zelf geen corona maar wel iemand die hier in huis geweest is, ik moet zelf nog een GGD test doen wordt nu gezegd. Maar heb al 4 negatieve thuistesten
Maar dat hoeft toch ook niet als je geen klachten hebt en negatieve zelftest?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ook geen klachten verder?
Op zich gaat niemand je controleren als je de GGD test niet doet
10, 12 en 14 meiquote:
Nee volgens mij niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:58 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dat hoeft toch ook niet als je geen klachten hebt en negatieve zelftest?
Altijd in mei zeker?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
10, 12 en 14 mei![]()
Al ben ik zo'n diehard die de week ervoor dan ook alle repetities gaat volgen enzo
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet.
Al zit ik zelf niet meer zo heel erg in de adviezen, omdat ik vooral administratief werk doe nu
Ja, altijd in meiquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Altijd in mei zeker?
Vorig jaar ook, dacht ik.
Oh wauw, ja ik was er ook zo aan gewend dat het niet meer hoefdequote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ze veranderen het ook zo vaak dat je vanzelf de weg kwijt raakt.
In duitsland hebben ze nog mondkapjes. Moest er nu al weer aan wennen.
SNap ik, maar dat was mijn vraag ook niet daar, kreeg ik alleen te horenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ook geen klachten verder?
Op zich gaat niemand je controleren als je de GGD test niet doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Hey Espriquote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:57 schreef espri het volgende:
Goedemorgen allen![]()
En alweer een stralende dag, i like it.
Het is zo raar die adviezen, het spreekt elkaar allemaal tegen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:58 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dat hoeft toch ook niet als je geen klachten hebt en negatieve zelftest?
Opzich wel een mooi nummer van S10.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, altijd in meiMaar de precieze week kan nog wel eens verschillen. Soms is het begin, soms midden en soms eind mei
Het gekke is dat ze het vaak ook zelf niet weten. Gisteren ook gebeld maar die wist het helemaal niet. Ik denk oke dan bel ik morgen wel even terug dan krijg ik vast een ander. Ik wil wedden als ik zo weer zou bellen je weer een ander advies krijgtquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ze veranderen het ook zo vaak dat je vanzelf de weg kwijt raakt.
In duitsland hebben ze nog mondkapjes. Moest er nu al weer aan wennen.
IK draag hem nog steeds, de besmettingen lopen nog steeds op. Vind he t zo dom dat ze alles er afgehaald hebbenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh wauw, ja ik was er ook zo aan gewend dat het niet meer hoefdeAlleen in de winkel in het begin dat het nog wat apart voelde, omdat het daar al heel lang moest
Vind het geen mooi liedje dit keer, ze is ook niet goed te verstaan.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, altijd in meiMaar de precieze week kan nog wel eens verschillen. Soms is het begin, soms midden en soms eind mei
MOrguh Steven, was net even weg maar het was nog wel frisjesquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:05 schreef StevenHyde het volgende:
Al even aan het werk. Maar een goede morgen allemaalWat een weertje
Hoorde vanochtend de buurman krabben (de autoramen wel gelukkig) ja dus zal vast frisjes zijn nog. Van achter het raam ziet t er iig vrolijk uitquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MOrguh Steven, was net even weg maar het was nog wel frisjes
Maar zal straks wel lekkerder worden
Hier, was ook alles wit vanmorgen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:46 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hoorde vanochtend de buurman krabben (de autoramen wel gelukkig) ja dus zal vast frisjes zijn nog. Van achter het raam ziet t er iig vrolijk uit
Morgen met mijn vrouw en dochter lekker een eindje fietsen en onderweg ergens stoppen en picknicken. Daar kijk ik wel naar uit met dit zonnetje
Nog even wachten,quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:55 schreef StevenHyde het volgende:
Gaan we doenEn een koffiekan vullen
Waarschijnlijk nog even langs de markt en een bakje kibbeling halen. Verdorie ik krijg er nu al honger van.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SNap ik, maar dat was mijn vraag ook niet daar, kreeg ik alleen te horen![]()
Vind het niet erg om het te doen hoor maak wel even een afspraak maar ik vind die brief die je er bij krijgt erg onduidelijk.Na 10 dagen klachten mag iedereen sowieso uit isolatie, ongeacht klachten. En sowieso verplicht 5 dagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ze bedoelen met dat stukje eronder is volgens mij dat als je eerder dan die 10 dagen uit isolatie mag, omdat je tussen de 5 en 10 dagen al 24 uur klachtenvrij bent, je de rest van wat die 10 dagen zouden zijn geweest nog wel die adviezen opvolgt. Zo interpreteer ik het in ieder geval
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Nee denk ik ook niet. Maar als het mooi in beeld wordt gebracht, denk ik wel dat top 10 mogelijk moet zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Opzich wel een mooi nummer van S10.
Maar geen winnaar, vermoed ik.
Wel verstandig ookquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK draag hem nog steeds, de besmettingen lopen nog steeds op. Vind he t zo dom dat ze alles er afgehaald hebben
Gelukkig verstaat de rest van Europa m.u.v. de Belgen het sowieso allemaal nietquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het geen mooi liedje dit keer, ze is ook niet goed te verstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |