Tobi wilde ook geen horror meerquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:26 schreef Verida het volgende:
nouch wil nu een vrolijk verhaal, en Toob ligt erbij en zal zich wel bedenken....
quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
zo te horen is Kris ook een beelddenker
krijgt het nu niet uit zijn hoofd
volgens mij wordt hij er gewoon misselijk van.quote:
En dan dikt ze het verhaaltje ff aanquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:30 schreef Verida het volgende:
[..]
volgens mij wordt hij er gewoon misselijk van.
en dan Grees nog een keer : ik heb dit niet verzonnen hoor, ik heb dit ergens gelezen
wat voor verhalen zou ze haar zoon hebben voorgelezen voor 't slapen gaan?quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dan dikt ze het verhaaltje ff aan
Shining, Scream1 t/m 6quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:34 schreef just me het volgende:
[..]
wat voor verhalen zou ze haar zoon hebben voorgelezen voor 't slapen gaan?
quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:49 schreef wolffie het volgende:
Salar zit altijd even snel aan zijn pikkie, valt dat jullie niet op?
ja allang alquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:49 schreef wolffie het volgende:
ja, en daarna even aan zijn tettenquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:49 schreef wolffie het volgende:
plakzakquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:49 schreef wolffie het volgende:
Vanaf dag 1 viel het mij al op, ff 'n tikje er tegen om op z'n plaats te doenquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:49 schreef wolffie het volgende:
Daar zal ik ook eens opletten want dat was me dus weer niet opgevallen...wel dat hij altijd aan zijn shirt trekt.quote:
Hij doet dan even zijn hand eroverheen en schudt ook dat even recht.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar zal ik ook eens opletten want dat was me dus weer niet opgevallen...wel dat hij altijd aan zijn shirt trekt.
dát bedoelen ze dus met een weggooiertjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |