SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
als ik dat doe slaap ik beroerdquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon laten staan dan en de ruige man gaan uithangen
en hoeveel van de tijd was ze thuis aan het overwerken?quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:11 schreef UitStraling het volgende:
Ex van me was werkzaam in het onderwijs, die had 10 weken per jaar, vond ze nog maar erg matig.
Van niet scherenquote:
Overwerken deed ze niet graag.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:13 schreef mschol het volgende:
[..]
en hoeveel van de tijd was ze thuis aan het overwerken?
yeps.. ik kan kennelijk echt niet tegen een baard, ik irriteer mij er mateloos aan en slaap dan beduidend slechterquote:
Bij mijn vorige werkgever had ik er 27.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
24???
Ik heb er 30 en ik ben niet eens ambtenaar
je moet je benen een keer scheren als je een vers dekbed hebtquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:15 schreef mschol het volgende:
[..]
yeps.. ik kan kennelijk echt niet tegen een baard, ik irriteer mij er mateloos aan en slaap dan beduidend slechter
Hmm apart, kan me niet meer herinneren wanneer ik me voor het laatst heb gladgeschorenquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:15 schreef mschol het volgende:
[..]
yeps.. ik kan kennelijk echt niet tegen een baard, ik irriteer mij er mateloos aan en slaap dan beduidend slechter
Omdat je maar 4 dagen per week werktquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mijn vorige werkgever had ik er 27.
Bij het Rijk heb ik recht op de 20 wettelijke dagen en 4 aanvullende dagen. That’s it. Echt niet scheutig
Ik heb er 36 contractueel, aan te vullen tot 50 maar dat haal ik toch niet dus laat ik maar schieten.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij het Rijk heb ik recht op de 20 wettelijke dagen en 4 aanvullende dagen. That’s it. Echt niet scheutig
quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je moet je benen een keer scheren als je een vers dekbed hebt
slangen hebben geen benen en geen haarquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je moet je benen een keer scheren als je een vers dekbed hebt
Daarom een Kroatisch muziekje voor jouquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
slangen hebben geen benen en geen haar
https://www.indiatimes.co(...)nd-swamp-564355.htmlquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ballie is een harige slangquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.indiatimes.co(...)nd-swamp-564355.html
oh wat voor vakantie?👀quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:24 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb van de week mijn vakantie aangevraagd en sta gelijk in de min(omdat het nog op basis van een halfjaarscontract is
)
Vanaf 16 april een maandje Thailandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |