SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Hebben we ook gedaan. Maar was niet nodig.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hadden die mensen best asiel kunnen geven in Foqueville.
Lol, neequote:
hmm, dit kan ik misschien ook halen bij de chineesquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol, nee
Met kip en champignons
Heb je er niet kip kiev van gemaakt?quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol, nee
Met kip en champignons
Ik geloof je niet.quote:
Chinees voerquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dit kan ik misschien ook halen bij de chinees
quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je er niet kip kiev van gemaakt?
Ahquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik geloof je niet.
Ik heb op mijn grote vriend Richard de Mos gestemd.
quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je er niet kip kiev van gemaakt?
Da’s toch gewoon lekker?quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]ik ga hier geen grapjes over maken
Die poging hadden we gedaan toch?quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hadden die mensen best asiel kunnen geven in Foqueville.
Ja, dat waren de dames die echt van Viva kwamen. Maar dit zijn gewoon bestaande FOK!kers die hier ook wel hadden gepastquote:
Ohja we hebben zelfs een VIVA asielzoekerspaleis op de kaart zie ikquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat waren de dames die echt van Viva kwamen. Maar dit zijn gewoon bestaande FOK!kers die hier ook wel hadden gepast
Nopequote:Op woensdag 16 maart 2022 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja we hebben zelfs een VIVA asielzoekerspaleis op de kaart zie ikZijn er eigenlijk blijven plakken?
Viva forum ging weer door.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja we hebben zelfs een VIVA asielzoekerspaleis op de kaart zie ikZijn er eigenlijk blijven plakken?
Was het 6 uur geleden al tijd voorquote:
Ik heb niet gestemd opquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik geloof je niet.
Ik heb op mijn grote vriend Richard de Mos gestemd.
Ja helaas, nu moet je nog eventjes door voor het volgende momentquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja helaas, nu moet je nog eventjes door voor het volgende moment
Misschien wel wat eerder hoorquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanavond om 23.00 uur komt het volgende poezenplaatje.
das te laatquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanavond om 23.00 uur komt het volgende poezenplaatje.
Ja tenzij jij nog ergens wat energie hebt liggen?quote:
Zo eerst nog eten kokenquote:
Ja jij doet het niet voor me ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |