abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204115913
Ik heb een baard en ik heb krulhaar. Dus dat betekent dat ook mijn baard krult. Dit ziet er al gauw nogal pluizig uit.

Zelf trimmen kan ik niet met mijn oogaandoening en om geld te besparen wil ik niet te vaak naar de kapper (barber). Als ik ga laat ik natuurlijk wel mijn baard doen.

Ik vroeg me af wat voor baardolie jullie aanraden. Ik ga zo ook even googlen op een goede natuurlijk.

Gebruiken jullie ook speciale kammetjes en dergelijke?

Bij voorbaat dank.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_204116153
Als echte vent gebruik ik dieselolie en een staalborstel.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_204116324
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2022 18:08 schreef halfway het volgende:
_O-
pi_204117803
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2022 18:08 schreef halfway het volgende:
Volgens mijn opa gebruikten ze daar Bevergeil voor in de oorlog.
afspraak tandarts verzetten
pi_204117840
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_204118007
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 17:37 schreef sirdanilot het volgende:
Zelf trimmen kan ik niet met mijn oogaandoening,
:')
Hoezo kan je niet zelf trimmen door je oogaandoening?
pi_204118104
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 19:59 schreef Slumlord. het volgende:

[..]
:')
Hoezo kan je niet zelf trimmen door je oogaandoening?
Heb jij een oogaandoening?
pi_204118148
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 20:04 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Heb jij een oogaandoening?
Nee.
Ik trim wel. Boven de wastafel. Trimmer over m'n baard en klaar is kees. Ik zie niet hoe je oogaandoening je daarin belemmert.
pi_204118318
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 20:07 schreef Slumlord. het volgende:
Ik zie niet hoe je oogaandoening je daarin belemmert.
Je had toch geen oogaandoening?
pi_204118388
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 20:07 schreef Slumlord. het volgende:

[..]
Nee.
Dan past het je om niet te oordelen over mensen die dat wel hebben.
  donderdag 17 maart 2022 @ 20:25:12 #11
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_204118463
Kokosolie gebruiken.

Stuk goedkoper dan dat ‘is er speciaal voor bedoeld’ spul en werkt nog beter meestal ook.
Jojoba olie kan ook, maar kokos olie is 1 van de beste.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_204118539
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 20:25 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Kokosolie gebruiken.

Stuk goedkoper dan dat ‘is er speciaal voor bedoeld’ spul en werkt nog beter meestal ook.
Oh hier had ik niet aan gedacht.

Maar is dit niet kei en keihard? Of meot je het eerst even in de magnetron doen?
  donderdag 17 maart 2022 @ 20:32:51 #13
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_204118637
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 20:28 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Oh hier had ik niet aan gedacht.

Maar is dit niet kei en keihard? Of meot je het eerst even in de magnetron doen?
Je hebt ook vloeibare, maar dat is bewerkt natuurlijk.
Het smelt vrij snel, even in een bakje in een laagje warm water en het is vloeibaar. Duurt amper een paar minuutjes.
Magnetron kan ook.

Maar lees er maar eens over, kokosolie is super spul. Krijg je een mooie verzorgde baard van. Verzorgt de baard en de huid.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_204118667
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 20:21 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Dan past het je om niet te oordelen over mensen die dat wel hebben.
Als je al geen antwoord kunt geven hoe een oogaandoening je belemmert in het trimmen van je baard, dan zit je gewoon weer eens bullshit te strooien.
pi_204118870
quote:
14s.gif Op donderdag 17 maart 2022 20:33 schreef Slumlord. het volgende:

[..]
Als je al geen antwoord kunt geven hoe een oogaandoening je belemmert in het trimmen van je baard, dan zit je gewoon weer eens bullshit te strooien.
Leviticus 19:14

14 Gij zult den dove niet vloeken, en voor het aangezicht des blinden geen aanstoot zetten; maar gij zult voor uw God vrezen; Ik ben de HEERE!
pi_204118882
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 20:44 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Leviticus 19:14

14 Gij zult den dove niet vloeken, en voor het aangezicht des blinden geen aanstoot zetten; maar gij zult voor uw God vrezen; Ik ben de HEERE!
Trimmen kan een blinde zelfs.
pi_204118931
quote:
14s.gif Op donderdag 17 maart 2022 20:45 schreef Slumlord. het volgende:

[..]
Trimmen kan een blinde zelfs.
Ik zou zeggen steek je ogen uit en probeer het eens
pi_204118965
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 20:48 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Ik zou zeggen steek je ogen uit en probeer het eens
Gedaan.
Mijn baard is netjes. Ik snap nog steeds niet waarom jij dat niet kan.
  donderdag 17 maart 2022 @ 21:50:49 #19
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_204120358
quote:
14s.gif Op donderdag 17 maart 2022 20:50 schreef Slumlord. het volgende:

[..]
Gedaan.
Mijn baard is netjes. Ik snap nog steeds niet waarom jij dat niet kan.
Toe nou zeg.

Iemand die het niet goed genoeg kan zien zal minder ok zijn met zelf maar wat doen.
Is vrij duidelijk toch?

Hij wil een nette baard en geen knip maar wat raak terwijl hij het niet goed ziet.

Ts.
Zet je baard in de olie, zodat er geen schilfers in zitten en het er gezond uitziet. En zodra je kan laat je baard dan trimmen.
Laat je niet gek maken door dit soort gedoe. Beter een schone en verzorgde baard die misschien iets teveel groeit dan een scheve of anderszins verkeerd getrimde baard.

Ik ben geen man, heb geen baard. Maar heb vrij lang haar.
In de tijd dat ik niet naar de kapper kon heb ik ook niet zelf geknipt. Maar wel haarmaskers e.d. gebruikt zodat het er gezond uit bleef zien.
Sterker nog, sinds ik uit noodzaak dat heb moeten doen heb ik besloten minder vaak naar de kapper te gaan. Wat extra aandacht aan mijn haar werkt beter dan ik gedacht had. Ik vermoed dat het voor jou baard niet anders is.
pi_204120398
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 21:50 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Toe nou zeg.

Iemand die het niet goed genoeg kan zien zal minder ok zijn met zelf maar wat doen.
Is vrij duidelijk toch?

Hij wil een nette baard en geen knip maar wat raak terwijl hij het niet goed ziet.

Trimmen is echt niet veel minder of meer dan met een trimmer langs je baard heen gaan. Daar heb je geen ogen voor bij nodig.
De lijntjes, dát is een ander verhaal.
  donderdag 17 maart 2022 @ 23:52:04 #21
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_204122109
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 21:53 schreef Slumlord. het volgende:

[..]
Trimmen is echt niet veel minder of meer dan met een trimmer langs je baard heen gaan. Daar heb je geen ogen voor bij nodig.
Misschien ben ik teveel een vrouw.
Even langs de lijntjes heem is niet genoeg voor me.
Beter gezegd, kan ik niet goed genoeg.

Voor deze Corona shit werden oa mijn wenkbrauwen en haar gedaan. Ik kan echt wel een beetje. Mijn wenkbrauwen gaan me redelijk af.
Maar mijn haar. Damn. Een beetje fout levert een trauma op. Heb dat twee jaar geleden heel erg voorzichtig geprobeerd, ben daar geestelijk nog niet overheen gekomen.

Ik maak geen grapje, dat was echt niet leuk.
Inmiddels is dat wel weer hersteld. Maar sinds dat zorg ik voor goed verzorgd haar. Maar komt er geen schaar of iets dergelijks aan te pas.
Dat laat ik over aandegene wiens vak dat is.

Ik zorg voor gezond haar, wat sterk is en goed groeit.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 08:27:26 #22
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_204123185
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 21:53 schreef Slumlord. het volgende:

[..]
Als je stoppels hebt wellicht. Als je baard enigszins wat lengte heeft wil je niet lukraak een trimmer op je bakkes zetten, want als je dan de lijnen van je gezicht volgt scheer je de helft van je baard weg.
Kunst van trimmen is het volume te bewaren, daarvoor heb je een vaste hand nodig en is het toch verdomd handig ook wel te kunnen kijken.

En ja, ik heb een baard, een goed paar ogen en een trimmer.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_204129318
Kijk naar Mad viking. Top merk met heerlijke luchtjes.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 14 juli 2022 @ 14:33:30 #24
485843 crew  Jippie
pi_205340094
Kick
  donderdag 14 juli 2022 @ 14:49:55 #25
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_205340286
Vriend van me is kapper/barbier en die zegt cremespoeling.
Leuk al die baardolietjes en verzorgingsmiddelen en hij verdiend er goed aan, maar cremespoeling werkt gewoon.
  donderdag 14 juli 2022 @ 14:53:26 #26
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_205340319
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 17:59 schreef Passionfruit het volgende:
Kijk naar Mad viking. Top merk met heerlijke luchtjes.
Kwam deze toevallig vandaag tegen bij het zoeken naar olie.
Heb je nog een voorkeur van ze?

quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 20:25 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Kokosolie gebruiken.

Dit is een goede tip. Ga ik binnenkort eens proberen. Had toch nog over van een ander project.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')