Hij beweegt haast in slow motion...quote:
Maar als USA president wel te oud...quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De beste kerel is 80; ik hoop op die leeftijd nog zo fit te zijn.
Hij heeft gevaarlijk speelgoed binnen handbereik...het heeft geen meerwaarde om hem te gaan sarren.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:27 schreef monkyyy het volgende:
Je mag niet gemene woordjes over Putin zeggen, hij is een broos sneeuwvlokje.
Klopt, maar hetzelfde geldt overigens voor Donald.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:27 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Maar als USA president wel te oud...
Ja, maar is toch wel fitter dan Biden...quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, maar hetzelfde geldt overigens voor Donald.
Een soort Rutte. High energy type!quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:31 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, maar is toch wel fitter dan Biden...
Eigenlijk moet een fitte 50-er de VS leiden!
Wij moeten meer voor onze eigen inwoners verbouwen!quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:31 schreef monkyyy het volgende:
Nederlandse boeren exporteren 75% van hun producten, we hebben echt wel genoeg eten.
Lekker he?quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:41 schreef Van_Poppel het volgende:
De vriezer ligt inmiddels vol met pizza's
Is een beroep...quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:41 schreef Van_Poppel het volgende:
De vriezer ligt inmiddels vol met pizza's
Ik bel wel met NYP en o wee als ze niet meer leveren!quote:
Ah joh, gewoon ff wegblazen!quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:46 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga een schadeclaim indienen tegen de Sahara. Alles onder hun stof
Even met de tuinslang over de Teslaquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:46 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga een schadeclaim indienen tegen de Sahara. Alles onder hun stof
Die quattro formaggi van ah excelent is lekkerquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit is mijn favoriet
[ afbeelding ]
En de tuinstoeltjes. En de kantelramen. En de zonnepanelen. Rip vrije zaterdag.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Even met de tuinslang over de Tesla
Kortsluitingquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Even met de tuinslang over de Tesla
Ja sorry maar ik denk altijd visueelquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Is een beroep...
Hebben ze ook niet ergens zaden opgeslagen in een bunker of berg ergens in Zweden of Noorwegen?
Veel en veel te laat inderdaad!quote:
Kunnen de uitzendbureaus weer oostblokkers uitbuiten.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:13 schreef dvdfreak het volgende:
Karien van Gennip vertelt waarom Oekraïense vluchtelingen hier straks makkelijker aan het werk kunnen
Ons monkyyy is geen boekhouderquote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:40 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
een goede boekhouder kan toch wel leven met dit
Ik controleer het werk van boekhouders.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:40 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
een goede boekhouder kan toch wel leven met dit
Kill Bill 2quote:
quote:Op maandag 7 maart 2022 23:25 schreef monkyyy het volgende:
Putin nuket Oekraïne helemaal de moeder als NATO een no-fly zone instelt
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:13 schreef dvdfreak het volgende:
Karien van Gennip vertelt waarom Oekraïense vluchtelingen hier straks makkelijker aan het werk kunnen
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:53 schreef superniger het volgende:
[..]
Kunnen de uitzendbureaus weer oostblokkers uitbuiten.
Net als toen bij de Polen en Bulgaren.
Die vrouw praat vol vreugde over het gaan werken...quote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:32 schreef monkyyy het volgende:
Goedkope arbeidskrachten die huizen bouwen, isoleren en zonnepanelen leggen?
Ik wil niet dat Olga en Igor gaan neuken in het bed waar mijn neefje en nichtje soms in blijven logeren.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:26 schreef Gehrman het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die op TV komen vertellen dat ze thuis vluchtelingen opvangen.
Olga en Elina mogen dat wel in mijn bed.quote:Op maandag 21 maart 2022 22:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik wil niet dat Olga en Igor gaan neuken in het bed waar mijn neefje en nichtje soms in blijven logeren.
Ik probeer te kijken!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:27 schreef dvdfreak het volgende:
Iris de Graaf en Kysia Hekster vertellen over hun ervaringen in Rusland en Oekraïne
Jeroen Spitzenberger, Wouke van Scherrenburg en Michiel van Jaarsveld over de serie ‘Het jaar van Fortuyn’
Ray Klaassens en Peter van Uhm over de situatie in Oekraïne
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:46 schreef monkyyy het volgende:
Vladimir "I can take Kyiv in two weeks if I want" Putin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |