Ah, okequote:Op woensdag 16 maart 2022 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb muis de volmacht gegeven om voor me te stemmen
Zeg haagsquote:
Accuraatquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:dud0r is helemaal niet dik![]()
Hij is viesdik
Ja ben ik ook. @dud0r en ik kunnen ook prima samen door 1 deur. Als hij eerst een kilo of 200 af valtquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zeg haags
Je bent lief hč
Maar niet dudiedilf plagen
Hopeloos zijn jullie soms ookquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja ben ik ook. @:dud0r en ik kunnen ook prima samen door 1 deur. Als hij eerst een kilo of 200 af valt
dat ie pappa is, althans ik neem aan dat dat leuk is. zelf geen ervaring meequote:
Ja, dan passen jullie net door de roldeur.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja ben ik ook. @:dud0r en ik kunnen ook prima samen door 1 deur. Als hij eerst een kilo of 200 af valt
Ik mis iets geloof ikquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat ie pappa is, althans ik neem aan dat dat leuk is. zelf geen ervaring mee
Who’s your daddyquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat ie pappa is, althans ik neem aan dat dat leuk is. zelf geen ervaring mee
Nooit scrollen...quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:01 schreef Schakeltopia het volgende:
tip van de week. even omhoog scrollen
Als ik een vader op FOK! zou mogen kiezen dan kies ik voor @noodgangquote:
Ik heb nog niet voldoende kennis gemaakt met @noodgang om die mening te delenquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Als ik een vader op FOK! zou mogen kiezen dan kies ik voor @:noodgang
quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Als ik een vader op FOK! zou mogen kiezen dan kies ik voor @:noodgang
Jij hierquote:
Hij hoort bij BVNL, dus ik ben geen fan van dat figuur.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:48 schreef Haags het volgende:
Mijn held Richard de Mos gaat D66vermorzelen hier in Den Haag
@:nattekat
Dan had ik 'm aangepastquote:
Puzziequote:
Alleen de Dees mag dat.quote:
Hij mag voor spek en bonen meedoen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
dudie ook
die is Bonus mod van ViV
Ahah, hij is dus een volwaardige collega van paulquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij mag voor spek en bonen meedoen.
nee als Deis er niet is kan Dud ons altijd helpenquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij mag voor spek en bonen meedoen.
Dees is geen gc modquote:
Ik ben gc modquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
dudie ook
die is Bonus mod van ViV
voor mij ben jij een Viv modquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dees is geen gc mod
[..]
Ik ben gc mod
Ok dan, hij mag blijven.quote:
Weet ik veel maar zo ja, feli shizzle.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:20 schreef Deisyy het volgende:
Is Foshje jarig?
Gefeliciteerd @:Foshizzle!
quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:20 schreef Deisyy het volgende:
Is Foshje jarig?
Feestje in het tuinhuisje.quote:
Een taartje door jou gebakken?quote:
nee heb ik al een poos niet meer gedaanquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een taartje door jou gebakken?
Moet je wel de goede taggen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:20 schreef Deisyy het volgende:
Is Foshje jarig?
was me niet eens opgevallenquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet je wel de goede taggen.
@:foshizzle79
WTFBBQquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet je wel de goede taggen.
@:foshizzle79
Die getalletjes zijn mij blijkbaar ook nooit opgevallenquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wist dat ook nie
dat er 2 waren!!!
quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die getalletjes zijn mij blijkbaar ook nooit opgevallen
Niets is wat het lijktquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
en ik dacht nog wel dat jij alles altijd zag!
Sukkelquote:
Vochtige poesjes stinken wel ja.quote:
Nee, boos dat die belachelijk slechte mods de stok reeks hebben verklootquote:
altijd eens met de leukste mod van FOKquote:
De mods zelfsquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, boos dat die belachelijk slechte mods de stok reeks hebben verkloot
quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
altijd eens met de leukste mod van FOK
oh ja en dudie jij ook
Echt hequote:
Afgesproken werk om de natste mod van Fok! te narren.quote:
Gedraag je nou eensquote:
Ik heb keurig VVD gestemd net, dat is genoeg burgerschap voor een jaarquote:
👎quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb keurig VVD gestemd net, dat is genoeg burgerschap voor een jaar
43 is ze gewordenquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
https://www.twitch.tv/darkraverofficial
@:Schakeltopia
@:Engine
quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
Go shorty, it's my birthday, we gonna party like it's my birthday![]()
'jarig jobjequote:Op woensdag 16 maart 2022 21:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik ben er !!! Dankjulliewel allemaal voor de felicitaties!!! Me gusta!!! 🖤![]()
Ik heb niet eens gerekendquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
Van harte en party longquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
And we gonna sip Bacardi like it's your birthdayquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
10 voor je geheugen danquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb niet eens gerekendze zei het gisteren
Krijg ik nu een stickerquote:
Moet er nog steeds aan wennen jou hier te zienquote:
Soms ben ik er eventjes.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet er nog steeds aan wennen jou hier te zien
Auw mijn ogen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een glitterplaatje zelfs
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een glitterplaatje zelfs
[ afbeelding ]
Vind ik wel gezelligquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Dankjewel Moontje, Greysie, Chufi, Dud0r, Frantic en ook Ama en Solid!!!quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
And we gonna sip Bacardi like it's your birthday
De badeend vergeten.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dankjewel Moontje, Greysie, Chufi, Dud0r, Frantic en ook Ama en Solid!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Felies!!!quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dankjewel Moontje, Greysie, Chufi, Dud0r, Frantic en ook Ama en Solid!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh neeee!!! Hoe kan ik jou nou vergeten!!!quote:
Feli shizzle dat je nog maar een oude heks mag worden.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh neeee!!! Hoe kan ik jou nou vergeten!!!sorry !!! Jij ook bedankt Badeendje!!!
![]()
Wat een kreng is ze toch.quote:
Oh god ja!quote:
Geniet van je verjaardag, je kan niet aan alles denken.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh god ja!ik zie het net ! Ik had je wel gequote in mn reactie eerder maar vergeten op te noemen in de rij met namen! Mijn oprechte excuses !
True, en ik word ook al een dagje ouder hč?quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geniet van je verjaardag, je kan niet aan alles denken.
Ik weet er alles van.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
True, en ik word ook al een dagje ouder hč?
2 dagen te laat, anders had je een Pie op Pi dag kunnen bakkenquote:
Age is just a numberquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
True, en ik word ook al een dagje ouder hč?
Super bedankt koenie!quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Age is just a number
. Hier ook nog feli Footje![]()
Waarmee feliciteer ik je eigenlijk? Jarig? Nieuwe Baan? Nieuw huis? 2e kievitsei gevonden?quote:
Mn verjaardagquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarmee feliciteer ik je eigenlijk? Jarig? Nieuwe Baan? Nieuw huis? 2e kievitsei gevonden?
O, ben jij jarig dan?quote:
Ha ha haquote:
Kievitsei gemistquote:
En wat betekent dat in de praktijk?quote:
Focussen op reguliere werkzaamheden iddquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En wat betekent dat in de praktijk?geen meetings e.d. en gewoon focussen op je reguliere werkzaamheden? Of dat je lekker kan gaan doen waar je zin in hebt?
O no, dan moet je de hele dag niks doen of op Fok zitten ofzoquote:
Dat ligt wel in mijn aard. Een beetje stelen, een beetje zuipenquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:04 schreef drakin het volgende:
[..]
O no, dan moet je de hele dag niks doen of op Fok zitten ofzo
Een hele dag aan lager wal raken dusquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat ligt wel in mijn aard. Een beetje stelen, een beetje zuipen
Ook chillquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Focussen op reguliere werkzaamheden idd
De koffiezuupwerkplekquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ook chilljij bent ambtenaar hč? Ik was ook ooit beëdigd ambtenaar toen ik begin 20 was, werkte bij het provinciekantoor van Utrecht
ideaal destijds
Waarom werk je er niet meer dan?quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ook chilljij bent ambtenaar hč? Ik was ook ooit beëdigd ambtenaar toen ik begin 20 was, werkte bij het provinciekantoor van Utrecht
ideaal destijds
Ik ging emigreren om bij mn toenmalige vriend te gaan wonenquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waarom werk je er niet meer dan?
Voor de overheid werkenquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
ideaal destijds
Ja was echt 1 van de leukste baantjes die ik gehad hebquote:
Wat deed je daar als ik vragen mag?quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja was echt 1 van de leukste baantjes die ik gehad heb![]()
Ik werk nog steeds heel fijn bij de overheidquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja was echt 1 van de leukste baantjes die ik gehad heb![]()
Ik een jaar geleden en ik heb daar geen spijt vanquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:23 schreef murp het volgende:
[..]
Ik werk nog steeds heel fijn bij de overheid
Ben je een jaar geleden gestopt of begonnen?quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik een jaar geleden en ik heb daar geen spijt van
Begonnenquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:26 schreef murp het volgende:
[..]
Ben je een jaar geleden gestopt of begonnen?
Begon als "vliegende keep" zegmaar, dus werd ingezet waar nodig bij diverse administraties, tot ik werd ingezet bij de crediteurenadministratie, en de leidinggevende van die administratie mij binnen een paar dagen een plek bij zijn team aanboodquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat deed je daar als ik vragen mag?
Nicequote:Op woensdag 16 maart 2022 23:23 schreef murp het volgende:
[..]
Ik werk nog steeds heel fijn bij de overheid
quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Begon als "vliegende keep" zegmaar, dus werd ingezet waar nodig bij diverse administraties, tot ik werd ingezet bij de crediteurenadministratie, en de leidinggevende van die administratie mij binnen een paar dagen een plek bij zijn team aanbood, maar goed, lang verhaal kort, werkte bij de crediteurenadministratie dus
![]()
Zat er al op te wachtenquote:
lekker slapenquote:Op donderdag 17 maart 2022 00:00 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik schakel even terug naar 'in rust'![]()
Slaap lekkerz Schakel
geniaalquote:Op donderdag 17 maart 2022 00:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moest aan jou denken![]()
https://speld.nl/2022/03/(...)ekening-kan-betalen/
quote:Niet alleen helpt Yuki zo haar energierekening elke maand flink omlaag, ook haar gasrekening is nagenoeg nul. “Koken doe ik niet meer aan. Als je alleen nog maar raw food eet, scheelt dat super veel gas. Met klapperende kaken kan je heel goed een pastinaak naar binnen werken. Ik ben Wim Hof ontzettend dankbaar."
Wtfquote:Op donderdag 17 maart 2022 00:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moest aan jou denken![]()
https://speld.nl/2022/03/(...)ekening-kan-betalen/
Dat zeg ik ook altijd tegen muis als ze na een corrigerende tik alsnog haar bek open trektquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2022 05:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd tegen muis als ze na een corrigerende tik alsnog haar bek open trekt
quote:
Eerst dus even thee?quote:Op donderdag 17 maart 2022 07:55 schreef ToT het volgende:
[..]Ik doe het nog ff wat rustig aan; mijn maag is nog wat gevoelig van dat buikgriepje van laatst. Gisteren leek het over te zijn, maar vandaag is het toch weer wat minder.
Jij hebt straks zoiets van:quote:Op donderdag 17 maart 2022 08:09 schreef dud0r het volgende:
Rustig aan doen dan maar tottert.
Ik mag vandaag weer eens naar kantoor.
M'n maag lag vanmorgen aardig overhoop, maar na flink te hebben zitten kokhalzen bij het verschonen van een poepluier van Mini-ToT was het ineens weer in orde.quote:Op donderdag 17 maart 2022 09:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
80% Fijn
20% Grof (in de mond)
en daar?
Alles is eruit nu bedoel jequote:Op donderdag 17 maart 2022 09:22 schreef ToT het volgende:
[..]
M'n maag lag vanmorgen aardig overhoop, maar na flink te hebben zitten kokhalzen bij het verschonen van een poepluier van Mini-ToT was het ineens weer in orde.
Nee het zat wel aardig tegen mijn huig aan te kietelen op een gegeven moment, maar het is nog binnen gebleven, en daarmee was de misselijkheid ook meteen weg!quote:
Oh nee ik moet er al 3,5 jaar van kokhalzen hoor (zonder dat er wat omhoog komt), maar gemiddeld moet ik het wel iedere dag een keer doen. Plasluiers zijn uiteraard minder erg en die vervang ik meestal 2x per dag.quote:Op donderdag 17 maart 2022 09:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Dan weet je ook de remedie voor de volgende keer. Als je je een keer beroerd voelt dan zeg je tegen je vrouw: laat mij die luier maar verschonen, is goed voor me.
Tsja, wat moet, dat moet. Je hebt leuke dingen, en verplichte dingen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 09:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh nee ik moet er al 3,5 jaar van kokhalzen hoor (zonder dat er wat omhoog komt), maar gemiddeld moet ik het wel iedere dag een keer doen. Plasluiers zijn uiteraard minder erg en die vervang ik meestal 2x per dag.
Verder doet mijn vrouw het als ze thuis is, en op de speelzaal en bij de therapie doen ze het ook.
hallo vriendjequote:
Mijn vader moest er ook van kokhalzen en heeft het daarom echt nooit gedaan!quote:Op donderdag 17 maart 2022 09:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, wat moet, dat moet. Je hebt leuke dingen, en verplichte dingen.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 09:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb net die ton gepakt
/cc @:haags
En die Klitschko, ook een reus.quote:Op donderdag 17 maart 2022 09:43 schreef ToT het volgende:
Ik besef me nu trouwens pas waarom Rusland zo veel moeite heeft met van Oekraīne te winnen:
Het is het land van Igor Vovchanchyn!
"The killer of giants!"
Goh, en laat Rusland nou best wel groot zijn!
welke van de twee..quote:Op donderdag 17 maart 2022 09:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En die Klitschko, ook een reus.
Beide zijn toch groot?quote:Op donderdag 17 maart 2022 09:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
welke van de twee..
want die ene doet het ook met die cheerleader van Heroes. en die is echt niet zo groot.
Niet meer toch?quote:
Ik was nieuwsgierig of ik de goeie in m'n hoofd heb (ja), maar blijkbaar een paar jaar geleden gescheiden.quote:
TOP!!!quote:Op donderdag 17 maart 2022 09:59 schreef aloa het volgende:
Songfestival-Stien krijgt Jan Roos op de knieën: YouTube grijpt in
Stien den Hollander, ook wel bekend als Songfestival-inzending S10, krijgt Jan Roos op de knieën. De aflevering waarin zij zelfmoordtips krijgt van de presentator, is offline gehaald door YouTube.
![]()
![]()
Gaat ook wel té ver, en ook zij horen zich te gedragen etcquote:Op donderdag 17 maart 2022 09:59 schreef aloa het volgende:
Songfestival-Stien krijgt Jan Roos op de knieën: YouTube grijpt in
Stien den Hollander, ook wel bekend als Songfestival-inzending S10, krijgt Jan Roos op de knieën. De aflevering waarin zij zelfmoordtips krijgt van de presentator, is offline gehaald door YouTube.
![]()
![]()
Lang geleden dat ik dat gehoord heb ....quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:48 schreef FranticDJ het volgende:
Rutger Castricum von dik nog wel wat hebben bij GeenStijl. maar die Jan Roos is wel een partij onhebbelijk.
Af en toe moet je er op het juiste moment niet vaak gebruikte woorden er uit gooienquote:Op donderdag 17 maart 2022 10:50 schreef maily het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik dat gehoord heb ....
quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Af en toe moet je er op het juiste moment niet vaak gebruikte woorden er uit gooien
Ik kijk daar soort dingen eigenlijk nooit net zoals PowNewsquote:Op donderdag 17 maart 2022 10:48 schreef FranticDJ het volgende:
Rutger Castricum von dik nog wel wat hebben bij GeenStijl. maar die Jan Roos is wel een partij onhebbelijk.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:52 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Mijn moeder zei het weleens (en vandaag was haar verjaardag)
quote:
Misschien komt het nog eens van pasquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ooit een keer op gestuit toen ik nog wat met Nederlands deed.
Ik ben "vleesgeworden dekzwabber" nooit vergeten in ieder geval.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien komt het nog eens van pas
quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben "vleesgeworden dekzwabber" nooit vergeten in ieder geval.
Lunchtijd.quote:
Net 2 boterhammen naar binnen geschovenquote:
Heb je wel eerst goed gekauwd?quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Net 2 boterhammen naar binnen geschoven
quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb je wel eerst goed gekauwd?
ik steek net een stukje chocolade en een halve gevulde koek achter m'n kiezenquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:26 schreef DerRabbit het volgende:
Goeds Middags![]()
Ik heb nu pas lunchgenot
kopje koffie en een appelkoekquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik steek net een stukje chocolade en een halve gevulde koek achter m'n kiezen
meh koffiequote:
ik houd het wel bij waterquote:
dat magquote:
pics van je nieuwe kapselquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat mag
heb nogal lang bij de kapper gezeten en nu heb ik het koud
blond met high en lowlightsquote:
pics!quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
blond met high en lowlights
blond vanmezelf
krullen van mezelf
Chocolaquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik steek net een stukje chocolade en een halve gevulde koek achter m'n kiezen
quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:55 schreef greysbones het volgende:
ik ben anoniem op FOK
dat wil ik graag zo houden
Dat had je moeten zeggen voor we al die filmpjes van in haags zijn kelder het interweb op slingerdequote:Op donderdag 17 maart 2022 14:55 schreef greysbones het volgende:
ik ben anoniem op FOK
dat wil ik graag zo houden
Ik ook halfquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:55 schreef greysbones het volgende:
al weet rabbit wel hoe ik er uit zie
quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat had je moeten zeggen voor we al die filmpjes van in haags zijn kelder het interweb op slingerde![]()
woah.quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:55 schreef greysbones het volgende:
al weet rabbit wel hoe ik er uit zie
WOESTquote:
zal je iets geven waar je een kusje op mag gevenquote:
stuur je het op per post?quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
zal je iets geven waar je een kusje op mag geven
ik kom het persoonlijk brengenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |