Goede vergelijking welquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan smaakt t nog steeds naar rubber met 'n chemisch smaakje.
Net als luchtverfrisser dan meurt het gewoon naar stront gemengd met 'n chemisch bloemen of oceaanluchtje
zaadsmaak verdwijnt redelijk snel als je 't niet te lang in je mond laat zitten. De rubbersmaak nietquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know. Maar het is wel een stuk minder storend en sfeerverpestend dan gepruts.
En verder is het dus rubbersmaak of zaadsmaak.
Ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zaadsmaak verdwijnt redelijk snel als je 't niet te lang in je mond laat zitten. De rubbersmaak niet
Behalve dat zaad rocheltje.quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zaadsmaak verdwijnt redelijk snel als je 't niet te lang in je mond laat zitten. De rubbersmaak niet
Ja, das prima als je iemand kent, maar dat is nou eenmaal niet altijd het geval met seksquote:
Oeh alleen mannen toelaten in je bed met een QR code!quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je dan ook een QR-code?
The screw-R codequote:Op donderdag 17 maart 2022 14:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oeh alleen mannen toelaten in je bed met een QR code!
Gewoon zorgen dat eerst een gedegen antecedentenonderzoek gedaan is.quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waar kan ik deze app vinden voor het geval ik ooit nog een soort 2de jeugd met seks wil beleven?quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ga NU naar het Museumplein om tegen deze onderdrukking, vergelijkbaar met de joden in WOII, te demonstreren!quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Pas op, zometeen word je in een politieauto geaaid, dat is allemaal veel te gewelddadig.quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga NU naar het Museumplein om tegen deze onderdrukking, vergelijkbaar met de joden in WOII, te demonstreren!
Ik weet niet wat ze onderling hebben afgesproken, anders wil ik ook wel pics van haar misschien.quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Q heeft toch een vast neukertje tegenwoordig?
Vast opgepikt tijdens de buurtBBQ.quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Q heeft toch een vast neukertje tegenwoordig?
Overal Q'tjes.quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat het nieuwe boek van Dan Brown?
Klinkt meer als een SOA.quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast opgepikt tijdens de buurtBBQ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |