Hij heeft nu een nieuw stokpaardje gevonden, de oorlog in Oekraïne en isolatiepolitiekquote:Op donderdag 17 maart 2022 09:58 schreef Ronald het volgende:
[..]
Als straks het corona gedoe helemaal achter de rug is (dat is nu al min of meer het geval) dan zal FvD ook wel steeds verder naar de achtergrond verdwijnen.
Je hebt natuurlijk altijd nog wel wat die-hard complot idioten met hun WEF obsessie en andere nonsens, maar het clubje zal niet meer groeien denk ik.
Ik denk dat dat uiteindelijk tot niks gaat leiden. Die mensen hebben weinig onderlinge cohesie.quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:09 schreef Nattekat het volgende:
Verder is het voornemen om een zuil te vormen ook niet ongevaarlijk.
Ja goed punt. Neemt niet weg dat elke nuance in dat debat verloren is gegaan.quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geert heeft het wat dat betreft slimmer aangepakt. Hij heeft wel zich actief uitgesproken tegen de coronamaatregelen, maar er niet zijn hoofdmoot van gemaakt en blijft zich vooral richten op zijn opstelling jegens de islam, vluchtelingen en de landelijke media.
bestquote:Op donderdag 17 maart 2022 10:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooi, kunnen die kutmolens in Leiden komen ipv bij de buren.
Maar met die Rusland liefde van hem ga je geen stemmen trekken. Z'n tweets worden ook steeds gekker, afgelopen week had hij nog een complot boek besteld over 'chemtrails'.quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft nu een nieuw stokpaardje gevonden, de oorlog in Oekraïne en isolatiepolitiek
Nu de kranten praktisch zijn afgeschaft (en de publieke omroepen bijna geen invloed meer hebben) is een zuil oprichten veel moeilijker geworden.quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben wel blij dat de meeste belangrijke infrastructuurplannen er al doorheen zijn. Met GL was het echt rampzalig geworden.quote:
de CU is altijd redelijk pragmatisch. Misschien was dat OMT/Rutte-verhaal helemaal zo slecht nog niet. Je hoeft je immers niet overal tegenaf te zetten alleen om maar om tegen te zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2022 09:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Goed punt. Ik heb me vanaf het begin verbaasd over de houding van CU wat betreft COVID. Helemaal meegegaan in het OMT/Rutte-verhaal.
Juist voor CU lagen daar kansen.
Ik ben inmiddels van mening dat het nog steeds gedeeltelijk een act, maar vooral een verdienmodel. Ik heb dat bij Wilders veel minder.quote:Op donderdag 17 maart 2022 09:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik heb bij Thierry altijd gedacht dat het een act was maar ben er inmiddels wel van overtuigd dat dit niet het geval is. Anders zou je wel een andere strategie kiezen, corona is alleen op korte termijn goed voor stemmen. Over een paar maanden is iedereen dat weer vergeten.
Wilders kan ook vrij weinig anders meer. In tegenstelling tot bv. figuren als Pechtold, Rosenmöller hoeft hij niet te rekenen op een baantje elders.quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:21 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels van mening dat het nog steeds gedeeltelijk een act, maar vooral een verdienmodel. Ik heb dat bij Wilders veel minder.
Kranten en publieke omroepen zijn vervangen door internet. Lijkt me zelfs veel makkelijker geworden om een bereik te genereren.quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:16 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nu de kranten praktisch zijn afgeschaft (en de publieke omroepen bijna geen invloed meer hebben) is een zuil oprichten veel moeilijker geworden.
Nooit over nagedacht, maar inderdaad, je woont hier +/- 5 jaar, maar dan mag je wel hier stemmenquote:Op donderdag 17 maart 2022 10:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het blijft eigenlijk een beetje mager idee dat studenten die tijdelijk in een stad wonen feitelijk zo'n enorme invloed hebben.
Tsja, hoe wil je dat anders gaan regelen? Dat ze stemmen in de gemeente waar ze denken te gaan wonen? Of in de gemeente waar hun ouders wonen? Zie eigenlijk weinig andere oplossingen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:35 schreef Leonos het volgende:
[..]
Nooit over nagedacht, maar inderdaad, je woont hier +/- 5 jaar, maar dan mag je wel hier stemmen
Stemmen pas bij een koophuis. @sirdanilotquote:Op donderdag 17 maart 2022 10:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tsja, hoe wil je dat anders gaan regelen? Dat ze stemmen in de gemeente waar ze denken te gaan wonen? Of in de gemeente waar hun ouders wonen? Zie eigenlijk weinig andere oplossingen.
Ingeschreven arbeidsmigranten mogen ook stemmen bv.
Dan heeft de VVD een absolute meerderheid en wordt Nederland precies zoals de Verenigde Staten maar dan misschien zonder geweren overal.quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:42 schreef Leonos het volgende:
[..]
Stemmen pas bij een koophuis. @:sirdanilot
Nederland is een soort Rusland omdat je vriendin haar adreswijziging niet tijdelijk door heeft gegeven?quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:54 schreef sirdanilot het volgende:
Ik had deze verkiezingen uiteraard geen stemrecht.
Mijn vriendin had stemrecht in Den Haag maar was recentelijk verhuisd. Dus eerste stempas op oude adres bezorgd. Ze was er nog langs gegaan maar helaas.
Nieuwe stempas aangevraagd 2 dagen voor de uiterste datum. Niet binnen gekomen ook niet op de laatste verkiezingsdag.
Dus Nederland is nu een soort Rusland geworden waar sommige mensen niet mogen stemmen
Wat een verzuipend afvoerputje is het ook.
Ze heeft op tijd een vervangende stempas aangevraagd. Dat kon tot uiterlijk 11, heeft ze op 9 gedaan.quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nederland is een soort Rusland omdat je vriendin haar adreswijziging niet tijdelijk door heeft gegeven?
Omdat je domme vriendin haar verhuizing niet heeft doorgegeven zijn we net Rusland?quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:54 schreef sirdanilot het volgende:
Mijn vriendin had stemrecht in Den Haag maar was recentelijk verhuisd. Dus eerste stempas op oude adres bezorgd. Ze was er nog langs gegaan maar helaas.
Nieuwe stempas aangevraagd 2 dagen voor de uiterste datum. Niet binnen gekomen ook niet op de laatste verkiezingsdag.
Dus Nederland is nu een soort Rusland geworden waar sommige mensen niet mogen stemmen
Ze heeft op tijd een vervangende stempas aangevraagd. Dat kon tot uiterlijk 11, heeft ze op 9 gedaan.quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat je domme vriendin haar verhuizing niet heeft doorgegeven zijn we net Rusland?
Stop eens met altijd schuld bij een ander neer te leggen. Het is echt heel treurig gedrag
zullen ze het direct op haar hebben gemunt denk je? Onderdeel van een complot?quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:54 schreef sirdanilot het volgende:
Ze had natuurlijk ook gewoon tijdig haar adreswijziging door kunnen geven of kunnen regelen dat de mensen op dat adres de post doorsturen. Als je dan op het allerlaatste moment er achter komt dat je je shit niet op orde hebt....quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:56 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ze heeft op tijd een vervangende stempas aangevraagd. Dat kon tot uiterlijk 11, heeft ze op 9 gedaan.
Beter lezen. Je kan online een cursus Begrijpend Lezen volgen om hier aan te werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |