Dat zijn dan ook geen fascistische dictators, en mis een beetje hoe deze video relevant is voor een actualiteitentopic?quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:15 schreef Ixnay het volgende:
Hoe Poetin corruptie aanpakt.
Mensen, ben eens heel héél eerlijk tegen jezelf:
Zien jullie Rutte dit doen?
Of sleepy Joe Biden?
Dit is de beste manier om een groot en geweldig leider te zijn jaquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:15 schreef Ixnay het volgende:
Of sleepy Joe Biden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens net in mijn lokale supermarkt geweest ALDI.
En bloem en zonnebloemolie waren al op. Ging crisissnel werd er gezegd. Heb dus nog iets van 150 gram bloem in huis nog maar iig nog wel genoeg olie.
Gekte cq hamsterwaanzin heeft dus al duidelijk toegeslagen.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:27 schreef Tengano het volgende:
Dat wordt nog veel gekker de komende maanden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens net in mijn lokale supermarkt geweest ALDI.
En bloem en zonnebloemolie waren al op. Ging crisissnel werd er gezegd. Heb dus nog iets van 150 gram bloem in huis nog maar iig nog wel genoeg olie.
Gekte cq hamsterwaanzin heeft dus al duidelijk toegeslagen.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
Jij houdt van keihard onredelijk gedomineerd worden?quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:15 schreef Ixnay het volgende:
Of sleepy Joe Biden?
Zaten zo te zien ook brandstofwagens tussen, dat geeft wel een goede vuurbalquote:
Ik had dit keer alleen maar 1 pak bloem ingeslagen en niet meer. Had geen zin om me nog een keer helemaal te laten meeslepen. Kom nu nog om in de rijst van 2 jaar geleden.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:29 schreef vosss het volgende:
Dat wordt nog veel gekker de komende maanden.
Tsjetsjenië is aanzienlijk kleiner en had daarnaast niet de beschikking over een schier eindeloze stroom geavanceerde westerse wapens.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:09 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Precies in Tsjetsjenië waren ze in den beginne ook aan verliezende hand voordat ze alles plat bombardeerden.
Lekker uitbuiten.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:22 schreef heywoodu het volgende:
De grote zakenman van Nunspeet, de eigenaar van Prominent, heeft alvast twee spotgoedkope krachten van 16 gevonden voor in het magazijn én om z'n flinke tuin in orde te maken. Lekker hoor.
https://www.gelderlander.(...)ttig-zijn~ab9f9fc20/
quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zaten zo te zien ook brandstofwagens tussen, dat geeft wel een goede vuurbal
Waarom leek je het toen nodig om zoveel rijst te halen? Oprechte vraag.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:30 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik had dit keer alleen maar 1 pak bloem ingeslagen en niet meer. Had geen zin om me nog een keer helemaal te laten meeslepen. Kom nu nog om in de rijst van 2 jaar geleden.
Gelukkig heb ik nog een pak pannnenkoekenmeel staan. En bak ik in arachideolie. Mij maken ze niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens net in mijn lokale supermarkt geweest ALDI.
Gekte cq hamsterwaanzin heeft dus al duidelijk toegeslagen.Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
Hier worden ze ook 'opgevangen' bij een fruittelerquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:22 schreef heywoodu het volgende:
De grote zakenman van Nunspeet, de eigenaar van Prominent, heeft alvast twee spotgoedkope krachten van 16 gevonden voor in het magazijn én om z'n flinke tuin in orde te maken. Lekker hoor.
https://www.gelderlander.(...)ttig-zijn~ab9f9fc20/
Sommige mensen worden nu eenmaal een beetje opgewonden van een sterke hand om door gecorrigeerd te worden.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:29 schreef hangtime het volgende:
[..]
Jij houdt van keihard onredelijk gedomineerd worden?
In bedrijven heb ik dit ook zo zien gebeuren, walgelijk gewoon.
Als je niet inziet hoe verkeerd dit is, heb ik medelijden met je.
De nieuwe Polen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier worden ze ook 'opgevangen' bij een fruittelerhttps://www.bndestem.nl/m(...)illen-doen~a227fbda/
Dan waren ze in Oekraine nog beter af geweest.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier worden ze ook 'opgevangen' bij een fruittelerhttps://www.bndestem.nl/m(...)illen-doen~a227fbda/
Omdat ik aan het doemdenken was en een groot deel van de bevolking zag afsterven. Dat alles flink in elkaar zou storten. Weinig was toen nog bekend en ik nam het zekere voor het onzekere. Ik ging duidelijk van het ergste uit en al die signalen, hysterie en doden die er vielen bevestigde mijn doemscenario.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:31 schreef Gunner het volgende:
[..]
Waarom leek je het toen nodig om zoveel rijst te halen? Oprechte vraag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens net in mijn lokale supermarkt geweest ALDI.
Gekte cq hamsterwaanzin heeft dus al duidelijk toegeslagen.![]()
Nog een keer die nonsens wat moeten jullie godverdomme allemaal met fucking zonnebloemolie is dat om genoeg te kunnen schijten om dat overtollige toiletpapier van 2 jaar terug op te kunnen maken? Wie in deze verdorven wereld mist er nu zonnebloemolie?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |