SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Sporing in de stoortunnel!quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:04 schreef Budapestenaar het volgende:
O ja tuurlijk. Storing in de spoortunnel
Ja, dit is een beetje mosterd na de maaltijd.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had ook wel 2 jaar eerder gekundMafkees.
gaat goedquote:Op woensdag 16 maart 2022 12:14 schreef Ama het volgende:
Gaat wel goed op het werk.![]()
Elektromannetjes hebben de stekkers van de boiler doorgeknipt want ze vonden het niet veilig meer.
Koelkast ineens kapot.
Vaatwasser water was net in de kantine aan het stromen.
Neequote:
sp stemmen straksquote:Op woensdag 16 maart 2022 12:15 schreef Ama het volgende:
Dik getouwtrek nu met de gemeente om weer een werkende boiler te krijgen. (Pand huren ze van de gemeente namelijk)
Oh ik heb wat gemist blijkbaarquote:Op woensdag 16 maart 2022 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor die metrorelnicht hier natuurlijk
dat is dan tenminste ietsquote:Op woensdag 16 maart 2022 12:17 schreef Ama het volgende:
[..]
NeeGelukkig is er wel gisteren iemand geweest om iets aan de muizen te doen.
dat denk jequote:Op woensdag 16 maart 2022 12:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Jagelukkig komen ze niet in de winkel.
Lang en maakt niet uit. Elk geīnformeerd antwoord hierop is waarschijnlijk toch niet waar. Doet dat een belletje rinkelen?quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:17 schreef Flory het volgende:
[..]
Oh ik heb wat gemist blijkbaar![]()
Hoelang heeft hij het en welke kleur?
In de keukenquote:Op woensdag 16 maart 2022 12:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Jagelukkig komen ze niet in de winkel.
Muizen plassen voortdurend. Zou je met zo'n lamp moeten schijnen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Die man kon ook geen keutels vinden in de winkel.
Oh gatverquote:Op woensdag 16 maart 2022 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Muizen plassen voortdurend. Zou je met zo'n lamp moeten schijnen.
Succes.
'Dat is geen amandel.'quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:21 schreef gianni61 het volgende:
zijn er muizen tussen de gevulde koeken?
komt omdat Emmen te ver weg is voor @Haagsquote:Op woensdag 16 maart 2022 12:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Die man kon ook geen keutels vinden in de winkel.
nu ga ik dus geen gevulde koeken meer halen bij amaramadingdongquote:Op woensdag 16 maart 2022 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Succes.
Je moet ze toch ergens mee vullen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:21 schreef gianni61 het volgende:
Kantine wel ja.quote:
Ik vertrouw erop dat een ongediertebestrijder weet wat die doet.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Succes.
Duidelijkquote:Op woensdag 16 maart 2022 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lang en maakt niet uit. Elk geīnformeerd antwoord hierop is waarschijnlijk toch niet waar. Doet dat een belletje rinkelen?
Nee ze zitten vooral boven in het gebouw (kantine enz).quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:21 schreef gianni61 het volgende:
Peper en zout?quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lang en maakt niet uit. Elk geīnformeerd antwoord hierop is waarschijnlijk toch niet waar. Doet dat een belletje rinkelen?
Ik heb ze nog nooit gezien.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:22 schreef dud0r het volgende:
ik had vroegah elke 2 weken muizen in huis.
Meestal voor een uurtje of 2 en daarna waren ze op
gelukkig nooit in huis gehadquote:
Denk dat we ze in mijn vorige huis wel ergens gehad hebben maar liepen ook 2 katten rond dus ze keken wel uit.quote:
oh vaak zat. ratten ook hier in de buurt.quote:
Bij een restaurant waar ik vroeger werkte hadden we ooit een rat in de keuken.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vroeger een plaag gehad en op het werk in Utrecht ook.
Eej @dud0r nu ook hier modquote:Op woensdag 16 maart 2022 12:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh vaak zat. ratten ook hier in de buurt.
correctquote:
typische kattenquote:Op woensdag 16 maart 2022 12:28 schreef Ama het volgende:
Vond ze leuk.. liet ze die muis weer los in de woonkamer en ging ze er net zolang mee spelen tot die dood was en dan ging ze hem opeten.
Haha ik heb mijn kat toen echt zoveel muizen zien opeten.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:30 schreef CherryLips het volgende:
Oppaskat had eens een muis gevangen en mee naar binnen genomen, zat er onder de bank lekker op de knabbelen
snap ikquote:Op woensdag 16 maart 2022 12:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en ik ga ook niet zo'n wilde muis redden hoor.
*krakkrakkrak* *smeksmek*quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:30 schreef CherryLips het volgende:
Oppaskat had eens een muis gevangen en mee naar binnen genomen, zat er onder de bank lekker op te knabbelen
Breng hem op een idee zegquote:Op woensdag 16 maart 2022 12:31 schreef Flory het volgende:
[..]
We gaan het zien eh voelen![]()
Was al bang dat hij naar Viv vertrok
oh ja, dode, of half dode muizen kwamen de katten vroeger ook vaker mee aan zettenquote:Op woensdag 16 maart 2022 12:30 schreef CherryLips het volgende:
Oppaskat had eens een muis gevangen en mee naar binnen genomen, zat er onder de bank lekker op te knabbelen
Zit 'ie toch al.quote:
Ik vind het wel een goed teken. Als je dan muizen in huis hebt weet de kat er ook wel raad mee.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, dode, of half dode muizen kwamen de katten vroeger ook vaker mee aan zetten
Ik koop ook wel eens snoep of chips waar dan op staat: sharesize.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Heul bord tortellini in 7 minuten naar binnenZie ik net op de verpakking staan "2 porties"
en vogeltjesquote:Op woensdag 16 maart 2022 12:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goed teken. Als je dan muizen in huis hebt weet de kat er ook wel raad mee.Maar meestal komen muizen niet op plekken waar katten leven.
Ja maar die pakte wij wel af maar dat was ook wel heel zielig.quote:
Net zoals die plakkertjes op zakken M&M's.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik koop ook wel eens snoep of chips waar dan op staat: sharesize.
Hahaha. Nee.
En daarna in huis nog ergens de botjes uitkotsenquote:
Ja echt he.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals die plakkertjes op zakken M&M's.
"hersluitbare verpakking"quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals die plakkertjes op zakken M&M's.
Ik begin altijd braaf met 1 M&M stuk voor stuk en ik eindig met handenvol.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
"hersluitbare verpakking"
but why?
Het is ook de bedoeling dat je het in een gerecht gebruikt, denk ik?quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Heul bord tortellini in 7 minuten naar binnenZie ik net op de verpakking staan "2 porties"
Zal toch wel geen kale pasta vreten neem ik aan.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is ook de bedoeling dat je het in een gerecht gebruikt, denk ik?
dit klinkt bekendquote:Op woensdag 16 maart 2022 12:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik begin altijd braaf met 1 M&M stuk voor stuk en ik eindig met handenvol.
Ik eet aardappels ook altijd los, zo uit het handje rauw.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou ...quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Zal toch wel geen kale pasta vreten neem ik aan.
Echt hequote:Op woensdag 16 maart 2022 12:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik koop ook wel eens snoep of chips waar dan op staat: sharesize.
Hahaha. Nee.
helemaal erg als je een kilo zak van die dingen haaltquote:
Ja iets met "saus naar keuze" stond er. Maar ik vind het prima met vers gemalen zwarte peperquote:Op woensdag 16 maart 2022 12:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dus bewust niet.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
helemaal erg als je een kilo zak van die dingen haalt
Was je laatst ook niet pasta aan het eten zonder saus?quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja iets met "saus naar keuze" stond er. Maar ik vind het prima met vers gemalen zwarte peper
ja met broccoliquote:Op woensdag 16 maart 2022 12:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Was je laatst ook niet pasta aan het eten zonder saus?
Dan zou ik vooral een beetje groene aardappels nemen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik eet aardappels ook altijd los, zo uit het handje rauw.
Snap ik welquote:Op woensdag 16 maart 2022 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja met broccoliDat was niet zo'n succes
doe ik soms ook.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Was je laatst ook niet pasta aan het eten zonder saus?
Maar je pasta laatst met broccoli klonk wel een tikje treurig sorry.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
maar zeker pasta waar zelf al een vullingkje in zit zoals tortellini of ravioli, kan prima zonder saus hoor.
Snap de fascinatie met treintjes nooit zo, het zijn best onooglijke niet-boeiende lelijke machientjes.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Aaaw, eenoude posttrein
[ afbeelding ]
Nee jij snapt sowieso maar weinigquote:Op woensdag 16 maart 2022 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snap de fascinatie met treintjes nooit zo, het zijn best onooglijke niet-boeiende lelijke machientjes.
Ik snap jouw fascinatie met neus- en pielbotjes ook niet.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snap de fascinatie met treintjes nooit zo, het zijn best onooglijke niet-boeiende lelijke machientjes.
Ik zie het helemaal voor mij. Jij die cavia's jaloers maken en die cavia's schreeuwen en krijsen voor hun leven omdat ze spinazie willen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:42 schreef CherryLips het volgende:
Vanavond spinazie.
Cavia's zullen huilen.
WHIEEEEEEEPquote:Op woensdag 16 maart 2022 12:42 schreef CherryLips het volgende:
Vanavond spinazie.
Cavia's zullen huilen.
Och, het vulde. En broccoli is gezond ookquote:Op woensdag 16 maart 2022 12:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar je pasta laatst met broccoli klonk wel een tikje treurig sorry.![]()
Ja zo zal het wel gaan.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor mij. Jij die cavia's jaloers maken en die cavia's schreeuwen en krijsen voor hun leven omdat ze spinazie willen.
Die kijken met afgrijzen hoe goede spinazie zomaar in jou verdwijnt. Zo zonde!quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:42 schreef CherryLips het volgende:
Vanavond spinazie.
Cavia's zullen huilen.
Geniet lekker van je bordje droge pasta zou ik zeggenquote:Op woensdag 16 maart 2022 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee jij snapt sowieso maar weinigWat moet je toch een kutleven hebben eigenlijk
So, so sad.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:43 schreef CherryLips het volgende:
Muis die in de hoek over het plexiglas hangt zodat ze nog net kan zien hoe ik de spinazie in de pan flikker en niet haar kant op loop.
Zou hij een beetje autistisch zijn? Hij kan zich nooit verplaatsen in een ander.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee jij snapt sowieso maar weinigWat moet je toch een kutleven hebben eigenlijk
Die beestjes springen spontaan voor de modeltreinquote:Op woensdag 16 maart 2022 12:43 schreef CherryLips het volgende:
Muis die in de hoek over het plexiglas hangt zodat ze nog net kan zien hoe ik de spinazie in de pan flikker en niet haar kant op loop.
Begin bijna medelijden te krijgen met die beestjes.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:43 schreef CherryLips het volgende:
Nee dat laatste heeft gewoon met het volume van zijn ego te maken.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou hij een beetje autistisch zijn? Hij kan zich nooit verplaatsen in een ander.
Ieder zo zijn dingquote:Op woensdag 16 maart 2022 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sadist!quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap net zo goed obsessies voor schepen enz ook niet. Maar ja iedereen zijn ding.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zwaar leven hier ook.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Begin bijna medelijden te krijgen met die beestjes.
bootje varen is altijd een beetje vakantie gevoel gewoonquote:Op woensdag 16 maart 2022 12:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik snap net zo goed obsessies voor schepen enz ook niet. Maar ja iedereen zijn ding.
Of....quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Voel iets vibreren in mijn broekzak terwijl ik mijn telefoon in mijn hand heb
Fantoomfoon.
Soort booty call maar dan van je eigen scrotum.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Fantoomfoon.
Dat heb ik ook zo vaakquote:Op woensdag 16 maart 2022 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Fantoomfoon.
Vriendin van mij heeft ook nog een cavia die alleen zit en 6 jaar is nu ofzo. Interesse?quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:46 schreef CherryLips het volgende:
Had weer een toffe caaf in de opvang gezien, maar de herberg is vol
Ik had eens gekeken naar het bootje van Eemshaven naar Noorwegen, maar ik vond het toch wat prijzig.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bootje varen is altijd een beetje vakantie gevoel gewoonOok al is het maar even hier met het pontje de IJssel over
Heel verleidelijkquote:Op woensdag 16 maart 2022 12:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Vriendin van mij heeft ook nog een cavia die alleen zit en 6 jaar is nu ofzo. Interesse?![]()
Zat altijd samen maar die andere is laatst doodgegaan en ze wil de cirkel verbreken want ze wil geen cavia's meer als deze ook dood is.
Oh, goeie, ik moet nog een boot boeken.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bootje varen is altijd een beetje vakantie gevoel gewoonOok al is het maar even hier met het pontje de IJssel over
quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort booty call maar dan van je eigen scrotum.
Meteen tig tripjes naar Dalfsen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:49 schreef CherryLips het volgende:
Maar dan is ie 6 jaar en gaat ie meteen van alles mankeren
ja met de auto is het meteen tegen de 1000 geloof ik hequote:Op woensdag 16 maart 2022 12:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik had eens gekeken naar het bootje van Eemshaven naar Noorwegen, maar ik vond het toch wat prijzig.
Als je serieus bent kan ik haar altijd berichtje sturen. Ik weet dat zij ook liever heeft dat het beestje goed zit.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meteen tig tripjes naar Dalfsen.
DE caviadokter wel.quote:
Die van mij mankeren altijd wat, weet niet of ie hier goed zitquote:Op woensdag 16 maart 2022 12:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je serieus bent kan ik haar altijd berichtje sturen. Ik weet dat zij ook liever heeft dat het beestje goed zit.
Weet eigenlijk ook niet zeker of 6 echt de leeftijd is maar superjong was het iig niet. Het is niet mijn cavia dus kan zijn dat ik dat niet goed heb onthouden.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij mankeren altijd wat, weet niet of ie hier goed zit
vibrerende cockringquote:Op woensdag 16 maart 2022 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Fantoomfoon.
Ja, auto en hut en eten was rond de 700 euro geloof ik, Dat vond ik wel wat veel.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja met de auto is het meteen tegen de 1000 geloof ik he![]()
![]()
Maar ja wat doe je zonder auto in Noorwegen. Dagje Kristiansand
Kan ookquote:
Waar woont ze? Er zijn wel een aantal mooie opvangen, als het een oudje is, kan hij misschien daar blijven.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:53 schreef Ama het volgende:
Maar die cavia bij mijn vriendin kan er niet echt uit want ze heeft ook nu 2 katten en huis is al best klein.
Ja ook in Emmen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar woont ze? Er zijn wel een aantal mooie opvangen, als het een oudje is, kan hij misschien daar blijven.
Hoe hoog is jouw hartslag?quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zit nu op 5 of 6
waarvan 1 dubbele espresso
Klinkt als een gehucht haha maar oke oke zal even onthouden.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:56 schreef CherryLips het volgende:
In Bakkeveen zit er een, maar dat is een uur rijden.
Maar is ook onderdeel van GC nu.quote:
Verrek dat ontdekte ik netquote:Op woensdag 16 maart 2022 13:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar is ook onderdeel van GC nu.
harder schoppen dusquote:Op woensdag 16 maart 2022 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Flikkert hier bijna iemand van de trap af
Ik heb vanochtend op werk per ongeluk een glazen kan kapot gemept tegen de ijzeren trap. Kreeg echt een mini hartaanval. Liep iets te enthousiast met die kan in mijn handen langs de trap.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Flikkert hier bijna iemand van de trap af
quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend op werk per ongeluk een glazen kan kapot gemept tegen de ijzeren trap. Kreeg echt een mini hartaanval. Liep iets te enthousiast met die kan in mijn handen langs de trap.Ding helemaal naar de tering.
zwakke trap als die daarvan helemaal naar de tering gaatquote:Op woensdag 16 maart 2022 13:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend op werk per ongeluk een glazen kan kapot gemept tegen de ijzeren trap. Kreeg echt een mini hartaanval. Liep iets te enthousiast met die kan in mijn handen langs de trap.Ding helemaal naar de tering.
oh dacht dat je die persoon eraf traptequote:Op woensdag 16 maart 2022 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Wat dacht je van voeten optillen?
Ik sloeg hem er wel tegenaan hoor.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
zwakke trap als die daarvan helemaal naar de tering gaat
Wat denk je wel niet van mij?quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh dacht dat je die persoon eraf trapte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja gelukkig stond gang schoonmaken al op het lijstje.quote:
Vooruitziende blikquote:Op woensdag 16 maart 2022 13:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja gelukkig stond gang schoonmaken al op het lijstje.Overal glas.
quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet van mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus dit deed jij niet?Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Kleuterleiding.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Is @:dud0r de nieuwe burgemeester van Foqueville?
quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Is @:dud0r de nieuwe burgemeester van Foqueville?
quote:
Zo klein ben ik nou ook weer nietquote:
Nee, idd.. concentratie van een goudvis vandaagquote:
ik doelde op degene die de slide doet. die is volgens mij nog geen 1.60mquote:Op woensdag 16 maart 2022 13:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo klein ben ik nou ook weer niet
Akkoord.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik doelde op degene die de slide doet. die is volgens mij nog geen 1.60m
op dit moment 55quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, idd.. concentratie van een goudvis vandaag
Ruikt dat naar kokos?quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:33 schreef Ama het volgende:
Ohja ik kreeg vandaag zeepjes uit Afrika ofzo als bedankje voor het helpen in de winkel. Iedereen van de bakkerij.
Mijne is nu 88, maar ik heb net een meeting achter de rug.quote:
Hm oke, gratis is gratisquote:Op woensdag 16 maart 2022 13:46 schreef Ama het volgende:
Ik zie:
- Henna
- Komkommer
- Neem
Geen idee wat dat laatste is. Heb er dus 3.
Neem schijnt goed te zijn bij acne enz. Die ga ik dan wel proberen haha.quote:
Putin-trekpop Lavrov: "Kitten en softijsje met discodip zou een compromis kunnen zijn."quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:32 schreef CherryLips het volgende:
'Agressief.' Wil je er gvd een kitten en een softijsje met discodip bij ofzo.
erg onprofessioneel. Kusjes.quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:33 schreef CherryLips het volgende:
M'n enter doet het niet meer in de mail. Dus nu is het van 'ktnx kusjes CL.' Ipv
kthnx
kusjes,
CL.
Dit is je werk mail neem ik aan?quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:33 schreef CherryLips het volgende:
M'n enter doet het niet meer in de mail. Dus nu is het van 'ktnx kusjes CL.' Ipv
kthnx
kusjes,
CL.
Zelfde shizzle.quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Ken wel neemolie, maar dat is voor op je planten geloof ik.
Misschien heeft iedereen ineens een leven ofzo.quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Staat dit topic op pauze of zo ?
jep. 57 hartslagen nog steeds.quote:
Wat is dat?quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien heeft iedereen ineens een leven ofzo.
Altijd fijnquote:
Sorry. Ik had op een verkeerd knopje gedruktquote:Op woensdag 16 maart 2022 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Staat dit topic op pauze of zo ?
Dacht dat je bij de overheid was gaan werken.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Druk dagje vandaag. Moet nu eigenlijk een mock-up maken voordat ik over 3 kwartier weer in een meeting ga.
Ja, moet toch wat doen voor mijn salaris. Valt een tikje tegenquote:Op woensdag 16 maart 2022 15:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dacht dat je bij de overheid was gaan werken.
Gelukkig hoef je maar 4 dagen te werkenquote:Op woensdag 16 maart 2022 15:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, moet toch wat doen voor mijn salaris. Valt een tikje tegen
Iemand ontslagen?quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:20 schreef UitStraling het volgende:
Ben net ontploft aan de telefoon, altijd lekker genieten
Dat is zo.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je maar 4 dagen te werken
Ik heb vanochtend in het buurthuis gestemd. Was 12 man aanwezig om iedereen te helpen. Er was een vrouw met een kinderwagen voor me en meer niet.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net in een kerkje gestemdEr was helemaal niemand, vijf paar ogen op mij gericht
En ik heb niet op CU of SGP gestemd dus zal wel naar de hel gaan nu.
wil je de belangrijkste gebreken, of de volledige lijst?quote:
Nou gewoon hard aan het werkquote:
Wil je het lijstje in Excel, word of PowerPoint?quote:
Bij ons doen ze ook vaak ‘ludieke locaties’ die kies ik dan altijd uit om te stemmenquote:Op woensdag 16 maart 2022 15:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net in een kerkje gestemdEr was helemaal niemand, vijf paar ogen op mij gericht
Zal ik er in After Effects een kekke animatie van makenquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wil je het lijstje in Excel, word of PowerPoint?
Hier hebben ze een 'drive-in' bij de gemeenteloodsquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij ons doen ze ook vaak ‘ludieke locaties’ die kies ik dan altijd uit om te stemmen
Jij mag blij zijn dat wij geen collega’s zijnquote:Op woensdag 16 maart 2022 15:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scheelt niet veel. misschien nog wel, grote bek tegen US is oprotten.
Hier is een kerk niet ludiekquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij ons doen ze ook vaak ‘ludieke locaties’ die kies ik dan altijd uit om te stemmen
Ik heb deze keer gekozen voor het gemeentehuis zelf want die zat nog niet in de collectiequote:Op woensdag 16 maart 2022 16:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier hebben ze een 'drive-in' bij de gemeenteloods
Geen "walk-in" op industrie-terrein.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier hebben ze een 'drive-in' bij de gemeenteloods
Ik betaal die vuige honden 2 ton per maand van hun 2,1 ton inkomsten per maand, ze moeten gewoon kwispelen en mijn uitgestoken hand likken.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij mag blij zijn dat wij geen collega’s zijn![]()
Ik had een voor een je balharen eruit getrokken en ze vervolgens uitgestald op het bureau.
Hoeneer kun je?quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij mag blij zijn dat wij geen collega’s zijn![]()
Ik had een voor een je balharen eruit getrokken en ze vervolgens uitgestald op het bureau.
Zo veel verdienen met mensen toch niet bij Circus Renz?quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik betaal die vuige honden 2 ton per maand van hun 2,1 ton inkomsten per maand, ze moeten gewoon kwispelen en mijn uitgestoken hand likken.
Het is wel jammer weer ja, het zou vandaag bloedheet maar bewolkt worden, maar het is gewoon koud en bewolkt met Saharazandquote:
Kutbaas. Ik zou aan zijn balharen trekken.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:24 schreef Ygritte het volgende:
Gotta go… moneyz enz. En anders heb ik straks weer de baas aan de telefoon die mij helemaal verrot scheld. Die gast is echt niet helemaal goed![]()
Ja dit kerkje volgens mij ook. Hingen allemaal posters van concerten enzo. Een andere kerk aan het eind van de straat was nu ook een stembureau, maar dat is nu meer een buurtcentrum. Zelfs hier lopen de kerken leeg.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:16 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb gisteren in de ex-kerk gestemd, is tegenwoordig een evenementencentrum/restaurant
God zal wel boos zijn nu.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dit kerkje volgens mij ook. Hingen allemaal posters van concerten enzo. Een andere kerk aan het eind van de straat was nu ook een stembureau, maar dat is nu meer een buurtcentrum. Zelfs hier lopen de kerken leeg.
Even luid vloeken in het stemhokje.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:32 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:24 schreef Ygritte het volgende:
Gotta go… moneyz enz. En anders heb ik straks weer de baas aan de telefoon die mij helemaal verrot scheld. Die gast is echt niet helemaal goed![]()
Ik neem genoegen met opdebankmeteenjeneverquote:Op woensdag 16 maart 2022 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
jah. Nu is het helemaal geen buitenzitbierdrinkweer meer
Nou ja ook niet echt mijn idee van pret eigenlijk.quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik neem genoegen met opdebankmeteenjenever
Pret? wat is dat?quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ook niet echt mijn idee van pret eigenlijk.
Nou ja zo'n dagje als CE had zou ik er ook weleens tussen willen hebbenquote:
Een dagje met @Californium lijkt me ook wel gezellig jaquote:Op woensdag 16 maart 2022 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja zo'n dagje als CE had zou ik er ook weleens tussen willen hebben
Lange dag wel. Maar wel op tijd weer in Luik.quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja zo'n dagje als CE had zou ik er ook weleens tussen willen hebben
quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een dagje met @:Californium lijkt me ook wel gezellig ja
Komt wel heel dichtbij zoquote:Op woensdag 16 maart 2022 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lange dag wel. Maar wel op tijd weer in Luik.
Ook niks mis mee iddquote:Op woensdag 16 maart 2022 17:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een dagje met @:Californium lijkt me ook wel gezellig ja
Lekker Grieks etenquote:Op woensdag 16 maart 2022 17:47 schreef Lospedrosa het volgende:
3 april in het vliegtuig naar Heraklion
Olive&sea
Ravenzwarte paardenstaarten en grote neuzenquote:Op woensdag 16 maart 2022 17:47 schreef Lospedrosa het volgende:
3 april in het vliegtuig naar Heraklion
Olive&sea
Hoeft niet per se hoorquote:Op woensdag 16 maart 2022 17:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ravenzwarte paardenstaarten en grote neuzen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
lekker belanbgrijkquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Jongens, het kan niet zo zijn dat het Viva-topic steeds boven ons staat
Ik wist niet dat er een Viva forum bestondquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Jongens, het kan niet zo zijn dat het Viva-topic steeds boven ons staat
quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ravenzwarte paardenstaarten en grote neuzen
Beterschap maatje! Troost jezelf met de gedachte dat de dagen weer korter worden over een maandje of 3.quote:
Ik denk dat ze dat nu gesloten hebben?quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er een Viva forum bestond
Ik heb al gegeten. Ik had een best lekkere salade met witlof, appel en rozijntjes. En een kipschnitzeltje uit de airfryert.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ok, zit op de bank
Geen zin om op te staan en eten te koken
Winnie. Ik had me echt verheugd op een zonnige EN WARME avond vandaag.quote:
Ja, het was alleen die SC nog.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat nu gesloten hebben?
Dank je vriendjequote:Op woensdag 16 maart 2022 18:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vriendje
Gefeliciteerd met je modschap van een echt subforum
Ja, warm was het nietquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Winnie. Ik had me echt verheugd op een zonnige EN WARME avond vandaag.
Wattenschijfje had mee willen eten van jouw saladequote:Op woensdag 16 maart 2022 18:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb al gegeten. Ik had een best lekkere salade met witlof, appel en rozijntjes. En een kipschnitzeltje uit de airfryert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |