Werkse heb net al met je collega's ( elders in het land) aan de telefoon gezetenquote:
Ben je adequaat geholpen of ben je nu een klacht mailtje aan het typen?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Werkse heb net al met je collega's ( elders in het land) aan de telefoon gezeten
Het mooie is dat ze het zelf ook niet wetenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ben je adequaat geholpen of ben je nu een klacht mailtje aan het typen?
Thanks!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Werkse heb net al met je collega's ( elders in het land) aan de telefoon gezeten
AOI lieve schat, al helemaal in spanning voor ESF?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks!
Ai, heb je corona? Of een vraag ergens over?
Ik heb heel veel nog niet gehoordquote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:36 schreef Haags het volgende:
[..]
AOI lieve schat, al helemaal in spanning voor ESF?
Van wat?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb heel veel nog niet gehoordIk denk dat als alles bekend ik, ik gewoon in 1x alles ga luisteren achter elkaar
Songfestivalquote:
Nee, heb zelf geen corona maar wel iemand die hier in huis geweest is, ik moet zelf nog een GGD test doen wordt nu gezegd. Maar heb al 4 negatieve thuistestenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks!
Ai, heb je corona? Of een vraag ergens over?
Ook geen klachten verder?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, heb zelf geen corona maar wel iemand die hier in huis geweest is, ik moet zelf nog een GGD test doen wordt nu gezegd. Maar heb al 4 negatieve thuistesten
Maar dat hoeft toch ook niet als je geen klachten hebt en negatieve zelftest?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ook geen klachten verder?
Op zich gaat niemand je controleren als je de GGD test niet doet
10, 12 en 14 meiquote:
Nee volgens mij niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:58 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dat hoeft toch ook niet als je geen klachten hebt en negatieve zelftest?
Altijd in mei zeker?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
10, 12 en 14 mei![]()
Al ben ik zo'n diehard die de week ervoor dan ook alle repetities gaat volgen enzo
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet.
Al zit ik zelf niet meer zo heel erg in de adviezen, omdat ik vooral administratief werk doe nu
Ja, altijd in meiquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Altijd in mei zeker?
Vorig jaar ook, dacht ik.
Oh wauw, ja ik was er ook zo aan gewend dat het niet meer hoefdequote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ze veranderen het ook zo vaak dat je vanzelf de weg kwijt raakt.
In duitsland hebben ze nog mondkapjes. Moest er nu al weer aan wennen.
SNap ik, maar dat was mijn vraag ook niet daar, kreeg ik alleen te horenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ook geen klachten verder?
Op zich gaat niemand je controleren als je de GGD test niet doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Hey Espriquote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:57 schreef espri het volgende:
Goedemorgen allen![]()
En alweer een stralende dag, i like it.
Het is zo raar die adviezen, het spreekt elkaar allemaal tegen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:58 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dat hoeft toch ook niet als je geen klachten hebt en negatieve zelftest?
Opzich wel een mooi nummer van S10.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, altijd in meiMaar de precieze week kan nog wel eens verschillen. Soms is het begin, soms midden en soms eind mei
Het gekke is dat ze het vaak ook zelf niet weten. Gisteren ook gebeld maar die wist het helemaal niet. Ik denk oke dan bel ik morgen wel even terug dan krijg ik vast een ander. Ik wil wedden als ik zo weer zou bellen je weer een ander advies krijgtquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ze veranderen het ook zo vaak dat je vanzelf de weg kwijt raakt.
In duitsland hebben ze nog mondkapjes. Moest er nu al weer aan wennen.
IK draag hem nog steeds, de besmettingen lopen nog steeds op. Vind he t zo dom dat ze alles er afgehaald hebbenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh wauw, ja ik was er ook zo aan gewend dat het niet meer hoefdeAlleen in de winkel in het begin dat het nog wat apart voelde, omdat het daar al heel lang moest
Vind het geen mooi liedje dit keer, ze is ook niet goed te verstaan.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, altijd in meiMaar de precieze week kan nog wel eens verschillen. Soms is het begin, soms midden en soms eind mei
MOrguh Steven, was net even weg maar het was nog wel frisjesquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:05 schreef StevenHyde het volgende:
Al even aan het werk. Maar een goede morgen allemaalWat een weertje
Hoorde vanochtend de buurman krabben (de autoramen wel gelukkig) ja dus zal vast frisjes zijn nog. Van achter het raam ziet t er iig vrolijk uitquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MOrguh Steven, was net even weg maar het was nog wel frisjes
Maar zal straks wel lekkerder worden
Hier, was ook alles wit vanmorgen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:46 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hoorde vanochtend de buurman krabben (de autoramen wel gelukkig) ja dus zal vast frisjes zijn nog. Van achter het raam ziet t er iig vrolijk uit
Morgen met mijn vrouw en dochter lekker een eindje fietsen en onderweg ergens stoppen en picknicken. Daar kijk ik wel naar uit met dit zonnetje
Nog even wachten,quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:55 schreef StevenHyde het volgende:
Gaan we doenEn een koffiekan vullen
Waarschijnlijk nog even langs de markt en een bakje kibbeling halen. Verdorie ik krijg er nu al honger van.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SNap ik, maar dat was mijn vraag ook niet daar, kreeg ik alleen te horen![]()
Vind het niet erg om het te doen hoor maak wel even een afspraak maar ik vind die brief die je er bij krijgt erg onduidelijk.Na 10 dagen klachten mag iedereen sowieso uit isolatie, ongeacht klachten. En sowieso verplicht 5 dagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ze bedoelen met dat stukje eronder is volgens mij dat als je eerder dan die 10 dagen uit isolatie mag, omdat je tussen de 5 en 10 dagen al 24 uur klachtenvrij bent, je de rest van wat die 10 dagen zouden zijn geweest nog wel die adviezen opvolgt. Zo interpreteer ik het in ieder geval
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Nee denk ik ook niet. Maar als het mooi in beeld wordt gebracht, denk ik wel dat top 10 mogelijk moet zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Opzich wel een mooi nummer van S10.
Maar geen winnaar, vermoed ik.
Wel verstandig ookquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK draag hem nog steeds, de besmettingen lopen nog steeds op. Vind he t zo dom dat ze alles er afgehaald hebben
Gelukkig verstaat de rest van Europa m.u.v. de Belgen het sowieso allemaal nietquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het geen mooi liedje dit keer, ze is ook niet goed te verstaan.
Oeh wat een leuk idee!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:46 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hoorde vanochtend de buurman krabben (de autoramen wel gelukkig) ja dus zal vast frisjes zijn nog. Van achter het raam ziet t er iig vrolijk uit
Morgen met mijn vrouw en dochter lekker een eindje fietsen en onderweg ergens stoppen en picknicken. Daar kijk ik wel naar uit met dit zonnetje
Ik bedoelde tot mijn weekend begintquote:
Dan kun je je team niet meer aanpassenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ik bedoelde tot mijn weekend begint
Heb wel ergens zien staan 13:00 maar kan ook kwartiertje later zijn.
Kijk morgen wel naar de kwalificatie.
Ah zo... Lees de samenvatting/uitslag wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan kun je je team niet meer aanpassen
Ik had er nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:05 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ben best groot S10 fan. Was voor mij op Spotify nummer 1 meest gedraaide artiest van vorig jaar. Maar dit nummer voor het ES dat vind ik ook niet veel aan.
Mijn weekend is juist voorbijquote:
Ben je ook wel aan toe of nietquote:
Mag ik vragen waar je aan geholpen bent?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Vanmiddag gaan de hechtingen er uit als het goed is, het gaat op dit moment zo goed,dat ik zo nu en dan mijn rollator of krukken vergeet als ik me in huis voort beweeg.
Heup is vervangen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je aan geholpen bent?
Fijn dat het de goede kant op gaat in ieder geval
Ja maar doordeweeks heb ik al van allesquote:
En, klopt het?quote:
yep, goed doorbakkenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar doordeweeks heb ik al van alles
[..]
En, klopt het?
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je ook wel aan toe of nietHard gewerkt zeker op vakantie
Ja ja ..quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:19 schreef engine het volgende:
[..]
Iedere dag 50 km boarden is hard werken hoor
Maar eigenlijk ben ik er wel weer aan toe jalekker thuis lummelen.
O dat zijn nare dingen. Fijn dat het zo goed gaat danquote:
Kijk uit, straks gaat iemand me nog opetenquote:
dat zou wat zijn, wordt je als vegetarier opgegetenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kijk uit, straks gaat iemand me nog opeten
Die mafkees die zou ik helemaal verrot rammen als ik die tegen zou komenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:51 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe moet het nou verder met ons? Zo kunnen we als land toch niet verder. ..............
Willem Engel blijft in voorarrest
Echt, dat zal hem vies tegen vallen danquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:51 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe moet het nou verder met ons? Zo kunnen we als land toch niet verder. ..............
Willem Engel blijft in voorarrest
Ik kwam hem vorig jaar tegen bij de rechtbank. Voor FOK! wilde hij wel even op de foto.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die mafkees die zou ik helemaal verrot rammen als ik die tegen zou komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Een gevallen engelquote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Engel is echt al jaren van God Los
Geen echte engel dus...quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Engel is echt al jaren van God Los
'Je bent wat je eet'quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat zou wat zijn, wordt je als vegetarier opgegeten
Hi BDSquote:
Waar zit je nu dan ?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
Het is smerig weer smerig,smerig klote weer bah gadverdamme![]()
Meteen worstjes BBQen danquote:
Wow, ik besta uit veel nationaliteiten danquote:
Van over de grens of gewoon uit de lokale super / toko?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wow, ik besta uit veel nationaliteiten dan
Het is echt prachtig weer.quote:
Ik ben allesquote:
Dus ook geitenogen?quote:
Jaquote:
ik ga nu ff lekker de zon in, uitgewerruktquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaIk zit altijd veel beter in mijn vel met een zonnetje
Kun je niks lekkerders bedenken?quote:
Jij had het over 'alles', daar horen de geitenogen ook bijquote:
Die uit de toko importeren het toch ook weer?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Van over de grens of gewoon uit de lokale super / toko?
Rondje sportschool is goed genoeg hoorquote:
Kantel zequote:
Dan doe je het niet goed?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ben je helemaal belazerd? Daar word je moe van.
Toch hebben alle scholen waar ik op gezeten heb een eigen gymzaal.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een school waar je kan sporten vind ik een beetje raar
Nonsensquote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Toch hebben alle scholen waar ik op gezeten heb een eigen gymzaal.
Ik ben net naar huis gefietst, telt dat ook?quote:
Cheers Chuf!quote:
Eensch! En gymleraren moeten omgeschoold worden tot vakkenvuller bij de Lidl.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
Scholen met een gymzaal moeten per direct gesloten worden !!!
Doe jij dat in de sportschool?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:45 schreef Sodeknetters het volgende:
Mooi woord dat gleuren. Vast een combinatie van gluren en naar zweet meuren.
De universiteit heeft een groot sportcomplex.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Echt wel. Alleen de universiteit niet.
Zal wel Zeeuws dialect zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:45 schreef Sodeknetters het volgende:
Oh toch wel. Ik heb er ook maar kort op gezeten.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De universiteit heeft een groot sportcomplex.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga morgen bananenzwemmen, maar wat heb jij daaraan?quote:
Ik liep stage op jouw school. Ik liep met twee klassen mee, maar de gymlessen sloeg ik overquote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:54 schreef Aoibhin het volgende:
GymmenAls ik ergens toch een hekel aan had vroeger op school
Mocht je die zomaar overslaan?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik liep stage op jouw school. Ik liep met twee klassen mee, maar de gymlessen sloeg ik over
Ik vond gymmen nooit zo leuk, behalve dat touw waar je in moest klimmen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:17 schreef -Shii- het volgende:
Goedenavond!![]()
Ik vond gymmen ook altijd wel leuk, behalve dat touw waar je in moest klimmen.
Ja het gekke is dat ik sporten best leuk kan vinden, alleen toen niet op school met mijn klasquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:22 schreef Deisyy het volgende:
Ik had een bloedhekel aan gym, echt pure haat, terwijl ik het nu wel heel leuk vind.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:17 schreef -Shii- het volgende:
Goedenavond!![]()
Ik vond gymmen ook altijd wel leuk, behalve dat touw waar je in moest klimmen.
Dat touw is wel iets wat uitgesproken meningen losmaaktquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik vond gymmen nooit zo leuk, behalve dat touw waar je in moest klimmen.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik vond gymmen nooit zo leuk, behalve dat touw waar je in moest klimmen.
Ik had ook geen balgevoel, dus die teamspelletjes haatte ik al helemaal.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:22 schreef Aoibhin het volgende:
Ik was er slecht in, en had nooit zin om me dan helemaal om te gaan kleden en en ik zat in een klas met allemaal kinderen die heel goed konden sporten en werd ik het laatst uitgekozen
Nog erger dan gym, was schoolzwemmen op de lagere school, dat was ook in een heel eng zwembad in een kelder onder een schoolgebouwquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja het gekke is dat ik sporten best leuk kan vinden, alleen toen niet op school met mijn klas
Ik deed al veel meer dan vereist was. Ik moest alleen de lessen van mijn stagebegeleider bijwonen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mocht je die zomaar overslaan?Ja dan is het geen echte stage he?
Ik heb er nog blauwe plekken vanquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:26 schreef pullup het volgende:
Leukste aan gymmen was het als we een sport gingen doen
En trefbal was cool
Ja dat vond ik wel weer leukquote:
Ja trefbal vond ik ook leuk. Ik zat zelfs even in het klastrefbalteam om tegen andere scholen wedstrijden te spelen. Ook basketbal was ik toen wel goed in.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:26 schreef pullup het volgende:
Leukste aan gymmen was het als we een sport gingen doen
En trefbal was cool
Oh jeetje daar haal je wat boven zeg!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog erger dan gym, was schoolzwemmen op de lagere school, dat was ook in een heel eng zwembad in een kelder onder een schoolgebouw![]()
Schoolzwemmen was op vrijdag en ik kreeg op woensdag al buikpijn.
Dat komt me bekend voorquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog erger dan gym, was schoolzwemmen op de lagere school, dat was ook in een heel eng zwembad in een kelder onder een schoolgebouw![]()
Bij mij was volleybal wel de minst favoriete teamsportquote:
Donker, eng, laag plafond en uiteraard de zwemmeester met de haak en dan de enge vlekken in het diepe water.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jeetje daar haal je wat boven zeg!Vreselijk inderdaad
Al klinkt jouw zwembad ook nog eens best als een enge plek
Volleybal ging nog wel. Kon ik wel redelijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Bij mij was volleybal wel de minst favoriete teamsport
Ja hè, die gast probeerde je gewoon onder te duwen met die haak.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat komt me bekend voor![]()
Een van de eerste lessen hadden we zo'n gast met een haak aan een lange stok die dan de baantjes meewandelde. Ik kon zweren dat die met stiekem probeerde te verzuipen in plaats van dat hij me er mee hielp
Dat vond ik ook verschrikkelijk. Sowieso zwemles als kind, ik vond het verschrikkelijk. Als ik nog weleens die chloorlucht ergens ruik, dan krijg ik gelijk die negatieve associatie aan het leren zwemmen. Terwijl ik nu gerust de zee in ga om een beetje te springen in de golven of gewoon een stukje zwemmen. Dus ik heb het uiteindelijk wel geleerd.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga even bedenken wat ik wel leuk vond bij gym.....quote:
Wij kregen zwemles in een echt zwembad van echte badmeesters. Daar voelde ik me wel veilig.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja hè, die gast probeerde je gewoon onder te duwen met die haak.
Ik denk dat veel mensen van toen die nare herinnering aan zwemles hebben
Zie! Jij ook al! Ik ben gelukkig ook over die angst heen gegroeid, maar in mijn kinderjaren was het echt dramatisch.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:33 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dat vond ik ook verschrikkelijk. Sowieso zwemles als kind, ik vond het verschrikkelijk. Als ik nog weleens die chloorlucht ergens ruik, dan krijg ik gelijk die negatieve associatie aan het leren zwemmen. Terwijl ik nu gerust de zee in ga om een beetje te springen in de golven of gewoon een stukje zwemmen. Dus ik heb het uiteindelijk wel geleerd.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga even bedenken way ik wel leuk vond bij gym.....
Apenkooiquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga even bedenken way ik wel leuk vond bij gym.....
Dat kon ik dan wel weer heel goedquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:37 schreef Aoibhin het volgende:
Of die piepjestest dat je van muur tot muur moest lopenDaar raakte ik zo zenuwachtig van altijd
Coopertest?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:37 schreef Aoibhin het volgende:
Of die piepjestest dat je van muur tot muur moest lopenDaar raakte ik zo zenuwachtig van altijd
Ik vind het ook heel knapquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:33 schreef Aoibhin het volgende:
Het enige waar ik nog aardig goed in was met gym, dat was basketbal (heeft raakvlakken met korfbal en daar zat ik vroeger op) en slagbal, want ik kon lekker hard tegen die bal aan meppen met die club en dan kon ik lekker als een slome slak nog redelijk wat progressie maken op het veld.
Die turndingen vond ik het ergstSalto's en koprollen maken, hou op joh
Een keer in de 4e besloot ik in een dappere bui om mijn angst te overwinnen en heb ik met hulp van de leraar en een klasgenoot toch maar een salto gedaan. Het was de lelijkste salto ooit waarbij ik nog half achter de nek van mijn leraar bleef haken, maar hij vond het zo knap dat ik het toch gedaan had, dat hij me er een 9 voor had gegeven
Ik heb mezelf ooit na de zwemles bij het omkleden en keten per ongeluk opgesloten in zo'n klein houten kleedhokje.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zie! Jij ook al! Ik ben gelukkig ook over die angst heen gegroeid, maar in mijn kinderjaren was het echt dramatisch.
Ik ga er van uit dat de mijne ook echt warenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wij kregen zwemles in een echt zwembad van echte badmeesters. Daar voelde ik me wel veilig.
En in de zomer lekker in het buitenbad.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ooit na de zwemles bij het omkleden en keten per ongeluk opgesloten in zo'n klein houten kleedhokje.
Ding kon je alleen van buiten openen, het was ook niet de bedoeling dat je er in ging staan want je paste er maar net in![]()
Ik een tijdje roepen en op een gegeven moment kwam die badmeester ( ik weet niet zeker meer of het die gast met die haak was) even kijken, hij deed de deur open en mikte hem meteen weer dicht voor ik kon reageren. Liet me er vervolgens nog wat minuutjes zitten . Ik kan er nu wel om lachen maar heb de rest van het jaar hem wel heel vuil aangekeken
Kan ik me goed voorstellen zoals je dat beschreef.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat de mijne ook echt waren
Maar inderdaad, ik voelde me niet veilig
Haha ach ja hoort er bijquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Drama op drama dus, wat een etterbak die vent. Dan heb je geluk dat het toch nog goed is gekomen met je.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:47 schreef pullup het volgende:
SorryMoest toch wel lachen om deze
[ twitter ]
Ja die is geweldig!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:47 schreef pullup het volgende:
[ twitter ]
Ja die!quote:
Ja ik heb zo'n angst om over de kop te gaan. Ben dan inderdaad bang dat ik mijn nek ga brekenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel knap![]()
Ik was altijd bang dat ik mijn nek zou breken zodra te trampoline tevoorschijn kwam
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:47 schreef pullup het volgende:
[ twitter ]
Wat een hufterquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ooit na de zwemles bij het omkleden en keten per ongeluk opgesloten in zo'n klein houten kleedhokje.
Ding kon je alleen van buiten openen, het was ook niet de bedoeling dat je er in ging staan want je paste er maar net in![]()
Ik een tijdje roepen en op een gegeven moment kwam die badmeester ( ik weet niet zeker meer of het die gast met die haak was) even kijken, hij deed de deur open en mikte hem meteen weer dicht voor ik kon reageren. Liet me er vervolgens nog wat minuutjes zitten . Ik kan er nu wel om lachen maar heb de rest van het jaar hem wel heel vuil aangekeken
Lolquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:47 schreef pullup het volgende:
[ twitter ]
Ik was in mijn jonge jaren daar erg goed in. Zelfs ook nog met atletiek clubkampioen geweest (van mijn leeftijdsklasse). Maar nu houd ik op met opscheppen, want vanaf m'n puberteit ging het een stuk minder met de sportieve successen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:45 schreef Domnivoor het volgende:
Wij moesten een keer de Fosburyflop doen. Nou, dat was inderdaad een flop
Dan spring je achteruit toch? Lijkt me al helemaal engquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:45 schreef Domnivoor het volgende:
De wattes?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:45 schreef Domnivoor het volgende:
Wat knap van haar! En een heel mooi doelquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:46 schreef Deisyy het volgende:
Maar ik heb wel een hele sportieve dochter, zij gaat in september de Stelvio-pas beklimmen op de racefiets, het sponsorgeld dat ze bij elkaar haalt komt ten gunste van kankeronderzoek op basis van DNA-analyse
In de python vind ik dat geen probleem, maar als ik het zelf moet doenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja die!
[..]
Ja ik heb zo'n angst om over de kop te gaan. Ben dan inderdaad bang dat ik mijn nek ga breken
Die is goedquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:47 schreef pullup het volgende:
[ twitter ]
Dus in september gaan we naar Italie om haar aan te moedigenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat knap van haar! En een heel mooi doel
Ja dan zit je vast en kan er in feite weinig gebeuren. Maar mijn eigen lichaam vertrouw ik niet met dit soort dingenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In de python vind ik dat geen probleem, maar als ik het zelf moet doen
Ik vond de turntoestellen enger. Daar kon je je flink aan bezerenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan spring je achteruit toch? Lijkt me al helemaal eng
Is dat een soort Alpe du Huez event ?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus in september gaan we naar Italie om haar aan te moedigen
Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dan zit je vast en kan er in feite weinig gebeuren. Maar mijn eigen lichaam vertrouw ik niet met dit soort dingen![]()
Ja inderdaad, de Italiaanse variant. Het gaat van haar werk uit en haar werkgever regelt alles, maar iedereen kan zich daarvoor inschrijven.quote:
Haha je mag hem ook op rennenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, de Italiaanse variant. Het gaat van haar werk uit en haar werkgever regelt alles, maar iedereen kan zich daarvoor inschrijven.
https://www.stelvioforlife.nl
Oh ja radslag over die kast heen. Heb er nog aardig wat blauwe plekken op mijn heup aan overgehoudenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik vond de turntoestellen enger. Daar kon je je flink aan bezeren
Heel erg leuk hoor!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus in september gaan we naar Italie om haar aan te moedigen
Ik ga daar nog even over nadenken.quote:
Neh, lijkt me vrijwel niet te doen. 21km en dan 1500+ meter hoogte verschilquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga daar nog even over nadenken.
Tot voor een paar jaar geleden heb ik wel hard gelopen, 3 keer per week 5 km, maar dat was op een vlakke ondergrond
Met die houten springplank ervoor.... Ik kreeg al rillingen als het ding tevoorschijn kwamquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja radslag over die kast heen. Heb er nog aardig wat blauwe plekken op mijn heup aan overgehouden
Bedankt, nu hoef ik er niet meer over na te denken. Het schijnt inderdaad een pittige klim te zijn, een kuitenbijter.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Neh, lijkt me vrijwel niet te doen. 21km en dan 1500+ meter hoogte verschil
Heb dat ding per fiets ooit opgereden richting Venetië en dat was pittig genoeg
De wat?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:45 schreef Domnivoor het volgende:
Prijs jezelf gelukkigquote:
Dat is een techniek om over de lat te komen met hoogspringen. met je rug omlaag en buik omhoog ipv de gebruikelijk roltechniek die andersom is.quote:
Man3quote:
Wij hadden dan in ieder geval nog een trampoline, maar je hoefde maar net niet hoog genoeg te springen en het was auquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met die houten springplank ervoor.... Ik kreeg al rillingen als het ding tevoorschijn kwam
11 seconden eerderquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Man3![]()
![]()
Te laat ik heb het filmpje hierboven gezet
Ken je (sport) klassiekers
Zinloos dat ding iddquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met die houten springplank ervoor.... Ik kreeg al rillingen als het ding tevoorschijn kwam
Gewoon hoogspringen dusquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is een techniek om over de lat te komen met hoogspringen. met je rug omlaag en buik omhoog ipv de gebruikelijk roltechniek die andersom is.
Ooit verzonnen door meneer Dick Fosbury geloof ik die er Olympisch kampioen mee werd
Haha jaquote:
Hohoquote:
Nouja ik ga geen gouden plak winnen op de olympische spelen maar zo deden wij ook hoogspringen op de middelbare school. Snap eigenlijk het probleem niet zoquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wel knap. Ik doe het hem niet na. Echt niet.
Slim bedacht wel jaquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:26 schreef pullup het volgende:
[..]
HohoHij zal er best wat jaartjes over gedaan hebben om dat goed uit te werken
Beetje de klapschaats van het hoogspringenquote:
schaatspak van Frans Krienbuhlquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Beetje de klapschaats van het hoogspringen
Gymmen was kut!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:22 schreef Deisyy het volgende:
Ik had een bloedhekel aan gym, echt pure haat, terwijl ik het nu wel heel leuk vind.
quote:
quote:
Liever geen hoestquote:
Beetje moequote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Liever geen hoest
Hier alles okidokie, daar dan?
Vroeg naar bed dan maarquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Beetje moe
Maar verder prima. Zin in weekend
Geen zin, rond 8 uur altijd een dip, 9 uur weer fris en fruitigquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vroeg naar bed dan maar
Leuke plannen voor t weekend dan?
Oh dat kan ookquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen zin, rond 8 uur altijd een dip, 9 uur weer fris en fruitig
Ook gaar inmiddels?quote:
Gezondheidquote:
Nee nog nooit gekeken , die flikken seriesquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:48 schreef Mrsloveable het volgende:
Iemand hier die Flikken Maastricht volgt, en het ook niet veel meer aan vindt?
Dat kan ookquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee nog nooit gekeken , die flikken series
Nee, heb weinig tot niets met Nederlandse meukquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:48 schreef Mrsloveable het volgende:
Sommige series of films zijn wel leuk. maar denk dan FM zijn beste tijd wel gehad heeft qua seizoenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, heb weinig tot niets met Nederlandse meuk
Hmmmmmquote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:45 schreef Sodeknetters het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Lekker gegeten in de stad met pa. Nog voor mijn verjaardag eerder deze week. Hij betaalt![]()
![]()
Ik zou het nu niet op kunnen noemen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Sommige series of films zijn wel leuk. maar denk dan FM zijn beste tijd wel gehad heeft qua seizoen
Yakitori spiesjes vooraf. Varkenshaassate als hoofdgerecht. Pa had iets van vis. (daar ben ik zelf geen fan van).quote:
Meskina, Luizenmoeder de serie, film was dan niet zoveel aan Soof serie en de filmsquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zou het nu niet op kunnen noemen.
Klinkt lekker.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Yakitori spiesjes vooraf. Varkenshaassate als hoofdgerecht. Pa had iets van vis. (daar ben ik zelf geen fan van).
Toetje was chocomousse. Pa koos voor "witte dame". Zei hij bloedserieus. Dit lijkt wel een Dame Blanche. Ik echt zo van![]()
Onderuit gezakt op de bank met een lekker drankje.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Beetje moe
Maar verder prima. Zin in weekend
Nicequote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Yakitori spiesjes vooraf. Varkenshaassate als hoofdgerecht. Pa had iets van vis. (daar ben ik zelf geen fan van).
Toetje was chocomousse. Pa koos voor "witte dame". Zei hij bloedserieus. Dit lijkt wel een Dame Blanche. Ik echt zo van![]()
Ik neem hem altijd op en kijk hem dan achter elkaar.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:48 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik vind het nog steeds wel tof hoor. Tygo heeft wel een superrol dit seizoen mi. Maar misschien wordt het nu wel wat langdradig, dat gevoel heb ik ook wel ergens diepquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:48 schreef Mrsloveable het volgende:
Bingewatchenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik neem hem altijd op en kijk hem dan achter elkaar.
Binge wat?quote:
Dat je veel afleveringen van een serie kijkt achter elkaarquote:
Ik kijk nu een nieuwe serie.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat je veel afleveringen van een serie kijkt achter elkaar
O zo. Nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat je veel afleveringen van een serie kijkt achter elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |