SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
als ik dat doe slaap ik beroerdquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon laten staan dan en de ruige man gaan uithangen
en hoeveel van de tijd was ze thuis aan het overwerken?quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:11 schreef UitStraling het volgende:
Ex van me was werkzaam in het onderwijs, die had 10 weken per jaar, vond ze nog maar erg matig.
Van niet scherenquote:
Overwerken deed ze niet graag.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:13 schreef mschol het volgende:
[..]
en hoeveel van de tijd was ze thuis aan het overwerken?
yeps.. ik kan kennelijk echt niet tegen een baard, ik irriteer mij er mateloos aan en slaap dan beduidend slechterquote:
Bij mijn vorige werkgever had ik er 27.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
24???
Ik heb er 30 en ik ben niet eens ambtenaar
je moet je benen een keer scheren als je een vers dekbed hebtquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:15 schreef mschol het volgende:
[..]
yeps.. ik kan kennelijk echt niet tegen een baard, ik irriteer mij er mateloos aan en slaap dan beduidend slechter
Hmm apart, kan me niet meer herinneren wanneer ik me voor het laatst heb gladgeschorenquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:15 schreef mschol het volgende:
[..]
yeps.. ik kan kennelijk echt niet tegen een baard, ik irriteer mij er mateloos aan en slaap dan beduidend slechter
Omdat je maar 4 dagen per week werktquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mijn vorige werkgever had ik er 27.
Bij het Rijk heb ik recht op de 20 wettelijke dagen en 4 aanvullende dagen. That’s it. Echt niet scheutig
Ik heb er 36 contractueel, aan te vullen tot 50 maar dat haal ik toch niet dus laat ik maar schieten.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij het Rijk heb ik recht op de 20 wettelijke dagen en 4 aanvullende dagen. That’s it. Echt niet scheutig
quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je moet je benen een keer scheren als je een vers dekbed hebt
slangen hebben geen benen en geen haarquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je moet je benen een keer scheren als je een vers dekbed hebt
Daarom een Kroatisch muziekje voor jouquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
slangen hebben geen benen en geen haar
https://www.indiatimes.co(...)nd-swamp-564355.htmlquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ballie is een harige slangquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.indiatimes.co(...)nd-swamp-564355.html
oh wat voor vakantie?👀quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:24 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb van de week mijn vakantie aangevraagd en sta gelijk in de min(omdat het nog op basis van een halfjaarscontract is
)
Vanaf 16 april een maandje Thailandquote:
Goedkope vrouwen en lelijke racistenquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daarom een Kroatisch muziekje voor jou
ik ben redelijk lui met scheren, zeker vroeger, en merk gewoon echt dat ik zonder baard beter slaapquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm apart, kan me niet meer herinneren wanneer ik me voor het laatst heb gladgeschoren
oh ga je welquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vanaf 16 april een maandje Thailand
Nee in oktober naar de VS
De baard maakt de man, of je nu scheert of niet.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben redelijk lui met scheren, zeker vroeger, en merk gewoon echt dat ik zonder baard beter slaap
scheelt ook wel dat ik niet fatsoenlijk baardhaard heb
Een goede 3 wekenquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De baard maakt de man, of je nu scheert of niet.
Geloof er ook niks vanquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:28 schreef bitterbal het volgende:
Russische troepen zouden in de Oekraīense stad Chernihiv tien burgers hebben doodgeschoten die in de rij stonden voor brood.
https://www.nu.nl/spannin(...)mR_ronf32ibGOLzFuapI
je gelooft het haast niet he als je het leest?
Is wel behoorlijk berengebied daar ja (Yellowstone, Grand Teton etc.)quote:
Dat filmpje van die ontploffende tank zie je op het laatst een brandende kerel nog wegrennen, dat is nog best knap na zo'n ontploffing.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:28 schreef bitterbal het volgende:
Russische troepen zouden in de Oekraīense stad Chernihiv tien burgers hebben doodgeschoten die in de rij stonden voor brood.
https://www.nu.nl/spannin(...)mR_ronf32ibGOLzFuapI
je gelooft het haast niet he als je het leest?
kan je niet ergens anders heen?quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is wel behoorlijk berengebied daar ja (Yellowstone, Grand Teton etc.)
Hongaars muziekje voor jouquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daarom een Kroatisch muziekje voor jou
zag gister filmpje van een man, die kwam aanrijden. Stopte, stapte uit met zijn handen in de lucht en werd daarna doodgeschoten door de russenquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat filmpje van die ontploffende tank zie je op het laatst een brandende kerel nog wegrennen, dat is nog best knap na zo'n ontploffing.
Spoel maar eens naar 1.19, dan zie je er nog eentje door de lucht vliegenquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat filmpje van die ontploffende tank zie je op het laatst een brandende kerel nog wegrennen, dat is nog best knap na zo'n ontploffing.
quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vanaf 16 april een maandje Thailand
Nee in oktober naar de VS
Ja in die grijze auto, ook gezien ja.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zag gister filmpje van een man, die kwam aanrijden. Stopte, stapte uit met zijn handen in de lucht en werd daarna doodgeschoten door de russen
Naar al die enge beestjes waar jij heen gaat zekerquote:
En daarna sleepte ze hem naar de kantquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja in die grijze auto, ook gezien ja.
geen berenquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Naar al die enge beestjes waar jij heen gaat zeker
Nope, propaganda works both ways imo. Het is wel héél erg anti-Rusland in de media, lijkt wel de jaren 50 van de vorige eeuw, let's get those commie bastardsquote:
Ja van die enge insecten die onder je huid gaan zitten en je van binnenuit opvretenquote:
je gelooft niet dat die russen daar al die shit bombaderen?quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nope, propaganda works both ways imo. Het is wel héél erg anti-Rusland in de media, lijkt wel de jaren 50 van de vorige eeuw, let's get those commie bastards
quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja van die enge insecten die onder je huid gaan zitten en je van binnenuit opvreten
ik blijf denk ik hierquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:34 schreef CherryLips het volgende:
Van die beestjes in zwemwater die in je hersenen gaan zitten en ze opeten.
Of je piel.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:34 schreef CherryLips het volgende:
Van die beestjes in zwemwater die in je hersenen gaan zitten en ze opeten.
Oh op nu is het een andere, dit is de originele, en dan naar 1.19quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die beestjes die er dan bij je voeten eruit willen, van die witte slierten.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die had je in mozambique, die onder je huid kropen
Kom anders met mij mee beertjes en poemaatjes knuffelenquote:
ja die in je piel visjes welquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is meer in midden- en Zuid-Amerika toch?
quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kom anders met mij mee beertjes en poemaatjes knuffelen
je hebt daar veel van die hippies die op bloete voeten lopen he. Die hebben dit probleem welles in hun voetenquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die beestjes die er dan bij je voeten eruit willen, van die witte slierten.
Die vliegt een eindje weg.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh op nu is het een andere, dit is de originele, en dan naar 1.19
[ twitter ]
quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ze zijn je weer aan het pesten
oh die mag je wel knuffelenquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zitten ook veel vosjes
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je hebt daar veel van die hippies die op bloete voeten lopen he. Die hebben dit probleem welles in hun voeten
Zul je mee in bed belanden, zit je in de ochtend zelf helemaal onder de wormen, gaap je en kruipen er een dozijn wormen snel uit je mond.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zul je mee in bed belanden, zit je in de ochtend zelf helemaal onder de wormen, gaap je en kruipen er een dozijn wormen snel uit je mond.
nog steeds appetijtelijker dan kaasquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zul je mee in bed belanden, zit je in de ochtend zelf helemaal onder de wormen, gaap je en kruipen er een dozijn wormen snel uit je mond.
quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nog steeds appetijtelijker dan kaas
quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nog steeds appetijtelijker dan kaas
Gewoon elk jaar 4 weken IKB kopenquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik geloof niet alles nee, heb een oorlogssituatie meegemaakt toen ik jaren terug in Israël woonde, en de Hamas en de Hezbollah verklaarden tegenover de buitenlandse media dat er ziekenhuizen en scholen (sowieso burgerdoelen) werden beschoten en/of gebombardeerd door de Israëli's. En ik kan met 100% zekerheid zeggen dat dat niet zo was. Ook werden foto's van gewonde Palestijnen gepubliceerd in de buitenlandse media , en die bleken achteraf of compleet in scčne gezet, of het waren gerecyclede beelden van incidenten van jaren daarvoor.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je gelooft niet dat die russen daar al die shit bombaderen?
Dit is zo walgelijk………..quote:
Haiquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:53 schreef Ygritte het volgende:
Was dat nou hier dat iemand laatst dat filmpje poste van die sprinkhaan met die mega worm/parasiet/ding?
Deed ik ook niet, wou alleen groetenquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh dat vind ik nou net niks voor jou eigenlijk
Oh… hoiiiiiquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Deed ik ook niet, wou alleen groeten
Binnenkort eens lijstje met gegadigden/genodigden maken en een datum prikkenquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
We hebben eerst feestje bij US in Marbella.
Alleen voor langharigen toch?quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
We hebben eerst feestje bij US in Marbella.
Thanks Flory!quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:30 schreef Flory het volgende:
Trouwens cheers op @:Foshizzle79 [ afbeelding ]
Is er wat te drinken vieren, is Fles zeker alweer slapenquote:
Yeah shaken met die heupenquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:47 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Thanks!quote:
Ach ja , het is goedgekomen, dus no problemo verderquote:
Maar nu heb je je eigen feestje gemist!quote:Op donderdag 17 maart 2022 00:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ach ja , het is goedgekomen, dus no problemo verder![]()
Dan is dit gewoon de afterpartyquote:Op donderdag 17 maart 2022 00:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar nu heb je je eigen feestje gemist!
quote:Op donderdag 17 maart 2022 00:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dan is dit gewoon de afterparty![]()
![]()
Hahaha goed onthouden!quote:Op donderdag 17 maart 2022 00:26 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo, kun je straks goed slapen.
quote:
Idem ditoquote:
Jij bent nog aan het feesten. Ik ben 3,5 uur voor de wekker wakkerquote:
Ben je al onderweg naar den haagquote:
Denk je gaat voor de spitsquote:
Lekker hoor! Ga je wat leuks doen of zomaar?quote:Op donderdag 17 maart 2022 07:16 schreef Karzai het volgende:
en dan drie dagen vrij![]()
ik ben vijf dagen vrij, maandag en dinsdag vrij genomen
de vloer komtquote:Op donderdag 17 maart 2022 07:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker hoor! Ga je wat leuks doen of zomaar?
Prima op tijdbquote:Op donderdag 17 maart 2022 02:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij bent nog aan het feesten. Ik ben 3,5 uur voor de wekker wakker
Zit je niet in een drukke treinquote:
Uiteindelijk wel weer in slaap gevallenquote:
Geen Forum hierquote:Op donderdag 17 maart 2022 07:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Groen-Links in Eindhoven gewonnen zie ik
Hier in West-Brabant zijn het hoofdzakelijk lokale partijen of VVD die hebben gewonnenquote:Op donderdag 17 maart 2022 07:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ja D66 hier inderdaad, weet ik nog niet, straks eens vragen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 08:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat alleen al is pure winst. Den Bosch is D66 toch?
Je zusje ook flink wat stemmen gehad?
Stemmen ze daar Rutte ook weer het torentje in over een paar jaar?quote:Op donderdag 17 maart 2022 07:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier in West-Brabant zijn het hoofdzakelijk lokale partijen of VVD die hebben gewonnen
Ja klopt. VVD en D66 de grootste verliezersquote:Op donderdag 17 maart 2022 07:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Doen ze landelijk welquote:Op donderdag 17 maart 2022 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stemmen ze daar Rutte ook weer het torentje in over een paar jaar?
Ja doei.quote:Op donderdag 17 maart 2022 08:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk uit, dadelijk ben je vanmiddag zwanger.
vanmiddag komt de zonquote:
Doe eens niet zo vies.quote:Op donderdag 17 maart 2022 08:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor je het weet kruipt er zo'n dunpoepende en jankende roze worm uit je onderkantje.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 08:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor je het weet kruipt er zo'n dunpoepende en jankende roze worm uit je onderkantje.
Ik vind dit een hele goede afspraakquote:Op donderdag 17 maart 2022 08:33 schreef bitterbal het volgende:
Us kunnen we afspreken dat je voor 10 uur in de ochtend niet van die vieze dingen zegt?
Ja krijg je energie van.quote:Op donderdag 17 maart 2022 08:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had gisteren een Teams afspraak, een driegesprek.
Een van de gesprekspartners zat de hele tijd met haar hand onder haar kin, heel ongeīnteresseerd kwam dat over, terwijl dat misschien niet zo was.
Wilde er bijna wat van zeggen
Ok, dat kan ik makkelijkquote:Op donderdag 17 maart 2022 08:33 schreef bitterbal het volgende:
Us kunnen we afspreken dat je voor 10 uur in de ochtend niet van die vieze dingen zegt?
Ik kreeg energie om uit het raam te springen ja.quote:
Tas koffie erbijquote:
Gewoon vergeten dat de camera aanstond natuurlijk.quote:Op donderdag 17 maart 2022 08:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had gisteren een Teams afspraak, een driegesprek.
Een van de gesprekspartners zat de hele tijd met haar hand onder haar kin, heel ongeīnteresseerd kwam dat over, terwijl dat misschien niet zo was.
Wilde er bijna wat van zeggen
Ik mag geen vieze dingen meer zeggenquote:Op donderdag 17 maart 2022 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon vergeten dat de camera aanstond natuurlijk.
ik heb geen korrel gezienquote:Op donderdag 17 maart 2022 08:46 schreef Karzai het volgende:
Saharazand is wel mooi weer weggespoeld met dat buitje
Het waren ook geen korrels.quote:
het voelt nu zoquote:Op donderdag 17 maart 2022 08:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik mag geen vieze dingen meer zeggen
zand is toch gemaakt van korrels?quote:Op donderdag 17 maart 2022 08:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het waren ook geen korrels.
Wel een ondergestofte kliko.
Maar het was geen zand.quote:Op donderdag 17 maart 2022 08:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zand is toch gemaakt van korrels?
Ik moest de ruitensproeier toch even inzetten vanmorgenquote:Op donderdag 17 maart 2022 08:46 schreef Karzai het volgende:
Saharazand is wel mooi weer weggespoeld met dat buitje
Volk is gemaakt van mensen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 08:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zand is toch gemaakt van korrels?
Hier ook. Ze stonden afgelopen zaterdag ook apart van de rest van de partijen toen ze winkelend publiek wilden ronselenquote:Op donderdag 17 maart 2022 08:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Goddank, "slechts" 1 zetel voor de wappiepartij.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 08:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volk is gemaakt van mensen.
Water is gemaakt van druppels.
Ik vind dit een bijzondere kijk op de wereld
Het is het gevolg van zandstormen, maar die korrels zijn te zwaar om helemaal tot hier te komen. Het stof (gewoon ultrafijne korrels van hetzelfde materiaal, kinda sorta) is wel licht genoeg om hier terecht te komen.quote:
heb je dat kattenfilmpje al gezien?quote:Op donderdag 17 maart 2022 08:51 schreef LTVDK het volgende:
Hier was de bui niet hard genoeg, oranje sroffige auto nu
Korrelsquote:Op donderdag 17 maart 2022 08:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is het gevolg van zandstormen, maar die korrels zijn te zwaar om helemaal tot hier te komen. Het stof (gewoon ultrafijne korrels van hetzelfde materiaal, kinda sorta) is wel licht genoeg om hier terecht te komen.
Even kort door de bocht
Katten helpen niet tegen een stoffige auto.quote:Op donderdag 17 maart 2022 08:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je dat kattenfilmpje al gezien?
Maar niet het soort korrels wat jij in je hoofd had qua grofte.quote:
Dit mental image.quote:Op donderdag 17 maart 2022 08:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Katten helpen niet tegen een stoffige auto.
een stukje krijg je er wel mee schoon, maar daarna gaan ze tegenstribbelen
quote:Op donderdag 17 maart 2022 08:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar niet het soort korrels wat jij in je hoofd had qua grofte.
Er staan 2388 miljoen kattenfilmpjes online.quote:Op donderdag 17 maart 2022 08:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je dat kattenfilmpje al gezien?
quote:Op donderdag 17 maart 2022 08:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar niet het soort korrels wat jij in je hoofd had qua grofte.
Ik heb het wel alweer gezien, het blijft hier weer 4 jaar meer van hetzelfde. Al past het versnipperde karakter dan wel weer bij de diversiteit van de gemeente, I guess.quote:Op donderdag 17 maart 2022 08:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier ook. Ze stonden afgelopen zaterdag ook apart van de rest van de partijen toen ze winkelend publiek wilden ronselenEn er was helemaal niemand
dit is een voorzichtige schatting.quote:Op donderdag 17 maart 2022 08:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er staan 2388 miljoen kattenfilmpjes online.
werkt ook met sommige hondenquote:
Voordeel van katten, die wassen zichzelf nog. Kan je daarna door met hetzelfde beest.quote:Op donderdag 17 maart 2022 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit is een voorzichtige schatting.
[..]
werkt ook met sommige honden
Christenenquote:Op donderdag 17 maart 2022 08:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb het wel alweer gezien, het blijft hier weer 4 jaar meer van hetzelfde. Al past het versnipperde karakter dan wel weer bij de diversiteit van de gemeente, I guess.
Vanavond naar een optreden toe; dus ik moest toch al laten testen. En ga me daarna niet laten testen dus dan kan ik ook niet positief testenquote:Op donderdag 17 maart 2022 08:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat duurt nog een paar dagen.
hier komen de positivos ook weer ernstig dicht bij.quote:Op donderdag 17 maart 2022 08:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat duurt nog een paar dagen.
Wordt het nog gezelliger in de trein als iemand hoest en sniffeltquote:Op donderdag 17 maart 2022 09:00 schreef bitterbal het volgende:
nog even volhouden. vanaf volgende week woensdag hoef je niet meer thuis te blijven
"hooikoorts"quote:Op donderdag 17 maart 2022 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wordt het nog gezelliger in de trein als iemand hoest en sniffelt
Hier alleen een plukje CDA en wat ChristenUnie, maar da's hoogstens opvulmateriaal.quote:Op donderdag 17 maart 2022 08:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ChristenenGeen koopzondag in de kleine dorpen
It ain't wrong.quote:
Goed punt, zou ik ook op stemmen:quote:
Gaat verder alles goed?quote:Op donderdag 17 maart 2022 09:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij hebben Gemeentebelang op 1, DeventerBelang op 6, DeventerNu op 10 en DeventerSociaal op 12.
GAAT FUSEREN stelletje kutkoppen
Nou ja, ze praatte wel, ik ga er maar vanuit dat ze niet zoveel hoeft te videobellen en niet echt een besef heeft van hoe ze overkomtquote:Op donderdag 17 maart 2022 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon vergeten dat de camera aanstond natuurlijk.
Lol dat commentquote:
quote:An earthquake cannot mess up your room when your room is always a mess
quote:Op donderdag 17 maart 2022 08:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Lol, ze hebben minimaal 5 partijen nodig voor een meerderheid hier.
Geen idee van de rest van de partijen daar, maar zo verschrikkelijk klinkt 'ie niet.quote:
wij hebben maar 5 partijenquote:Op donderdag 17 maart 2022 08:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Lol, ze hebben minimaal 5 partijen nodig voor een meerderheid hier.
Ik ook niet zo goed eigenlijk. Weet wel dat ze fietspaden enz wel aanpakken.quote:Op donderdag 17 maart 2022 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik heb geen idee, ken ze niet :p
das niet perse een rechts standpuntquote:Op donderdag 17 maart 2022 09:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ook niet zo goed eigenlijk. Weet wel dat ze fietspaden enz wel aanpakken.
Ik zei toch ook dat ze niet rechts zijn?quote:Op donderdag 17 maart 2022 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das niet perse een rechts standpunt
Succes.quote:Voorkomen van internetfraude bij ouderen
k maakte een grapjequote:Op donderdag 17 maart 2022 09:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zei toch ook dat ze niet rechts zijn?
Moet je wel rechts aanhoudenquote:Op donderdag 17 maart 2022 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das niet perse een rechts standpunt
sorryquote:Op donderdag 17 maart 2022 09:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor 10 uur geen grapjes hier
Kwam je voorbij de voormalig Euroscoop?quote:Op donderdag 17 maart 2022 09:15 schreef Budapestenaar het volgende:
En we zwaaien met z’n allen naar Schiedam![]()
En we zwaaien met z’n allen naar Schiedam![]()
En weeeee…
Nou ja, dat dus
Hoe ziet dat eruit?quote:Op donderdag 17 maart 2022 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kwam je voorbij de voormalig Euroscoop?
das die grote bios toch?quote:Op donderdag 17 maart 2022 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kwam je voorbij de voormalig Euroscoop?
Op zich, ze willen dat de bibliotheken weer meer gebruikt gaan worden, ik zie opties.quote:Op donderdag 17 maart 2022 09:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn maar oudjes zijn te naīef.
Als een blok beton, bij Schiedam Centrumquote:
quote:
Bah, vie-quote:Op donderdag 17 maart 2022 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vers gembertheetje gezet![]()
Inb4: bahhhh vieesssss
quote:
Bahquote:Op donderdag 17 maart 2022 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lekker hoorquote:Op donderdag 17 maart 2022 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jazeker, Schiedam heeft wat dat betreft best veel te bieden.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2022 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:08 schreef UitStraling het volgende:
Het is 10:00 geweest, even wat vies ophoesten.
Kijk, dat zijn de dingen waar voor je naar schiedam komtquote:Op donderdag 17 maart 2022 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jazeker, Schiedam heeft wat dat betreft best veel te bieden.
Ook het centrum is best leuk.
Zo ken ik een slagerij die een lekker broodje met gehakt verkoopt
En waar ze (imho) de lekkerste koffie verkopen
Tijd voor een testje?quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:08 schreef UitStraling het volgende:
Het is 10:00 geweest, even wat vies ophoesten.
Flink zonnig hier.quote:
Ik kan niet kijkenquote:Op donderdag 17 maart 2022 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Flink zonnig hier.
En ZOMG, Hulkenberg weer in actie in de F1 dit weekend.
Gewoon in minirokjes blijven lopenquote:Op donderdag 17 maart 2022 10:41 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)-van-de-verkiezingen
Die oranje vlek op het plaatje
Ik wel, net een abo geregeld.quote:
Snel naar Wageningen verhuizen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:41 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)-van-de-verkiezingen
Die oranje vlek op het plaatje
Wilde ik eerst ook maar daar stond niks leuks te koopquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Snel naar Wageningen verhuizen.
Ik ben voor F1TV gegaan, kost de helft en geen andere onzin die ik toch niet kijk.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n broer heeft een abonnement maar deelt dat al met m'n vader
Ik heb al een broodje kroket op, yoloquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, het is wel erg vroeg om al te lunchen.
Mwah. Dat weet je van de meesten in die partijen toch niet, dus in zo'n geval waarom niet op een vrouw.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind op een vrouw stemmen omdat het een vrouw is best apart.
Stemmen op diegene die jij het beste vindt lijkt me beter
Of hebben we het hier al over gehad
Er staat vaak wel vermeld waarop iemand meer let en wat iemand belangrijker vindt blabla, daar zou ik me meer door laten leidenquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah. Dat weet je van de meesten in die partijen toch niet, dus in zo'n geval waarom niet op een vrouw.
Ja, maar dan ga je er al van uit dat iemand zich er überhaupt verder in verdiept heeft.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Er staat vaak wel vermeld waarop iemand meer let en wat iemand belangrijker vindt blabla, daar zou ik me meer door laten leiden
https://ede.sgp.nl/partij/onze-mensenquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind op een vrouw stemmen omdat het een vrouw is best apart.
Stemmen op diegene die jij het beste vindt lijkt me beter
Of hebben we het hier al over gehad
Jaquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar dan ga je er al van uit dat iemand zich er überhaupt verder in verdiept heeft.
Denk dat je hierin wel gelijk hebt maar dat vind ik dus gekquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedoel, ik ben het met je eens hoor, maar realistisch gezien acht ik de kans groter dat iemand een voorkeursstem krijgt omdat 'ie een grappige naam heeft dan dat iemand denkt dat diegene z'n belangen hoog in het vaandel heeft staan.
"ZE ZEGGEN MINDER BELASTINGEN EN MINDER VLUCHTELINGEN"quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk dat je hierin wel gelijk hebt maar dat vind ik dus gek
Achja, de redenen waarom mensen op een bepaalde partij stemmen zijn soms al![]()
waardig
Minder gemeentelijke belastingen, minder vluchtelingen in de gemeentequote:Op donderdag 17 maart 2022 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"ZE ZEGGEN MINDER BELASTINGEN EN MINDER VLUCHTELINGEN"
Ja, leuk Henk, maar wat ze roepen is niet voor de gemeentelijke politiek.
Mensen die op een partij stemmen 'want zij zijn de enige die mn parkeerplek willen houden' heb ik serieus gehoordquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"ZE ZEGGEN MINDER BELASTINGEN EN MINDER VLUCHTELINGEN"
Ja, leuk Henk, maar wat ze roepen is niet voor de gemeentelijke politiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |