is toch mooi greysiequote:Op donderdag 17 maart 2022 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon een ikea keuken
zelf een gasfornuis erbij gekocht
een eigen blad gemaakt
en de andere apparatuur van de ikea
Jep, dan lig je dichterbij het koffiezet apparaat. Ik wil wel koffie 's morgens.quote:
Catherine McCormack in Breaveheart.quote:
Vind ik prima hoor, maak ik voor mezelf ook wel ☕️🍳🥐🍓quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, dan lig je dichterbij het koffiezet apparaat. Ik wil wel koffie 's morgens.
[..]
Catherine McCormack in Breaveheart.
Ja hoor, geef de hond maar weer de schuldquote:
Vitesse ook nogquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:09 schreef Haags het volgende:
Toch best grappig dat Afc Dickpic uitgeschakeld is en dat Feyenoord, Az en Psv nu Nederlands trots zijn in Europa
Ik snap de hint omdat ik nu weet wat je lekker vind.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vind ik prima hoor, maak ik voor mezelf ook wel ☕️🍳🥐🍓
okquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:09 schreef Haags het volgende:
Toch best grappig dat Afc Dickpic uitgeschakeld is en dat Feyenoord, Az en Psv nu Nederlands trots zijn in Europa
Arme hont, ik ga de dierenpolitie bellenquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja hoor, geef de hond maar weer de schuld
zal ik even mijn adres dm-enquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Arme hont, ik ga de dierenpolitie bellen
We lokaliseren je wel via je smartphone en internetverbindingquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
zal ik even mijn adres dm-en
anders moeten ze zo zoeken
vpnquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
We lokaliseren je wel via je smartphone en internetverbinding
Anders zetten ze wel speurhonden in die getraind zijn om methaan lekken te lokaliserenquote:
Alsof je geen verbinding maakt met je telefoon met de gsm mastenquote:
ik post niet met mobiel momenteelquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alsof je geen verbinding maakt met je telefoon met de gsm masten
Zolang je je telefoon niet continu op vliegtuigstand heb is die te lokaliserenquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik post niet met mobiel momenteel![]()
![]()
ze komen maarquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zolang je je telefoon niet continu op vliegtuigstand heb is die te lokaliseren
quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze komen maar
krijgen ze een bakje koffie
als ze langs de honden komen
Ik hoop dat het morgenvroeg een beetje heldere hemel is dan nu, dan kan ik hem nog zienquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:30 schreef greysbones het volgende:
morgen volle maan
vandaag ook al zo goed als
Ik kon de maan goed zienquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik hoop dat het morgenvroeg een beetje heldere hemel is dan nu, dan kan ik hem nog zien
hier is hij goed te zienquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik hoop dat het morgenvroeg een beetje heldere hemel is dan nu, dan kan ik hem nog zien
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]Oh heb je daar nog last van sahara stof? Gister was het hier wel heel ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Vandaag viel het wel mee, gister en eergister wel redelijk veel last van gehad.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh heb je daar nog last van sahara stof? Gister was het hier wel heel erg
Arme mario, ligt er geen poep op de berg dan wel saharazand.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vandaag viel het wel mee, gister en eergister wel redelijk veel last van gehad.
Hier ook de ramen allesquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:38 schreef greysbones het volgende:
hier sinds vanochtend de hele auto onder
Hij heeft het ook nooit gemakkelijkquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Arme mario, ligt er geen poep op de berg dan wel saharazand.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook dat nog
die had ik pas laten doen
Volgende week pasquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:41 schreef FranticDJ het volgende:
wanneer wordt die klok verzet? is dat dit weekend of volgende week?
Gewoon nu alvast doen en dan uurtje eerder op werk en uurtje eerder wegquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:41 schreef FranticDJ het volgende:
Volgende week.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:41 schreef FranticDJ het volgende:
Ben geen kantoortijgerquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon nu alvast doen en dan uurtje eerder op werk en uurtje eerder weg
Gewoon halve liters klappen in je witte plastic tuinstoel dan hoef je niet op de tijd te lettenquote:
Nou, je moet wel een beetje op de tijd letten. Je moet ook geregeld KUT naar de buuf roepen natuurlijk!quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon halve liters klappen in je witte plastic tuinstoel dan hoef je niet op de tijd te letten
Voetjes in een opblaasbadje waar het bier in staat om koel te blijven.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon halve liters klappen in je witte plastic tuinstoel dan hoef je niet op de tijd te letten
Heb ook geen voortuinquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
toch minder effectquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan prima in je achtertuin of balkon
Megafoon bij de hand houden.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan prima in je achtertuin of balkon
mailytjes.quote:
Helloquote:
Ja sneu is het wel. Maar let maar op je woorden, anders heb je straks een perm ban te pakken.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:08 schreef aloa het volgende:
Dit is echt te triest voor woorden![]()
Ik heb idd een ban voor dm en pm.![]()
Man man man....![]()
Nou ja, ik laat het maar hierbij. Ik bedank Dotteke
Ja echt hequote:Op donderdag 17 maart 2022 23:30 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja sneu is het wel. Maar let maar op je woorden, anders heb je straks een perm ban te pakken.
Ik stuur er nu eentje..quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:38 schreef Schakeltopia het volgende:
gewoon mij een postduif sturen, dan forward ik je dm
Beter laat je het gaan.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja echt he![]()
Gaat ver dit...ik weet echt niet meer wat wel en niet kan
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:03 schreef Schakeltopia het volgende:
binnenkort feest, opening van nieuwe vestiging van hema
Tis wel tijd jaquote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:10 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ga jullie ook uitzwaaien. tot de volgende keer
Ja mevrouw ToT heeft gisteren een botje in d'r hand gebroken en heeft een onrustige nacht gehad. Zelf veel te vroeg wakker geworden omdat ze lag te woelen. Hoop geregel en gedoe ineens met van alles.quote:
Ai, dat is minder.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja mevrouw ToT heeft gisteren een botje in d'r hand gebroken en heeft een onrustige nacht gehad. Zelf veel te vroeg wakker geworden omdat ze lag te woelen. Hoop geregel en gedoe ineens met van alles.
quote:
Ze heeft er gelukkig normaal geen pijn meer aan nu het in het gips zit, maar bewegingen aan het gips of stoten enzo doet uiteraard wel pijn.quote:
Ja dat is lastig. Middenhandsbeentje gebroken?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze heeft er gelukkig normaal geen pijn meer aan nu het in het gips zit, maar bewegingen aan het gips of stoten enzo doet uiteraard wel pijn.
Gelukkig maarquote:
uiteindelijk moet het 15 wordenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:11 schreef Mrsloveable het volgende:
Hier geeft die 10 aan, maar vast wel warmer in de zon
dudie babequote:
oeh lekker gekookt eitjequote:
Is ook lekker, had net pistoletjes gehaald.. Doe ik vega kip kerrie opquote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
oeh lekker gekookt eitje
ik heb nog wat zelfgemaakte eiersalade
die doe ik wel op een broodje
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat is lastig. Middenhandsbeentje gebroken?
Dan hoop ik dat het niet schuin gebroken is.quote:
Aiii lekker dan!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het niet schuin gebroken is.
Dat heb ik paar jaar terug gehad en toen is het verschoven in het gips. Kon ik toen het gips eraf ging geopereerd worden eraan
waarom vega als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is ook lekker, had net pistoletjes gehaald.. Doe ik vega kip kerrie op
Oh naarquote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Aiii lekker dan!
Nee er is een stukje uit gebroken, en de aanliggende pees is daardoor verschoven.
Ja en we kregen net een telefoontje van het ziekenhuis dat het misschien toch ernstiger is dan het lijkt, en of we begin komende week al terug kunnen komen voor controle.quote:
ieder zijn eigen ding hoorquote:
toch opereren dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en we kregen net een telefoontje van het ziekenhuis dat het misschien toch ernstiger is dan het lijkt, en of we begin komende week al terug kunnen komen voor controle.
Dan is de kans aanwezig dat ze er toch meer aan moeten doen dan alleen gipsquote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en we kregen net een telefoontje van het ziekenhuis dat het misschien toch ernstiger is dan het lijkt, en of we begin komende week al terug kunnen komen voor controle.
Ja nog onbekend. Misschien is sneller volledig gips aanleggen belangrijk? Of dat een echte expert het echt goed moet aanleggen? Want eerst werd gezegd dat de gipsmeester het gisteren zou doen, maar het is uiteindelijk door een zuster gedaan, Begin komende week gaat de echte gipsmeester er alsnog naar kijken. Ik denk niet dat het geopereerd wordt, maar dat er dus beter gips aangelegd gaat worden door een professional.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
toch opereren dan?
poeh dan is ze er wel langer zoet mee
Dat kan ook, maar deze smaakt net zo als de gewone kip kerriequote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ieder zijn eigen ding hoor
eet liever echt vlees![]()
![]()
En waarom door een zuster dan, of dachten ze dat t door haar ook wel goed gedaan werd?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nog onbekend. Misschien is sneller volledig gips aanleggen belangrijk? Of dat een echte expert het echt goed moet aanleggen? Want eerst werd gezegd dat de gipsmeester het gisteren zou doen, maar het is uiteindelijk door een zuster gedaan, Begin komende week gaat de echte gipsmeester er alsnog naar kijken. Ik denk niet dat het geopereerd wordt, maar dat er dus beter gips aangelegd gaat worden door een professional.
Ja het was er wel eentje die standaard op de spoedeisende hulp werkte, dus ik denk dat ze er wel wat ervaring mee heeft.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En waarom door een zuster dan, of dachten ze dat t door haar ook wel goed gedaan werd?
Oh ik heb genoeg ellende meegemaakt in ziekenhuizen in mijn leven!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dan denk je dat je in goede handen bent in het ziekenhuis, maar helaas gaat het vaak genoeg niet helemaal zoals het zou moeten.....
Ja ik ook.....quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ik heb genoeg ellende meegemaakt in ziekenhuizen in mijn leven!
Dat mag je dan wel hopen inderdaadquote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het was er wel eentje die standaard op de spoedeisende hulp werkte, dus ik denk dat ze er wel wat ervaring mee heeft.
Het viel ons wel op dat er veel piepjong en duidelijk niet SUPER ervaren personeel rondliep.
Een jongeman naast ons had ook een gebroken pols en een grote open wond die gehecht moest worden.
Een hartstikke jong doktertje (paar jaartjes ouder dan Doogie Howser) gaf lokale verdoving en de patiënt brulde het met een vuurrood gezicht uit van de pijn van die injectie, maar er ging maar erg weinig vloeistof naar binnen.
Hij kreeg de vraag waarom er maar weinig verdoving naar binnen ging.
"Ja....uhhhh.....nou.......er uhhhhh.....zitten daar veel.....harde.......dingen in de hand......
.....
.....zoals........uhhhh.....botten.
.....
....
.....uhhhhh, dus dat....."
mooie ui trouwensquote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat mag je dan wel hopen inderdaad
Oh pas later op de dag wel ?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:19 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja nou ja het is niet ideaal want je ligt niet helemaal in de zon
Via viaplay app?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:20 schreef greysbones het volgende:
zo eerst Vrije Training kijken van F1
Dat mis ik weerquote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:20 schreef greysbones het volgende:
zo eerst Vrije Training kijken van F1
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:23 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee das gevaarlijk voor ons Marley
Ik twijfelquote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
via een app op je laptop
stiekem aanzetten op je werk
Ah zo, en de ligstoel op een verhoging zetten?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:22 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee ook niet komt door dat er een soort hek ziten de ligstoel is heel laag
Te veel gedoequote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah zo, en de ligstoel op een verhoging zetten?
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:25 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Te veel gedoeIk ben een moeilijk mens
Ik hou er ook wel van, maar zit/lig nooit té lang in de zon of zon en wat schaduw voor mijn hoofdquote:
Aah oke, ja ik kan eigenlijk de hele dag wel in de zon liggen tenzij het echt super warm is dan lig ik in het zwembadjequote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik hou er ook wel van, maar zit/lig nooit té lang in de zon of zon en wat schaduw voor mijn hoofd
blonds be likequote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik hou er ook wel van, maar zit/lig nooit té lang in de zon of zon en wat schaduw voor mijn hoofd
Ook lekker iddquote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:28 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Aah oke, ja ik kan eigenlijk de hele dag wel in de zon liggen tenzij het echt super warm is dan lig ik in het zwembadje
Jaa, verkleur wel wat maar krijg dan gewoon ook snel hoofdpijn..quote:
heel herkenbaarquote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jaa, verkleur wel wat maar krijg dan gewoon ook snel hoofdpijn..
oh bah das naarquote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ook lekker idd
Had jaren terug last van zonneallergie, nu soms nog wel vooral bovenop mijn voeten..
geregistreerd partnerschapquote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:45 schreef FranticDJ het volgende:
Ik hoef slechts de schuldbekentenis te ondertekenen
je bent dus degene die ook een handtekening moet zettenquote:
🤷quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent dus degene die ook een handtekening moet zetten
om het geldig te laten zijn
is eigenlijk ook een bs regel
maar is het nu jouw huwelijk of van een vriend/familiequote:
Mn zusquote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar is het nu jouw huwelijk of van een vriend/familie
In dat geval sterkte aan de omwonendequote:
Hoi haagsiequote:
Hoe is hetquote:
Meh, nog steeds niet fit. Gisterenavond weer koorts. Vanochtend nog verhoging. Nog steeds aan het hoesten en een verstopte neusquote:
Ziek zijn is voor homo's!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Meh, nog steeds niet fit. Gisterenavond weer koorts. Vanochtend nog verhoging. Nog steeds aan het hoesten en een verstopte neus
Eens!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Ziek zijn is voor homo's!
@:wereldgozer
Beterschap vriend.
Dit zijn teksten van @madam_aprilquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eens!
Dus pak de vaseline maar en raak je tenen maar aan. Knietjes naar binnen zodat het makkelijker gaat.
Nee je schrijft het gewoon verkeerd sukkelquote:
Waarom niet? Ze geeft ook geen antwoord meer op de appquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:madam-april komt helaas nooit meer online
Haha bij mij welquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze geeft ook geen antwoord meer op de app
Ja oeps.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee je schrijft het gewoon verkeerd sukkel
Schrik nietquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:madam-april komt helaas nooit meer online
Daar is ze hoorquote:
Ik heb net nog geantwoord johquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze geeft ook geen antwoord meer op de app
Hoi mopquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daar is ze hoor![]()
De lekkerste milf van FOK!
Ik ga straks wokken, als ik ergens een pleuris hekel aan heb is het wokken. Maar goed, niet mijn idee en ik werd uitgenodigd dus ach.quote:
Ik vind dat altijd wel leukquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ga straks wokken, als ik ergens een pleuris hekel aan heb is het wokken. Maar goed, niet mijn idee en ik werd uitgenodigd dus ach.
X2quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ga straks wokken, als ik ergens een pleuris hekel aan heb is het wokken. Maar goed, niet mijn idee en ik werd uitgenodigd dus ach.
Ja terecht.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
X2
Mensen die wokken uitkiezen om ‘lekker uit te gaan eten’ verdwijnen bij mij ook heel snel in het :’) archief
Zelfde als mensen die op restaurant luxe gaan uiten en dan carpaccio/schnitzel/dame blanche vretenquote:
Inderdaadquote:
Alsof mij dat wat interesseert.quote:
Sanseveria!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:02 schreef FranticDJ het volgende:
Zo ook nog nieuwe kamerplanten en patta’s gekocht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Salamiquote:
Auw m'n oogquote:
Hoef ik 'm niet te delen met jequote:
Nee scheelt weer, kan je hem lekker alleen op etenquote:
Hij heeft er verstand van 🤣quote:
O zie nu dat je hem gekocht hebt. Mooi hoor 👍🏻quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zie nu dat je hem gekocht hebt. Mooi hoor 👍🏻
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan maar andere bloempotten kopen
Dat is fijn toch.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Teringgoede inruilprijs gekregen voor de Prius!
Ach scheelt dat online ook kan bestellenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]net besteld
![]()
had er beter gelijk 2 meegenomen vanmiddagvoorlopig geen tijd om weer naar een winkel te gaan.
O ook dat nog. Goed gedaan met die dure benzine prijzen.quote:
jup maarja duurt weer tot dinsdagquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ach scheelt dat online ook kan bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |