je snapt haar gebabbel? dann ben je goedquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:50 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nouchine: Man, man, ik heb mij kapot gelachen, de eerste minuut hebben we alleen maar kapot gelachen en geweend, hij kwam juist van de spoed, stond met de auto aan de kant, want blijkbaar was er iets aan het bloeden aan zijn been, ik vroeg ben je al naar de kapper geweest? Nee, hij gaat vrijdag naar de kapper. Maar echt we hadden de slappe lach, hij zei dikzak. Dago mist mij heel erg.
Kristof: We hebben u horen lachen, u man zit bijna in een depressie en u moet zo lachen?
Nouchine: Ik zei komt u nu van de spoed?
Kristof: Nu nog bloeden? Dit is allemaal opgezet spel Nouch.
Tobias: Denk dat we helemaal doordraaien hier man, hij kan toch gewoon zeggen ik ben thuis?
Kristof: Ik denk dat er niets van klopt.
Salar: het gaat om het stuk in de auto.
Kristof: je gaat niet zelf naar de spoed omdat je een bloeding hebt, het is allemaal opgezet spel door Big Brother.
Nouchine: ik zei wanneer ik op het bord kom dan komt u mij toch wel ophalen?
Kristof: Je kan niet rijden met dat been.
Is het gelukt met instellen?quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja heb dat soms ook, maar je blijft je bericht zoeken waar je gebleven was haha
dat plaatje naast de 2, staat ook boven aanquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
waar precies??? klinkt handig
[ link | afbeelding ]
Hier op klikken @Joyce-43quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:25 schreef Joyce-43 het volgende:
heb een vraagje, vind iets bloedirritant
als ik een bericht quote van pagina 2 ofzo (en het topic heeft zeg maar 4 pagina's) word ik erna ook doorgestuurd naar pagina 4, maar dat wil ik niet want dan moet ik weer naar pagina 2 om op te zoeken waar ik was.
Kan je dit instellen ofzo dat het niet gebeurd en dat ik gewoon op 2 blijf na het quoten?
ze zitten wel te smullen allemaal Salar ook en er zitten nog wel paprika's in
oh nee toch niet heb nu net eerst 1 pagina ingesteld, en erna jou gequote en hij bleef nu bij jou bericht staan, dus dan moet ik het zo doen scheelt irritatie hahaquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb alles op 300 posts per pagina , ooit zo ingesteld,
nee gewoon een goed zittende spijkerbroek ofzo maar niet een skinny kont moet wel lekker erin uitkomen hahaquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wel zeker als ze daar het lijf voor hebben
al dat losse flodder spul vind ik niks
nee geen rauwequote:
ik hou er wel vanquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee gewoon een goed zittende spijkerbroek ofzo maar niet een skinny kont moet wel lekker erin uitkomen haha
het lijkt een ovenschotelquote:
ahhhh gevonden bedanktquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hier op klikken @:Joyce-43
[ afbeelding ]
Niet bij mij dusquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hou er wel van
een goede skinny
bij een mooie man
jij bent ook een mooie manquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:58 schreef Jockari het volgende:
Oeps iedereen in 1 keer terug. Mario, Tourniquet. Samen op vakantie geweest ?
ze hebben in ieder geval lopen smullenquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zo noemt Grace het ja, maar zo ziet het er niet uit.
Empanada's zijn gevulde deegkussentjes.
[ afbeelding ]
Zal wel een mysterie blijven welk gerecht het precies is, of het is zelfverzonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |