SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Hebben we ook gedaan. Maar was niet nodig.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hadden die mensen best asiel kunnen geven in Foqueville.
Lol, neequote:
hmm, dit kan ik misschien ook halen bij de chineesquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol, nee
Met kip en champignons
Heb je er niet kip kiev van gemaakt?quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol, nee
Met kip en champignons
Ik geloof je niet.quote:
Chinees voerquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dit kan ik misschien ook halen bij de chinees
quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je er niet kip kiev van gemaakt?
Ahquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik geloof je niet.
Ik heb op mijn grote vriend Richard de Mos gestemd.
quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je er niet kip kiev van gemaakt?
Da’s toch gewoon lekker?quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]ik ga hier geen grapjes over maken
Die poging hadden we gedaan toch?quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hadden die mensen best asiel kunnen geven in Foqueville.
Ja, dat waren de dames die echt van Viva kwamen. Maar dit zijn gewoon bestaande FOK!kers die hier ook wel hadden gepastquote:
Ohja we hebben zelfs een VIVA asielzoekerspaleis op de kaart zie ikquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat waren de dames die echt van Viva kwamen. Maar dit zijn gewoon bestaande FOK!kers die hier ook wel hadden gepast
Nopequote:Op woensdag 16 maart 2022 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja we hebben zelfs een VIVA asielzoekerspaleis op de kaart zie ikZijn er eigenlijk blijven plakken?
Viva forum ging weer door.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja we hebben zelfs een VIVA asielzoekerspaleis op de kaart zie ikZijn er eigenlijk blijven plakken?
Was het 6 uur geleden al tijd voorquote:
Ik heb niet gestemd opquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik geloof je niet.
Ik heb op mijn grote vriend Richard de Mos gestemd.
Ja helaas, nu moet je nog eventjes door voor het volgende momentquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja helaas, nu moet je nog eventjes door voor het volgende moment
Misschien wel wat eerder hoorquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanavond om 23.00 uur komt het volgende poezenplaatje.
das te laatquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanavond om 23.00 uur komt het volgende poezenplaatje.
Ja tenzij jij nog ergens wat energie hebt liggen?quote:
Zo eerst nog eten kokenquote:
Ja jij doet het niet voor me ...quote:
Ze is veranderd sinds ze uit Den Haag vertrokken is, ik zeg het je.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Ze is veranderd sinds ze uit Den Haag vertrokken is, ik zeg het je.
ja dan had ik ook wel gestemdquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil gewoon digitaal kunnen stemmen
*stampvoet
Daarvoor zou ze het ook al niet hebben gedaan hoorquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Ze is veranderd sinds ze uit Den Haag vertrokken is, ik zeg het je.
weet ik wel zekerquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarvoor zou ze het ook al niet hebben gedaan hoorPlus ik kan waarschijnlijk beter koken
Niet echtquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja tenzij jij nog ergens wat energie hebt liggen?
Je schept nu wel torenhoge verwachtingen bij mij.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarvoor zou ze het ook al niet hebben gedaan hoorPlus ik kan waarschijnlijk beter koken
Wil je nu met LT uit?quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Je schept nu wel torenhoge verwachtingen bij mij.
Koken is niet zo lastig, dat doe ik al sinds ik een pubertje ben omdat het lekker was als ik het zelf maakte dan als mijn moeder het maaktequote:Op woensdag 16 maart 2022 19:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Je schept nu wel torenhoge verwachtingen bij mij.
Ik zet tegenwoordig elk klusje in mijn agenda anders vergeet ik hetquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:14 schreef CherryLips het volgende:
De grootste fout die ik keer op keer maak, is denken: dat onthou ik wel.
Meer op de korte termijn. "Ik hoef geen kookwekker te zetten want ik weet hoe laat ik het in de oven heb gezet."quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zet tegenwoordig elk klusje in mijn agenda anders vergeet ik het
Maar waarom zou ik voor jou kokenquote:
Zeker. Maar dat is ook de truc, continue herhalen hoe lekker het is.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mevrouw Haags kookt toch ook wel lekker?
Dan kook ik liever voor een leuke vrouwquote:
O, dat gaat nog redelijkquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meer op de korte termijn. "Ik hoef geen kookwekker te zetten want ik weet hoe laat ik het in de oven heb gezet."
"Ik hoef de verpakking niet te bewaren want ik onthou wel hoe lang het in de oven/AF/magnetron moet en hoe hoog."
"Dit onthou ik wel, dit hoef ik niet nog op het boodschappenlijstje te zetten."
Heb je de oven al aangezet?quote:
Die heb ik dan al wel uitgeruimd. En heb ook het plastic aan de weg gezet.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga zo de vaatwasser aanzetten
Niet het plastic in de vaatwasser gezet?quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik dan al wel uitgeruimd. En heb ook het plastic aan de weg gezet.
Zal nog even controlerenquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet het plastic in de vaatwasser gezet?
quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Man die reacties op Twitter weer. Om te huilen.
Maar om dat te voorkomen, moet je dus eik juist nóg iets onthouden.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:14 schreef CherryLips het volgende:
De grootste fout die ik keer op keer maak, is denken: dat onthou ik wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijne ookquote:
mooi, heb ik weer wat te slopenquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:11 schreef Ama het volgende:
Jeej morgen weer privacy op de gang. Samen met vriendin voordeur weer dicht plakken.
Ik hoef dat niet te betalen. Als je het raam wil slopen moet je dat doen hoor.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
mooi, heb ik weer wat te slopen
quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoef dat niet te betalen. Als je het raam wil slopen moet je dat doen hoor.
Niet echt geloof ik, iedereen was hard aan het werk dus was een rustig dagje hierquote:
Bedankt voor de samenvattingquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet echt geloof ik, iedereen was hard aan het werk dus was een rustig dagje hier
quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:13 schreef kwiwi het volgende:
Pff, net thuis. 14u aan één stuk gewerkt en morgen weerBen blij als het weekend is.
Met die instelling blijf je armquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:29 schreef Modus het volgende:
De dag dat van mij verwacht wordt 14u te werken ligt er 2 minuten later een verse drol op die persoon zijn bureau.
Aan de andere kant, ik heb geld zat maar nauwelijks tijd om ervan te genieten.quote:
Ach ja, er is een tijd van binnen harken en een tijd van uitgevenquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Aan de andere kant, ik heb geld zat maar nauwelijks tijd om ervan te genieten.
Niet echt, we hebben nu een afspraak gepland bij de gemeente en notaris voor de overdracht. En de huidige bewoners hebben ons uitgenodigd voor een etentje daarna.quote:
14 uur is wel een beetje teveel van het goedequote:
Ik denk haar hacheequote:Op woensdag 16 maart 2022 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijne ook![]()
Wat was je lievelingsgerecht door haar gemaakt ?
Geld zat, als je met pensioen gaat danquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Aan de andere kant, ik heb geld zat maar nauwelijks tijd om ervan te genieten.
Maar ik heb ook de vrijheid om wanneer het minder druk is halve dagen te werken.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:29 schreef Modus het volgende:
De dag dat van mij verwacht wordt 14u te werken ligt er 2 minuten later een verse drol op die persoon zijn bureau.
quote:
Soort tijd voor tijd?quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar ik heb ook de vrijheid om wanneer het minder druk is halve dagen te werken.
Klopt. Al heb ik er ook wel eens 1 van 16,5 gehad.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
14 uur is wel een beetje teveel van het goede
Stond de tent in de fik ?quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Klopt. Al heb ik er ook wel eens 1 van 16,5 gehad.
Dan een jaar genieten van je limited edition geraniums en dan ga je alsnog de pijp uit. Holadijee.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geld zat, als je met pensioen gaat dan
Dat soort dagen heb je somsquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik heb mijn avond even niet. 4 enveloppen met biljetjes, ouders testament aangepast in mijn voordeel, en nergen word ik blij van. Het wordt weer vroeg naar bed.
Ik ook wel eens 24 uur+quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Neuh, dan waren we wel op het landelijke nieuws gekomenquote:
Ik zou niet wachten met genieten tot pensioen.. kan zoveel gebeuren in de tussentijd..quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geld zat, als je met pensioen gaat dan
Jachtschotelquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En jouw lievelingsgerecht van je moeder?
Ik ookquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh dat is wel leuk.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet echt, we hebben nu een afspraak gepland bij de gemeente en notaris voor de overdracht. En de huidige bewoners hebben ons uitgenodigd voor een etentje daarna.
Figuurlijk danquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Neuh, dan waren we wel op het landelijke nieuws gekomen
Lijkt dat niet erg op hachee dan?quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JachtschotelRundvlees met ui, rode kool en aardappelpuree
quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou niet wachten met genieten tot pensioen.. kan zoveel gebeuren in de tussentijd..
Vliegtuigkaperquote:
Ik geloof hier niks vanquote:
Helaas heb je daarin gelijkquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou niet wachten met genieten tot pensioen.. kan zoveel gebeuren in de tussentijd..
Scheelde niet veelquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt dat niet erg op hachee dan?
Oh dan had je wel even genoeg te doen jaquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vliegtuigkaper![]()
Nee grapje, ik werkte als redacteur voor een nieuwssite. Was mjn eerste grotemensenbaan
quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dan had je wel even genoeg te doen ja
Uh, de Biblebelt?quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Komt dat dan uit een bepaalde streek?
Lijkt me ook leuk werk, in bepaalde gebeurtenissen duiken en op de voet volgen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Was terugkijkend een boeiende periode
Meer richting de provincie Utrechtquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Klinkt dan wel als een Veluws deel van de bible belt
Neenee, van Godivaquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet die varkenschampignons toch?
Was zeker leuk.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt me ook leuk werk, in bepaalde gebeurtenissen duiken en op de voet volgen.
Gelukkigquote:
O ja, daar hebben ze ook bosquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meer richting de provincie Utrecht
Utrechtse Heuvelrugquote:
Krijg je dan ook een feestje ?quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga in mei de ambtenareneed afleggen, jongens
De BH uit?quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Tijd om de Ama's buiten te gooien
Duurt wel twee uur.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krijg je dan ook een feestje ?
quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Tijd om de Ama's buiten te gooien
Waarom koop je die dan ookquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik moet echt stoppen met die paaseitjes. Ik krijg er puistjes van
Doe verslag van welke taart je krijgt !quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Duurt wel twee uur.Ik verwacht taart.
Welkomquote:
Je moet er wel een beetje talent voor hebben. Dan wip je die papiertjes er zo in een vloeiende beweging af.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom koop je die dan ookAl dat gepriegel en gekut om ze uit het folietje te krijgen, kun je beter gewoon chocoladerepen kopen
quote:
Scheelt ook wel per merk, bij de ene haal je het papiertje er in 1 keer vloeiend vanaf en bij de ander ben je 5 minuten aan het klooienquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet er wel een beetje talent voor hebben. Dan wip je die papiertjes er zo in een vloeiende beweging af.
En daar krijg je dan geen puistjes vanquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom koop je die dan ookAl dat gepriegel en gekut om ze uit het folietje te krijgen, kun je beter gewoon chocoladerepen kopen
Ik zal foto’s makenquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe verslag van welke taart je krijgt !
Sorry voor UitStraling, dat is een 'bijzondere jongen' waar we eigenlijk subsidie voor zouden moeten krijgenquote:
Ik had vanavond saté met pindasaus, komt wel dichtbij zoquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:14 schreef CherryLips het volgende:
Nieuwe chipssmaak: frietje satésaus.
Wat is dit nu weer voor een misdaad tegen de menselijkheid?quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:14 schreef CherryLips het volgende:
Dat is wel heel erg.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had vanavond saté met pindasaus, komt wel dichtbij zo
Welk merk?quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:14 schreef CherryLips het volgende:
quote:23 MINUTEN GELEDEN
Kremlin: uitspraken Biden zijn onacceptabel
Het Kremlin heeft gereageerd op de aantijgingen van de Amerikaanse president Biden van vanavond. Het Kremlin vindt dat er sprake is van "onacceptabele en onvergefelijke taal". Dat meldt staatspersbureau Tass, op basis van een woordvoerder. Moskou verwijst naar een media-optreden van Biden van eerder vanavond. Hij noemde de Russische leider tegenover de pers een oorlogsmisdadiger vanwege de invasie in Oekraïne.
Was je weer naar de Chinees geweest ?quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had vanavond saté met pindasaus, komt wel dichtbij zo
Je was okay.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Collega waar ik vandaag mee op pad was had net een positieve zelf test.
Ik denk één april.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:22 schreef CherryLips het volgende:
Ze komen ook met de smaak frietje mayo.
Nee heb gewoon zelf gekooktquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was je weer naar de Chinees geweest ?
En daar heb je heel de dag mee samen in de trein gezeten?quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Prepare the nukes!quote:
Heel Parijs in lockdown over twee weken, was het wel een noodzakelijke reis?quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik vind het stom.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Beginnen ze vaak al van te voren mee toch tegenwoordig.
Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:20 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com/p/CbKK1sasl8W/?utm_medium=copy_link
Ik ben tussen maart en april voorzichtig met dit soort dingen geloven.quote:
Dan is het toch niet zo gek dat Lays ook met zoiets komt? Ze hebben tenslotte ook al KFC en Pizza Hut chipsquote:
Op de dag van de democratie.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:25 schreef CherryLips het volgende:
Misschien was de arrestatie van Engel ook wel 1 april.
Ik kreeg vooral twijfel toen ik ook las dat ze met patatje mayonaise komen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan is het toch niet zo gek dat Lays ook met zoiets komt? Ze hebben tenslotte ook al KFC en Pizza Hut chips
Goed zoquote:
Heel die vent is een slechte grapquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:25 schreef CherryLips het volgende:
Misschien was de arrestatie van Engel ook wel 1 april.
quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En daar heb je heel de dag mee samen in de trein gezeten?
Kan je beter een true crime docu kijken.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weer wat moordinspiratie opgedaan in GoT?
Ik ben naar de Chinees geweest.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik was zelf vanavond wel bijna naar de Chinees gegaan
Ook maar zelf gekookt
Ja ik moet mezelf ook al heel de week inhouden hoorquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik was zelf vanavond wel bijna naar de Chinees gegaan
Ook maar zelf gekookt
Goedgekeurd door topmanagement.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heel Parijs in lockdown over twee weken, was het wel een noodzakelijke reis?
quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben naar de Chinees geweest.
Ik weet al wat ik de komende twee dagen eet
quote:
Met je pleziervluchtjesquote:
Daar springen dadelijk 100 mannetjes uit met een Mexicaans hoedje op en die gaan muziek staan maken voor je voordeur.quote:
Jij snackt toch ook weleens?quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:27 schreef UitStraling het volgende:
Waarom geen chips met hondenstrontsmaak zodat iedereen lekker worteltjes en komkommers gaat eten?
Ik heb hem niet voor niks geblockt..quote:
Ben nog bezigquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Netjesquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb hem niet voor niks geblockt..
quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben nog bezig
Dit is mijn notitielijstje :
Ik ga niet van iedereen onthouden wie ze geblokkeerd hebbenquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb hem niet voor niks geblockt..
Lijstje bijhouden.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga niet van iedereen onthouden wie ze geblokkeerd hebben
Heb al die mexicaantjes naar jou gestuurdquote:
Excelletje is zo gemaaktquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga niet van iedereen onthouden wie ze geblokkeerd hebben
Zouden er ook wat Mexicaanse vrouwtjes tussen zitten denk je?quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb al die mexicaantjes naar jou gestuurd
Denk dat ik maar snel moet gaan onderduikenquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Je doet dus eigenlijk een thuisstudie?
Ik word al moe bij de gedachtequote:
Die zijn vies, Patrickquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zouden er ook wat Mexicaanse vrouwtjes tussen zitten denk je?
Gewoon laten staan dan en de ruige man gaan uithangenquote:
jaquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Je doet dus eigenlijk een thuisstudie?
Genoeg details voor vandaagquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt wel mee, beetje harig en ze ruiken "anders" daar.
Tijd om naar bed te gaan danquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik word al moe bij de gedachte
Ja, de quotes zie je altijd en de posts ook soms nogquote:
Ja lame is dat eigenlijk.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, de quotes zie je altijd en de posts ook soms nog
Ik lig al in bedquote:
Huidkleurig ondergoedquote:
Heerlijk he?quote:
Even slapen en morgen weer vol er tegen aanquote:
WORK hard, play hardquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Even slapen en morgen weer vol er tegen aan
quote:
quote:
Ja eehhhhhhhquote:
Ik kwam er gisteren achter dat er ooit in Stockholm een soort Red Wedding geweest is.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar ik was te lui om de reactie te verwijderenquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik keek maar één keer nadenkend hoor
quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe weet je dan waar je ponnetje stopt?
quote:
Lijkt hierop;quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:55 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik kwam er gisteren achter dat er ooit in Stockholm een soort Red Wedding geweest is.![]()
Een Deense koning had daar de macht overgenomen en een groot feest geregeld. Na 3 dagen zuipen en gezelligheid werden ineens tientallen hooggeplaatste gasten ingesloten, ter dood veroordeeld en onthoofd.![]()
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Stockholm_Bloodbath
In het weekend welquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat spelen komt er alleen steeds niet van.
De red wedding is gebaseerd op the black dinner, dat zich in het kasteel van Edinburgh heeft afgespeeld.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:55 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik kwam er gisteren achter dat er ooit in Stockholm een soort Red Wedding geweest is.![]()
Een Deense koning had daar de macht overgenomen en een groot feest geregeld. Na 3 dagen zuipen en gezelligheid werden ineens tientallen hooggeplaatste gasten ingesloten, ter dood veroordeeld en onthoofd.![]()
Zouden ze wel eens in het Kremlin mogen doenquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:55 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja sorryquote:
Kun je op vakantie naar Alpha Centauri.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja sorry
Maar als ambtenaar kan je wel 100 miljoen jaar op vakantie
Aantal vakantiedagen valt eigenlijk tegen. Ik kom op 24 op fulltime basisquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja sorry
Maar als ambtenaar kan je wel 100 miljoen jaar op vakantie
quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aantal vakantiedagen valt eigenlijk tegen. Ik kom op 24 op fulltime basis
Kost je maar 8 dagen om twee weken vrij te pakken.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet zo goed in spelenquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog een dag extra weekend pakken?
Erg woke waren ze toen niet.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De red wedding is gebaseerd op the black dinner, dat zich in het kasteel van Edinburgh heeft afgespeeld.
Ja, maar die 24 is fulltime, ik heb ze naar rato.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kost je maar 8 dagen om twee weken vrij te pakken.
24???quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon af en toe uit de band springen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet zo goed in spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |