quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:08 schreef halfway het volgende:
Als echte vent gebruik ik dieselolie en een staalborstel.
Volgens mijn opa gebruikten ze daar Bevergeil voor in de oorlog.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:08 schreef halfway het volgende:
Als echte vent gebruik ik dieselolie en een staalborstel.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:37 schreef sirdanilot het volgende:
Zelf trimmen kan ik niet met mijn oogaandoening,
Heb jij een oogaandoening?quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:59 schreef Slumlord. het volgende:
[..]
Hoezo kan je niet zelf trimmen door je oogaandoening?
Nee.quote:
Je had toch geen oogaandoening?quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:07 schreef Slumlord. het volgende:
Ik zie niet hoe je oogaandoening je daarin belemmert.
Dan past het je om niet te oordelen over mensen die dat wel hebben.quote:
Oh hier had ik niet aan gedacht.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:25 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Kokosolie gebruiken.
Stuk goedkoper dan dat ‘is er speciaal voor bedoeld’ spul en werkt nog beter meestal ook.
Jojoba olie kan ook, maar kokos olie is 1 van de beste.
Je hebt ook vloeibare, maar dat is bewerkt natuurlijk.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:28 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Oh hier had ik niet aan gedacht.
Maar is dit niet kei en keihard? Of meot je het eerst even in de magnetron doen?
Als je al geen antwoord kunt geven hoe een oogaandoening je belemmert in het trimmen van je baard, dan zit je gewoon weer eens bullshit te strooien.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:21 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Dan past het je om niet te oordelen over mensen die dat wel hebben.
Leviticus 19:14quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:33 schreef Slumlord. het volgende:
[..]
Als je al geen antwoord kunt geven hoe een oogaandoening je belemmert in het trimmen van je baard, dan zit je gewoon weer eens bullshit te strooien.
Trimmen kan een blinde zelfs.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:44 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Leviticus 19:14
14 Gij zult den dove niet vloeken, en voor het aangezicht des blinden geen aanstoot zetten; maar gij zult voor uw God vrezen; Ik ben de HEERE!
Ik zou zeggen steek je ogen uit en probeer het eensquote:
Gedaan.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:48 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik zou zeggen steek je ogen uit en probeer het eens
Toe nou zeg.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:50 schreef Slumlord. het volgende:
[..]
Gedaan.
Mijn baard is netjes. Ik snap nog steeds niet waarom jij dat niet kan.
Trimmen is echt niet veel minder of meer dan met een trimmer langs je baard heen gaan. Daar heb je geen ogen voor bij nodig.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:50 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Toe nou zeg.
Iemand die het niet goed genoeg kan zien zal minder ok zijn met zelf maar wat doen.
Is vrij duidelijk toch?
Hij wil een nette baard en geen knip maar wat raak terwijl hij het niet goed ziet.
Misschien ben ik teveel een vrouw.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:53 schreef Slumlord. het volgende:
[..]
Trimmen is echt niet veel minder of meer dan met een trimmer langs je baard heen gaan. Daar heb je geen ogen voor bij nodig.
De lijntjes, dát is een ander verhaal.
Als je stoppels hebt wellicht. Als je baard enigszins wat lengte heeft wil je niet lukraak een trimmer op je bakkes zetten, want als je dan de lijnen van je gezicht volgt scheer je de helft van je baard weg.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:53 schreef Slumlord. het volgende:
[..]
Trimmen is echt niet veel minder of meer dan met een trimmer langs je baard heen gaan. Daar heb je geen ogen voor bij nodig.
De lijntjes, dát is een ander verhaal.
Kwam deze toevallig vandaag tegen bij het zoeken naar olie.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:59 schreef Passionfruit het volgende:
Kijk naar Mad viking. Top merk met heerlijke luchtjes.
Dit is een goede tip. Ga ik binnenkort eens proberen. Had toch nog over van een ander project.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:25 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Kokosolie gebruiken.
Stuk goedkoper dan dat ‘is er speciaal voor bedoeld’ spul en werkt nog beter meestal ook.
Jojoba olie kan ook, maar kokos olie is 1 van de beste.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |