Ik zie die groep eigenlijk wel vooruit blijven, maar misschien is dat hoop.quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Komt er nog iets noemenswaardigs of wordt dit een sprintje?
Zou het wat uitmaken?quote:
Ik vind het vooral vrij indrukwekkend, zelfs in dit veld.quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:57 schreef Columbiafan het volgende:
Vanwaar die haat jegens Max Walscheid?
Ik snap het ook niet zo. Hij is volledig gecampenaertsed, dus sinds een tijdje een sympathieke jongen. Beste seizoen ooit denk ik?quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:57 schreef Columbiafan het volgende:
Vanwaar die haat jegens Max Walscheid?
Trouwens over de Poggio gesproken, ik zag dat ze ‘jouw klim’, de Koekelareberg, ook wel de Poggio van Koekelare noemen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:22 schreef Beregd het volgende:
[..]
Beetje zoals Wanty, die nemen gewoon Kristoff, Pasqualon en Ghirmay mee. Dat kan niet anders dan een succes worden.
Kunnen we die gast niet gewoon doodzwijgen?quote:
RELLENDE_ROTSCHOLIER VAN DE WLR SHOWquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kunnen we die gast niet gewoon doodzwijgen?
Pretty please. 🥺
Eens.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
RELLENDE_ROTSCHOLIER VAN DE WLR SHOW
Een rubriek met vergeten renners zou wel interessant zijn ja. Brian Bulgac, Ronald Mutsaars, Niels Scheuneman.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wil je liever een terug- en vooruitblik op de carrière van Bert-Jan Lindeman?
Komt dat niet vooral omdat alle protocollen nu gestopt zijn, en mensen 2 jaar dus amper ziek zijn geweest/weerstand hebben opgebouwd en nu weer veel contact met elkaar en het publiek?quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:09 schreef Zwansen het volgende:
Is er een bepaalde batch van een verboden middel over de datum ofzo? Zo’n grote groep renners die opeens ziek is?
Of is het een nieuwe corona-variant?
Remmert Wielinga.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een rubriek met vergeten renners zou wel interessant zijn ja. Brian Bulgac, Ronald Mutsaars, Niels Scheuneman.
Daar was wel een theorie jaquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Komt dat niet vooral omdat alle protocollen nu gestopt zijn, en mensen 2 jaar dus amper ziek zijn geweest/weerstand hebben opgebouwd en nu weer veel contact met elkaar en het publiek?
Belangrijker, dikke Mads doet mee. Wout gaat vast vrezenquote:
Er zijn weinig renners met meer KOM’s dan Remmert. Die is nog niet vergeten hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Remmert Wielinga.
Ik zie mogelijkheden
quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een rubriek met vergeten renners zou wel interessant zijn ja. Brian Bulgac, Ronald Mutsaars, Niels Scheuneman.
Er stond een enorm artikel over in Fiets een tijdje terugquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Er zijn weinig renners met meer KOM’s dan Remmert. Die is nog niet vergeten hoor.
Dit zit in Monaco.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Remmert Wielinga.
Ik zie mogelijkheden
quote:Mathieu van der Poel start zaterdag zo goed als zeker in Milaan-Sanremo
Het blijft verrassingen regenen in de aanloop naar Milaan-Sanremo. Na het forfait van titelverdediger Jasper Stuyven geraakte nu ook bekend dat Mathieu van der Poel zaterdag met grote waarschijnlijkheid start in Milaan-Sanremo. Het wordt zijn eerste wedstrijd van het seizoen.
Van der Poel reed zijn laatste competitie eind december in Zolder waar hij opgaf in de SP-manche veldrijden. Sindsdien focuste hij zich vooral op het wegwerken van zijn rugproblemen die hem al lange tijd parten speelden. Zijn start van het wegseizoen werd hierdoor meermaals uitgesteld.
Eerder deze week geraakte bekend dat Van der Poel volgende maandag zou heroptreden in de Settimana Coppi & Bartali, een vierdaagse rittenwedstrijd in Italië. Maar door enkele ziektegevallen binnen Alpecin-Fenix zou het wederoptreden van Van der Poel nu vervroegd worden naar Milaan-Sanremo. De Nederlander zat vandaag nog 190 kilometer op de fiets voor een training achter de motor en zou Milaan-Sanremo vooral gebruiken als bijkomende training voor de Vlaamse klassiekers. Een officiële bevestiging van de ploeg is er nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |