meer de vraagquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:25 schreef maily het volgende:
Iedereen is al die twee jaar niet veel uitgegaan.
En wat wij daar verder van vinden boeit niet zo.
Wij zien jou daar niet stappen ....
Als ik daar zin in had dan ging ik.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:28 schreef Minimunt het volgende:
[..]
meer de vraag
'zouden jullie het doen?' :p
Bij 36 deze vraag nog eens opwerpen? Kun je zo 10 jaar vooruitquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:28 schreef Minimunt het volgende:
[..]
meer de vraag
Nee, maar je merkt wel dat het steeds jonger wordt. Ik weet ook niet waarom ik er een probleem van maak, maarja.quote:
Is ook mijn plan. Heb gewoon gezegd dat ik ga. Maar toch voel je je soms oud :pquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:36 schreef Revac het volgende:
26 te oud om te stappen? Totaal niet. Waarom voel je je oud? Ga gewoon lekker dansen en plezier maken zou ik zeggen
Ja na je 35e gaat het wel achteruit . Sowieso kan je dan nauwelijks nog alcohol drinken zonder daarna drie dagen te moeten revalideren.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:28 schreef michiel_merk het volgende:
Toen ik 26 was ging ik nog bijna wekelijks opstap.Nooit bij stil gestaan of ik te oud was? Tijd van m'n leven gehad.Nu ik bijna 40 ben heb ik wel zoiets van het is klaar😏
Precies dit zelfde heb ik ook in de praktijk meegemaakt en toen twijfelde ik ook even. Maar ik ben toch gegaan en toen bleek dat het enige probleem was dat ik er van tevoren een probleem van gemaakt had.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:19 schreef Minimunt het volgende:
Ik ben 26 en wil volgende week gaan stappen in een studentenstad met wat vrienden die 3 á 5 jaar jonger zijn.
Al veertien jaar niet meer gedaan.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:28 schreef Minimunt het volgende:
[..]
meer de vraag
*proest*quote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:51 schreef GerryDV het volgende:
Is niet leeftijdsgebonden. Ben je vrijgezel dan ga je lekker uit en wat scharrelen, ben je bezet dan ga je niet uit en lekker wat met je meid doen. Zo simpel is het toch.
Wat is er mis met een 26-jarige die een 19-jarige duwt?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:55 schreef pokkerdepok het volgende:
misschien wel te oud tussen jonge studentjes in groningen, beetje creepy.
maar bv hier in utrecht zijn er vele gelegenheden waar wat oudere mensen komen om te feesten. of alles door elkaar.
Kun jij niet beter sparen voor een huis..quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:04 schreef sirdanilot het volgende:
26 is helemaal niet oud. Ik ben bijna 30 en ga nog uit soms. Niet vaak overigens maar af en toe wel.
voor TS het doorheeft is ie 43, staat ie er nog steeds tussenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:18 schreef babylon het volgende:
[..]
Wat is er mis met een 26-jarige die een 19-jarige duwt?
Ja ik kan de hele dag op de bank zitten als een kluizenaar maar dan word ik niet echt gelukkigerquote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kun jij niet beter sparen voor een huis..
Precies ditquote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:46 schreef babylon het volgende:
Hahahahahhahaa
Ik ben 43 en ga zaterdag stappen.
Je hebt nog wel even.
Het is wel zo dat er aantal uitgaansgelegenheden zijn waar ik al heel lang niet meer kom. Omdat in die tent het publiek veel jonger is. Maar er zijn er zat waar het niet uit maakt.
Gewoon doen! Er zijn altijd wel mensen die er meningen over hebben maar boeiend die zijn dat na die avond toch wel weer vergetenquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:19 schreef Minimunt het volgende:
Hey Guys,
Vraagje. Wat is volgens jullie te oud om te gaan stappen?
Ik ben 26 en wil volgende week gaan stappen in een studentenstad met wat vrienden die 3 á 5 jaar jonger zijn. Nu ben ik door corona 2 jaar niet echt veel uitgegaan. Ook is mijn relatie in die periode uitgegaan en heb behoefte om nieuwe mensen te leren kennen.
Toen ik 24 was voelde ik me al oud en nu al helemaal als ik soms uitga.
Daarbij de vraag. Wat is volgens jullie de grens? Is het nog normaal op die leeftijd? Gaan jullie wel nog uit, en hoe ga je hiermee om. Wat is volgens jullie de 'grens'.
Uiteraard ligt het er ook een beetje aan waar je naartoe gaat. Maar ik verwacht wel dat ik een van de ouderen zal zijn op de plek waar we naartoe gaan. Dat voelt meestal wat ongemakkelijk.
Bij mensen van 92 zijn de gevolgen van dronken van je barkruk lazeren meestal wel catastrofaal, dus rond die koers zou ik er wel mee stoppen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:19 schreef Minimunt het volgende:
Hey Guys,
Die 18-25 jarigen hebben geen probleem met een (jong uitziende) man van 10 jaar ouder hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:55 schreef pokkerdepok het volgende:
misschien wel te oud tussen jonge studentjes in groningen, beetje creepy.
maar bv hier in utrecht zijn er vele gelegenheden waar wat oudere mensen komen om te feesten. of alles door elkaar.
dat veranderd snel, nog een jaartje of watquote:Op zondag 20 maart 2022 21:45 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Die 18-25 jarigen hebben geen probleem met een (jong uitziende) man van 10 jaar ouder hoor
Dat is wel wat anders dan stappen.quote:Op zondag 20 maart 2022 23:00 schreef DX11 het volgende:
Ik ben 31 en ga in augustus in ieder geval lekker naar mysteryland
Ja of gewoon bij de andere ouder thuisquote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:32 schreef quirina het volgende:
Je kan altijd uit eten gaan en daarna een kroeg pakken en dat kan op elke leeftijd hoor.
Tenzij je in de kleine kinderen zit, maar zelfs dan kan je nog wel eens de hort op.
Kinderen uit logeren!
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:20 schreef Minimunt het volgende:
Oké.. Gisteren dus gegaan.
Ik maak me veel te druk as usual. Was wel wat ouder dan gemiddeld maar dat verschilde erg per kroeg. Uiteindelijk een geweldige avond gehad waarbij ik zelfs iemand heb gezoend die 4/5 jaar jonger was.
Lijkt me wel een prima manier om te gaan tegen die tijd eerlijk gezelgd.quote:Op zondag 20 maart 2022 13:14 schreef SQ het volgende:
[..]
Bij mensen van 92 zijn de gevolgen van dronken van je barkruk lazeren meestal wel catastrofaal, dus rond die koers zou ik er wel mee stoppen.
Joh waar gaat dit over. Kom in kroegen waar leeftijd 18 tot 90 is. Feestcafé kom ik niet vaak. Maar in mijn stad is de keuze ook heel gevarieerdquote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:20 schreef Minimunt het volgende:
Ik maak me veel te druk as usual. Was wel wat ouder dan gemiddeld maar dat verschilde erg per kroeg. Uiteindelijk een geweldige avond gehad waarbij ik zelfs iemand heb gezoend die 4/5 jaar jonger was.
Leeftijd is ook maar een getal!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:38 schreef Maharski het volgende:
Ik moet altijd zo lachen om twintigers die denken ergens al 'te oud' voor te zijn.Wat kunnen mensen er toch heerlijk belachelijke waanideeën op nahouden.
Ik merk vooral dat het allemaal zo snel is gegaan. Zeker als je door 2 jaar corona vrijwel stil hebt gestaan. En vrienden die langzaam gaan praten over kinderen of kinderen krijgen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:38 schreef Maharski het volgende:
Ik moet altijd zo lachen om twintigers die denken ergens al 'te oud' voor te zijn.Wat kunnen mensen er toch heerlijk belachelijke waanideeën op nahouden.
Ja, dat is normaal op die leeftijd.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:49 schreef Minimunt het volgende:
Ik merk vooral dat het allemaal zo snel is gegaan. Zeker als je door 2 jaar corona vrijwel stil hebt gestaan. En vrienden die langzaam gaan praten over kinderen of kinderen krijgen.
Same. Twee jaar gewoon compleet weg. Besefte het me laatst pas. Gewoon inhalen weer. Je moet ook niet jezelf aanpassen aan wat anderen denken.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:49 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Ik merk vooral dat het allemaal zo snel is gegaan. Zeker als je door 2 jaar corona vrijwel stil hebt gestaan. En vrienden die langzaam gaan praten over kinderen of kinderen krijgen.
26 jaar is echt niet oud om uit te gaan, al helemaal niet in een studentenstad. In een provinciedorpje waar de lokale jeugd gemiddeld 15 is ligt het misschien een beetje anders, maar in grote steden val je echt niet uit de toon. Sterker nog, genoeg mensen van 30 tot 50 die nog regelmatig uitgaan. In Tivoli (Utrecht) hebben ze aparte dansavonden voor 30'ers en 40'ers die de hele nacht doorgaan.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:19 schreef Minimunt het volgende:
Hey Guys,
Ik ben 26 en wil volgende week gaan stappen in een studentenstad met wat vrienden die 3 á 5 jaar jonger zijn. Nu ben ik door corona 2 jaar niet echt veel uitgegaan. Ook is mijn relatie in die periode uitgegaan en heb behoefte om nieuwe mensen te leren kennen.
Toen ik 24 was voelde ik me al oud en nu al helemaal als ik soms uitga.
Daarbij de vraag. Wat is volgens jullie de grens? Is het nog normaal op die leeftijd? Gaan jullie wel nog uit, en hoe ga je hiermee om. Wat is volgens jullie de 'grens'.
Uiteraard ligt het er ook een beetje aan waar je naartoe gaat. Maar ik verwacht wel dat ik een van de ouderen zal zijn op de plek waar we naartoe gaan. Dat voelt meestal wat ongemakkelijk.
Ligt er ook een beetje aan waar je heen gaat natuurlijk, als ik naar een technofeest ga ben ik echt niet de oudste met m'n 39.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:30 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Nee, maar je merkt wel dat het steeds jonger wordt. Ik weet ook niet waarom ik er een probleem van maak, maarja.
dit jaquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:55 schreef Discombobulate het volgende:
Ik ben 26 en blijf zeker nog wel tot m'n 35e uitgaan. Misschien wel veel langer. Is toch totaal geen probleem? Have fun in het leven.
spreek voor jezelf kerelquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:06 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ja na je 35e gaat het wel achteruit . Sowieso kan je dan nauwelijks nog alcohol drinken zonder daarna drie dagen te moeten revalideren.
Met deze reactie heb je het topic gered. Toen ik 26 was ging ik wel 3 tot 4 keer per week uit, meestal donderdag t/m zondag. Het toppunt was wel rond mijn 24e dat ik echt elke dag in de kroeg was te vinden na mijn werk en in het weekend nog stappen in een fatsoenlijke 21+ club. Bij de laatste club kom ik nog praktisch elke week. Je voelt je soms oud als iemand zegt 21 te zijn, want ik kwam daar al toen degene net geboren werd..... Ik ben inmiddels 44 maar ik voel me nog jong van geest en zo word ik ook vaak jonger ingeschat. Een foto-impressie van het afgelopen Paasweekend waar je als 26-jarige echt niet uit de toon valt:quote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:20 schreef Minimunt het volgende:
Ziet er uit als een kroeg met feestmuziek en meezingers.quote:Op woensdag 20 april 2022 22:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Met deze reactie heb je het topic gered. Toen ik 26 was ging ik wel 3 tot 4 keer per week uit, meestal donderdag t/m zondag. Het toppunt was wel rond mijn 24e dat ik echt elke dag in de kroeg was te vinden na mijn werk en in het weekend nog stappen in een fatsoenlijke 21+ club. Bij de laatste club kom ik nog praktisch elke week. Je voelt je soms oud als iemand zegt 21 te zijn, want ik kwam daar al toen degene net geboren werd..... Ik ben inmiddels 44 maar ik voel me nog jong van geest en zo word ik ook vaak jonger ingeschat. Een foto-impressie van het afgelopen Paasweekend waar je als 26-jarige echt niet uit de toon valt:
[ afbeelding ]
Ik ben de fotograaf dus ik sta er niet op
wel bijzonder om te lezen dat de meiden dan geen oordopjes gebruiken....quote:Op zaterdag 30 april 2022 08:50 schreef Fer het volgende:
Was in de kroeg en zag meiden van mijn dochters leeftijd aan de 0.0% en kerels met oordopjes. Was even wennen, maar voelde al snel normaal.
Nou ik heb gehoorbeschadiging had ik dat maar gedaanquote:Op zaterdag 30 april 2022 08:50 schreef Fer het volgende:
Was in de kroeg en zag meiden van mijn dochters leeftijd aan de 0.0% en kerels met oordopjes. Was even wennen, maar voelde al snel normaal.
Wat een kutkroegquote:Op zaterdag 30 april 2022 08:50 schreef Fer het volgende:
Johanquote:
Geen last van.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:06 schreef sirdanilot het volgende:
Ja na je 35e gaat het wel achteruit . Sowieso kan je dan nauwelijks nog alcohol drinken zonder daarna drie dagen te moeten revalideren.
Dagelijks trainen met halve litersquote:
Mwah, met deze stelling ben ik het niet geheel eens.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:38 schreef Maharski het volgende:
Ja, dat is zeker zo natuurlijk als je zelf richting de 30 gaat. Jouw hersenen zijn dan wel volgroeid, en om je heen zijn eigenlijk echt nog kinderen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:02 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Mwah, met deze stelling ben ik het niet geheel eens.
Laatst verveelde ik mij dood op een zaterdagavond, en ik zat een beetje te scrollen, en ineens zag ik een advertentie staan op internet dat rapper 'Sjaak' ging optreden.. Voor de mensen die Sjaak niet kennen, 20 jaar geleden ofzo () werkte Sjaak samen met Ali B.
Voor mij uit Rotterdam was het een behoorlijk stuk met de auto, maar dat is geen probleem, gezien ik bijna elke zaterdag avond behoorlijk afstanden afleg, gewoon voor de lol een beetje toeren.
Toen ik bij 'Dieka' aankwam, dat ligt in de buurt van Deventer trouwens, reed ik een grote parkeerplaats op, en ging in de rij staan.
En wat een ellende, groepen jongeren gingen hun favoriete voetbalclub schreeuwen, en de tegenstanders weer hun club.... Meisjes die alleen maar met tiktok en snapchat bezig waren in de rij, en vertelde met welke 'facking lekkere jongen ze gezoend hadden''
Bepaalde meiden gingen zelfs ''behh'' schapen geluiden inspreken op de telefoon en erbij zeggen ''ik stuur dit naar mijn vader, die vind het facking grappig als jij dat doet''
Al met al, ontzettend kinderachtig allemaal, binnen gooide ze zomaar met bier, vanaf een verhoogde podium, waardoor zowel mijn haar als t-shirte helemaal onder kleverig spul zat...
Ik voelde mij als 30'er helemaal niet op mijn gemak.. Het leek wel een teenage party... Later bleek deze tent ook 16+ te zijn, want ik kreeg een bandje zodat ze wisten dat ik 18 was en een biertje mocht drinken (drink niet tijdens het rijden dus was sowieso niet nodig).
Al met al, wat probeer ik te zeggen? Je kan wel degelijk te oud zijn voor een tent.
Ik zie er niet oud uit, en daar maak ik mij totaal geen zorgen over, maar die tienerpraat, daar heb je totaal geen behoefte meer aan 'wie met wie gezoend heeft'' en dat soort kinderachtige gesprekken.
Ik zou sowieso aanraden als je 29 / 30 jaar bent, om minimaal een tent op te zoeken die 18+ is, Index in Duitsland wil ik nog wel eens proberen eigenlijk.
Dit was trouwens het publiek in Dieka, bron: de facebookpagina haha.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |