SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPVakman pur sang
Het zijn de makers van Russische Facebook; en daar hebben ze eigenlijk afstand van gedaan omdat ze informatie moesten delen met de regering. Daar hadden ze niet echt zin in. Denk niet dat ze daarna nog veel in Rusland geweest zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En het is nog Russisch ook, of zijn ze daar dan weer voor, ik kan zulk soort mensen nooit volgen
Mensen die leven in wantrouwen komen meestal uit bij het minst betrouwbare, dat is een wetmatigheid inmiddels.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het zijn de makers van Russische Facebook; en daar hebben ze eigenlijk afstand van gedaan omdat ze informatie moesten delen met de regering. Daar hadden ze niet echt zin in. Denk niet dat ze daarna nog veel in Rusland geweest zijn.
Mag je gewoon 3x zoveel taart etenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
3 Naam TT's is wel een beetje te veel van het goede hoor
Wat jij met je vriendinnen hebt zeg maarquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen die leven in wantrouwen komen meestal uit bij het minst betrouwbare, dat is een wetmatigheid inmiddels.
Kukelekuuuuuuuuuquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:00 schreef mschol het volgende:
zo maar even stukje wandelen nog en daarna naar bed, morgen vroeg uit de veren
Ik weet dat van tevoren wel hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat jij met je vriendinnen hebt zeg maar
Gefeliciteerd kerelquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
3 Naam TT's is wel een beetje te veel van het goede hoor
Duurt nog 3 dagen voor het weer weekend isquote:
ja niet zo lang ::Pquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je lekker van het zonnetje genoten?
Nee ze moet zo gewoon naar bed toequote:
Ga je weer luidruchtig liggen snurkenquote:
Alsof ze alleen maar met soep gooit ...quote:
Das wel mijn specialiteitquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof ze alleen maar met soep gooit ...
Ja die messen geeft altijd zo'n zooitjequote:
Dienbladen met drankjes lijken me ook fijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof ze alleen maar met soep gooit ...
ja maar duurt meestal even vanwege de totale shockquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Gillen mensen mooi als ze zich realiseren dat hun hele gezicht verbrand is?
Ja, maar ga toch altijd weer laat naar bed. En morgen reisje naar het buitenland.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:39 schreef bitterbal het volgende:
zo lekker slapen. kijken jullie daar ook altijd zo naar uit
Nee, niet echt eigenlijk. Zo lekker slaap ik meestal niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:39 schreef bitterbal het volgende:
waarheen?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, maar ga toch altijd weer laat naar bed. En morgen reisje naar het buitenland.
oh waarom niet? Lig je dan te piekeren?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, niet echt eigenlijk. Zo lekker slaap ik meestal niet.
Elke dag, vanaf ongeveer de lunchquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:39 schreef bitterbal het volgende:
Ja, ook.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh waarom niet? Lig je dan te piekeren?
oh das vervelend.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ook.Ik kan ook niet zo goed helemaal ontspannen.
Deze keer niet. Blijf uiteindelijk toch geen nachtje slapen dus morgen ook weer terug naar huis.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh leukheb je nog wat vrije tijd daar ook?
misschien volgende keer danquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze keer niet. Blijf uiteindelijk toch geen nachtje slapen dus morgen ook weer terug naar huis.
Ja, eigenlijk wel, of soms wel lang genoeg, maar dan met veel onderbrekingen. Dan ben je alsnog brak.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh das vervelend.Dus je slaapt altijd te weinig?
ja kan ik mij voorstellenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel, of soms wel lang genoeg, maar dan met veel onderbrekingen. Dan ben je alsnog brak.
Dat komt vast wel weer eens inderdaad. Keertje eruit is wel leuk maar zijn wel lange dagen natuurlijk.quote:
Dat is het enige voordeel van die vermoeidheid die ik heb, dat ik altijd al in slaap val voordat ik kan piekerenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:44 schreef bitterbal het volgende:
piekeren in je bed s wel killing. ik heb ook vaak dan pieker gedachtes omdat er geen verdere afleiding is ook
Ik heb er eigenlijk 's ochtends nog het meest last van. Als ik dan opsta, blijken die piekergedachten allemaal overdreven.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:44 schreef bitterbal het volgende:
piekeren in je bed s wel killing. ik heb ook vaak dan pieker gedachtes omdat er geen verdere afleiding is ook
Wat niet aan staat hoeft ook niet uitgezet te wordenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:48 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij heb ik nog nooit gepiekerd, ik ga liggen en mijn hoofd floept gewoon uit.
Jawel, maar dat is allemaal ingewikkeld natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kan ik mij voorstellenHeb je er welles hulp voor gezocht?
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:48 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij heb ik nog nooit gepiekerd, ik ga liggen en mijn hoofd floept gewoon uit.
Voordat je opstaat bedoel je?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk 's ochtends nog het meest last van. Als ik dan opsta, blijken die piekergedachten allemaal overdreven.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat niet aan staat hoeft ook niet uitgezet te worden
hmm ja. Maar slecht slapen lijkt mij ook super kutquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is allemaal ingewikkeld natuurlijk.
Collega van mij kan zich ook niet voorstellen dat hij hoofdpijn heeft. Heeft die nog nooit gehad.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:48 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Collega van mij kan zich ook niet voorstellen dat hij hoofdpijn heeft. Heeft die nog nooit gehad.
mja dat ken ik ook wel jaquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, precies.Twee uur voor de wekker of zo.
Ja die van mij ook, wat mij best helpt de laatste tijd is om voor ik wil gaan slapen blackmetal op te zetten, word ik op een rare manier rustig van 🤔quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja die van mij ook, wat mij best helpt de laatste tijd is om voor ik wil gaan slapen blackmetal op te zetten, word ik op een rare manier rustig van 🤔
Heb ik liever iets als ditquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja die van mij ook, wat mij best helpt de laatste tijd is om voor ik wil gaan slapen blackmetal op te zetten, word ik op een rare manier rustig van 🤔
Dat heb ik met drum and bass gehadquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen jaquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heb ik met drum and bass gehad
Echt naar is dat.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:52 schreef bitterbal het volgende:
ik heb lange tijd gehad dat ik savonds in bed nog de laatste beelden van mijn vader voorbij zag komen
Normaal is Ritalin toch ook een oppeppend middel? Mensen met ADHD worden daar juist rustig van.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
You've got a pointquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Normaal is Ritalin toch ook een oppeppend middel? Mensen met ADHD worden daar juist rustig van.
Ah, daar komt dat gifje uit.quote:
Ik zou bijna medelijden krijgen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 04:41 schreef kwiwi het volgende:
Morgen2 dagen naar kantoor deze week, dat ben ik niet meer gewend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik ookquote:Op woensdag 16 maart 2022 04:41 schreef kwiwi het volgende:
Morgen2 dagen naar kantoor deze week, dat ben ik niet meer gewend.
Ik weet niet of ik haar herken zonder poesquote:Op woensdag 16 maart 2022 06:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is de vrouw met de leuke poes er ook?
daar kan ik je niet bij helpen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 07:17 schreef Karzai het volgende:
Moin, ik weet nog niet op wie ik moet gaan stemmen vandaag?
Ik welquote:Op woensdag 16 maart 2022 07:17 schreef Karzai het volgende:
Moin, ik weet nog niet op wie ik moet gaan stemmen vandaag?
Ik heb wel slecht geslapen maar weet niet of het daardoor kwamquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Word je dan niet badend in het zweet wakker twee uur later?
Maar heb je echt een 11 uur s avonds een tompouce in bed gegeten?quote:Op woensdag 16 maart 2022 07:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel slecht geslapen maar weet niet of het daardoor kwam
Jaquote:Op woensdag 16 maart 2022 07:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar heb je echt een 11 uur s avonds een tompouce in bed gegeten?
Het is CL. Det geloof ik wel.quote:Op woensdag 16 maart 2022 07:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar heb je echt een 11 uur s avonds een tompouce in bed gegeten?
Ik heb moeite hier een beeld bij te vormen. Ik vind dit best bijzonderquote:
Het is CL. Die is best bijzonder.quote:Op woensdag 16 maart 2022 07:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb moeite hier een beeld bij te vormen. Ik vind dit best bijzonder
Of ik nou op de bank zit of in bed lig, maakt verder ook niet veel uit.quote:Op woensdag 16 maart 2022 07:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb moeite hier een beeld bij te vormen. Ik vind dit best bijzonder
Dat welquote:Op woensdag 16 maart 2022 07:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is CL. Die is best bijzonder.
fair point.quote:Op woensdag 16 maart 2022 07:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of ik nou op de bank zit of in bed lig, maakt verder ook niet veel uit.
eergisteren al geweest in een doodstil stemlokaalquote:Op woensdag 16 maart 2022 07:45 schreef Karzai het volgende:
even een broodje smeren dan wandel ik naar het stemlokaal
Nou kruimels in je bed zijn niet zo prettig hoorquote:Op woensdag 16 maart 2022 07:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of ik nou op de bank zit of in bed lig, maakt verder ook niet veel uit.
Doordeweeks ben ik dan al in een diepe comaquote:Op woensdag 16 maart 2022 07:43 schreef Karzai het volgende:
om elf uur heb ik net mijn tanden gepoetst
vanavond nog even gaan als ik op tijd hier weg komquote:Op woensdag 16 maart 2022 07:45 schreef mschol het volgende:
[..]
eergisteren al geweest in een doodstil stemlokaal
Ik heb een interview voor onze interne nieuwsbrief. Had het net zo lief online, maar mijn slachtoffer vond het leuk om op kantoor af te sprekenquote:Op woensdag 16 maart 2022 07:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je vandaag eens goed de lijnen uitzetten op kantoor?
In het treintje, treintje, treintje op het spoor, gaat de grote Buda lekker naar kantoorquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2022 07:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In het treintje, treintje, treintje op het spoor, gaat de grote Buda lekker naar kantoor
Zul je nu wel weer vaker gaan zien.quote:Op woensdag 16 maart 2022 07:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een interview voor onze interne nieuwsbrief. Had het net zo lief online, maar mijn slachtoffer vond het leuk om op kantoor af te spreken
Kom maar door met een nieuwe variantquote:Op woensdag 16 maart 2022 08:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zul je nu wel weer vaker gaan zien.
quote:Op woensdag 16 maart 2022 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kom maar door met een nieuwe variant
Ligt er aan: heb je pics van dit zusje?quote:Op woensdag 16 maart 2022 08:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vanavond naar 't Zusje
Hoe jaloers ben je?
quote:Op woensdag 16 maart 2022 08:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vanavond naar 't Zusje
Hoe jaloers ben je?
In Helmond. Artic was er nog nooit geweestquote:Op woensdag 16 maart 2022 08:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Welke?
Wij moeten ook weer eens afspreken eigenlijk
hihahoquote:Op woensdag 16 maart 2022 08:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ligt er aan: heb je pics van dit zusje?
Leuk hoorquote:Op woensdag 16 maart 2022 08:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
In Helmond. Artic was er nog nooit geweest
Ja!Graag.
[..]
hihaho
Helmondquote:Op woensdag 16 maart 2022 08:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
In Helmond. Artic was er nog nooit geweest
Ja!Graag.
[..]
hihaho
Ik kan er ook niets aan doen dat daar zn huis staatquote:Op woensdag 16 maart 2022 08:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Helmond
Maar goed, blijkbaar is er dus nog een ander zusje dan die van de Librije
Geen stof te zien hier.quote:Op woensdag 16 maart 2022 08:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja joe4:04 extra daglicht, Saharastof of geen Saharastof
![]()
[ afbeelding ]
Vooral zonnetje hier.quote:Op woensdag 16 maart 2022 08:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja joe4:04 extra daglicht, Saharastof of geen Saharastof
![]()
[ afbeelding ]
. Maak geen onverwachte bewegingen en zoek geen oogcontactquote:Op woensdag 16 maart 2022 08:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Pantyneger in de trein @:bitterbal
quote:
Het is maar hoe je het zietquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2022 08:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
. Maak geen onverwachte bewegingen en zoek geen oogcontact
Zand komt sowieso niet. Dat slaat veel eerder neer.quote:Op woensdag 16 maart 2022 08:26 schreef TaMieke het volgende:
Saharazand kwam morgen toch pas? Als het gaat regenen....?
Blijkbaar een hele keten die ik niet kenquote:Op woensdag 16 maart 2022 08:22 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen dat daar zn huis staat![]()
Librije? Ik heb geen idee of dat dezelfde is.
Ik bedoel iig deze
Wel schalks en onverhoeds zijn panty van achteren eraf trekken?quote:Op woensdag 16 maart 2022 08:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
. Maak geen onverwachte bewegingen en zoek geen oogcontact
als je levensmoe bentquote:Op woensdag 16 maart 2022 08:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel schalks en onverhoeds zijn panty van achteren eraf trekken?
Hier ook, dus alles zit potdicht, anders zie ik niets op mijn schermquote:
Slecht idee. Beetje hetzelfde dat je ook geen pruiken van iemands hoofd trekt.quote:Op woensdag 16 maart 2022 08:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel schalks en onverhoeds zijn panty van achteren eraf trekken?
Ohquote:Op woensdag 16 maart 2022 08:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Slecht idee. Beetje hetzelfde dat je ook geen pruiken van iemands hoofd trekt.
Oi.quote:Op woensdag 16 maart 2022 08:29 schreef bitterbal het volgende:
In het noordoosten komen vanmorgen wat wolkenvelden voor en is het lokaal mistig. De mist lost echter snel op. Vervolgens is er enige tijd flink wat ruimte voor de zon. Wel is er veel stof in de lucht aanwezig. later vandaag trekken enkele wolkenvelden over het land. In de westelijke provincies kan daar ook een klein beetje regen vallen. Het wordt 12 tot 15 graden in het noorden van het land en 16 tot lokaal 18 graden in de zuidelijke helft. De oost- tot zuidoostenwind waait matig, kracht 3 tot 4. Later op de dag staat in het Waddengebied een volle windkracht 5.
Ah! Volgens mij is Roermond het dichtste bij voor jou.... (wat volgens mij nog best ver isquote:Op woensdag 16 maart 2022 08:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Blijkbaar een hele keten die ik niet ken
en google leert mij dat Librije's zusje al lang niet meer bestaat.
Dat zou morgen pas komen.quote:
Bij welke kerk zal ik eens gaan stemmen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 08:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had alleen maar uitzicht op etende oudjes.
https://nos.nl/collectie/(...)e-stembus-te-krijgen
(Buurtcentrum met eetgelegenheid)
Die ene waarbij je niet in vlammen opgaat.quote:Op woensdag 16 maart 2022 08:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij welke kerk zal ik eens gaan stemmen.
Ja, nu zit 'ie al vol he.quote:Op woensdag 16 maart 2022 08:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Gauw weer tanken allemaal, de prijzen zijn weer aan het zakken. Wie hoor ik nu?![]()
[ afbeelding ]
Ja hallo, heb nog 3 kwart tank met Belgische benzinequote:Op woensdag 16 maart 2022 08:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Gauw weer tanken allemaal, de prijzen zijn weer aan het zakken. Wie hoor ik nu?![]()
[ afbeelding ]
Dan maar naar de bibliotheek.quote:Op woensdag 16 maart 2022 08:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die ene waarbij je niet in vlammen opgaat.
Geeft niet, gaat vast nog wel verder dalenquote:Op woensdag 16 maart 2022 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallo, heb nog 3 kwart tank met Belgische benzine
quote:Op woensdag 16 maart 2022 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geeft niet, gaat vast nog wel verder dalen
zijn ze al met dingen naar je aan het gooien?quote:Op woensdag 16 maart 2022 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm, ik ben op dit moment die luide extravert die niet zijn mond kan houden op kantoor![]()
Minder koffie dan maar
mijn pijltjestoets naar beneden zit niet meer in m'n toetsenbordquote:Op woensdag 16 maart 2022 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik geloof dat mijn spatietoets een beetje los zit![]()
Irritant voor de collega's
Nee, valt nog meequote:Op woensdag 16 maart 2022 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn ze al met dingen naar je aan het gooien?
quote:Op woensdag 16 maart 2022 08:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
mijn pijltjestoets naar beneden zit niet meer in m'n toetsenbord
Hoop dat je spatiebalk wel blijft zitten
ja in excel wel redelijk jaquote:Op woensdag 16 maart 2022 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Is dat een toets die je vaak gebruikt?
dan is het tijd voor een nieuwe of een defecte met pijltje naar beneden toetsquote:Op woensdag 16 maart 2022 08:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
mijn pijltjestoets naar beneden zit niet meer in m'n toetsenbord
Hoop dat je spatiebalk wel blijft zitten
quote:Op woensdag 16 maart 2022 06:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou bijna medelijden krijgen.GoedemorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ben donderdag weer op kantoor. dan loop ik wel even langs IT of ze die er weer in kunnen klikken.quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:05 schreef mschol het volgende:
[..]
dan is het tijd voor een nieuwe of een defecte met pijltje naar beneden toets
Nieuw toetsenbord vragen.quote:
Volgens mij hebben ze dit jaar de regels mbt apparatuur aangepast. dus als ik m'n laptop inlever dan krijg ik gewoon een andere maar grote kans dat het niet eens hetzelfde model is.quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nieuw toetsenbord vragen.
Geld klotst tegen de plinten bij jouw werkgever.
Oh, het is het toetsenbord van je laptop... Ik dacht gewoon een los toetsenbord.quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze dit jaar de regels mbt apparatuur aangepast. dus als ik m'n laptop inlever dan krijg ik gewoon een andere maar grote kans dat het niet eens hetzelfde model is.
Waar ik dan weer een probleem mee heb want ik heb bijbetaald bij deze omdat ik een luxer model dan de basis wilde.
nee van m'n laptop. losse toetsenborden moeten we zelf voor zorgen als we thuis zitten. op kantoor staan ze natuurlijk wel maar we hebben geen vaste werkplekken dus ook geen eigen toetsenbordquote:Op woensdag 16 maart 2022 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, het is het toetsenbord van je laptop... Ik dacht gewoon een los toetsenbord.
Serieus?quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee van m'n laptop. losse toetsenborden moeten we zelf voor zorgen als we thuis zitten. op kantoor staan ze natuurlijk wel maar we hebben geen vaste werkplekken dus ook geen eigen toetsenbord
afhankelijk van merk en typequote:Op woensdag 16 maart 2022 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
vroegah was het vrij makkelijk om een toetsenbord van een laptop los te halen. Bijvoorbeeld ook om RAM bij te plaatsen etc. Tegenwoordig is alles gewoon een soort gehard stalen turbotitanium case alsof je er meteorieten mee moet afweren en dan kan dat allemaal niet meer
Nee hier is het van je krijgt een thuiswerkvergoeding en daar moet je maar alles van bekostigen als je je thuiswerkplek wil inrichten. Je krijgt een laptop van werk en meer doen we niet.quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Zelfs bij mijn vorige gierige werkplek kregen we een toetsenbord en een muis.
Geen beeldscherm, dat moest ik zelf maar betalen![]()
Bij deze werkgever een thuiswerkpakket gekregen (mét beeldscherm)
Ja hier ook. Prima toch? Kun je zelf kopen wat je wilt. Een dikke bureaustoel of een 200 inch curvycurvy scherm of zoquote:Op woensdag 16 maart 2022 09:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee hier is het van je krijgt een thuiswerkvergoeding en daar moet je maar alles van bekostigen als je je thuiswerkplek wil inrichten. Je krijgt een laptop van werk en meer doen we niet.
Muis zat wel bij de laptop trouwens
Ik kreeg helemaal niks, geen vergoeding en geen scherm of toetsenbord.. Gelukkig had ik het meeste van m'n vorige werkgever meegenomen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee hier is het van je krijgt een thuiswerkvergoeding en daar moet je maar alles van bekostigen als je je thuiswerkplek wil inrichten. Je krijgt een laptop van werk en meer doen we niet.
Muis zat wel bij de laptop trouwens
Hollander gespotquote:Op woensdag 16 maart 2022 09:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kreeg helemaal niks, geen vergoeding en geen scherm of toetsenbord.. Gelukkig had ik het meeste van m'n vorige werkgever meegenomen.
Boks, volgens mij wisten ze niet eens dat ik nog een toetsenbord en muis had.quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kreeg helemaal niks, geen vergoeding en geen scherm of toetsenbord.. Gelukkig had ik het meeste van m'n vorige werkgever meegenomen.
dat heb je in bruikleen natuurlijkquote:Op woensdag 16 maart 2022 09:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een stroomkabel en docking station die mooi op m'n prive laptop passen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boks, volgens mij wisten ze niet eens dat ik nog een toetsenbord en muis had.
ier gaat het andersom. Ik heb een scherm van thuis mee naar het werk genomenquote:Op woensdag 16 maart 2022 09:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik, die staan niet in de CMDB. Moeite van het invoeren niet waard.quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boks, volgens mij wisten ze niet eens dat ik nog een toetsenbord en muis had.
Moeten ze maar beter op hun bezittingen letten.quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een stroomkabel en docking station die mooi op m'n prive laptop passen.
Oh dan.quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik, die staan niet in de CMDB. Moeite van het invoeren niet waard.
Ben al bijna 2 uur aanwezig yoooquote:
workaholic..quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ben al bijna 2 uur aanwezig yooo
Ik ben om 16u klaar ja.quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:42 schreef mschol het volgende:
[..]
workaholic..
je werkt hoop ik maar tot 3 of 4?
ik had om 8:30 een afspraak dus ben er wel al even uit...
dan rij je de verkeerde wegenquote:Op woensdag 16 maart 2022 09:45 schreef Haags het volgende:
Dan hoor je op de radio dat er minder files zijn... maar ik zie dat niet echt terug zeg maar.
Nagels lakken en haren vlechten en poppetjes tekenen en boodschappenlijstjes maken.quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga niets doen, want ik moet naar een presentatie luisteren, waar ik geen zin in heb
jij rijdt ook alleen maar van grote stad naar grote stad.quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:45 schreef Haags het volgende:
Dan hoor je op de radio dat er minder files zijn... maar ik zie dat niet echt terug zeg maar.
Ik ben bijna op kantoorquote:Op woensdag 16 maart 2022 10:01 schreef dud0r het volgende:
10:00 uur. Tijd voor een stukje chocolade.
Thuiswerkenquote:
You ain't nothing but a hound dogquote:Op woensdag 16 maart 2022 10:06 schreef Karzai het volgende:
Me and you baby we are nothing but mammals
If we cannot make babies,quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
You ain't nothing but a hound dog
barking all the time
quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:19 schreef bitterbal het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
vind je hem niet grappigquote:Op woensdag 16 maart 2022 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik had weer iets met wilde dieren verwacht, maar dit is veel verontrustender
Doe eens een wilde gokquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:19 schreef bitterbal het volgende:
denk niet dat ik het red om een rondje te gaan rennen. en geen tijd om op het terras te gaan zittenquote:Op woensdag 16 maart 2022 10:19 schreef bitterbal het volgende:
dat zeg je nu wel maar ik ken een astrologie meisje en die nemen dit soort dingen heel serieus.quote:
wat ergquote:Op woensdag 16 maart 2022 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Allemaal mensen met de humor van een bintje.
Zeewiersnacks eten onder de presentatie en domme vragen stellen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nagels lakken en haren vlechten en poppetjes tekenen en boodschappenlijstjes maken.
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_linkquote:Op woensdag 16 maart 2022 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Allemaal mensen met de humor van een bintje.
das totaal andersquote:Op woensdag 16 maart 2022 10:33 schreef dud0r het volgende:
bestekrabbels.nl is ook een leuke site voor dat soort plaatjes ballie
nou........quote:
https://www.animaatjes.nl/quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat zijn echte glitterplaatjes voor je hyves account
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_linkquote:Op woensdag 16 maart 2022 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb al twee koffie op, dit gaat niet de goede kant op
not the same !!quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
https://www.animaatjes.nl/
dit is ook leuk
ik zit nu op 5 of 6quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb al twee koffie op, dit gaat niet de goede kant op
Kan je ze zelf makenquote:
Tot in Papoea Nieuw Guinea vinden ze mijn humor leuk.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:38 schreef bitterbal het volgende:
Gelukkig vind Uitstraling ze wel leuk
quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot in Papoea Nieuw Guinea vinden ze mijn humor leuk.
Ja, dat snapte ik.quote:
Wansmaak hebben ze overal.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot in Papoea Nieuw Guinea vinden ze mijn humor leuk.
Wat, heb je een pa en septumpiercing dan?quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Botje door de piel en de neus ook
Dit vind ik onaantrekkelijk, koe-achtig ook.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat, heb je een pa en septumpiercing dan?
Jij begint over botjes door neuzen en piemels, kweenie.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit vind ik onaantrekkelijk, koe-achtig ook.
Het zijn niet de meest aantrekkelijke mannetjes en vrouwtjes.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij begint over botjes door neuzen en piemels, kweenie.
Dat vinden ze ongetwijfeld ook van de gemiddelde westerling, niet aan mij om wat over te zeggen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het zijn niet de meest aantrekkelijke mannetjes en vrouwtjes.
https://nl.123rf.com/phot(...)-papoea-stam-va.html
Ja en als het weer omlaag gaat is er allemaal niet veel aan de hand HEUJJJquote:Op woensdag 16 maart 2022 10:39 schreef bitterbal het volgende:
gezellig
'Recessie en ongekende koopkrachtdaling mogelijk als energieprijzen hoog blijven'
https://nos.nl/artikel/24(...)prijzen-hoog-blijven
Dat zijn wel de beste middagenquote:Op woensdag 16 maart 2022 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Meh. Ik zou zaterdag een middag/avond/nacht nerden, maar corona-uitbraak bij kerel op 't werk, dus maar even afwachten en testen of het verstandig is.
Plat Brabants terugpraten.quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nu al hoofdpijn van het Frans-gepraat.
Nou vestandig is het sowieso nietquote:Op woensdag 16 maart 2022 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Meh. Ik zou zaterdag een middag/avond/nacht nerden, maar corona-uitbraak bij kerel op 't werk, dus maar even afwachten en testen of het verstandig is.
quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nu al hoofdpijn van het Frans-gepraat.
Daarom.quote:
Werkt meestal wel goed.quote:
@Flory kan deze er ook met lang haar komen aub?quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:21 schreef UitStraling het volgende:
Vrijdag verlof gepakt, hele dag zwemmen en zwieren
Dat zou best kunnen! Er zit een hoop energie in zo'n tompouce natuurlijk.quote:Op woensdag 16 maart 2022 07:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel slecht geslapen maar weet niet of het daardoor kwam
Ik ga deze week even wat vakantiedagen vastleggen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:21 schreef UitStraling het volgende:
Vrijdag verlof gepakt, hele dag zwemmen en zwieren [ afbeelding ]
Nee, ok. Ik heb de boodschappenlijsten met snacks langs zien komen, arme, arme weegschaal.quote:
Mijn jeugdliefde was Egyptisch-Frans dus ik trottoir ze de moeder die Fransen als ik een beetje oefen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Werkt meestal wel goed.
Als de discussies de diepte in gaan of spannend worden dan switchen ze vaak naar Frans. Scheelt dat ik het kan volgen maar spreken is vrij matig.
En zelfs met een geweldige gezondheid kan het kut zijnquote:Op woensdag 16 maart 2022 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom.
Maar goed, vrijdag even testen bij GGD om zo zeker mogelijk te zijn. Een van de lui waar ik mee afgesproken heb, heeft niet zo'n geweldige gezondheid, dus kleine moeite.
Vandaag de aantrekkingskracht van Ballie.quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn jeugdliefde was Egyptisch-Frans dus ik trottoir ze de moeder die Fransen als ik een beetje oefen.
Ja hier kriebelt het ook om eventjes wat dagjes tussendoor niet te werken, ik heb het idee dat ik al vanaf december non-stop aan het werk ben, bijna zeven dagen in de week.quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga deze week even wat vakantiedagen vastleggen.
Ballie heeft een zuidelijk mopsneusje, die van mij een noordelijke haviksneus.quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vandaag de aantrekkingskracht van Ballie.
Ja, ik doe zaterdag sowieso een zelftest ook voor ik wegga, maar die van GGD zijn wel wat betrouwbaarder, daarom.quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
En zelfs met een geweldige gezondheid kan het kut zijn
Maar wel zo sociaal om even te testen ja.
Hier kwam de playgroep ineens met vrijdagavond. Terwijl ik al afspraken heb staan. Niet zo handig van ze
ach ja, dan wordt het waarschijnlijk ergens volgende week.quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik doe zaterdag sowieso een zelftest ook voor ik wegga, maar die van GGD zijn wel wat betrouwbaarder, daarom.
En meh.
Kan me haar snoetje al bijna niet meer herinneren.quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ballie heeft een zuidelijk mopsneusje, die van mij een noordelijke haviksneus.
OMELETTE DU FROMAGEquote:Op woensdag 16 maart 2022 11:42 schreef Karzai het volgende:
Lunchgenot! ook in Frankrijk?
[ afbeelding ]
Hier wat later natuurlijk. En dan anderhalf uur keuvelen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:42 schreef Karzai het volgende:
Lunchgenot! ook in Frankrijk?
[ afbeelding ]
glaasje flesje wijn erbijquote:Op woensdag 16 maart 2022 11:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier wat later natuurlijk. En dan anderhalf uur keuvelen.
Daarna moet ik mijn trein alweer gaan halen ongeveer.
quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
ben je lekker met de Thalys aan het crossen?
Centraal Noord Frankrijk is net zo mooi als de kont van mijn oma.quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker hoorBeetje door het Noord-Franse land knallen in de zon met een biertje erbij
Kan me slechtere woensdagen indenken!
Vanuit een snelle trein met een biertje in de zon nog altijd mooier dan die dooie vissen die in de Dieze drijvenquote:Op woensdag 16 maart 2022 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Centraal Noord Frankrijk is net zo mooi als de kont van mijn oma.
Gebleekt?quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Centraal Noord Frankrijk is net zo mooi als de kont van mijn oma.
Nou neequote:Op woensdag 16 maart 2022 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanuit een snelle trein met een biertje in de zon nog altijd mooier dan die dooie vissen die in de Dieze drijven
quote:De politie heeft vanochtend in Rotterdam een 45-jarige man opgepakt op verdenking van opruiing. Het gaat om Viruswaarheid-voorman Willem Engel, blijkt uit onze informatie. Het Openbaar Ministerie wil dat niet bevestigen.
Had ook wel 2 jaar eerder gekundquote:
Voor wie?quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:Flory kan deze er ook met lang haar komen aub?
gezellig stil staanquote:Op woensdag 16 maart 2022 12:04 schreef Budapestenaar het volgende:
O ja tuurlijk. Storing in de spoortunnel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |